Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Site niet leuk dus? Zou lekker even de stad in gaan, ook gewoon even iets gewoons doen en even naar buiten. Neem je Juna mee, kan ze passen, is sowieso beter met die kinderschoentjes, want elke schoen valt weer anders inderdaad, zoals Kess al zegt.

Hoop ook zo dat Junootje voor de Kerst thuis is

Kess, , hoop dat hij snel thuis is. Kan me voorstellen dat Tony het gek vindt, al die slangetjes. Wel goed dat je elkaar zo een beetje kunt afwisselen. Als Vito straks weer thuis is lekker extra veel Thee-momenten inlassen met Don (geen vieze dingen bedenke he, Pep )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh kruispost, Eow, arme schat, met je TBM-pakket, whaha

Ik hoop dat ik interessanter ben dan de Intiem, maar vast minder smeuig
Site was heel leuk hoor, maar bedacht me dat het net zoveel gedoe is om iets terug te sturen omdat het niet past dan om gewoon even naar de winkel te gaan morgen.
Minstens net zo smeuig hoor Inad

Is het heel erg als ik beken dat ik hem allang gelezen heb?
Ik had nog niet gekeken, maar had me al een hele site vol vreselijke schoentjes voorgesteld Maar kan natuurlijk ook niet want Kess heeft goede smaak Mijn fantasie is te actief
Hehehe, zoals het een echte, zij het tijdelijke TBM, betaamd

Ik lees ook reut en kijk ook reut op TV. Mijn leesreut beperkt zich wel tot Viva's en Flair's trouwens. Intiem echt nog nooit gelezen en Prive enzo alleen bij de tandarts
Intiem en Mijn Geheim las ik altijd samen met collega op het werk bij een vorig baantje. Gewoon omdat het zo fout is

Viva's en Flair lees ik dan weer niet. Wil een abbonement op Opzij, maar mag niet van Eowman
En gelijk heeft ie

Ik wil naar huis. Voel me toch echt nog niet goed. Hoest is pijnlijk en komt uit niveau longen zeg maar. Morgen even naar de huisarts voor de zekerheid.
Ah gelukkig, het bijlezen valt mee

Hoe is het nu Inad? Morgen wel naar het werk? Zou na ha lekker bed in gaan en even uitzieken (Pep's favo woord ) als ik jou was. Rustig dagje zonder Chica en met veel thee.

Ceetje krijgt trouwens pas ab als ze langer dan vijf dagen hoge koorts heeft en dat heeft ze niet.

Pep, ik vind dat jurkje/tuniekje wel leuk hoor. Gewoon label eruit knippen

Kess, lekkere middag gehad met Tony? Arme jochie snapt er ook allemaal niks van.

Eow Opzij?!?!?!? *zoekt nu smiley met dichtgeritste mond*

Vish al thuis? Manager een lambal dus?
Ik gleed vanmiddag uit op die kutlaminaatvloer hier. Had natuurlijk kind in m`n armen en die klapte met z`n kop op de grond . Gelukkig niets aan de hand alleen HEEL HARD krijsen . Wel apart dat je reflexen toch altijd en overal intact blijven; op het laatste moment liet ik Wup los om m`n val op te vangen

Nu eerst koken en eten.
Aaaah meissie

Zelf niet zeer gedaan ook?

Spanning en sensatie hier in het dorp. Drie politiewagens, brandweer, stuk straat afgezet en politie die niet wil zeggen wat er aan de hand is. Ze zeggen alleen dat het iig geen brand is. Oeeeee spannend.
benne terreriste
Oeeeeeee nog spannender, Robbie is in A'dam.
Kzag Robbie inderdaad op tv. Ben nu ook van hem fan-af

Ik niet echt zeer gedaan geloof ik, was alleen met m`n mannetje bezig, die was zo sjielug. Hij sperde z`n oogjes helemaal wijd open van schrik en begon toen enorrum te huilen .

Volgens mij volstaat en algemeen "Beterschap" voor het hele topic

Kess . Hopelijk Vitootje snel weer thuis.

Juno doet het goehoed!
Morgen bijlezen, nu net klaar met eten, opruimen, kind in bed bladiebla en nu wil ik ook naar bed. Morgen weer tot 6.
Succes met werk morgen Vish!

Echo...cho...cho
Iedereen naar HNTM aan het staren? Wat is die Carmen een dronken irritant loeder zeg!

Ik ga bankhangen en hopelijk vroeg slapen. Bis morgen!
Ik vind haar sowieso irritant.

Topictitel maar veranderen?
Haai.

Butdag,butwerk,but, but, but.

Baai.
anoniem_34181 wijzigde dit bericht op 26-11-2007 23:45
Reden: butvertypinkje
% gewijzigd
Ojeee, iedereen moe, kapot, gevallen, au ziek en zielig..

Heb goede avond gekozen om voornamelijk bank te hangen met thee met idioot veel honing en met een stiekeme Kess te smsen die moest oppassen dat mooie Dokter Twan haar niet op haar bevallige vingertjes kwam tikken.

We hadden t nog over je Pep, Kess wilde je heel lief onze fictieve Dokter geven, schattig en nobel he?

Oef das schrikken, vallen met wup, au Heel beeldend omschreven, moest sniffen en lachen tegelijk

Vish, succes morgen, hoop dat je goede nacht hebt

Laluna, oeeei dat klinkt niet goed

Star, voor jou en voor lief klein Ceetje

Diri,

En voor Kess op d'r opklapbed naast Vito

Kweettrouwesnietwiesmsdoorstuurdemoetopzoekenintheehuis

maarmoemaardank!

Heb even overdosis hug gedaan zodat het allemaal stinkend waardeloos en nietszeggend is, dan weten jullie dat vast

Ik ga naast mijn persoonlijke, zij het wat rochelende kacheltje liggen met mijn Tiara op, truste!
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 26-11-2007 23:39
Reden: typografische probleempjes
% gewijzigd
Shit, dacht dat ik 'm eindelijk eens opmocht.

Lekker geslapen vannacht Inad?

Hoezo werkdag but Luun?

Hier vanmorgen wakker met migraine. Erg lang niet gehad, schrok er een beetje van. Gelukkig op tijd met paracetamol, dus heb aanval redelijk kunnen onderdrukken gelukkig. Had anders echt niet geweten wat ik met Ceetje aan had gemoeten.
Peps, hebben jullie een beetje lekker geslapen?
Jep, geen nachtvoeding

Lunitsa, kmoest grinniken om je but but but-opsomming. Maar niet leuk dus en hopelijk vandaag beter.

Waarom moet topictitel verandert worden Star? Migraine is errug, heb het vroegah wel eens gehad. Fijn dat paracetamol wel werkt dan want ik gok dat migraine-medicijnen niet met bv samengaan...

Inad, hoe was je nacht en hoe voel je je nu? It was me by the way!

Kessiemessie . Effe sms`en zo om te zien of er nieuws is. En om te checken hoe laat dokter Twan z`n rondes loopt

Vanmorgen hysterische aanval van energie; slaapkamer opgeruimd, wassen gedraaid en in droger gepropt/opgehangen en hele huis gestozuigd. Niet gezond.
Topictitel veranderen in Beterschap of De Lappenmand, dat bedoelde ik.

Mooi Wupje begint het te leren!

Migrainepillen en bv gaan inderdaad niet samen. Weet ook niet hoe lang het duurt voor medicijnen uit je melk zijn. De volgende voeding voor meiske is toch pas ergens vannacht.

Stuur mij eens een beetje van die energie wil je.
Ik heb het al jouw kant opgegooid Star, ik word er toch een beetje kriegel van .

Nacht van Vito was goed maar wel met extra zuurstof. En dokter Twan werkt op afdeling Gynaecologie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven