Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Zie Vito niet!
quote:Star schreef op 27 november 2007 @ 12:48:

Djies, die Pers heeft gewoon od live op Viva gedaan maandagavond. Check topic Opnametwijfel.Kan topic nergens vinden Waar staat ie?
quote:Star schreef op 27 november 2007 @ 13:21:

De postbode is voor controle naar het ziekenhuis gebracht.Voor een lekke autogordel??!! Nah
Is ook net verwijderd lees ik in het mod topic.
Was een levensgevaarlijke autogordel heur.
Hé Kessiewessie, staat je goed dat nieuwe pakje! Hopelijk *duimduim* gaat het vannacht goed zonder extra zuurstof. Hebben de artsen al gezegd hoe lang het zonder dipjes moet zijn voordat ie naar huis mag? Ik zag foto`s op MAF-haifs en mij kun je nu opdweilen. Wat een dropje en zelfs nog lachen terwijl ie zo ziek is!
Welke pijlert Star? Even modtopic scannen dan
Psyche.
Aaaaah op haaifs! Wat een lief manneke, grote grijns nog wel.
GVD (sowwy Eow), ik heb weer heel wat gemist volgens mij!
Yep. Ik heb vanmorgen een stuk of twintig pagina's gelezen toen het topic er nog stond. Las wel vaker af en toe een stukje en zag dat er heel veel geschreven was.
Doe es een kleine samenvatting als je wilt Star?

Pffft, wilde weer net even de bank opduiken toen kind heel hard huilend wakker werd... Nu toch maar even plat want voel me uiterst beroerd (als in Heul Moe). Kind moet zich maar even al tijgerend vermaken.
Loop ik net buiten met hond, roept knulletje van jaar of zeven: 'Schattig hondje heb JIJ daar'.

Optie 1: Kinders vandaag de dag krijgen geen normen en waarden meer mee;

Optie 2: Ik zie er zo geweldig jong uit dat ze me als een van hen zien.

Ik ga voor optie 2
Truste Pep!
zeker optie 2 Star

Ik ben net wakker. Haha. Heb echt lang geslapen. Viel uiteindelijk pas om 14.15 ofzo in slaap, maar wel tot 16.00, dus bijna 2 uur Lekker

Kess, schort staat je goed!

Hoop op nacht zonder dalingen en dan Vitootje snel naar huis. Ben benieuwd naar smelt foto's

Raar verhaal van die autogordel!

Heb dat topic ook gemist. Wel gezien dat het vaak in top10 stond maar geen puf voor..

Nu even boodschappen doen, blegh, en dan Chica halen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Owww, zie nu pas niet lekker zijn, ja lekker bankhangen en ogen dicht af en toe als Wup veilige kant op tijgert, Pep
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Lekker geslapen Inad. Voel je je wat beter?
Lekker Inad, 2 uur slapen. Ik is tikkie jaloers . Hier naks, kind druk en gevaarlijk aan het doen en toen moessie etuh en nu overweeg ik om `m in bad uit te spoelen en een uur te vroeg op bed te mikken....

*zeurmodus aan*

Hebben jullie dat ook wel eens dat je ineens helemaal bekaf bent? Niet moe maar gewoon ge-slóópt! Ik heb het gevoel dat er loden gewichten aan m`n schouders hangen en dat ik zo lopend en al ter Aarde ga storten (). En dat terwijl ik vannacht wel gewoon goed geslapen heb dus. En ik moet zeggen dat ik het best regelmatig heb, ook al in het pre-zwangerschaps-tijdperk.

*zeurmodus uit*

Ik ben benieuwd hoe het bij Vish op het werk was.

Star, ik sta ook regelmatig te kijken van het ge-jij en ge-jou. En ik ben echt niet enorm truttig opgevoed, ik heb niet eens geleerd om u tegen m`n oma te zeggen! Vanmiddag een supermarktmeisje tegen een mevrouw van m`n moeders leeftijd "het zou kunnen dat het op is, kun je het normaal wel vinden hier?". Jeuk krijg ik ervan.
Heb nog niet bijgelezen, kom vanavond even langs. Juna ziek, koorts en hangerig en hoesten, Juno zonder snor en doet het heul erg goed.

Tot vanavond! Nu naar ziekenhuis!
weer net klaar met eten en kind in bed ik ga er ook weer in.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Shopaholics:

www.mannimo.nl, o.a. erg coole slaapzakken

www.limon.be baby- en kinderkleding

www.mini-a-ture.nl foute, maar toch wel schattige spencertjes en trui met anker
En weer een beterschap, dit keer voor Juna

Juno zonder snor, stoere knul!

Ging ie goed Vish?

Pep, zelfde soort niet zo tuttige opvoeding hier, mijn oma was ook jij. Maar inderdaad, sta er ook van te kijken vaak.
Oeps ik heb een hekel aan ge u.....behalve als ze ouder zijn dan 75 jaar

Ga niet bijlezen meld me snel weer....!
Dier
Beterschap voor Juna!

Wauw, Juno zonder zuurstofsnor!

Vishie, morgen vrij? Even bijkomen dan!

Ik hoop op een goeie, extra-zuurstofloze, nacht voor Vitootje!

Ben gaaaaaaar. Morgen maar naar linkjes van Star kijken, nu even dom bankhangen. Toedels!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven