Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hihi, aaa arme Star

Ik ga meteen kijken. Heb net Pep-post gedaan aldaar en moet nog wat meer typen maar net wakkere Chica wil aandacht.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Star, hoeveel foto's heb jij wel niet van jezelf? Ijdeltuitje.

Je bent eigenlijk wel ongeveer zoals ik me had voorgesteld. Al komt de vlechtenfoto het dichtst in de buurt.

En wat een fantastisch Juno-nieuws. Helemaal geweldig.

Eindelijk kan het Grote Genieten beginnen.

Verder weinig zinnigs te melden.

Straks maar weer dan.
Inad met haar eenmansgrappen

Ja leuk hè Vish, dacht wel dat het wat voor jou zou zijn

Hahahahaha Heidi van de sexpijler en MegaMindy. Moet niet gekker worden

Grappig dat jullie echt zo vinden dat foto's anders zijn. Ben toch met uitzondering van een paar keer donker eigenlijk wel altijd blond en meestal ook geen grote verschillen in lengtes. Heb nu wel een heel gave bril uitgezocht, dan kunnen jullie me wat beter herkennen

IJdeltuit Luun? Je wil niet weten hoe ik naar die foto's heb moeten zoeken, heb er juist maar heel weinig van mezelf.

Zien jullie die roze wolk?

Juistem....daar zit ik op
Lekker de hele middag kleertjes opgevouwen, knuffels in bedje gezet, bedje en kinderwagenbak alvast opgemaakt, laatste babywas met dekens en kleertjes zit in de masjiene. Nu alleen nog luiers kopen en dan zijn we wel klaar. Jasje en maxicosi staan klaar...wat mij betreft mag hij komen.

Pep, wil je niet van die ranzige kalenders mailen? Jakkie..... Weet je moeder wel dat je dat soort dingen verstuurdtddtdtt (weet het ff niet kwa dtdtdtd)

Ik vond 1 foto wel smakelijk, maar de rest lachwekkend/jakkiebah....X-D
Kvind Star toch wel redelijk hetzelfde op alle foto's hoor. En ik moest wel om je lachen hoor Inad

Prachtig kunstwerk van Chica trouwens.
Oh ja die kalender wahahaaa ik kwam niet verder dan 6 december, toen had ik het wel gehad.

Lekker op je wolkje zitten Eow, Heerlijk!!!!!!!
Wentelteefjes at my place over een half uurtje, iedereen welkom!
Voor Juno:

Voor Wup:

Voor B&J:

Voor Vito:

En nu moet ik die teven de pan in gaan gooien.
quote:Vishnu schreef op 16 december 2007 @ 17:11:

Wentelteefjes at my place over een half uurtje, iedereen welkom!Te laat
quote:Vishnu schreef op 16 december 2007 @ 17:18:

En nu moet ik die teven de pan in gaan gooien.
Hier nog een roze wolk voor Eow! Wat fijnfijnfijnfijnfijnfijnfijnfijn! Juno komt thuis! Heerlijk tutten nu en alles helemaal piekfijn in orde maken. Ik ben zo ontzettend blij voor je!!!! Word er ook helemaal hyper van!! Hoera, Juno komt thuis!
Loretta is De Mol. Punt.
Vito vindt je First X-masboom erg mooi, Vish. Dank!

Vanmorgen zijn de pufclubdames + grut hier op de koffie geweest. Erg leuk en gezellig. En helaas -dom, dom, dom- vergeten foto's te maken. Gelukkig zien we elkaar volgende maand weer, dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Vanmiddag lekker gewandeld en veel geregeld en gedaan voor bedrijf van Don. Nu beetje gaaarrrr

Volgens mij is er een hoop te beleven in de New Style. Ga eens even kijken.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Vishnu schreef op 16 december 2007 @ 17:08:

Oh ja die kalender wahahaaa ik kwam niet verder dan 6 december, toen had ik het wel gehad.

Je moet de 24e even bekijken Vish, die`s het leukste
Heeft iemand enig idee waar ik een dekbedovertrek kan kopen in de maat 110-125? Heb een tijd terug een dekbed voor Juna gekocht bij de Ikea, maar kom er nu achter dat die maat niet zo handig is qua overtrek. Alle overtrekjes zijn 100-135.
Leuk Kess, zo'n pufclub bijeenkomst. Grappig om de verschillen te zien lijkt me.
Ja dat is het irritante van de Ikea, zit je aan hun overtrekjes vast. Misschien bij de hema en anders even op mp kijken van welk merk ze worden aangeboden.
Alleen bij Ikea, dus. Die hadden een afwijkende beddenmaat, maar hebben die intussen aangepast aan de Nederlandse standaard, dacht ik. Weet dus niet of het 'oude' formaat daar nog te koop is.

Die verschillen zijn inderdaad erg leuk om te zien. Het zijn zulke verschillende persoontjes allemaal!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik gok bij de Ikea Eow

Wat ontzettend fijn dat je nu éindelijk op je wolk mag zitten Eow! En dus uiteindelijk toch nog net alsof alles is gegaan zoals het hoort met een klein kindeke onder de kerstboom . Blijf jij voorlopig maar op je wolkje zitten hoor

Nah, ben middagje weg en er worden hier allemaal hilarische dingen geschreven! Zo maar eens in New Style gaan kijken maar eerst even eetzooi weg ruimen. Ik had trouwens zó`n lekkere aardappeltjes gemaakt! Aardappelblokjes bakken, spekjes uitbakken, aardappels bij spekjes nog even samen verwarmen, kookroom en een theelepel provencaalse kruiden erbij.... Mjammie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven