Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
Oh Pebbles wat een geweldige verhaaltjes van GP! Echt helemaal te gek, die moet je goed bewaren, wat superschattig. En dat Babypebbeltje ze komt redden met een zwaard, ik zat weer eens hardop te lachen hier, superlief echt.

En spannend je krampen! Het klinkt als wat ik had die nacht dat ik bij vrienden logeerde. Bij mij duurde het daarna nog twee weken, maar wie weet hoe snel het bij jou gaat! Maar in ieder geval lekker dat je er nu klaar voor bent.

Ik ben lekker veel buiten geweest vandaag, wat is het toch een mooi weer de hele tijd, heerlijk! Eerst naar het speeltuintje hier op de hoek en daarna naar de hockeyclub. Jongens daar bij Sjaak gelaten en met Poppetje (die vandaag twee staartjes in heeft ) weer naar huis. Dus nu even lekker rust, zo maar eens wat was wegwerken.
Pebbeltjes weten dus de naam van BabyPebbel... Geloof dat ze het wel goed geheim houden, ik had een printje van kaartje op zolder op bureau laten liggen...

Ik vind het zo bijzonder, ik weet wat het word, hoe hij heet... Kind moet nog geboren worden, maar ik hou echt al heel veel van mijn BabyPebbel!

En ja, ik vind het nog steeds heel leuk als jullie de 31e komen!
Oh grappig. Ik had Dim en Sum verteld uit welke twee namen we gingen kiezen, en een ervan flapten ze er meteen uit toen een vriendin van mij binnenkwam. Geen goed plan dus . Maar die waren ook wel echt een stuk kleiner dan die grote jongens van jou.

Maar ik kwam eigenlijk terug om Nathje en Wind (met GW) te feliciteren! Wat een superdag om jarig te zijn met zulk prachtig herfstweer.:gift:
Ik vind het echt heel knap hoe hij het schrijven al zo snel eigen maakt. Hij pakt er dan een boek bij waarbij woorden onder een plaatje staat zodat hij ook echt weet wát hij schrijft. Grappig om te zien hoe snel hij zich dan weer ontwikkelt. Alleen vindt de juf het minder interessant. Die heeft een instelling van "alles op z'n tijd", maar wij moedigen hem helemaal niet aan. Het komt echt uit zichzelf en daarom laat ik hem en zeg ik wel dat ik het knap vind.

Leuke verhaaltjes van GP! Wat een fantasie hé?

En wat schattig dat BP (BabyPebbel) ook een rol heeft

Ja, jullie hebben een naam, weten het geslacht en je bent natuurlijk bijna uitgerekend, Het is allemaal al zo echt. Ik heb alleen maar een hele dikke buik

De mannen kijken nu Feyenoord - Sparta. Kan ik even bijlezen.

Misschien komt het jullie neus uit, maar de jongens zijn zó lief! Vandaag hangdag in huis en het was echt gezellig. Bijna gek om het zo op te schrijven, maar zo vanzelfsprekend is dat niet.

En iemand vroeg of ik komende week vrij was, maar nee. Ik ga dus wel eerder naar huis, maar geen vrij. Vandaag besloten dat ik het bij mijn volgende bezoek aan de vk nogmaals aan de orde ga stellen want het is niet normaal hoe moe en energieloos ik ben. Vanmorgen om 08.30 uur opgestaan en om 12.30 uur lag ik er weer in. Om 15.30 uur werd ik weer wakker. En het is lastig om er níet aan toe te geven. Maar goed is het natuurlijk niet. Ik hoor nu in mijn beste en meest energieke trimester te zitten. Mijn bloeddruk is ook altijd laag in mijn zwangerschappen, misschien dat dat iets zegt?

Nathje, leuke dag gehad?
Nathje, Happy Birthday!!!

Wat grappig dat KW zo geinteresseerd is in woorden schrijven, Schorrie heeft precies hetzelfde, en echt van de een op de andere dag. Tot afgelopen donderdag schreef hij altijd alleen maar 'Schorrie', en vrijdag ging hij ineens woorden schrijven als 'oma' en 'papa'. Vanuit het niets!

Maar ik heb al weleens gezien dat ze in de klas woorden nastempelen, ik denk dat ze daardoor de letters gaan herkennen enzo.

Wat goed, die verhalen van GP zeg, ik vind het echt knap.

En ik heb nog wel een kruik voor je Pebb. Als we nou de kruik tegen de lamp ruilen een dezer dagen (ik krijg van mijn ouders en broertje geld voor mijn verjaardag, met wat eigen geld erbij moet het gaan lukken)? Met wat geld erbij uiteraard . Alleen weet ik niet zeker of ik de kruik kan vinden hier, dus als je het echt heel belangrijk vindt om er 2 te hebben dan moet je niet op mij gaan wachten .

LLL, het verhaal van Harrie was ook om te lachen hoor, ik moest er ook om lachen maar dat vond Harrie echt niet leuk, die vond dat ik 'nooit eens een keer achter hem stond'. 't Was net een dramaqueen.

Vandaag heb ik samen met mijn broertje de kast in elkaar gezet, en dat ging zonder een onvertogen woord. We hebben afgesproken dat wij dat voortaan altijd samen doen, want hij kan het ook niet met zijn vriendin samen.

Morgen doet Harrie dan met een vriend de deuren erin.

Wind, ik denk dat Harrie Schorrie wel 's ochtends wil brengen hoor, ik vraag het hem wel even straks.

Hoeveel weken ben jij nu zwanger?

Vandaag Schorrie naar een vriendje gebracht dat hij nog van het kdv kent, die ouders zijn heel aardig ook en boden aan dat Schorrie wel kon komen spelen zodat wij even onze handen wat meer vrij hadden in huis. Over 3 weken komt het jochie bij ons slapen, heel leuk hoe die vriendschap blijft bestaan.

Toen met mijn broertje de kast in elkaar gezet en mijn schoonzus ging mijn was ophangen, echt heel fijn. En daarna naar een housewarming en kraamborrel en toen nog Schorrie naar mijn ouders brengen zodat hij daar kan slapen en mijn vader morgen op hem kan passen.

Dat was mijn dag .
Dank voor alle felicitaties! Leuke dag gehad. Lekker uitgeslapen. Veel opgeruimd om het huis toonbaar te maken daarna gezellig gemaakt maar ook lekker geluncht met zijn vieren en buren en familie op de borrel gehad. Voelde me echt een beetje jarig!

GW gefeliciteerd!

Die verhalen van GP zijn vreselijk schattig! Wat zul je trots zijn! En spannend dat het gerommel is begonnen. Het wordt nu echt echt!

Ik ga nu SYTYCD kijken,leuk!
Vandaar dat het hier wat rustiger is. SYTYCD is bezig... volgens mij ben ik de enige die het niet kijkt. Of jij ook niet, Mille?

Jouw verjaardag klinkt ook lekker en knus

Fijn dat de kast staat, Morrie.

Welke kleur is de kast die je weg wil doen? Wit?

Zo ja, dan heb ik wel interesse. Zo nee, dan niet

Ik ben nu 27 weken zwanger. Hoezo?

Wat grappig dat Schorrie ook ineens meer gaat schrijven! Misschien iets leeftijdsgerelateerd? Doen Mini en Kiloknaller het ook?

Nu samen met GW de bank op en 24 verder kijken.
Wind, ik ben in mijn zwangerschap van Mannie van week 6 tot week 32 ontzettend moe geweest, toen ging het 2 weken beter en daarna weer. Ik kwam laatst mijn zwangerschapskaart tegen en daar staat bij iedere controle bij dat ik zo vreselijk moe was. Bij Mini had ik dat helemaal niet. Mijn bloeddruk was mooi laag (niet te laag in ieder geval) en mijn HB is nog nooit zo hoog geweest als toen. Ontzettend kut maar er was niets aan te doen. Behalve dan eraan toegeven.

Sterkte meis, ik weet nog goed hoe ik er van baalde dat ik me zo moe voelde.
Nathje en GW, van harte gefeliciteerd!

Wat superschattig Pebbles, die verhalen van GP! Goed bewaren!

Ik kwam van de week in de kast van Nano nog twee kruiken tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had, dus ga geen nieuwe kopen! (Nano heeft een heeeele grote inbouwkast van ongeveer 1 bij 3m in zijn kamer waar ook de wieg, ledikantje en weet ik wat voor zooi staan, voor jullie denken dat ik niet eens weet wat er in een normale kast ligt ) Ik kan ze best even langsbrengen morgen, als je ze snel wilt hebben? Fiets ik gewoon even een ander rondje dan normaal met de kinderen, ik ga ze toch wel luchten, dus dan is het geen enkele moeite. Laat maar even weten of dat uitkomt!

Mini schrijft al heel lang bij vlagen heel veel (Mini, Maxi, Nano, papa, mama, dat soort woorden) en dan weer heel lang helemaal niks. Dat heeft ze met heel veel dingen. Zo zit ze nu in een puzzelfase; na maanden geen puzzel aangeraakt te hebben maakt ze nu ineens weet ik hoeveel puzzels van meer dan 100 stukjes.

Morrie, lekker dat de kast staat!

Wij zijn van 10-15u bezig geweest met dik 2300 euro stukslaan bij de Ikea. Men, wat was het druk! We hebben bijna twee uur aan een tafel bij een niet al te snelle Ikeamevrouw op de keukenafdeling gezeten, maar goed, nu hebben we wel alles of in huis, of besteld (ook aanrechtblad enz.). Wat een drama zeg, wat je in die tijd aan verhitte ouders met krijsende kinderen langs ziet komen. Ik heb geloof ik wel 110 keer tegen Millenium gezegd hoe blij ik was dat we er zonder kinderen waren.

En waarschijnlijk waren we idd. in dezelfde Ikea Wind, maar ik heb jullie niet voorbij zien komen

Pebbles, ik ben heel benieuwd naar naam en kaartje! En spannend hoor, dat gerommel, het einde komt nu echt in zicht he! Kijk je er al naar uit? Ik vond het bij Nano wel een beetje dubbel, enerzijds wilde ik graag mijn baby, en anderzijds was ik me er heel erg van bewust dat het de laatste keer was, dat getrappel in mijn buik enz. Maar bij hem had ik ook een supermakkelijke zwangerschap, bij Mini was ik het echt wel zat!
quote:Pammie schreef op 18 oktober 2009 @ 21:28:

Wind, ik ben in mijn zwangerschap van Mannie van week 6 tot week 32 ontzettend moe geweest, toen ging het 2 weken beter en daarna weer. Ik kwam laatst mijn zwangerschapskaart tegen en daar staat bij iedere controle bij dat ik zo vreselijk moe was. Bij Mini had ik dat helemaal niet. Mijn bloeddruk was mooi laag (niet te laag in ieder geval) en mijn HB is nog nooit zo hoog geweest als toen. Ontzettend kut maar er was niets aan te doen. Behalve dan eraan toegeven.

Sterkte meis, ik weet nog goed hoe ik er van baalde dat ik me zo moe voelde.

Fijn om te lezen. Niet jouw ervaring, maar meer de herkenning. Heb ook weleens het gevoel dat ik tegen de moeheid moet vechten, maar dat is zo lastig. Mijn ogen vallen gewoon dicht.

Mijn bloeddruk is altijd om en nabij de 55/110.
Hee Pammie

Zo'n lap tekst, en dan vergeet ik nog te zeggen dat ik idd. geen SYTYCD kijk Wind, en dat het heel verstandig is dat je het bij je verloskundige aan gaat kaarten!

Bij Mini gaf de verloskundige me op een gegeven moment bij de controle een brief voor mijn werkgever, met de mededeling 'zo, en nu wil ik echt dat je minder gaat werken'. Ik janken, maar braaf brief laten zien op mijn werk, en werkgever reageerde meteen met 'geen sprake van, jij gaat helemaal niet minder werken, je gaat helemaal niet meer werken'. Toen heb ik weer een potje zitten janken, van opluchting en blijdschap omdat iedereen zo begripvol en lief was en ik het mezelf zo lang zo moeilijk had zitten maken.

Echt, doen!
Wind, dat hoeft ook niet alles te zeggen. Ik heb drie zwangerschappen lang een bloeddruk gehad die schommelde tussen de 50/90 en 65/110 (hoger is ie dus nooit geweest), maar alleen bij Mini was ik zo gruwelijk moe en had ik zoveel last van harde buiken. Bij haar kwam ik thuis uit mijn werk en dan viel ik op de bank in slaap, moest me er echt toe zetten om wakker te worden voor het eten en dan viel ik weer in slaap. Dat heb ik bij die andere twee nooit gehad!
Wind, de kast is niet wit. Ik weet niet hoe de kleur heet die hij wel is . Berken ofzo? Ligt hout, maar niet dat heeeeele allerlichtste.

En die zwangerschapsduur was ik gewoon benieuwd naar.

Mille, wat een geld, 2300 euro, maar het was voor de keuken begrijp ik, dus dan is het weer niet zoveel .

Nathjes verjaardagsborrel klinkt gezellig.

Ik ging nog even kijken naar de maten van de rolgordijnen. Wij moeten eigenlijk 195 breed hebben, maar dan kom je uit bij 210 en dan moet je dat zelf op maat maken. Wordt vast niet zo mooi dus ik zocht of er ook breedtematen zijn van 190 ipv 180. Tot nu toe nog niet.
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.

Wij moeten ook rolgordijnen voor in KW zijn kamer. Behang is hij uit (wit, zilver en blauw). Zo leuk dat hij dat zelf heeft gekozen. EN ik vind het ook een mooie combinatie!

Waar ga jij rolgrodijnen kopen, Morrie?
Wat is SYTYCD?

Bij Mannie had ik ook al vanaf 15 weken harde buiken. Ik weet nog dat ik 26 weken op de bank zat en mijn buik een half uur keihard was. Echt niet normaal.

Wat een lieve reactie van jouw werkgever Mille.
So you think you can dance.

Nou?

Die harde buiken heb ik ook vaak. Dat ik GW laat voelen en hij er gewoon van schrikt. Zo hard...
Jemig, ik loop achter.

Mijn bloeddruk was altijd 60/nog iets. Ook niet hoog, maar ik was nooit echt moe. Volgens mij heeft iedereen een bepaalde 'basisbloeddruk'. Is hij bij jou bij de eerste meting in de zwangerschap ook al zo laag Wind?

Ik heb al een rolgordijn bij de Gamma gekocht, maar die ga ik terugbrengen. Ik ga denk ik een rolgordijn op maat bij de HEMA bestellen. Die is 30 euro duurder, maar dan past hij wel precies.

Ik heb SYTYCD vanaf halverwege gezien, Lorenzo was er niet bij dit keer begreep ik, is hij afgehaakt?
Harde buiken heb ik bij beide zwangerschappen ook heel erg gehad, al vanaf heel vroeg in de zwangerschap. Dat kan meestal geen kwaad, als ze maar geen pijn doen a la weeen.
So You Think You Can Dance, Pammie.

Ja, lief he, Ik was zo opgelucht toen, kan me dat gevoel nog precies voor de geest halen!

Klinkt inderdaad superleuk Wind, wat KW bedacht heeft!

En ook wij moeten nog iets rolgordijnerigs of luxaflexerigs ofzo, voor in de keuken. Maar daar gaan we nog maar eens rustig over nadenken, voorlopig hebben we toch nog genoeg te doen

Morrie, het was inclusief het stenen aanrechtblad. Dat was het grootste bedrag; ruim 1500 euro. De resterende 800 was vnl. kastjes, deurtjes, kastinrichting en nog wat klein spul, dus het valt idd. best mee!
quote:Morrie schreef op 18 oktober 2009 @ 22:00:

Jemig, ik loop achter. Ach, ik leg Pammie 3 berichten te laat uit wat SYTYCD is
Mijn bloeddruk is (zwanger) altijd rond de 50/60. De onderdruk dan.. naar wat ik begrijp ook de belangrijkste. Ik weet niet hoe hoog hij is als ik niet zwanger ben eigenlijk.

Rolgordijnen op maat bij de HEMA? Ik zag net op IKEA.nl dat ze ze daar ook hebben maar dat is dan in de maten 1,35 en dan vanaf 2 zoveel.
Harde buiken heb ik bij de andere twee ook wel gehad, maar bij Mini zo knalhard en pijnlijk dat ik op zo'n moment amper kon lopen of bewegen. Dat je echt zit te wachten tot het weer afzakt zeg maar, en dat duurde dan ook vaak eindeloos lang.

Millenium zit te wachten tot we eindelijk eens vroeg naar bed gaan
Mille, was het de complete keuken???

Als ja, dan heeeel mooi prijsje!

Bij de HEMA kun je rolgordijnen op maat bestellen idd, kijk maar op de site, als je daar de maten invult zie je wat het gaat kosten.
Volgens mij is de bovendruk juist het belangrijkst? Nou ja, maakt niet uit, het is dus laag in elk geval. Bij mij ook altijd, ik ben een tijdje bloeddonor geweest, maar werd de helft van de keren daardoor weer naat huis gestuurd.
Dat klinkt waarschijnlijk spannender dan dat het is

Die harde buiken had ik ook (en al heel vroeg) bij KW en BRS, maar inderdaad net als Mille moet ik bij deze zwangerschap even gaan zitten en bijkomen omdat ze gewoon heel pijnlijk zijn. En ongemakkelijk.

Hebben jullie SG al bekeken over de plannen van GW?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven