Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naaaah Vish, overdrijf niet zo! Dat kan echt wel in 2,5 uur hoor! Kom, gasssssss!
Loretta is De Mol. Punt.
Wat zouden jullie doen als er iemand op een mp-advertentie heeft gereageerd en vervolgens in zeer gebrekkig Nederlands vraagt om je adres omdat ze het bedrag in een envelop op wil sturen? Ik ben bang dat er met geld-in-envelop vanalles mis kan gaan en dat je daar dan gelazer om krijgt. Of overdrijf ik nu?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb last van telefoonterror.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Kess schreef op 01 november 2008 @ 11:03:

Wat zouden jullie doen als er iemand op een mp-advertentie heeft gereageerd en vervolgens in zeer gebrekkig Nederlands vraagt om je adres omdat ze het bedrag in een envelop op wil sturen? Ik ben bang dat er met geld-in-envelop vanalles mis kan gaan en dat je daar dan gelazer om krijgt. Of overdrijf ik nu?Ik accepteer alleen stortingen Kess, zou het niet doen.
Ja, precies, dat heb ik net ook teruggemaild. Maar vroeg me af of ik nou een zeikerd ben.

Telefoonterror? Steeds dezelfde beller?
Loretta is De Mol. Punt.
Eensch met Vish. Niet doen.
Een afgeschermd nummer, echt heel irritant.

Bakken jullie even wat lekkere dingetjes en ook graag warme choco met slagroom maken dan doe ik de weekendboodschappen voor iedereen en kom ik zo weer gezellig zitten.
Vraag haar anders om het geld aan iemand te geven die het naar je over kan maken Kess.
Dat is een goede tip Vish! Dat ga ik zeker voorstellen. En anders maar geen deal...
Loretta is De Mol. Punt.
Ik zal straks even warme choco maken dan. Ook voor meselluf want heb tripje Ikea overleefd
Iemand die Senseo Choco al geprobeerd? Is dat beter dan de Nutricia voor de Senseo?
Haai!

Banden zitten erop, heb meteen even een wandeling van 3 kwartier gemaakt (van garage naar huis ) Eowman mag hem gaan halen

Boodschappen gisteren al gedaan, huishouden is aan de kant (moet alleen bed nog verschonen vanwege ontbijt in bed vanmorgen ) en er rest ons niets dan ledigheid.

Vind gedichtje wel mooi Kess.

Zou ook niet ingaan op geld per post. Klinkt niet handig.

Werk is erg leuk hoor. Wel véél intensiever en zwaarder dan ik gedacht had, maar erg leuk. Ga vanaf januari dan ook 4 ipv 3 dagen werken. Merk dat ik in 3 dagen gewoon niet goed bij kan blijven, te weinig contact met collega's, te weinig overzicht, teveel werk. En Eowman gaat een dagje minder.

Wel balen, want zijn vaste contract gaat niet door ivm het feit dat het overal een stuk minder gaat qua economie. Hij kan wel tot maart blijven iig, maar daarna weten we het niet meer. En het kan maar zo zijn dat ik ook weer snel zonder werk zit, aangezien ze enorm aan het reorganiseren zijn en er heel veel banen weggaan (2 weken geleden al 160 en er volgen er nog meer, en als er een secretaresse van een andere vestiging weg moet met een vast contract is de kans groot dat ik eruit lig, want maar uitzendkracht).

Weer heerlijk veel zekerheden in het leven dus....
Jeej wat balen Eow dat allebei de banen nu toch weer zo onzeker zijn. Ben je nu ook actief aan het solliciteren nog?

Boodschappen binnen wiehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.Er zaten wel wat dingen bij die niet op mijn lijstje stonden majaaaaaa.
Ja, ik solliciteer ook gewoon door. Dit werk is leuk, maar werd dat bij mijn opleiding aansluit maakt het ook weer makkelijker om die af te ronden. Ik vind het vooral voor Eowman niet eerlijk. Hij heeft de afgelopen jaren zoveel pech gehad op het gebied van banen dat ik hem gewoon een vast contract gun. Hij doet ontzettend zijn best, krijgt ook steeds te horen dat hij goed functioneert, maar daarna komt er altijd een maar. (geen werk meer, reorganisatie, einde project, bedrijf failliet, enzovoorts, hij heeft het allemaal al een keer gehad) .

Goed van de boodschappen Vish! Hoest met de piemel?
Misschien even 7 magere jaren nu qua werk, komt vast snel weer goed allemaal!

Nemo ligt net klaar om gepiemeld te worden, dat wordt weer groot feest.
Wil ik zijn piemel gaan doen, stopt ie hem tussen zijn benen en zegt heel triomfantelijk: Kijk mam ik heb geen piemel maar een plasser!!!
Slimme Nemo! Wanneer moet je terug op piemelcontrole? En als het dan oké is, mag je dan stoppen met poeren of blijft dat dagelijkse bezigheid?

Hier boodschappen ook binnen!

Wat balen dat de onzekerheid voorlopig dus nog blijft, Eow. Sneu voor Eowman dat hij steeds zijn baan kwijtraakt.

Jij werkt wel voor en groot bedrijf Eow, als er 160 banen verloren zijn gegaan. Zet eens op NS welk bedrijf, ben wel nieuwsgierig nu!

Ik heb dinsdag soll.gesprek!
Loretta is De Mol. Punt.
Leuk Kess!

Is nog niet zeker dat Eowman baan kwijtraakt hoor, de intentie is nog steeds om hem uiteindelijk een vast contract te geven. Maar we hadden dat contract nu al verwacht, aangezien dat bij start beloofd werd en tussendoor ook weer. Dat is gewoon balen.

En ik werk bij een groot bedrijf ja, wereldwijd zo'n 50.000 mensen Ik zet het even in NS.
Staat in NS. En omdat ik het niet zo goed kort kan houden nog een heel verhaal
Wat leuk en snel Kess!!!

Moeten vrijdag weer naar de dokter, dan wordt het of besnijden of nog 4 weken 2x daags poeren of misschien wel helemaal niks meer.
Zet jij ook even in NS waar je gesprek hebt Kess?

Hoop dat het vrijdag goed nieuws is Vish. Poeren en besnijden en piemels gaan gewoon niet goed samen.
Heb ook mijn soll info in NS gedumpt.
Loretta is De Mol. Punt.
Eigenlijk moet ik gewoon even op piemelonderzoek gaan. Alle 2 en 3 jarige jongetjes vragen om hun piemel even aan tante Vish te laten zien. Krijgen ze daarna een snoepje.
Hoop dat het poeren genoeg effect heeft gehad, Vish. Besnijden lijkt me zó zielig! Maar als het nodig is, is het nodig natuurlijk. Maar leg het maar eens uit aan een man(netje): we gaan éven in je piemel snijden...
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven