Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
De link van de jurk doet het niet meer.

Jammer! Maar fijn dta je zo goed geslaagd bent.

Enne die sollicitatie? Klinkt goed! Is dat die vacature die in de SG stond? Zo, nee... vertel!

Nijntje was leu-heuk!

De kinderen hebben genoten en misschien ik nog wel meer. Van hun... en van Nijntje en de hele cast. Ik vind ze stuk voor stuk om op te vreten. En de liedjes zijn zo leuk. Kon alles meezingen

Oh ja, de kinderen vonden het ook leuk

Zo, kaartjes gedaan en nu in bad.

Lekker met een bakje thee en de DS.
En volgens mij heeft de Makro altijd PB rompers.

Als de baby geen jongen is heb ik er nog wel heel veel voor je. Dus als je 3 weken kunt wachten... of je moet geen tweede hands rompers willen. Kan ook.
Nee hoor, solli was van SG, anders hadden jullie het wel geweten .

Ik heb vandaag Wii fit plus ontvangen. Wii fit was stuk, dus heb deze maar besteld bij Bol, was maar 19,95. Zitten ook nieuwe spellen op, onder andere fietsen en dat is leuk en best zwaar!

Ik zag op Entertainment een topic over het Zappelin meisje. Of had ik dat al een keer gezegd en daar ook al een keer gereageerd??

Nijntje sucks . Dat zeggen mijn broertje en ik altijd tegen elkaar. Wij houden niet van Nijntje, althans, niet van de Nijntje hype die je een tijdje terug had. Toen kon je alles kopen met Nijntje erop...... Nijntje op tv vind ik wel leuk, en ik ben ook naar Nijntje op vakantie geweest en toen heb ik ook heel erg van Schorrie genoten. Sowieso kijk ik als ik met hem in het theater ben 95% van de tijd naar zijn gezicht.

Schorrie wil een opgezette mammoet zien. Hebben we die in Nederland?????
Leuk dat je zo goed geslaagd bent Morrie! Je hebt vast dezelfde truijurk als ik, met een beetje zo'n sjaalkraag en driekwart mouwen (waar ik de lol nooit van zal begrijpen overigens)? Hij was er in het grijs en donkerblauw en zit echt heeeeerlijk warm. En wat super dat je sollicitatie zo lekker ging. Ik moest echt vreselijk lachen om Schorrie zijn mammoet, hoe verzint ie het.

Zijn het gewoon bekende liedjes Wind bij Nijntje? Of echte nijntje-liedjes? Want die laatste ken ik niet, wij hebben geen Nijntje cd's. Wil er na het concert wel eentje kopen, dan blijven ze zo lekker lang in het sfeertje van de voorstelling hangen .

Ik heb net family matters gekeken, vond het wel leuk. Die amerikaan vind ik wel een leuke man, hij praat leuk.
Ik heb ook gekeken, ik vind het echt super interessant en ook veel te kort duren elke keer. Zou veel meer willen zien van die gezinnen en de manier waarop ze met elkaar omgaan.

Ik vind Keith eigenlijk best aantrekkelijk, alhoewel hij lelijk is. Hij lijkt op een leeuw.......

Ik heb niet dezelfde truijurk. Hij is beige, met zo'n enorme sjaalkraag en wel lange mouwen, ik moet ze zelfs een klein beetje omslaan bij de onderkant. Hij is enorm warm, echt geschikt voor de sneeuw en ijskou dit weekend.

Veel driekwart mouwen inderdaad, ook bij blousjes en shirtjes, zo onhandig want veel te koud in de winter.
Wordt zo'n link van die jurk verwijderd ofzo? Hij staat nog wel gewoon op MP namelijk. Hierbij nog een keer: jurk
Het zijn de liedjes van de 3 Nijntje musicals en die hebben wij op dvd en cd dus vandaar dat we konden meezingen

Hebben ze geen mammoet in Leiden?
quote:Morrie schreef op 29 december 2009 @ 22:09:

Wordt zo'n link van die jurk verwijderd ofzo? Hij staat nog wel gewoon op MP namelijk. Hierbij nog een keer: jurkLeuke jurk! Inderdaad een echt Morrie jurkje.
Ja, dat dacht ik ook al, Naturalis. Gelijk even kijken op de site.
Oh hij klinkt nog veel leuker dan de mijne, jouw truijurk (wat een raar woord om te schrijven). Ik vind driekwartmouwen echt zo'n stompzinnige uitvinding. Want het is niet alleen koud en onhandig maar ik vind het ook helemaal niet mooi. Het lijkt altijd net alsof je mouwen te kot zijn. Ik heb deze ook alleen gekocht omdat ik er toch een t-shirt met lange mouwen onder kan doen, dan is het net iets minder irritant. Maar ze zouden verboden moeten worden die mouwen .

Haha, hij lijkt inderdaad op een leeuw ja. Maar doordat hij zo leuk is heeft ie wel iets ja. Ik kijk nu jong van de EO, ook wel bijzonder altijd...

Hmm, ja dat dacht ik al van die liedjes. Hoop maar dat het ook leuk is als ze de liedjes niet kennen.
Wij zijn toen naar Nijntje op vakantie geweest en kende de liedjes ook niet. Maar Schorrie vond het toch leuk, die kinderen beseffen zich helemaal niet dat het ook leuk kan zijn om mee te zingen oid.

Ik denk dat als ik onder mijn truijurk een t-shirt moet doen ik stik van de hitte. Die trui is echt warm! Ik heb er alleen een hemdje onder. Ik heb nog wel een andere trui van Esprit, ook met driekwart mouwen inderdaad en die draag ik alleen in de herfst en in de lente.

Naturalis geen mammoeten denk ik. Lijkt me ook dat dat wel bijzonder is, een opgezette mammoet, en dat ze dat misschien in heel Nederland niet eens hebben.
Morrie, jeukt de trui niet als je alleen een hempje aan hebt?

En de liedjes kende onze kinderen ook niet voordat ze de musical(s) zagen. Daarna pas de dvd gekregen/gekocht namelijk. Je kunt ook al even kijken en zoeken op youtube, LLL.
Oh, net even in Google gezocht naar de mammoet voor Schorrie en vond iets over een mammoet die verplaatst werd naar het museum in Diever, maar kom niet verder.
Goed idee, ga ik morgen met de jongens doen! (zoeken op youtube dus). Nijntje op vakantie zijn we ook geweest maar dat was meer een toneelstuk met liedjes, dit is echt alleen liedjes (toch Wind?). Maar zal inderdaad niet uitmaken, nu alleen nog even een kaartje voor Dim zien te regelen.

En over mammoeten weet ik niks, maar blijf de vraag geweldig vinden . Ben benieuwd of je er eentje kunt vinden. Ik ga naar bed dus kan niet helpen. Weltrusten!
Kon het toch niet laten, volgens mij moet je inderdaad naar Diever: http://www.archeologie-we ... stenvledder.htm#Mammoeten
Goed idee hé?

Moet een ideeën- en hoteltipsbus beginnen

Nijntje heeft 3 musicals (geloof ik; Nijntje de musical?, Nijntje is er weer en Nijntje op vakantie) en uit die musicals spelen ze in de voorstelling liedjes obv een strijkorkest. Echt heel leuk. En nee, ik denk niet dat het echt noodzakelijk is voor de kindjes dat ze de liedjes herkennen.

Het liedje "kindje kun je met je tenen bij je neus" is hier echt favoriet, maar werd niet gezongen.
quote:lilalore schreef op 29 december 2009 @ 22:49:

Kon het toch niet laten, volgens mij moet je inderdaad naar Diever: http://www.archeologie-we ... stenvledder.htm#Mammoeten

Goed zeg! Wat zal Schorrie blij zijn.

En Morrie minder, want in DIEVER
Morrie is heeeeel blij, want Diever is echt heel erg vlakbij mijn schoonouders!

En de trui jeukt niet, tot nu toe .
Nee Pebb, ga het inderdaad niet meer redden dit jaar. Zometeen weer een familie activiteit met mijn oom en tante en hun kinderen (en daar weer de kinderen van). Ik geloof 14 volwassenen en evenveel kinderen zoiets.

Morgen dan lekker niets overdag. En beetje dochter relaxed zien te houden, want lag vannacht alweer te draaien in een nachtmerrie. Arm kind, is echt zo bang voor knallen. Gelukkig zei de kinderpsycholoog dat sensitiviteit voor hard geluid en dingen op haar huid (kleren die te strak zitten, een staart terwijl ze ook in de auto moet zitten en dat dan in de weg zit) ook wel past bij het beeld dat ze van haar heeft. Niets zorgelijks, maar gewoon super gevoelig dus.

O, croissants zijn klaar. Later meer.
Nou, komt dat even goed uit!

Dim was om vijf uur vanochtend klaarwakker . Hebben het tot kwart voor zes kunnen rekken maar toen had hij Poppetje ook wakker gemaakt en zijn we maar opgestaan. Dat was wel lang geleden zo vroeg. Maar goed, daardoor had ik wel om acht uur al de en-suitedeuren schoongemaakt en de ramen ervan gelapt, afwasmachine opgeruimd, wasje erin en deel van de kerstkaarten geschreven. Soort desperate housewife dus .
Oh weer te traag en Lien tussendoor . Wat zielig dat ze zo bang is voor knallen. Het gaat ook zo hard af en toe, ik schrik me ook iedere keer dood.
Oh ja Pebbles, ik vergeet steeds vragen of jij blij bent met je senseo met dat melkding erbij. Onze is op sterven na dood en ik twijfel of ik zoeen zal nemen of een gewone. Ik doe nu altijd de melk in de magnetron en dat is eigenlijk ook best makkelijk. Maar dat ie het schuimt is wel lekker natuurlijk. Maar het lijkt me zoveel schoonmaakwerk of valt dat mee?
Het forum: voor al uw huishoudelijke vragen en reistips, ik begrijp echt niet wat de koningin tegen internet heeft, het juist heel functioneel .

LLL, hoe doe je dat trouwens met je kinderen in de buurt? Ik hoef dat echt niet te proberen hoor, zodra ik een emmer pak hangt BNJMN er al met zijn hoofd in om trekt 'm omver, zo leuk.... .

Zo, net de laatste rekening aan de aannemer overgemaakt, was een factuur van januari dit jaar waar we nog discussie over hadden, heb het maar beslecht en dan is dat ook weer klaar nog dit jaar.

Nu nog beetje geld over, eens kijken wat we daar dan nog van laten opknappen. Wordt waarschijnlijk schilderen, sowieso buiten en dan wellicht binnen beneden professioneel (hebben we nu zelf gedaan), maar dat laatste wil ik nog even mee wachten totdat BNJMN niet meer zo klein is...

En de tafel van Nath, die wil ik ook nog steeds, maar daarvoor moet ik eerst weer van ww af en een normaal inkomen hebben, want dat zijn de luxe dingen. Dus nog wensen genoeg.
Nog geen vuurwerk gehoord hier in de buurt. Echt helemaal niks. Maar eergisteren was ik bij een vriendin in Utrecht en daar gingen ze al aardig los. Ben altijd wel blij dat het hier lekker rustig is.

Maar zielig dus voor je dochter Lien, dat ze er zo'n last van heeft. Is het puur het geluidsniveau of ook angst voor vuurwerk?

Leuk jurkje Morrie! Inderdaad echt iets voor jou. En dat zonder vleermuismouwen

Ik wil ook allemaal leuke vakantiedingen met de kinderen doen, maar Mini is verdorie nog steeds ziek. De kinderen vragen elke morgen wanneer we nou naar de dierentuin/zwembad/Naturalis etc. gaan, maar ja. Zolang ze voortdurend met koorts wezenloos op de bank hangt schiet het niet op
Ach, arme Mini. Dat is wel sip zeg. Ben maar weer eens blij met mijn spek-nekken, die hebben zoveel extra spek dat ze ook supersnel herstellen doorgaans.

Gaat vooral om het lawaai, dat geldt overigens ook voor een fanfare, dus het is vooral hard geluid (in combinatie met het feit dat ze er geen controle over kan hebben, ze kan de knallen niet uitzetten...).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven