Het Theehuis
maandag 17 december 2007 om 20:34
quote:Star schreef op 17 december 2007 @ 20:16:
Oververmoeid zekers. Sterkte.
Nog gebeld vandaag Kess?
Nee. Heb er eigenlijk niet eens aan gedacht. Stom, stom, stom.
Heb nu wel weer twee andere vacatures waar ik op wil reageren, maar heb even een writersblock qua sollibrief...
Morgen ga ik bellen!
Oververmoeid zekers. Sterkte.
Nog gebeld vandaag Kess?
Nee. Heb er eigenlijk niet eens aan gedacht. Stom, stom, stom.
Heb nu wel weer twee andere vacatures waar ik op wil reageren, maar heb even een writersblock qua sollibrief...
Morgen ga ik bellen!
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 17 december 2007 om 20:39
quote:Star schreef op 17 december 2007 @ 20:17:
Ja. Ken ik. Kan ik behoorlijk nijdig van worden eerlijk gezegd.
Ook herkenbaar. Maar dan met de variatie van 'Tony zelluf doehoen!!!!! Neeeheeeen!!! Niet mama!!! Tony doen!!! Ikkeikkeikkeikkeikke!!!' En als het hem dan zelf niet lukt nog groter drama maken.
We moeten ze eens bij elkaar zetten. Kunnen ze elkaar fijn een spiegel voorhouden.
Nemo: sokke uituituituit!
Tony trekt aan de sokken van Nemo, want hey, dat kan hij zelluf!
Nemo: neeeeeheeeee, sokke aaaaaaaan!
Tony: neeeeeheeeee uituituituit!
Ciara roept de heren tot de orde: Neeeeeeheeeeee! Sokke zijn stohommmmm!!!!! Nemo, sokke uituituituit!!! Tony afblijvennnnnnnn! Ceetje zelluf sokken afpakken!!!!!
Zoiets
Ja. Ken ik. Kan ik behoorlijk nijdig van worden eerlijk gezegd.
Ook herkenbaar. Maar dan met de variatie van 'Tony zelluf doehoen!!!!! Neeeheeeen!!! Niet mama!!! Tony doen!!! Ikkeikkeikkeikkeikke!!!' En als het hem dan zelf niet lukt nog groter drama maken.
We moeten ze eens bij elkaar zetten. Kunnen ze elkaar fijn een spiegel voorhouden.
Nemo: sokke uituituituit!
Tony trekt aan de sokken van Nemo, want hey, dat kan hij zelluf!
Nemo: neeeeeheeeee, sokke aaaaaaaan!
Tony: neeeeeheeeee uituituituit!
Ciara roept de heren tot de orde: Neeeeeeheeeeee! Sokke zijn stohommmmm!!!!! Nemo, sokke uituituituit!!! Tony afblijvennnnnnnn! Ceetje zelluf sokken afpakken!!!!!
Zoiets
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 17 december 2007 om 20:42
Bestaat dat nog, sollicitatiebrieven?
Klinkt hondsvermoeiend, het Nemo (en Ceetje)-scenario. Ik kijk er niet naar uit eerlijk gezegd, naar die fase.... Lekker HNTM kijken in bed Vishie
Ik heb bestekcasette toch niet geruild (die goedkope viel tegen). Jammer want had net bedacht dat ik van het geld wat over zou blijven een elektrische deken kon kopen. Die wil ik dus echt wel hebben want ik heb het iedere avond kouhoud in bed. En ik word schijtziek van iedere keer weer een warme kruik maken
Ik word nu al misselijk van Dekme. En ik vind alle 3 de meiden *braak* maar de minst erge is Cecile.
Klinkt hondsvermoeiend, het Nemo (en Ceetje)-scenario. Ik kijk er niet naar uit eerlijk gezegd, naar die fase.... Lekker HNTM kijken in bed Vishie
Ik heb bestekcasette toch niet geruild (die goedkope viel tegen). Jammer want had net bedacht dat ik van het geld wat over zou blijven een elektrische deken kon kopen. Die wil ik dus echt wel hebben want ik heb het iedere avond kouhoud in bed. En ik word schijtziek van iedere keer weer een warme kruik maken
Ik word nu al misselijk van Dekme. En ik vind alle 3 de meiden *braak* maar de minst erge is Cecile.
maandag 17 december 2007 om 20:47
Wahahahaa Kess, ik denk dat we maar snel moeten meeten nu we in deze heerlijke fase zitten.
Wil je een sollibrief van mij hebben? Misschien haal je er nog wat inspiratie uit.
Ik ga naar bed met kop thee maar de waterkoker deed het niet.
Of je stopt de stekker erin.
Wil je een sollibrief van mij hebben? Misschien haal je er nog wat inspiratie uit.
Ik ga naar bed met kop thee maar de waterkoker deed het niet.
Of je stopt de stekker erin.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
maandag 17 december 2007 om 20:49
Ik ben voor Kassandra, zelfs al is ze arrogant en gemeen. Die Carmen is echt vreselijk geschuffeld, maar misschien is dat juist wel wat een top model moet zijn (denk: Naomi Camp-del, Kate Coke Mos). Ik ga er wel langszappen, maar ben er echt te ongeïnteresseerd voor om echt te kijken.
Oh, jammer dat je niet gebeld hebt. Morgen weer een dag. Ben benoeuwd naar andere vacatures. Moeten we in spoelkeuken helpen met brief? Ik kan wel brieven, word echt altijd uitgenodigd. Misschien 1 op de 10 of 20 keer eens niet. Lekker verwaanderig, maar is echt zo
Pep, woww stoer, waxtie. Jammer van de deken.
Star, heb je al fotos gemaakt met nieuwe bril?
Vish, oef die Nemo. Is denk ik echt vermoeidheid. Went ie wel aan als jullie wat langer in dit nieuwe ritme zitten. Wel goed dat je em gewoon laat razen. Hier helpt ook: Oh ga je zo doen? Nou dan ga je toch meteen naar bed? Meestal doet ze dan meteen lief, en als ze doorgaat leg ik haar daadwerkelijk op bed en loop weg. Dan komt ze na minuut boos doen sorry zeggen
Oh, jammer dat je niet gebeld hebt. Morgen weer een dag. Ben benoeuwd naar andere vacatures. Moeten we in spoelkeuken helpen met brief? Ik kan wel brieven, word echt altijd uitgenodigd. Misschien 1 op de 10 of 20 keer eens niet. Lekker verwaanderig, maar is echt zo
Pep, woww stoer, waxtie. Jammer van de deken.
Star, heb je al fotos gemaakt met nieuwe bril?
Vish, oef die Nemo. Is denk ik echt vermoeidheid. Went ie wel aan als jullie wat langer in dit nieuwe ritme zitten. Wel goed dat je em gewoon laat razen. Hier helpt ook: Oh ga je zo doen? Nou dan ga je toch meteen naar bed? Meestal doet ze dan meteen lief, en als ze doorgaat leg ik haar daadwerkelijk op bed en loop weg. Dan komt ze na minuut boos doen sorry zeggen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
maandag 17 december 2007 om 20:53
Oh, lijkt me fijn Vish! Even lezen hoe een ander dat doet. Wil je me er eentje mailen? Het is zo verrekte lang geleden dat is serieus dat soort brieven heb geschreven, vind het echt lastig nu.
Handig, zo'n stekker! Lekker met thee naar bed! Ga ik misschien ook wel doen. Elektrische deken aan -sorry Pep!- boekje erbij... En dan om het uur naar Vito..... Blegh, zie op tegen komende nacht. Eerst nog maar even snacken dan!
Oh, wedden dat Eow nu nog gauw lakentjes staat te strijken? En knuffeltjes herschikt? En zalfjes en crempjes in een mandje legt? En kleertjes in nette rechte stapeltjes legt? En check, check, dubbelcheckt of ze Juno's jasje wel in de maxicosi heeft gelegd?
Tomorrow, tomorrow, I love you, tomorrow
Tomorrow is only a day away!
Ik hoop dat je vannacht nog even lekker kunt slapen en heel veel plezier morgen met het ophalen en thuiskomen van Juno!
Handig, zo'n stekker! Lekker met thee naar bed! Ga ik misschien ook wel doen. Elektrische deken aan -sorry Pep!- boekje erbij... En dan om het uur naar Vito..... Blegh, zie op tegen komende nacht. Eerst nog maar even snacken dan!
Oh, wedden dat Eow nu nog gauw lakentjes staat te strijken? En knuffeltjes herschikt? En zalfjes en crempjes in een mandje legt? En kleertjes in nette rechte stapeltjes legt? En check, check, dubbelcheckt of ze Juno's jasje wel in de maxicosi heeft gelegd?
Tomorrow, tomorrow, I love you, tomorrow
Tomorrow is only a day away!
Ik hoop dat je vannacht nog even lekker kunt slapen en heel veel plezier morgen met het ophalen en thuiskomen van Juno!
anoniem_13050 wijzigde dit bericht op 17-12-2007 20:54
Reden: e
Reden: e
% gewijzigd
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 17 december 2007 om 20:58
maandag 17 december 2007 om 20:59
Ik wil weten wat er stond Vish! Kom op, nu kan ik niet slapen!!!
Bij beide vacatures heb ik tot de 31e om te reageren, dus geen grote haast. Als ik de brieven af heb, gooi ik ze wel in de spoelkeuken, dan kun je even meekijken. Ik weet zelf ook dat ik goede brieven kan schrijven, maar heb geloof ik beetje last van faalangst ineens. Omdat het al zo lang geleden is.
Bij beide vacatures heb ik tot de 31e om te reageren, dus geen grote haast. Als ik de brieven af heb, gooi ik ze wel in de spoelkeuken, dan kun je even meekijken. Ik weet zelf ook dat ik goede brieven kan schrijven, maar heb geloof ik beetje last van faalangst ineens. Omdat het al zo lang geleden is.
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 17 december 2007 om 21:05
Waarschijnlijk is het zo erg dat het niet door de censuur heen komt. Vish?
Fijn dat er geen haast bij is, Kess. Komt helemaal goed met die brieven.
Lang geleden maakt het dan wat lastig beginnen misschien maar komt wel weer. Is het voor zelfde soort functie als vorige waar je nog voor gaat bellen? Ik weet een truukje daarvoor, zal ik wel in spoel zetten.
Pep, ik dacht dat je die chocosenseo vies vond?
Vish,llekker in bed liggen met HNTM en thee. Helemaal verdiend
Fijn dat er geen haast bij is, Kess. Komt helemaal goed met die brieven.
Lang geleden maakt het dan wat lastig beginnen misschien maar komt wel weer. Is het voor zelfde soort functie als vorige waar je nog voor gaat bellen? Ik weet een truukje daarvoor, zal ik wel in spoel zetten.
Pep, ik dacht dat je die chocosenseo vies vond?
Vish,llekker in bed liggen met HNTM en thee. Helemaal verdiend
Wat Supersmollie zegt vind ik ook