Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Eow heeft ook zo'n alarm
Ghe ghe, laat BGB het maar niet horen

Ik ben een vakantiehuis in Oostenrijk aan het zoeken voor 8-10 personen
Morgen meisjes!

Kinderen en Don hebben me niet met rust gelaten. Maar toch een prettige nacht gehad. Ondanks over mij heen kotsende Vito, die halverwege de nacht besloot de rest van de nacht tegen mij aan te willen plakkan.

Gisteravond lagen we met zijn viertjes op de grond te stoeien. Zegt Don ineens dat het toch wem heel leuk zou zijn als er nóg een kindje zou komen! Na ja! Ben net alle babymeuk op mp aan het zetten, omdat hij er zo zeker van was dat twee prima is.... En daar had ik me intussen ook al helemaal op ingesteld. Hmmm.....ga er maar eens lang en diep over nadenken. Maar vooral lang.

He, net of ik nooit weggeweest ben: een lekker bv-rel-topic! Zal zo eens even gaan kijken. Maar eerst even Luuntje lezen.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 29 november 2007 @ 11:30:

Morgen meisjes!

Kinderen en Don hebben me niet met rust gelaten. Maar toch een prettige nacht gehad. Ondanks over mij heen kotsende Vito, die halverwege de nacht besloot de rest van de nacht tegen mij aan te willen plakkan.

Na zh-ellende is kotsend kind niet erg hè

quote:Kess schreef op 29 november 2007 @ 11:30:

Gisteravond lagen we met zijn viertjes op de grond te stoeien. Zegt Don ineens dat het toch wem heel leuk zou zijn als er nóg een kindje zou komen! Na ja! Ben net alle babymeuk op mp aan het zetten, omdat hij er zo zeker van was dat twee prima is.... En daar had ik me intussen ook al helemaal op ingesteld. Hmmm.....ga er maar eens lang en diep over nadenken. Maar vooral lang.

Jaaaaaa, we worden weer Theehuistante!
Jeuj! Kess gaat zich laten bevruchten
quote:peppie schreef op 29 november 2007 @ 11:10:

Ghe ghe, laat BGB het maar niet horen

Ik ben een vakantiehuis in Oostenrijk aan het zoeken voor 8-10 personen Laat je wel tijdig weten wanneer we gaan?
Februari geleuf ik Luun . Wanneer is de carnavalsvakantie eigenlijk? Dán niet dus
Jeetje Luun, voel erg mee met je ButBericht. Komt me (deels) erg bekend voor en ik weet hoe het je oorspronkelijke plezier enorm kan vergallen. Denk aan jezelf meis. Goed dat je stappen ondernomen hebt.

Mijn ei laat ik voorlopig nog echt niet springen hoor! En misschien wel nooit. Ben er geloof ik een beetje van in de war.

Pep, met wie ga je op vakantie? Of heb ik wat gemist?

Eow, wat ik nog wilde vragen: heeft Juno ook een saturatiemeter aan zijn grote teentje? En past dat dan wel? Ik vond het bij Vito al zo'n gepeuter en kan me gewoon niet voorstellen hoe ze dat bij Juno doen.

Heeft hij weer lekker bij je gedronken vandaag? Laat je eens wat nieuwe foto's van onze Theeheld zien? Ben zo benieuwd hoe hij er bijna 800 gram groter uitziet!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:peppie schreef op 29 november 2007 @ 11:47:

Februari geleuf ik Luun . Wanneer is de carnavalsvakantie eigenlijk? Dán niet dus

Ach, tegen die tijd werk ik misschien al niet meer. Dus ik kan altijd.

Gezellig.
Kess, we doen binnen een jaartje of 2-3 gewoon nog een keer samen zwangeren. Daar ben je zussies voor toch?
En daarna samen werk zoeken?
Loretta is De Mol. Punt.
Haaai,

Zal ik een topic openen met de titel: Er komt groen spul uit mij, en dan gaan voor vieste topictitel allertijden?

ben ziek zijn zat nu, keel en borst doen pijn en hoofd ook en heb er geen zin meer in, bah!

Ohh Kess, wat leuk Nu maar goed dat je het Imps & Elfs pakje gehouden hebt, voorzienende blik Niet lang denken, doen doeeeen

Chocolat is leuk, Star, vooral met een grote doos heeele lekkere bonbons naast je. Johny is zo leuk in die film.

Pep, zonnige koffie hoor Oostenrijk is oke

Alweer wat blijer, Luna?

Eow ook zo'n alarm en ik ook toch?? Of is t wéééér een ander topic?

Ohh, ik kreeg trouwens tip voor hele leuke kleertjessite met nu heel goedkoop Petit Louie en Imps & Elfs, maar tis allemaal te klein voor mijn kleuter, dus ga ik het bij jullie dumpen

linkje
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Kess, moest een beetje gniffelen om je vraag Hij heeft die saturatiemeter om zijn hele voet Met een bandje eromheen. Zijn teen is íetsje te klein voor dat ding. Ik zal straks de digitale camera meenemen en foto's maken.

Hij heeft jullie muts trouwens altijd op als ie uit de couveuse komt. Ik hoor érg vaak van de verpleging dat het een schattig mutsje is. Nogmaals bedankt jullie!

Vind het zo fijn dat Vito weer thuis is. Is opeens een stuk minder erg om de hele nacht wakker te zijn door zo'n ukkie als hij gewoon thuis is of niet?

Kan me voorstellen dat je een beetje in de war bent van zo'n voorstel. Helemaal omdat je zelf ook zo overtuigd was dat het 'af' was zo. Kom straks als Juno thuis is maar eens kijken, dan gaat het vast kriebelen
quote:Kess schreef op 29 november 2007 @ 12:00:

En daarna samen werk zoeken?
Inad, jij moest toch aan de AB als het erger werd of herinner ik me dat fout? Groen betekent wel meestal dat het einde in zicht is

Mijn moeder is op zoek naar vakantiehuis/chalet. Zoals bijna ieder jaar wer íetsjes te laat begonnen met zoeken . Ik weet helegaar niet of ik wel mee wil. Mijn moeder zal er wel van uit gaan dat ik wel mee ga maar aangezien ik geen cash heb en dus niet mee kan betalen weet ik al dat haar partner dan weer een nieuwe reden heeft om op heksenjacht naar mij te gaan. Niet zo`n zin in dus. Maar voor Wuppie zou het in de sneeuw wel helemaal fantastisch zijn natuurlijk!
Inad is goor.

Pep, kan me voorstellen dat je er dubbel tegenover staat. Hoe leuk sneeuw ook voor Wup, denk dat ik de eer aan mezelf zou houden en niet meegaan. Kan de baron daar in ieder geval niet over zeiken. (Vindt ie vast weer wat anders, dat je asociaal bent omdat je niet meegaat of zo. Pfff...)

Alhoewel, als je moeder aanbiedt om te betalen...

enniewee, ik weet het eigenlijk niet.

Ook hier benieuwd naar foto's van snorloze Juno.
Stelletje gummenu wijFen

Pep, koorts is AB, maar heb geen koorts meer. Groen is goed want dat betekent dat alles eruit komt, aldus de HA.

Hm, moeilijk. Denk je dat je het er erg naar je zin gaat hebben? Zo nee, dan zou ik het niet doen. Hoe leuk ook voor Wup. Wup vindt een heleboel andere dingen minstens even leuk.
Jaaaa Kess, ben ik tenminste af van je opmerkingen dat ik een baby moet gaan maken. Maak er selluf een

De Baron?!?! Is het zo erg Pep? Niet leuk om mee te gaan dan lijkt me. Wup ziet vast wel ander keertje sneeuw en mss ook nog wel beetje klein nu?

Inad is vies bah

Johhny is leuk in die film, komt door Ierse accent natuurlijk
quote:Inad schreef op 29 november 2007 @ 12:48:

Groen is goed want dat betekent dat alles eruit komt, aldus de HA.

Daar doelde ik egenlijk ook op maar vond `m wel leuk gesteld zo

Kweetniet. Ben wel zo egocentrisch om ook erg lang stil te staan bij het feit dat ík vakantie in besneeuwde bergen ook erg leuk vind
Leuke site Inad maar ik vind het nog steeds erg duur!
Ik kan me niet voorstellen dat Zwitsal hier blij mee is

Waarom niet? Gratis reclame

Ik vind vooral de Petit Louie dingen leuk. En ja, tis nog steeds duur, maar wel net minder takke duur. Ik koop het meestal voor bijna niks op MP en verkoop het als het Chica te klein is weer duurder Ben ook een soort Vish wat dat betreft. Maar 14,95 voor leuk shirtje zou ik nog wel doen trouwens.
Misschien toch gaan, Pep. Kun je opzoek naar een eh, Alpengod (waar is de braaksmilie )
Ja, zo 1 die "bierrrrtje" roept in de winter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven