Het Theehuis
maandag 26 november 2007 om 15:07
Site niet leuk dus? Zou lekker even de stad in gaan, ook gewoon even iets gewoons doen en even naar buiten. Neem je Juna mee, kan ze passen, is sowieso beter met die kinderschoentjes, want elke schoen valt weer anders inderdaad, zoals Kess al zegt.
Hoop ook zo dat Junootje voor de Kerst thuis is
Kess, , hoop dat hij snel thuis is. Kan me voorstellen dat Tony het gek vindt, al die slangetjes. Wel goed dat je elkaar zo een beetje kunt afwisselen. Als Vito straks weer thuis is lekker extra veel Thee-momenten inlassen met Don (geen vieze dingen bedenke he, Pep )
Hoop ook zo dat Junootje voor de Kerst thuis is
Kess, , hoop dat hij snel thuis is. Kan me voorstellen dat Tony het gek vindt, al die slangetjes. Wel goed dat je elkaar zo een beetje kunt afwisselen. Als Vito straks weer thuis is lekker extra veel Thee-momenten inlassen met Don (geen vieze dingen bedenke he, Pep )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 26 november 2007 om 15:18
maandag 26 november 2007 om 19:03
Ah gelukkig, het bijlezen valt mee
Hoe is het nu Inad? Morgen wel naar het werk? Zou na ha lekker bed in gaan en even uitzieken (Pep's favo woord ) als ik jou was. Rustig dagje zonder Chica en met veel thee.
Ceetje krijgt trouwens pas ab als ze langer dan vijf dagen hoge koorts heeft en dat heeft ze niet.
Pep, ik vind dat jurkje/tuniekje wel leuk hoor. Gewoon label eruit knippen
Kess, lekkere middag gehad met Tony? Arme jochie snapt er ook allemaal niks van.
Eow Opzij?!?!?!? *zoekt nu smiley met dichtgeritste mond*
Vish al thuis? Manager een lambal dus?
Hoe is het nu Inad? Morgen wel naar het werk? Zou na ha lekker bed in gaan en even uitzieken (Pep's favo woord ) als ik jou was. Rustig dagje zonder Chica en met veel thee.
Ceetje krijgt trouwens pas ab als ze langer dan vijf dagen hoge koorts heeft en dat heeft ze niet.
Pep, ik vind dat jurkje/tuniekje wel leuk hoor. Gewoon label eruit knippen
Kess, lekkere middag gehad met Tony? Arme jochie snapt er ook allemaal niks van.
Eow Opzij?!?!?!? *zoekt nu smiley met dichtgeritste mond*
Vish al thuis? Manager een lambal dus?
maandag 26 november 2007 om 19:10
Ik gleed vanmiddag uit op die kutlaminaatvloer hier. Had natuurlijk kind in m`n armen en die klapte met z`n kop op de grond . Gelukkig niets aan de hand alleen HEEL HARD krijsen . Wel apart dat je reflexen toch altijd en overal intact blijven; op het laatste moment liet ik Wup los om m`n val op te vangen
Nu eerst koken en eten.
Nu eerst koken en eten.
maandag 26 november 2007 om 19:59
Kzag Robbie inderdaad op tv. Ben nu ook van hem fan-af
Ik niet echt zeer gedaan geloof ik, was alleen met m`n mannetje bezig, die was zo sjielug. Hij sperde z`n oogjes helemaal wijd open van schrik en begon toen enorrum te huilen .
Volgens mij volstaat en algemeen "Beterschap" voor het hele topic
Kess . Hopelijk Vitootje snel weer thuis.
Juno doet het goehoed!
Ik niet echt zeer gedaan geloof ik, was alleen met m`n mannetje bezig, die was zo sjielug. Hij sperde z`n oogjes helemaal wijd open van schrik en begon toen enorrum te huilen .
Volgens mij volstaat en algemeen "Beterschap" voor het hele topic
Kess . Hopelijk Vitootje snel weer thuis.
Juno doet het goehoed!
maandag 26 november 2007 om 23:38
Ojeee, iedereen moe, kapot, gevallen, au ziek en zielig..
Heb goede avond gekozen om voornamelijk bank te hangen met thee met idioot veel honing en met een stiekeme Kess te smsen die moest oppassen dat mooie Dokter Twan haar niet op haar bevallige vingertjes kwam tikken.
We hadden t nog over je Pep, Kess wilde je heel lief onze fictieve Dokter geven, schattig en nobel he?
Oef das schrikken, vallen met wup, au Heel beeldend omschreven, moest sniffen en lachen tegelijk
Vish, succes morgen, hoop dat je goede nacht hebt
Laluna, oeeei dat klinkt niet goed
Star, voor jou en voor lief klein Ceetje
Diri,
En voor Kess op d'r opklapbed naast Vito
Kweettrouwesnietwiesmsdoorstuurdemoetopzoekenintheehuis
maarmoemaardank!
Heb even overdosis hug gedaan zodat het allemaal stinkend waardeloos en nietszeggend is, dan weten jullie dat vast
Ik ga naast mijn persoonlijke, zij het wat rochelende kacheltje liggen met mijn Tiara op, truste!
Heb goede avond gekozen om voornamelijk bank te hangen met thee met idioot veel honing en met een stiekeme Kess te smsen die moest oppassen dat mooie Dokter Twan haar niet op haar bevallige vingertjes kwam tikken.
We hadden t nog over je Pep, Kess wilde je heel lief onze fictieve Dokter geven, schattig en nobel he?
Oef das schrikken, vallen met wup, au Heel beeldend omschreven, moest sniffen en lachen tegelijk
Vish, succes morgen, hoop dat je goede nacht hebt
Laluna, oeeei dat klinkt niet goed
Star, voor jou en voor lief klein Ceetje
Diri,
En voor Kess op d'r opklapbed naast Vito
Kweettrouwesnietwiesmsdoorstuurdemoetopzoekenintheehuis
maarmoemaardank!
Heb even overdosis hug gedaan zodat het allemaal stinkend waardeloos en nietszeggend is, dan weten jullie dat vast
Ik ga naast mijn persoonlijke, zij het wat rochelende kacheltje liggen met mijn Tiara op, truste!
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 26-11-2007 23:39
Reden: typografische probleempjes
Reden: typografische probleempjes
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 27 november 2007 om 10:28
Shit, dacht dat ik 'm eindelijk eens opmocht.
Lekker geslapen vannacht Inad?
Hoezo werkdag but Luun?
Hier vanmorgen wakker met migraine. Erg lang niet gehad, schrok er een beetje van. Gelukkig op tijd met paracetamol, dus heb aanval redelijk kunnen onderdrukken gelukkig. Had anders echt niet geweten wat ik met Ceetje aan had gemoeten.
Lekker geslapen vannacht Inad?
Hoezo werkdag but Luun?
Hier vanmorgen wakker met migraine. Erg lang niet gehad, schrok er een beetje van. Gelukkig op tijd met paracetamol, dus heb aanval redelijk kunnen onderdrukken gelukkig. Had anders echt niet geweten wat ik met Ceetje aan had gemoeten.
dinsdag 27 november 2007 om 10:40
Jep, geen nachtvoeding
Lunitsa, kmoest grinniken om je but but but-opsomming. Maar niet leuk dus en hopelijk vandaag beter.
Waarom moet topictitel verandert worden Star? Migraine is errug, heb het vroegah wel eens gehad. Fijn dat paracetamol wel werkt dan want ik gok dat migraine-medicijnen niet met bv samengaan...
Inad, hoe was je nacht en hoe voel je je nu? It was me by the way!
Kessiemessie . Effe sms`en zo om te zien of er nieuws is. En om te checken hoe laat dokter Twan z`n rondes loopt
Vanmorgen hysterische aanval van energie; slaapkamer opgeruimd, wassen gedraaid en in droger gepropt/opgehangen en hele huis gestozuigd. Niet gezond.
Lunitsa, kmoest grinniken om je but but but-opsomming. Maar niet leuk dus en hopelijk vandaag beter.
Waarom moet topictitel verandert worden Star? Migraine is errug, heb het vroegah wel eens gehad. Fijn dat paracetamol wel werkt dan want ik gok dat migraine-medicijnen niet met bv samengaan...
Inad, hoe was je nacht en hoe voel je je nu? It was me by the way!
Kessiemessie . Effe sms`en zo om te zien of er nieuws is. En om te checken hoe laat dokter Twan z`n rondes loopt
Vanmorgen hysterische aanval van energie; slaapkamer opgeruimd, wassen gedraaid en in droger gepropt/opgehangen en hele huis gestozuigd. Niet gezond.
dinsdag 27 november 2007 om 10:43
Topictitel veranderen in Beterschap of De Lappenmand, dat bedoelde ik.
Mooi Wupje begint het te leren!
Migrainepillen en bv gaan inderdaad niet samen. Weet ook niet hoe lang het duurt voor medicijnen uit je melk zijn. De volgende voeding voor meiske is toch pas ergens vannacht.
Stuur mij eens een beetje van die energie wil je.
Mooi Wupje begint het te leren!
Migrainepillen en bv gaan inderdaad niet samen. Weet ook niet hoe lang het duurt voor medicijnen uit je melk zijn. De volgende voeding voor meiske is toch pas ergens vannacht.
Stuur mij eens een beetje van die energie wil je.