Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Oh ja, ik kwam eigenlijk vertellen dat we ervandoor gaan.

Tot vanavond Teachicks!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik val ook met mijn neus in de piemels.

Eow, vette pech dus voor Eowman, zit hem niet mee inderdaad. Hopelijk komt hij er goed vanaf en krijgt hij contract toch alsnog.

Even NS lezen.
Bah, vieze piemels
Bleeeeeeh piemuls

Hoe gaat het als singol mom Star?

Effe naar NS want volgens mij is daar all the fun.
Nee gaat niet, ik slaap beroerd en heb pijn in mijn kop nu

En mijn moeder heeft een feestje op haar werk en Giel Beelen is er en I like Giel Beelen toevallig dus ben een beetje jaloers wel
Hmmm, klinkt niet echt als reclame voor de singols moms dus Maar balen dat je beroerd slaapt, komt dat doordat Starrekiekert weg is? Ik slaap altijd heerlijk eigenlijk en vooral als ik alleen in bed lig

Succes hoor, wanneer istie terug?
Morgenochtend

Ik slaap slecht omdat ik een schijterd ben en de inbrekers en ander gespuis al opgesteld in rijen van drie voor mijn deur zie liggen
Vieze piemels! Ik zal het tegen Nemo zeggen....
Die van Nemo is vast heel mooi

Van angst voor inbrekers en ander gajes heb ik nog nooit last gehad. Heb wel jaren terug hele tijd gehad dat ik niet na donker in m`n eigen huis durfde te zijn omdat er "iets" was
Star, nog gecondoleerd met de oma van Starremans. Gelukkig is 'ie er morgen weer! Shit dat je slecht slaapt en koppijn hebt.

Ik ben eind deze maand een lang weekend alleen, dan heeft Olief een mannenweekend in Friesland (hij heeft voor de zekerheid maar gelijk de halve week vrij genomen ). Gelukkig wonen wij 5 hoog dus ik denk niet dat ze onze flat als eerste nemen om in te breken

Vish, Nemo heeft vast een beeldige piemel!! Lastig alleen hoor, dat gepoer. Deze week toch weer poer-uitslag toch?

Eow, ik ken die baanellende van Eowman maar al te goed. Het is zo zo zo ENORM balen als je steeds ergens goed bevalt en het er ook naar je zin hebt, je tóch geen contract kan krijgen vanwege weet ik wat voor reden. Been there, done that. Dus hierbij:

En ja, de frietpan is gearriveerd. Ding is compleet demontabel en alles is vaatwasserbestendig. Heel fijn want als je die ouwe van ons zag...we hebben een mileudelict op ons geweten want we hebben 'm met vet en al van de week in de vuilnisbak gegooid. Was hopeloos geval geworden dus frietpan R.I.P op de vuilnisbelt.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Goh, wat apart Pep, het gevoel hebben dat er 'iets' in huis was. Is dat gevoel ook weer vanzelf weggegaan of ben je gewoon verhuisd?

Wel mooie posting in het kader van Halloween
dat van die frietpan zou ik gedaan kunnen hebben Olijf

Hoe zit het nu met werk bij jou? Nog niets nieuws? En nu dan WW ofzo?
quote:Olijfje_ schreef op 01 november 2008 @ 22:17:

Goh, wat apart Pep, het gevoel hebben dat er 'iets' in huis was. Is dat gevoel ook weer vanzelf weggegaan of ben je gewoon verhuisd?

Wel mooie posting in het kader van Halloween Da`s weer weggegaan, was maar 1 zomer. Een tijdelijke geest ofzo Maar wel heel creepy want ik had constant het gevoel dat er iets achter me was, nekharen overeind enzo en hele tijd met hart in m`n keel omkijken En alleen zodra het donker werd, overdag niets aan de hand. Bah, kan er nog kippenvel van krijgen zeg...
Gheghe, Sjaf is net in slaap gedonderd op de bank. Heeft ook erg hard gewerkt vandaag, de schat. Eens zien of ik ons beiden naar bed kan slepen.

Ciao leedies!
Ik typ dus nooit meer dat plaatjes van Vish grappig zijn...

Tjeetje...in het Theehuis zie je nog eens wat.

Bang/donker/alleen...

Ik durf niet in mijn uppie op straat in het pikkedonker (met dank aan ervaring toenik in grote stad op kamers zat).

Alleen (als in Magnum weg, ijsjes uit logeren) thuis zijn 's avonds en 's nachts vind ik niet eng.

Een ander verhaal wordt het als ik 'alleen' ben 's nachts met de jongens in hun bedjes.

Dat vind ik niet leuk. Het idee dat er met hen wat kan gebeuren als 1 of ander mafketel het huis binnenkomt...

Ik heb trouwens honger.
Slaap lekker Pepje! Ik zit trouwens nu in de ziektewet hoor en dat zal nog wel ff zo blijven. Eerst intake en behandeling opstarten enzo en dan moet ik me weer melden bij het UWV. Het gaat nog steeds allemaal vrij bagger maar ik heb geen zin om dat constant te melden want dan kan ik elke dag dezelfde posting doen en da's een beetje saai
quote:peppie schreef op 01 november 2008 @ 22:22:

Gheghe, Sjaf is net in slaap gedonderd op de bank. Heeft ook erg hard gewerkt vandaag, de schat. Eens zien of ik ons beiden naar bed kan slepen.

Ciao leedies!

Ik vond het al erg raar dat jij, als helft van een vers koppel , nu op het forum was.

Dacht al dat jullie zo'n modern stel waren dat ieder 'zijn eigen dingetjes' heeft.

Gelukkig is het bij jullie net als bij ons: ook Magnum is bezig met de 100 meter banksnurken en ik zwerf rond op het internet.

Welterusten Pepsel (en Sjaf).
quote:Laluna schreef op 01 november 2008 @ 22:29:

[...]

Gelukkig is het bij jullie net als bij ons: ook Magnum is bezig met de 100 meter banksnurken en ik zwerf rond op het internet.

Wat dat betreft is er dan sinds Athene weinig veranderd he

Goedemorgen,

Hmmm dacht dat de plaatjes van Vish al wel mod-bewerkt zouden zijn Behalve die huilende piemels dan

Gelukkig had ik al ontbeten toen ik ze zag

Eow, balen van banengebeuren. Hoop dat Eowman toch mag blijven! En jij ook trouwens. Ik blijf ook solliciteren trouwens. Ga wel even in NS kijken en schrijven. Ook nnog iets leuks gebeurd op weer acteren gebied

Star, fijn dat opa er toch even bij kan zijn!

Luun, oooh, hier waren de schoenen nog volle mep prijs. Pas eind december gaan ze in de aanbieding..

Frituurpan vind ik ook geen goed idee. Eeensch met de piemelplakster dus

En verder. Is Luuns buurman hierheen verhuisd? Gisteren ook donker, maar dan in de hal, trappenhuis, appartement boven ons. Eerst was er feest en toen steeds geschreeuw.. heel naar. En gerommel met meubels enzo.

Ik ga nu hardlopen en Ier en Chica gaan met haar fietsje naar buiten.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hardlopen, jij stoere chick Gaat goed dus? En Kess, alweer begonnen al naar huisarts geweest?

Ik heb gisteren bij Ikea o.a. een dekbedje en overtrekjes voor Wup gescoord. Net z`n bed mee opgemaakt, hij wordt groot *snif* Wanneer weet je trouwens of kindjes ook een kussentje willen bij het slapen?
quote:peppie schreef op 02 november 2008 @ 10:56:

Hardlopen, jij stoere chick Gaat goed dus? En Kess, alweer begonnen al naar huisarts geweest?

Ik heb gisteren bij Ikea o.a. een dekbedje en overtrekjes voor Wup gescoord. Net z`n bed mee opgemaakt, hij wordt groot *snif* Wanneer weet je trouwens of kindjes ook een kussentje willen bij het slapen?

Hardlopen idd stoer/dapper/..., Inad.

Pep, ik heb Ben en Jerry een kussentje gegeven samen met dekbedje paar weken geleden. (Bij Raketje indertijd ook zo.)

Je merkt het vanzelf wel als ze het niet willen. Jerry gooide de eerste nachten zijn kussen met een rotvaart het bed uit. Ben daarentegen ging meteen prinsheerlijk liggen. Ondertussen kan Jerry zijn kussentje ook niet meer missen.

Hier trouwens 3 hele zieke jongetjes. Grieptoestanden.

Raketje functioneert enkel nog met lading zetpillen. Al is functioneren een groot woord.

Ben heeft de hele nacht gehoest met tussenpauzes van 30 seconden. Vreemd genoeg ging hij niet huilen of zo terwijl het wel pijnlijk klonk. Heb hem een paar keer uit bed gehad voor puffer en drinken. Snot stroomt ook weer rijkelijk.

Jerry idem dito. Helaas.
Gedverderrie Luun, the never ending story continues dus

Ik heb kussentje ook al gekocht en net ook maar in bed gelegd, dan zie ik wel wat ie wil. Ben alleen bang dat het niet zo handig is wanneer ie op z`n buik draait; slaapt namelijk in op z`n zij maar draait daarna op z`n buik en blijft zo hele nacht liggen.
Ow en doe jij dus ook alleen pyjama aan dan onder dekbed Luun? Slaapzak kan de kast in toch?
Sinds week of 2 hebben ze weer de slaapzak aan. Op hun kamertje is het maar 15 graden. Ze slapen nu ook weer beter door, want werden wakker van de kou aangezien beide heren niet stilblijven liggen en dus de helft van de nacht op hun dekbed liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven