Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
50 regels?!?

Oh my God...

Zie er steeds meer tegen op. Ga er denk ik nu aan beginnen voordat LLL, Mille, Lien en Nathje aan komen dat ze 187 regels hebben

Ik denk dat Pebbles mij heeft voor het gedicht, want je vraagt al twee keer zo subtiel naar mijn uitgerekende datum. En dat terwijl je nog niet eens een agenda/kalender hebt voor 2010

Enniewee... ben 19 januari uitgerekend.

Zal ik de laatste zijn die dat ooit hier zegt?

Ik zie geen opvolgers meer in deze club.
Lien heeft er nog nul en is ook niet echt van de lange gedichten, sterker nog: ik vind het enorm moeilijk, dus neen, geen 187 regels.
ik heb 34 regels

En ik vind het niet zo heel lang gedicht eigenlijk dus ik was er verbaasd over

Kom zo weer terug, nu presentatie!
Vind de start heel moeilijk. Normaal is het iets met 'te bedenken', 'schenken' , maar we schenken nu niets. Gaat mijn structuur
En Lila heeft er ook nog 0, en ziet er net zo tegenop als Wind en Lien geloof ik... Ik ken jullie ook nog maar zo kort 'echt'. En ik ben niet lekker dus duik zo mijn bedje in, dus dat wordt morgen. Ach, ik werk toch het beste onder druk .
Jij maakt het helemaal spannend voor jezelf, LLL.

Duik maar lekker je bed in en niet ziek worden.

Ik heb de eerste vier zinnen op papier!

De kop is er af
KLAAR. Pfew, kreeg ineens de zenuwen, morgen komen schoonouders hier en daarna heb ik vast geen tijd meer. Zaterdag moet ik misschien nog als een dolle 's ochtends het dorp in omdat Bol.com nog steeds niet heeft bezorgd (vorige week donderdagavond besteld, 3-5 werkdagen... sja, dat was dan vandaag...), dus ik ben blij dat ik het af heb.

Het is niet zoals Linoleum zou doen, keurig in kadans enzo, alleen de laatste woorden van de zinnen rijmen, dat dan weer wel .
Heeft iemand al een sint alias aangemaakt voor de groep? Want dat is eigenlijk wel zo grappig toch? Anders zie je meteen wie het heeft gemaakt.
Klaar! Ik kreeg het ineens benauwd.

Morgenavond bruiloft, zaterdag eten kopen en koken voor de avond en 's avonds al pakjesavond.

Ga niet zeggen hoeveel zinnen ik heb want dan ben ik te traceren

Ben blij dat ik klaar ben.
quote:Wind schreef op 03 december 2009 @ 21:30:

Ga niet zeggen hoeveel zinnen ik heb want dan ben ik te traceren

.

Haha, dat had ik dus ook al niet gedaan om die reden.

Grappige dag voor trouwerij. Beter dan de begrafenis die ik vorig jaar had. Bah, wat lag ik toen ik de kreukels.

Kreeg net mailtje van bol dat ze niet (althans later en ze weten niet wanneer) gaan leveren. Sukkels.

Ik heb kruikje aanstaan en ga zo naar bed. Ik heb het koud. Slaap lekker!
Hahaha, bij mij is het absoluut niet in kadans!

Ik heb een keer meegemaakt bij mijn eerste werkgever, dat iedereen normale, positieve gedichten had geschreven. De allerlaatste was van mannelijke collega T. voor vrouwelijke, net nieuwe, collega D. En dat was me toch een schunnig en grof gedicht! Nieuwe collega D. ging er van huilen en liep weg, toen we de volgende dag het gedicht nog eens nalazen bleek dat ze de helft niet eens opgelezen had zo grof was het. T. heeft nog bloemen voor hij meegebracht de maandag erna, maar het is nooit meer goed gekomen....
Stom van Bol. Maar wel goed dat je het tenminste weet en niet zaterdag ook nog op de post gaat wachten. Waren het boeken of was het speelgoed?
Zeker stom van Bol. Normaal al stom maar met decembermaand helemaal. Hmmm, dacht je klaar te zijn. Aap zit ook op twee cadeaubonnen van Bol.com te wachten.

Ik zie dat Sinterklaas nu ook lid is van ons groepje? Welkom!

Wie verstuurt de inlog van de Sint?

Wat vreselijk van dat schunnige gedicht. Ik zou dat nooit doen, maar kan ook niet lachen om 'voor lul zetten' grapjes.

Even naar FK kijken, wel leuk dat het met andere ontwerpers zo'n nieuwe dimensie krijgt, Wind!
He, 1 kaartje heeft de naam van Apie. Leuk zeg!
We hebben een tijdje gedichten gedaan met vriend(inn)engroep van Pebblo. Zij kennen elkaar allemaal al héél lang en hebben een traditie van beste wel harde en redelijke afzeikgedichten. Dat kan ik echt niet goed.

Ik heb gisteren Bol.com binnengekregen. Gelukkig maar. Vandaag kraambezoek om 11 en om 14 uur. Kinderen uit school om 13.30. Verder boodschapjes en kado's inpakken enzo. Ik kwam dus op zolder om de zak van Sinterklaas te zoeken. Ga ik nu doen!
Lien, heel veel sterkte vandaag

Wat een sukkels bij Bol zeg. Inderdaad... hoe is het mogelijk in een decembermaand. Zuleln daar intern ook niet blij zijn met deze vertragingen en ongelukkige klanten. Ga je het nu nog een keer kopen maar dan in de winkel?

Sarcastische gedichten. Op zich houd ik wel van cynische/sarcastische humor maar het moet geen afzeikgedicht zijn. Daar zie ik ook de lol niet van in. Een beetje in de maling nemen kan wel heel leuk zijn. Dus de middenweg. Een gedicht met een knipoog.

Ik zal de link naar de nieuwe FR site op de SG zetten. Dan hebben jullie een beter beeld.
Link van nieuwe site staat op de SG.

Zag meteen dat we een nieuw lid hebben!

En niet de minste! Een sissende Sinterklaassssssssss

Volgens mij kunnen we als (mede) eigenaren van de groep zelf mensen uitnodigen toch? Ik ga een nieuw hotmailadres aanmaken en mezelf dan uitnodigen. Maar niet nu want dan weten jullie meteen wie ik ben!

Gaan we de gedichten vandaag plaatsen?
Oh help we gaan ze toch nog niet vandaag plaatsen? Want ik ben dus inderdaad ziek geworden en heb nog steeds niks! Gisteravond koorts en vanochtend nog steeds, maar nu met twee paracetamol en nog anderhalf uur geslapen gaat het wel weer. Maar ik kan echt niet eerder dan vanavond aan mijn gedicht beginnen met Sjaak en drie hyperende kinderen in huis.
Ach, vervelend dat je toch koorts hebt gekregen. Maar dan maak en plaats je hem toch pas als je je weer wat beter voelt? Geen probleem lijkt me. Volgens mij vertrekt Morrie vandaag/morgen naar schoonouders en daarom stond me vandaag bij.
Oh, dat vergeet ik iedere keer te vragen.

Gisteren kwam ik erachter dat ik de sauna voor volgende week zondag nog helemaal niet heb gereserveerd (moet met Optimelactie).

Erg jammer dat Morrie niet mee kan/gaat, maar misschien komt het voor meer niet lekker uit zo in deze drukke tijd? Ik heb wel zin, maar kan me voorstellen dat het voor sommigen even too much is.

Ik wacht het even af, oké?

Nu weer even de vloer op en inpakken

Laterrrr
ik probeerde net een mezelf uit te nodigen als Sinterklaas maar dat mislukte. Maar ik zie net dat Wind hier uitlegt hoe het moet.

Dus ga ik dat later ook even doen.
Beterschap LLL! Ik hoop dat je snel opknapt. Had je een druk programma nog dit weekend?

Leuk zeg, pakjes inpakken. Is het druk, Wind?

Ook leuk om de nieuwe website te zien. Wanneer gaat jij echt online?
Hahaha, Nathje heeft zichzelf uitgenodigd op de SG en een paar minuten later is er een hulpklaas bij

Geen idee wanneer de site online gaat. GW regelt dat met Vrolijkerd. Volgens mij moet er nog wat achter de schermen gebeure (gastenboek aanvullen, oneliner en gedichten) en dan kan hij online, denk ik

Net terug van inpakken. Man, wat is het druk!

Maar wat ben ik kapot. Vanmorgen ook al staan inpakken en dus vanmiddag ook en dan merk ik pas dat ik zo zwanger ben. Ben gebroken. Normaal had het ook mijn laatste dag geweest maar ga natuurlijk nog twee weken door. Merk echt aan mijn lijf dat ik hoogzwanger ben. Heb natuurlijk zittend beroep dus dan hakt het er in.
Ik snap niet hoe ik mezelf moet aanmaken als hulpklaas....
Het is me dan wel weer gelukt om mezelf bij het UWV aan te melden. Dat scheelt weer .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven