Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Haai,

Ik ben thuis...suppffff

Ik ben gisteravond uiteraard niet gegaan naar knutselgebeuren en vanmorgen wel naar de HA. Mijn longen zijn niet helemaal schoon, maar omdat de koorts al weg is lost lichaam het waarschijnlijk zelf op. Ik mocht AB, maar hoefde niet, dus maar niet gedaan. Beter zelf uitzieken, vond zij ook (behalve als koorts terugkomt, dan wel AB), maar moet ik dan wel echt doen, dus even niet werken en en veel rust en thee met honing etc. Chica gaat wel naar kdv dus dan kom ik hopelijk echt beetje bij.

Ga nu bed in duiken zo, eerst nog kop thee

Pep, ah ai awreddie thawt it was joe

Lekker, die nachtvoedingloze nachtjes, Go Wupje

Bezig bijtje ben je hoor, kom je hier ook even opruimen?

Laluna, ja waarom butwerk?

Star, oeff migraine. Nooit gehad maar jongere zus wel en weet dat die dan altijd onder dekens ging liggen en niet tegen licht of geluiden kon en gekke roze heftige pilletjes kreeg. Is zo pijnlijk hoor ik vaak. Ja, waar laat je Ceetje op zo'n moment, lastig.. Hoop dat het wegblijft!! Schijnt trouwens heel erg te maken te hebben met hormonen dus misschien heeft het te maken met ontzwangeren en minder BV geven?? Of met cyclus?

Dus tis nu of Ceetje als de donder weer op 8 voedingen per dag krijgen óf ei benutten

Eow, hoe is het nu met Juno in Eowstad? Ben zo benieuwd.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:peppie schreef op 27 november 2007 @ 11:07:

Ik heb het al jouw kant opgegooid Star, ik word er toch een beetje kriegel van .

Nacht van Vito was goed maar wel met extra zuurstof. En dokter Twan werkt op afdeling Gynaecologie

Arme ventje toch

Kruispost, fijn dat Vitonacht goed was! Zuurstof vanwege dalingen hoorde ik gisteren van Kessje, blijft naar he

Hmmm dat wordt snel ei benutten ook voor jou dus, Pep

Ik heb die marker van Eow nog, hebben??

Wie em t eerst pakt mag em hebben
Ik ga nu uitzieken taggen

Heb je wel iets van een hoestdrank gekregen? Of heeft dat toch geen nut?

Misschien is ei wel benut dat het daarom de kop opsteekt?

Ik werd inderdaad wakker van een raar geluid in mijn oren en zag bijna niks toen ik mijn ogen opendeed, heel naar. Gelukkig eerder gehad en weet ik wat het is. Nu een beetje een suf gevoel in hoofd. Beetje kater
Check topic moeders kindje.
Migraine heeft eigenlijk niets meer met hoofdijn te maken. Je kan alleen maar stil op bed liggen in een donkere kamer en niet, ik zeg NIET, bewegen. Zelfs ademen doet eigenlijk al pijn. En slapen lukt dus vaak ook niet . En kotsen, dat is ook zo fijn.

Star? Stár?
Krijg jij geen hoofdpijn dan na migraine? Ik dus wel. Migraine zelf doet geen pijn nee, maar heb toch liever hoofdpijn dan dat.

Watte?
Watte?

Ik bedoel dus dat het wel hoofdpijn is maar niet te vergelijken met je gewone huis-tuin en keuken hoofdpijn. Dát bedoel ik

Moederskindje is een eh..... apart topic
Heb je je ei benut dan? Vertel!!

Mijn thee is op dus ik ga even in bed hangen met boek en proberen ook even te slapen. Hoestdrank is niet goed zei arts want dat onderdrukt meuk die eruit moet, jaja. Weer iets geleerd en kennelijk hoogubersensitieverig en zesdezintuigrijk als ik ben al aangevoeld, want nog niet gekocht ook. Jaja

Ik ga straks moederskindje wel even lezen.

Migraine klinkt naar
Wie heb ze ei benut?? Wie Wie??

Lekker in bed liggen met boek en kop thee, errug goed Inad. En ook heel goed dat Chicaatje gewoon naar KDV is. Ik zeg: maandag pas weer gaan werken! Uitzieken is het devies

Kind wakker. Straks maar even naar het dorp, kaartje posten voor broer die morgen jarig is. En nog even wat anders verzinnen om in het dorp te doen anders zijn we ook weer zo snel thuis
Star, joef got meel ende munnie
Ja joe hef mai munnie toe

Had moederkind al gelezen. Sneu voor die vrouw, maar ze klinkt zelf een beetje vreemd ook, niet alleen vanwege taal niet beheersen.

Pep veel plezier in zie sittie

Nu duik ik er echt in..
Welterusten Inad!

Hahaha ik moet zo lachen om jullie. Eow zei een tijdje terug op MSN dat ze dacht dat Starman en ik echt aan het babydancen (allemaal spontaal hoofd in wc ) waren en dat ik jullie zo lekker in de waan laat

Kess heeft me wel zo vriendelijk verzocht om een baby te gaan maken, maar slik nog braaf elke avond mijn pil.

Ik zei watte om jou Star? Star?
Is spontaal een nieuw woord voor klussen/babydancen/neuken?
Nee beetje kortsluiting in 't kupske.
Nou, ik vind het eigenlijk wel een goeie. Dus wanneer gaan jullie weer spontalen?
quote:Inad schreef op 27 november 2007 @ 11:49:

Pep veel plezier in zie sittie

Sittie? Man, de winkels gaan hier tussen de middag nog dicht!
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 27-11-2007 12:14
Reden: szszszszszszszszszszszszszszszszszszszszszszszszszszszszszszsz
% gewijzigd
quote:peppie schreef op 27 november 2007 @ 12:09:

Nou, ik vind het eigenlijk wel een goeie. Dus wanneer gaan jullie weer spontalen?Zal even mijn agenda erbij pakken
Jaaaaa!

Wij zijn ff weg, laterrrrrr
Djies, die Pers heeft gewoon od live op Viva gedaan maandagavond. Check topic Opnametwijfel.
Hai meisjes!

Ik heb mijn MegaMindypakje even aan de wilgen gehangen. Ingeruild voor nieuw schort.:

Straks eens even kijken of ik Dokter Twan in de luren kan leggen. Zo niet, dan geef ik hem jouw nummer, Pep. Als hij die niet al heeft opgeslagen in zijn mobiel...

Met Vito gaat het eigenlijk heel erg goed. Speelt, lacht, dondert, doet een poging tot staan (!) en windt de verpleegkundigen om zijn vingertje. Het is alleen dat stomme zuurstof dat hij nog nodug heeft. En de vernevelingen, maar ik heb al gezegd dat ik die graag met thuiszorgapparaat thuis wil geven. Dat is niet zo moeilijk. Nu dus maar hopen dat dag en vooral komende nacht goed gaan zonder zuurstofdips.

Ik ga zo even boodschappen doen met Tony en dan weer terug naar Vito.
Loretta is De Mol. Punt.
Zie je, het waren autogordelterreriste

In L. heeft de Explosieven- en Opruimingsdienst (EOD) maandag een verdacht pakketje onderzocht. Enkele huizen in de omgeving werden korte tijd ontruimd. Het bleek loos alarm.

Rond 17.30 hoorde een medewerker van TNT post gesis uit een pakketje in zijn auto komen. Hij reed direct naar het politiebureau waar de brandweer gealarmeerd werd.

Na onderzoek van de EOD bleek het te gaan om een verpakte autogordel. De spanner daarvan werkt op een gaspatroon. Deze was ontploft waarna het gas kon ontsnappen. De postbode is voor controle naar het ziekenhuis gebracht.
Hopelijk mag je dat vernevelen zelf thuis gaan doen Kess. Nog wel Prednison? Wel fijn dat hij zich iig wel lekker voelt!
Ja, nog wel prednison, maar ie kan ik ook zelf geven. Heb net in de spoelkeuken nieuwe stijl fotootjes van zieke Vito gezet.

Arme Jack, wat zal hij zich rot geschrokken zijn met zo'n sissend pakketje!

Fijn dat ze hem even negekeken hebben in het ziekenhuis. Die Dokter Twn heeft het maar druk de laatste dagen..... Zieke kindjes, Pep, Jack, rare smsjes....
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven