Het Theehuis
zondag 28 oktober 2007 om 20:42
Oh wat lief die Port, Star
Ja Laluna, dat was errrug eh toevallig
Tong-opmerkingen zijn Idolsgerelateerd Pepske.
Schild voor morgen, Star, hihihi
Bonen
Eow, wooow, kleertjes! Zo maar wat?? Was t wel van jullie? Of van t ziekenhuis? Fijn dat Juno zo zn best doet! Infectie dus weer onder controle?
Ja Laluna, dat was errrug eh toevallig
Tong-opmerkingen zijn Idolsgerelateerd Pepske.
Schild voor morgen, Star, hihihi
Bonen
Eow, wooow, kleertjes! Zo maar wat?? Was t wel van jullie? Of van t ziekenhuis? Fijn dat Juno zo zn best doet! Infectie dus weer onder controle?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 28 oktober 2007 om 20:45
zondag 28 oktober 2007 om 20:45
Niet leuke droom, Inad.
Heb zo een tijd (kort na de geboorte van de tweeling) nachten na elkaar gedroomd dat ik 's nachts in dat huis van The Shining ben en mijn 3 kinderen hartverscheurend hoor huilen. Urenlang zoek ik in dat huis (met wel 1000 kamers), maar ik vind hen nergens en kan hen dus niet helpen/troosten.Ook voer voor psychologen lijkt me zo.
Heb zo een tijd (kort na de geboorte van de tweeling) nachten na elkaar gedroomd dat ik 's nachts in dat huis van The Shining ben en mijn 3 kinderen hartverscheurend hoor huilen. Urenlang zoek ik in dat huis (met wel 1000 kamers), maar ik vind hen nergens en kan hen dus niet helpen/troosten.Ook voer voor psychologen lijkt me zo.
zondag 28 oktober 2007 om 20:46
zondag 28 oktober 2007 om 20:48
zondag 28 oktober 2007 om 20:49
zondag 28 oktober 2007 om 20:54
Ooooow, zo durfde ik na It niet meer te douchen en toen ging ik -dom dom- m`n haar in de wasbak wassen. Wie die film gezien heeft weet waarom dat dom is
En ik heb een keer heeeeel lang geleden in m`n eentje De Lift zitten kijken `s avonds laat. De video liep mee (zó lang geleden ) en toe de film afgelopen was wilde ik `m uitzetten. En dat ging niet hij liep gewoon door ..... Stond op tijdklok
En ik heb een keer heeeeel lang geleden in m`n eentje De Lift zitten kijken `s avonds laat. De video liep mee (zó lang geleden ) en toe de film afgelopen was wilde ik `m uitzetten. En dat ging niet hij liep gewoon door ..... Stond op tijdklok