Het Theehuis
dinsdag 27 november 2007 om 15:10
Hé Kessiewessie, staat je goed dat nieuwe pakje! Hopelijk *duimduim* gaat het vannacht goed zonder extra zuurstof. Hebben de artsen al gezegd hoe lang het zonder dipjes moet zijn voordat ie naar huis mag? Ik zag foto`s op MAF-haifs en mij kun je nu opdweilen. Wat een dropje en zelfs nog lachen terwijl ie zo ziek is!
dinsdag 27 november 2007 om 16:31
dinsdag 27 november 2007 om 16:41
zeker optie 2 Star
Ik ben net wakker. Haha. Heb echt lang geslapen. Viel uiteindelijk pas om 14.15 ofzo in slaap, maar wel tot 16.00, dus bijna 2 uur Lekker
Kess, schort staat je goed!
Hoop op nacht zonder dalingen en dan Vitootje snel naar huis. Ben benieuwd naar smelt foto's
Raar verhaal van die autogordel!
Heb dat topic ook gemist. Wel gezien dat het vaak in top10 stond maar geen puf voor..
Nu even boodschappen doen, blegh, en dan Chica halen
Ik ben net wakker. Haha. Heb echt lang geslapen. Viel uiteindelijk pas om 14.15 ofzo in slaap, maar wel tot 16.00, dus bijna 2 uur Lekker
Kess, schort staat je goed!
Hoop op nacht zonder dalingen en dan Vitootje snel naar huis. Ben benieuwd naar smelt foto's
Raar verhaal van die autogordel!
Heb dat topic ook gemist. Wel gezien dat het vaak in top10 stond maar geen puf voor..
Nu even boodschappen doen, blegh, en dan Chica halen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 27 november 2007 om 17:45
Lekker Inad, 2 uur slapen. Ik is tikkie jaloers . Hier naks, kind druk en gevaarlijk aan het doen en toen moessie etuh en nu overweeg ik om `m in bad uit te spoelen en een uur te vroeg op bed te mikken....
*zeurmodus aan*
Hebben jullie dat ook wel eens dat je ineens helemaal bekaf bent? Niet moe maar gewoon ge-slóópt! Ik heb het gevoel dat er loden gewichten aan m`n schouders hangen en dat ik zo lopend en al ter Aarde ga storten (). En dat terwijl ik vannacht wel gewoon goed geslapen heb dus. En ik moet zeggen dat ik het best regelmatig heb, ook al in het pre-zwangerschaps-tijdperk.
*zeurmodus uit*
Ik ben benieuwd hoe het bij Vish op het werk was.
Star, ik sta ook regelmatig te kijken van het ge-jij en ge-jou. En ik ben echt niet enorm truttig opgevoed, ik heb niet eens geleerd om u tegen m`n oma te zeggen! Vanmiddag een supermarktmeisje tegen een mevrouw van m`n moeders leeftijd "het zou kunnen dat het op is, kun je het normaal wel vinden hier?". Jeuk krijg ik ervan.
*zeurmodus aan*
Hebben jullie dat ook wel eens dat je ineens helemaal bekaf bent? Niet moe maar gewoon ge-slóópt! Ik heb het gevoel dat er loden gewichten aan m`n schouders hangen en dat ik zo lopend en al ter Aarde ga storten (). En dat terwijl ik vannacht wel gewoon goed geslapen heb dus. En ik moet zeggen dat ik het best regelmatig heb, ook al in het pre-zwangerschaps-tijdperk.
*zeurmodus uit*
Ik ben benieuwd hoe het bij Vish op het werk was.
Star, ik sta ook regelmatig te kijken van het ge-jij en ge-jou. En ik ben echt niet enorm truttig opgevoed, ik heb niet eens geleerd om u tegen m`n oma te zeggen! Vanmiddag een supermarktmeisje tegen een mevrouw van m`n moeders leeftijd "het zou kunnen dat het op is, kun je het normaal wel vinden hier?". Jeuk krijg ik ervan.
dinsdag 27 november 2007 om 20:19
Shopaholics:
www.mannimo.nl, o.a. erg coole slaapzakken
www.limon.be baby- en kinderkleding
www.mini-a-ture.nl foute, maar toch wel schattige spencertjes en trui met anker
www.mannimo.nl, o.a. erg coole slaapzakken
www.limon.be baby- en kinderkleding
www.mini-a-ture.nl foute, maar toch wel schattige spencertjes en trui met anker
dinsdag 27 november 2007 om 20:58