Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nee Pep, nog veel leuker. Ik wort groote sus. Net of Ceetje het heeft geschreven. Om te gillen toch?
hielaries.
quote:Star schreef op 28 oktober 2007 @ 20:09:

Nee Pep, nog veel leuker. Ik wort groote sus. Net of Ceetje het heeft geschreven. Om te gillen toch?

Toch een gemiste kans vinnik.

Net nu we in het boerenkoolseizoen zitten. Jammer...
Pep, mijn ei mot op ze beurt wachten.

Heb al van die opdringerige die met 2 tegelijk springen.
Heuj, jullie schrijven teveel!
Juno heeft kleren aan, maar niet zijn eigen kleren. Verpleegster had hem vanochtend maar iets aangetrokken. T wordt net een echte baby zo!

Verder weinig bijzonderheden, hij doet goed zijn best.

Wat is dat toch met al die eieren hier?
Oh en moet ik me gaan schamen omdat ik Juna echt zo'n shirtje heb aangetrokken toen ik zwanger was?
In de hoek Eow

Zet vast wat voor Inad neer.
Haha, wat mij betreft niet Eow. Shirtje is niet hetzelfde als ondergepieste predictor onder in pan boerenkool....
En wat is daar precies mis mee dan?
Hey, ik ga de bank weer op, er komt een tijd dat ik overal op kan reageren en jullie gezwets bijhoudt, maar die tijd is duidelijk nog niet nu

Concentratievermogen nog niet optimaal en jullie schrijven wel in een érg hoog tempo. (toch knap, zoveel schrijven en toch eigenlijk zó weinig zeggen )

Welterusten!
Hou op Eow, je bent niet grappig
Dat topic van Duivelijntje wil er niet echt in bij mij.
Ow, niet-grappig opmerking als antwoord op vraag wat er mis is met predictor in boerenkool....

Truste alvast! Heel fijn dat mannetje het zo goed doet, hopelijk slaan we het stapje-terug-verhaal gewoon over

Boerenkool gaat er raar van smaken, dát is het!
quote:Eowynn_ schreef op 28 oktober 2007 @ 20:28:

En wat is daar precies mis mee dan?Kan je gewoon niet maken: die vieze boerenkool op je ondergepieste test. Kan je toch nooit meer op feestjes laten zien aan je oma en opa/oom en tante/..., zo'n test met aangekoekte boerenkool eraan?
quote:Star schreef op 28 oktober 2007 @ 19:13:

Diri, die tong was ons dus ook al opgevallen.

Jep, mij ook. Zo'n 'kijk eens ik ben net Whitney Houston' tong

quote:Star schreef op 28 oktober 2007 @ 19:13:

Ceetje snapt niks van dat uurtje Vish, ze slaapt nog niet .Pffffff.

We zijn vanmiddag naar Naturalis geweest. Ze vond het erg leuk. Jammer genoeg waren de batterijen van mijn fototoestel op. Had flink de pest in.Jaaa, en mij gesmst daarover nog ook en niet gepoogd te deten, grrrr. Volgende keer moet je even bellen hoor, dan kunnen we even ergens koffie thee leuten

Kreeg je laatste sms ook nog, leuk dat Starman t ook leuk vond, dat smaakt naar meer en dan kunnen we dus alsnog deeten

Oja, Diri, niet gedroomd over enge babies, maar wel eng gedroomd over babies Droomde dat Chica nog een baby was, maar dan heel erg leek op een baby van haar oude kdv in A'dam, en dat ze bij mn broer thuis sliep en ik daar ook was. Op een gegeven moment hoorde ik haal huilen en ik liep de trap op naar haar toe en toen zat ze al bovenaan de trap met haar rug naar trapgat toe. Ik rende naar haar toe maar toen draaide ze zich om en viel met een onmogelijke boog over mij heen heel hard de hele trap af. Ik rende naar beneden, ze huilde niet, mijn schoonzus kwam aangerend en tilde haar op en toen was het ineens een babypop Idioot onderbewustzijn heb ik

Even bijlezen nog.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Laluna, die testen worden na een half jaartje al heel goor van zichzelf kan ik je melden . Ik heb de mijne weggeflikkerd heur!
Tsjee, zet een fles drankneer en Inad laat haar avatar zien.
Inad, dat komt door die enge enge AG-poppen van jullie. Eruit die handel zeg ik je, voor je weet neemt Chuckie je huishouden én je onderbewustzijn over!
Ik snap de tong-opmerkingen niet trouwens....
Gets Inad, wel nare/rare droom.

We deeten wel een keer door de week. Die Starman van mij lult zoveel dat wij dan daar geen kans toe krijgen
quote:peppie schreef op 28 oktober 2007 @ 20:36:

Laluna, die testen worden na een half jaartje al heel goor van zichzelf kan ik je melden . Ik heb de mijne weggeflikkerd heur!

Sinds wanneer zijn we vies van ons eigen lichaamsvocht of zo?

De mijn staan/hangen in zo'n lijst van de Ikea (die met ruimte tussen glas en achterkant). Hangen boven de bank (voor ieder kind een lijst, zit ook flesje met baby's eerste plasje in).
Chuckie was ik dus vroeger echt als de dood voor.
Wahahaaa ik kijk nu idols, die Cisssssssske de Rat
Ow ja joh? Is me niet eens opgevallen! Wel de gedroogde-placenta-in-lijst in de hal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven