Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Lage slurf

Ik vind het altijd wel grappig hoe vindingrijk die kleintjes zijn.

Wat komt Jack morgen brengen? Hoi spullen? Of heb je nog meer besteld?

O, lees nu dat het lange slurf moet zijn. Nu al een opscheppertje. Echt een voetballertje in spe dus

Haaaaa Pep welkom terug! Je hebt 't maar mooi gedaan.
quote:Kess schreef op 02 november 2007 @ 19:00:

Maar heb je nou al een test gedaan?Nee joh. Heb voor de rest nergens last van.
quote:Star schreef op 02 november 2007 @ 19:02:

[...]

Nee joh. Heb voor de rest nergens last van.

Nou, had ik de laatste keer ook niet en je weet hoe dat verhaal ge-eindigd is (ik heb m'n winkelwagens volgeladen...)

Dus toch maar testen?
Zou ie dan toch een tweeling gemaakt hebben?

Ga pas testen als ik echt een vermoeden heb. Jullie naaien me alleen maar op Gaat me geld kosten.
Pep je hebt een lintje verdiend hoor!!!!

En lange slurf, idd nu al opscheppertje. Mijn zus noemt mannen slurfdieren trouwens.

Testuh Testuh Testuh!!!!
Je bent dus wel echt gestopt met de pil, begrijp ik? Dan zeg ik zeker: TESTEN!

Ja, hoi-spullen (in de aanbieding, want over een maand of 2 komt hoi met een nieuwe verzorgingslijn) en een rubberen auto voor Vito. Maar die krijgt hij pas als de goedheiligman in het land is.
Loretta is De Mol. Punt.

Heb net m'n prittstift opgemaakt op overig.
Kess, wo haben Sie denn geshopt?
Ow gets Vish......

Ik ben bijgelezen maar er is weinig zinnigs blijven hangen; lage slurfen, bonne`s en Sinterpraasjes en Star is zwanger, hoezee!!!!

Kess, had jij Hoi spul bij de Gulden Webshop gekocht? Hadden ze daar badderspul dan want ik ken ut nie finde!

Ik ga zo even veeeeel foto`s in het achterhuis gooien... Ik vond het geheel tegen de verwachting in best moeilijk dat ex nu weer weg ging. NIET voor mij dus, dat we dat even duidelijk hebben . Maar Wup en ex waren zo ontzettend 2-handen-op-1-buik en hadden zoveel lol met elkaar.... Vinnut sjielug voor mijn wuppenkind
Foto`s in het Achterhuis. We zijn ook nog even bij Nemo op bezoek geweest trouwens
www.guldenwebshop.nl Badderspul was op, maar hebben ze bijbesteld. Misschien hebben ze het daarom van de site gehaald? Zal zo eens even kijken.

Kan me voorstellen dat je Wup zijn vader gewoon gunt, Pep. Ondanks dat jullie twee niet de perfecte match zijn. Hoe vond ex het zelf om weer afscheid te moeten nemen?

Star, heb je nou al gepiest of hoe zit dat?
Loretta is De Mol. Punt.
Badderen staat er wel bij, hoor! Moet je als zoekterm even 'hoi' intypen. Dan krijg je het assortiment.
Loretta is De Mol. Punt.
Gebuik jij die badolie dan Kess? Ik dacht dat je die olie niets vond en dat ze nog ander spul voor badje hadden?
Ik had altijd 'spetteren' maar die komt waarschijnlijk pas met de nieuwe verzorgingslijn weer terug. Nu dus als alternatief maar 'badderen' besteld. Eens zien of dat wat is.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is de complete serie, alleen 'spetteren' is dus niet meer leverbaar.
Loretta is De Mol. Punt.
Ach so, zit nu te twijfelen of ik dan wel of niet die olie moet bestellen. Wup glibbert al genoeg in bad zo zonder olie

Voor diegenen die het even niet volgen; ik vind die gezichtscreme dus toch wél lekker ruiken
Ik zal hem even uitproberen en dan een heuse recensie schrijven, oké?
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaaa

Zijn we me z`n 2 Kess? Iedereen Lama`s aan het kijken? Hoe laat komt Jack morgen bij jou? Hij moet tussen 13.26 en 16.26 bij mij zijn met m`n nieuwe Simkaart. (echt waar)
Huh? Dat meen je niet? Geven ze zúlke tijden op? Strange....

Jack is hier meestal rond 13.00 uur. Zal hem dan zeggen dat hij meteen door moet rijden naar jou.
Loretta is De Mol. Punt.
Jack komt hier meestal na vijven.

Was gisteren nog hier. Zei toen toevallig nog: ik kom hier als laatste op de route, dan weet ik zeker dat er iemand is. (Is echt waar trouwens)

M.a.w. hij plant mij als laatste in, mocht ik dan een keer wilde plannen met 'm hebben, komt ie toch niet in de knoop met zijn route/schema.
Ik ben de lama's aan het opnemen. Ga zo kijken samen met Don.
Loretta is De Mol. Punt.
Whahahha, da's een goeie, Maantje! Kun je hem meteen ook een lekkere maaltijd voorschotelen, want de liefde van de man gaat door de maag, he? Of, nee, het gaat bij Jack natuurlijk alleen maar om pure lust!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb Lama`s zijdelings gezien, het was wel erg grappig geloof ik. Ik ga zo m`n eigen vertrouwde bedje opzoeken, eens zien wat de nacht ons brengt. Tot morgen!
quote:Kess schreef op 02 november 2007 @ 21:41:

Whahahha, da's een goeie, Maantje! Kun je hem meteen ook een lekkere maaltijd voorschotelen, want de liefde van de man gaat door de maag, he? Of, nee, het gaat bij Jack natuurlijk alleen maar om pure lust!

En waar denk je dat het bij mij om gaat???

Vind ik Jack leuk omdat ie zo goed pakketjes kan bezorgen zekers?

Neuh, Jack is enkel en alleen op de werled gekomen zodat ik m'n lusten op 'm kan botvieren.

Ik ben trouwens op zoek naar 'slungelige' knuffels (je weet wel, met van die lange benen/armen/...) voor Frummels, maar kan niks leuks vinden.

Tips zijn welkom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven