Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier nu ook regen en donker. Maar dat vind ik dan wel weer iets hebben
Mocht iemand zich afvragen of een hele pot blauwe verf nog uit een tafelkleed gewassen kan worden.

Ja dat kan.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Dat is een hele geruststelling, Vish. Pak van mijn hart.

Probeer je ook nog of het met rode verf ook lukt?
Loretta is De Mol. Punt.
Haai.

Zij die gaan werken groeten U!

Baai.
Wat ben je er weer heerlijk vroeg bij, Luun! Werkze!

Goedemorgen allemaal!
Loretta is De Mol. Punt.
Wat voor verf was het Vish? Dat vind ik wel een belangrijke info hoor.

Vanmiddag pas om 17 uur afspraak met psych, echt zo`n handige tijd als je een kind hebt wat moet eten enzo...

anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 27-10-2008 08:32
Reden: plaatje doet ut niet
% gewijzigd
Meisjessssss ik ben internetloos thuis

Op onverklaarbare ende mysterieuze wijze is het internet van de aardbodem verdwenen. Ook een uurlang met de wij-doen-alsof-we-helpen-maar-in-werkelijkheid-zijn-we-een-NIET-helpdesk (a 15 cent per minuut natuurlijk...) bellen heeft geen internet opgeleverd. Nu dus alleen even op werk internetten

Vanochtend auto voor tweede keer bij garage afgeleverd voor contra-expertise (hagelschade). Hoor waarschijnlijk in de loop van de week of auto total loss verklaard wordt of nog gerepareerd wordt.

Verder zijn klusjes in huis weer een als vanouds verlopen (klusje bedenken, uitvoeren, verkeerde schroefjes hebben, naar bouwmarkt, uiteindelijk belanden in Ikea voor lampje/klok/onzindingen/iets anders en dag is weer om ).

Eens even bijlezen of ik iets gemist heb!
Peas on earth!
Oh, dat is naar Erwt! Hoop dat Internet snel gefixed is!

Klusjes

Hier ook wat dingen in huis gedaan. Maar minder dan gehoopt want Chica werd ziek, en is dat nu nog. Arm wijfie. Echt zo'n griep met koorts, hoofdpijn, spierpijn overal. Beroerd geskapen vannacht ook, ondanks een zetpil om 2.30. Ik laat haar even uitzieken. Wel naar want net begonnen op nieuwe werk, maar gelukkig al wel over gehad tijdens 2e sollicitatie en arbeidsvoorwaardengesprek.. Kan dus gewoon zorgverlof opnemen. Ze ligt nu even Charlie en Lola te kijken.

nu is de aflevering waar ze ook het boek (zie boven) van heeft en ze ligt dus met haar boek op schoot (moest het er voor haar bij pakken).
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oja, en ben benieuwd naar hoe t afloopt met auto, Erwt.

Over auto gesproken. Wij willen nog steeds keer langskomen hoor. Ben heel benieuwd naar je nieuwe stek.
Jaaaa gezellig!

Klusjes in de zin van hameren, spijkers, schroefjes, bouwmarkten én Ikea's

Sneu voor Chicaatje!

Hoe bevalt nieuwe baan Inad?
Peas on earth!
Balen van internet Erwt. 15ct per minuut, da`s vast de nonhelpdesk van UPC

Arm Chicaatje Hopelijk snel weer opgeknapt en stiekem toch wel lekker zo`n doordeweeks dagje thuis? Fijn dat je zorgverlof enzo al besproken had, ik moet dat voor volgende baan inderdaad ook al in sollicitatiegesprekken gaan bespreken. Had ik nu niet eens aan gedacht en dat werd dus een behoorlijke teringbende toen ik het aan moest vragen
Tis leuk, Erwt, maar wel heel erg druk. Én, tis niet mijn eindstation.. ik wil nog wel verder kijken naar wat ik écht echt wil..moeilijk, blijft het..

Hier ook echte klussen hoor, ik gebruik t eufemisme niet Ier heeft een lamp opgehangen en ik heb wat dozen uitgepakt

Pep, ja goed bespreken. Het hoort gewoon te kunnen hoor. Is een van je rechten als werknemer.

Ik speel de hele dag beetje gitaar nu, je moet toch wat Nu bezig met Thank you van Dido en met Amos Lee en the Counting Crows. Jaja

Nu eerst kijken of mijn zieke muisje iets wil eten, was vanmorgen lastig er iets in te krijgen.
Hallo maisjes, ben ik ook weer eens! Zit lichtelijk in de kreukels na een 'druk' weekend. Te druk voor mij dus momenteel. En daat baal ik weer van want normaal gezien was het helemaal niet druk.

Baalbaalbaalklaagklaagklaag.

Zo, klaar nu
Ik ben mijn eigen bananenschil
Bah Olijf, niet leuk dat een leuk/druk weekend zulke gevolgen heeft Hoe staat het met het onderzoek trouwens?
Naar, Olijfje,

Ik maak hartige taart met zalm en spinazie en Apple Crumble toe. Chica heeft vanmiddag in elk geval wat soep gegeten. Heb nog over dus desnoods krijgt ze dat dan. Het houdt nog niet over en ze is ook nog warm..
Wij hebben groentensoepdagje, met lekker stokbroodje met tapenade, kruidenboter, camembert, olijven (sorry Olijf ), enzovoorts. Lekker!

Zalmspinazietaart klinkt ook goed!

Dit was dan waarschijnlijk weer de laatste post van de dag... in mijn internetloze leven!

Daaaag theemeisjes!
Peas on earth!
Oef Erwt, wat een uitdaging, leven zonder internet! Wat zul je het zwaaaaaaar hebben.

Geen idee nog wat we gaan eten. Heb geen zin om erover na te denken, maar zal wel moeten, want Vito begint al hongerige oogjes te krijgen. Kennen jullie dat? Zo'n blik van: waarom is de tafel nog niet gedekt?

Arm Chicaatje! Beterschap voor het schaapje!
Loretta is De Mol. Punt.
Olijfje eet zichzelf ook graag op hoor. De groene variant dan, mijn zwarte zusje/broertje vind ik niet zo lekker. En erwtjes vind ik ook erg lekker (sorry Erwt ). Hier wordt het of boerenkool (k&k hoor) of iets met rijst.

Ach arm ziek Chicaatje. Iedereen wisselt elkaar hier wel netjes af hè. Beterschap voor het kleine meiske!

Pep, hoest met de kotskak? Gaat weer wat beter?

Qua onderzoek: 18 november mag ik me melden voor de intake. Dus morgen over 3 weken. Hèhè, het komt in zicht.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Kots was al dagen weg, kak is sinds gisteravond niet meer gesignaleerd. Ik wacht in spanning af

Pfff, zwaar gesprek met psych achter de rug vanmiddag, ben er moe en hoofdpijnerig van. Dus ik mocht frietjes en nu Smarties
goedemorgen allemaal

Friet en smarties heel therapeutsich verantwoord volgens mij, Pep. Wel goed gesprek? Heb je het gevoel dat je er eist aan hebt?

Hier stuk beter. Chica eet weer. Ze is wel wat warm nog en ik houd haar nog thuis vandaag. Kan ze even goed uitzieken.
Hooi chickies, hier ook een hoestend en proestend snotterend kind. Mama is moe dus

Sterkte voor alle ziekerds!
Kopiepeest van Overige:

Ik heb kleding gerepareerd jaja Chica stuk lekkerder en speelt dus meer zelf dus nu doe ik achterstallige klusjes en admingebeuren.

Gisteren zo'n leuk gesprek gehad met haar weer trouwens. Leuk deze leeftijd (3)

C: vertel je nog een kabouterverhaal?

I: oke

I: Er was eens..

C: een roze kabouter (C erg into roze)

I: ja, een roze kabouter. En die heette troelawoela. En die wilde de hele tijd alleen maar roze spullen. Als ze iets kreeg van haar mamakabouter, dat niet roze was, werd ze boos. Op een gegeven moment waren de andere kabouters het zat. Zo moe waren ze van dat gezeur om roze.. Ze pakten alle roze spullen van Troelawoela en mikten alles zo hop in de vuilniszak en gooide het weg..

C: oh...

C: wil je nog een vertellen over een rode kabouter?

I: er was eens een rode kabouter en die heet Suffelpuffel. En die ruimede noooooooit zijn eigen spullen op. En toen werden de andere kabouters het zoooo zat, dat ze al zijn spullen in een vuilniszak deden en weggooiden

C: oh..

Toen volgden nog een verhaal over een groene kabouter die zijn handen nooit wilde wassen en een oranje kabouter die niet in bad wilde met zelfde strekking en toen was ze het gemoraliseer eindelijk zat Maar geen greintje herkenning of begin van zelfkennis.. Vraag me af van wie ze dat heeft

Einde peest---------------

Net geluncht. Ze heeft gewoon normaal gegeten en heeft veel meer energie. Vanmiddag maar even proberen naar buiten te gaan, kijken hoe dat gaat.
Ohh, Ceetje ook al ziek dus. beterschap Star!

Ik mis je oude avatar trouwens!
Je zou toch denken dat het kwartje bij Chica wel zou vallen na al die kabouters. Jammer maar helaas dus

Ja ja, komt terug mijn oude avatar. Even aangepast aan Amerikaanse verkiezingen.
Anders pik ik jouw avatar in heur Star! Vind dat nog steeds een hele mooie!

Kabouterverhalen erg leuk! Ik denk dat Chiekske alleen maar dóet alsof het kwartje niet valt, zodat ze steeds wéér een kabouterverhaaltje los kan peuteren bij jou!

Frietjes en Smarties zijn lekkerrrrrr!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven