Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Diri schreef op 28 oktober 2007 @ 13:14:

DON NOD, ik snap het Don is gewoon een Da Vincy Code...Wow Diri
Nemo is ziekig dus wilde sowieso al uren naar bed. Wordt vast weer gezellig vannacht. Misschien moeten we ze maar met elkaar laten bellen, kunnen wij lekker horror kijken.

Scheisse van je battjes, altijd op verkeerde moment he.
Kind slaapt, althans voorlopig en ik zit nu te eten. Ik ben de slakkenvibo even kwijt nu en zie alleen viva-vibo met goor plaatje ernaast. Tis echt wel een heel issue hè, die vibo?
Ik ben blij dat ik niet hoef te daten; ik heb vieze magnetronaardappels met een truckload of garlic erop (maar dan ben ik het jongetje dus )
Diri, jij bent goed zeg. Je moet er maar op komen.

Wacht in spanning reactie van Kess af.

Pepsel, sterkte/succes/plezier komende week. Hopelijk wordt het in ieder geval voor Wup een fijne vakantie en heb jij even tijd voor jezelf.

Star, was Naturalis? Kan wel gaan googlen, maar kein Lust.

Inad, editten is niet nodig. Heb geen geheimen.

Eow, hoe is het met Juno vandaag? Is Juna al meegeweest? Zo ja, hoe vindt ze haar babybroertje?

Vishnu, heb je prima geregeld met dat kind van jou. 6 uur en al slapen. Denk je dat ie het nachtje doortrekt? Wat heb je'm extra gegeven behalve dekbed/kussen/...?

Ben vanavond kindvrij.

2/3 kind is logeren bij mijn ouders (altijd op zondag, ze blijven tot dinsdag omdat ik maandag en dinsdag werk). Normaal breng ik resterend kind(eren) op maandagochtend naar schoonouders, maar oma belde vanmiddag dat ik 1/3 kind al mocht brengen zodat Lunaman en ik een nacht ongestoord kunnen slapen (ende thee/kindekes maken )

Stiekem toch wel fijn hoor, zo even niet zorgen.

Moet stilaan wel eens aan een cadeau gaan denken voor de oma's en opa's. Ze staan steeds maar weer klaar om op de kinders te passen en me te helpen wanneer ik handen/tijd tekort kom. En dankzij hen kan ik lekker 2 dagen relaxen op het werk (met 26 kleuters)...

Suggesties iemand???

Net nog wat voor school gewerkt. Nu even zinloos bankhangen.
Valt het eigenlijk op dat ik maar van 2 smileys de code ken?
anoniem_34181 wijzigde dit bericht op 28-10-2007 19:42
Reden: vervabg alle b's door een b eb je kab het amper lezeb
% gewijzigd
quote:peppie schreef op 28 oktober 2007 @ 19:35:

Ik ben blij dat ik niet hoef te daten; ik heb vieze magnetronaardappels met een truckload of garlic erop (maar dan ben ik het jongetje dus )Je bent gewoon vast een schild aan het kweken voor morgen. Neem ook nog wat bonen als je hebt.
[quote]Laluna schreef op 28 oktober 2007 @ 19:38:

Vishnu, heb je prima geregeld met dat kind van jou. 6 uur en al slapen. Denk je dat ie het nachtje doortrekt? Wat heb je'm extra gegeven behalve dekbed/kussen/...?

quote]

In de 21 maanden van zijn bestaan was het doorslapen van eergister denk ik de 6e keer. Dus nee, nog een keer in dezelfde week verwacht ik niet
Ik heb heel origineel foto's van dochter laten maken en aan opa en oma gegeven. Vonne se wel heul leuc.

Naturalis. Euhm...ja, natuurmuseum denk ik is de beste omschrijving. Dino's, opgezette beesten, wereldbollen, stenen etc.. En veel knopjes voor die kinders om op te drukken
quote:peppie schreef op 28 oktober 2007 @ 19:35:

Ik ben blij dat ik niet hoef te daten; ik heb vieze magnetronaardappels met een truckload of garlic erop (maar dan ben ik het jongetje dus )Goed zo!!! Lekker meuren meid! Zal um leren die jankerd
Ik vind die reclame steeds goorder worden, toch moet ik er elke keer weer naar kijken
Stenen. Leuk Star.
quote:Vishnu schreef op 28 oktober 2007 @ 19:47:

[quote]Laluna schreef op 28 oktober 2007 @ 19:38:

quote]

In de 21 maanden van zijn bestaan was het doorslapen van eergister denk ik de 6e keer. Dus nee, nog een keer in dezelfde week verwacht ik niet Toch maar weer een sessie Ogelvien er tegenaan gooien?
Zit ik hier op mijn kindvrije avond met mijn avatar te klooien...
Neeee niet zeggen Vish. Puh-lease
Schokkend Nieuws over Star!!!!!
Ze heeft net haar NOD verpest.
Ze staat haar ei te koken, de moordenares.
Hep me ei gekookt.
Die had ik dus ook net gevonden.
Deze zijn zoooooooooooo lief, kennen jullie ze nog nog nog nog

quote:Star schreef op 28 oktober 2007 @ 19:47:

Ik heb heel origineel foto's van dochter laten maken en aan opa en oma gegeven. Vonne se wel heul leuc.

Met een shirtje aan met daarop "Ik word grote zus"?
Hij is wel leuk, die avatar Laluna, dat is dan al weer iets. Moet jij zo langzamerhand ook niet alvast je ei op gaan warmen eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven