Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Drank, volwassen gesprekken, kroeggebeuren... en.........
Peas on earth!
welk hartje Inad...jij?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 januari 2008 @ 15:40:

Drank, volwassen gesprekken, kroeggebeuren... en......... JAN?!
Moon, ja, naar is dat, al die vroege miskramen. Het zullen ook nooit eens late menstruaties zijn.

Eow, oooeee lekker dagje

Hoe was gesprek van Eowman gegaan? Al iets gehoord??

Leuk die Duplotrein, Star
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
En dan krijg ik alle sappige details morgen uit eerste hand?

Vroege miskraam is hip. Als je niks hebt ben je maar saai.
Ghe ghe, Inad snapt Moon niet
Whaha, Moon, liever géén Jan

Hartje van baby van zwangere zus. Denk dat mijn hartje dan wel sneller klopt, maar niet dusdanig dat een check door een verloskundige nodig is en ook niet niet onbevlekt bevrucht dus...bummer
GEEN Duplo-trein Inad. Jee waar ben je met je hoofd?
quote:Star schreef op 25 januari 2008 @ 15:43:

Ghe ghe, Inad snapt Moon niet Moon snapt Inad niet, zal je bedoelen
ja nu snap ik Inad en Inad snapt mij...Vriendjuhs?
Eg ni.
Ech wel

Oja, GEEN duplo trein. Houten trein. Een deel van mijn hersenen denkt de heeeele dag aan andere dingen vandaag, echt vermoeiend

Ga logeerspullen bijelkaar zoeken er er vandoor. Tot later!!
Enjoy vanavond
quote:Mooncatcher schreef op 25 januari 2008 @ 15:20:

Waarom heeft iedereen die wat later ongesteld wordt een vroege miskraam?Da`s in de mode Moon. Of het klinkt wat interessanter dan gewoon zeggen dat je ongesteld bent
Waar is lupus topic??
ow damn dan heb ik er meer gehad dan 3
Eowman is het niet geworden. Werd vanochtend gebeld. Hij was 'niet het type dat ze zochten'. In het gesprek hadden ze al aangegeven dat ze bang waren dat hij het werk te eentonig zou vinden. Dus we gaan gewoon weer verder. Of we gaan eerst failliet, dat kan ook nog.
Moon gewoon keihip dus

Eerst failliet ook erg hip Eow

Inad, veel plezier vanaaf . En wie weet wie er zomaar quasi-nonchi binnen komt wandelen

Vishie, wo bist du??

Ik maak kip. Drumsticks zelfs. En probeer me nu te herinneren wanneer ik die voor het laatst heb gemaakt. Volgens mij was dat ergens vóór ik naar Athene vetrok dus een jaartje of 6 gelee
Vish is arbeiten Pep.

Eow, balen, bummer, jammer en nog meer
quote:Mooncatcher schreef op 25 januari 2008 @ 15:41:

JAN?!Neeeee.... CopyGuy!
Peas on earth!
Leuk Inad, avondje weg! Vind je het ook spannend dat Chica voor het eerst gaat logeren? En wat vindt Chiecje er zelf van? Geniet van je heroverde vrijheid!

Houten trein ook leuk Star. Kun je ook tot in het oneindige uitbreiden, toch?

Drumsticks! Die maakte ik alleen tijdens mijn zwangerschappen, als midnightsnack. Daarvoor en daarna nooit meer gedaan. Al vind ik het wel lekker. Smakelijk Pep!

Wat een tegenvaller dat Eowman de baan niet heeft. Failliet gaan zal toch wel niet? Anders ga je gewoon op de stoep liggen bij je oude werkgever. Die laten je vast niet liggen! Hoop wel dat in ieder geval één van jullie nu snel een leuke baan vindt.
Loretta is De Mol. Punt.
Houten trein inderdaad uitbreidable

Getsie, drumsticks, hou niet van kluiven
Haaai

Even vanaf monsterlijk Dell ellende compu van mijn moeder. Zij is aan het koken en Chica kijkt naar Dribbel. Tja dan hoef ik ook niet socialerig te doen he Maar dus, we slapen hier allebei. Moeder stelde wel voor om uit te proberen hoe het gaat als Chica bij haar in bed blijft hele nacht en ik ben bang dat ik aan de ene kant dat warme lijfje naast me ga missen, maar wel goed oefenen voor vaker de hort op en misschien ooit wel met een nieuwe man, hopelijk copyguy, de nacht door kunnen brengen terwijl muis elders gestationeerd is. Dus vrijheid zeker nog niet helemaal herwonnen, hoeft ook niet helemaal want mijn muis is belangrijker dan wie dan ook op deze aardkloot, maar gewoon wat meer vrijheid. Niks mis mee. Ik ben wel heel lang heel streng tegen mezelf geweest en nu is ze 2,5 en is het geen pasgeboren baby meer natuurlijk. Dus,

Eow, jammer dat Eowman het niet geworden is. Wat een vage reden zeg. Hmm. Maar als t saai was is het misschien beter, saai werk is stom, believe me, I know

Niks failliet, we kunnen altijd nog met z'n allen banken gaan beroven of een keten webwinkels beginnen ofzo. Komt goed

Leuke, uitbreidbare trein. Klinkt goed. Ceetje vast heel blij mee morgen

Vish, hoe laat kom jij?? Ik wil je wel zien hoor!

Eet smakelijk, Pep. Drumsticks zij lekker emo-kluif en klef eten.

Kess, ik kon juist geen kip zien toen ik zwanger was, vooral eerste maanden niet...
Aaaaah Inad, komt goed hoor, nachtje zonder je meisje. Gun het jezelf ook maar eens
Uitbreidable trein

Inad, goed hoor beetje meer freedom Al zal het best wennen zijn voor de Chiec&you Veel plesiehier!!

Drumsticks niet emo-eten en kluiven vinnik ookal niet meer zo lekkur. Dus gewoon grootste stukken eraf gesneden en laatste stukjes gekloven/gekluifd. Wup vond kip helemaal mjummie

Tijdens zwangerschap moets ik braken van geur van koffie en gebakken vlees. Heb dan ook de eerste maanden geen vlees gegeten en ik denk een maand of 12/13 geen koffie gedronken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven