Het theehuis
donderdag 18 december 2008 om 12:00
donderdag 18 december 2008 om 12:03
Haha, Pep, ik zal eens kijken.
Ik vind het Downkindjetopic ergerlijk, mensen die met vreselijke vingerteentjetelgedichtenmeteenextrachromosoompje komen. Ik zou echt vreselijk moeten janken om zo'n kaart. bah.
Ik ga weer in NS kijkenl.
Zo lunchvergadering en heb asociaal lekker geitenkaashoningbroodje besteld voor mijzelf, jaja
Ik vind het Downkindjetopic ergerlijk, mensen die met vreselijke vingerteentjetelgedichtenmeteenextrachromosoompje komen. Ik zou echt vreselijk moeten janken om zo'n kaart. bah.
Ik ga weer in NS kijkenl.
Zo lunchvergadering en heb asociaal lekker geitenkaashoningbroodje besteld voor mijzelf, jaja
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 18 december 2008 om 12:04
Morgen kerstlunch (in plaats van jaarlijkse kerstfeest wat niet kan in verband met crisis ook al hebben we de targets van november vet gehaald en miljoenen binnengehaald ) tussen twaalf en twee. Ga wel heen. Alleen mijn afdeling is een beetje in protest, we denken erover om zoals vaak op vrijdag gewoon lekker vette hap te halen en niet mee te doen met de lunch in de kantine
donderdag 18 december 2008 om 12:09
quote:Star schreef op 18 december 2008 @ 12:05:
Ooooooooooooooooo geitenkaashoningbroodje! Ik had gisteren rucolasla met kerstomaatjes, geroosterde walnoten, geitenkaas, honing en balsamicoazijn, was ook zo lekker.
Hmmmmmmmmm
heb weer terruggereageerd in NS (zo kut voor de meelezerTs dit )
Ooooooooooooooooo geitenkaashoningbroodje! Ik had gisteren rucolasla met kerstomaatjes, geroosterde walnoten, geitenkaas, honing en balsamicoazijn, was ook zo lekker.
Hmmmmmmmmm
heb weer terruggereageerd in NS (zo kut voor de meelezerTs dit )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook