Het Theehuis
zondag 16 december 2007 om 14:42
quote:Eowynn_ schreef op 16 december 2007 @ 14:31:
Hoezo is HP niet geschikt voor TBM's? Of mag je dan alleen de Intiem lezen? Daarbij ben ik vanaf volgende week kostwinner hier in huis (als ik dan nog werk heb ) dus dan ben ik geen TBM
O nee, dan ben je stoere vrouw dus dan moet je de Opzij lezen
Intiem of Bouquetreeks voor TMB's.
Hoezo is HP niet geschikt voor TBM's? Of mag je dan alleen de Intiem lezen? Daarbij ben ik vanaf volgende week kostwinner hier in huis (als ik dan nog werk heb ) dus dan ben ik geen TBM
O nee, dan ben je stoere vrouw dus dan moet je de Opzij lezen
Intiem of Bouquetreeks voor TMB's.
zondag 16 december 2007 om 15:35
Eerst het belangrijkste:
Wat goehoed! ben zo blij voor jullie! Juno is stoer!!
Kan me helemaal voorstelen dat je heerlijk gaat tutten met babyspullen. Fijn dat bedje nu staat. Wat grappig dat hij zo op Juno lijkt (fotos fotos!). En met de BV komt het helemaal goed Hardstikke stoer van jou dat je daar dan weer zo veel voor gaat kolven. Petje af!
Wat goehoed! ben zo blij voor jullie! Juno is stoer!!
Kan me helemaal voorstelen dat je heerlijk gaat tutten met babyspullen. Fijn dat bedje nu staat. Wat grappig dat hij zo op Juno lijkt (fotos fotos!). En met de BV komt het helemaal goed Hardstikke stoer van jou dat je daar dan weer zo veel voor gaat kolven. Petje af!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 16 december 2007 om 15:38
Oh, ik ga snel Starren kijken in New Style. Zal ook wel wat schrijven over wat mij zoal bezighoudt snachts en over PopdeE op verzoek van velen
Vish, heb je nog leuke dingen gekocht? Daar deeten leuk idee, ik ben helemaal voor.
Mijn moeder is net weg en ik ging Chica op bed leggen want stront sjacherijnig. Zou Mille bellen als ze sliep om nog wat af te spreken maar viel prompt zelf in slaap. Helaas wakker gebeld door Mille die wilde weten hoe & wat Ik moet echt bijslapen, hopelijk lukt het vannacht anders trek ik het echt niet en slaap morgen overdag bij met Chica op kdv.
Vish, heb je nog leuke dingen gekocht? Daar deeten leuk idee, ik ben helemaal voor.
Mijn moeder is net weg en ik ging Chica op bed leggen want stront sjacherijnig. Zou Mille bellen als ze sliep om nog wat af te spreken maar viel prompt zelf in slaap. Helaas wakker gebeld door Mille die wilde weten hoe & wat Ik moet echt bijslapen, hopelijk lukt het vannacht anders trek ik het echt niet en slaap morgen overdag bij met Chica op kdv.
zondag 16 december 2007 om 16:16
quote:Star schreef op 16 december 2007 @ 15:38:
Ja se froege erom!
www.kitsdiezijn.nl
Oh shoot. Dat is echt een leuke winkel. Haal die link ff weg.
Ja se froege erom!
www.kitsdiezijn.nl
Oh shoot. Dat is echt een leuke winkel. Haal die link ff weg.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 16 december 2007 om 16:20
Wahahaaaa Inad, lachen met jou en jezelf!!!
Ga zo kijken bij je topic.\
Nemo zag alle Starren en riep MegaMindy, zorrie Kess, je titel is afgepakt. En hij speelt Pinosaurus wahahaaaaa ik ben ook zo blij dat ik kan lachen, met mijn kind dan he
Zwarte markt goed plan, lekker vreten daar
Ga zo kijken bij je topic.\
Nemo zag alle Starren en riep MegaMindy, zorrie Kess, je titel is afgepakt. En hij speelt Pinosaurus wahahaaaaa ik ben ook zo blij dat ik kan lachen, met mijn kind dan he
Zwarte markt goed plan, lekker vreten daar
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zondag 16 december 2007 om 16:30
jaaa, doen we! ZwarteMartkDeet.
Jeeez, ik kan het niet geloven gewoon, dat dat allemaal Star is. Ben echt flabbergasted. Verschil tussen vlechten en eerste foto. Is gewoon heel ander mens. Waarschijnlijk heeft het met persoonlijkheden te maken. Vlechten post op Sexpijlert en die met de baby op schoot post hier
Lachen met je kind is veel leuker nog dan lachen met jezelf, Vish
Jeeez, ik kan het niet geloven gewoon, dat dat allemaal Star is. Ben echt flabbergasted. Verschil tussen vlechten en eerste foto. Is gewoon heel ander mens. Waarschijnlijk heeft het met persoonlijkheden te maken. Vlechten post op Sexpijlert en die met de baby op schoot post hier
Lachen met je kind is veel leuker nog dan lachen met jezelf, Vish