Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
nou, ik ben niet hulpklaas Wind. Ik heb mezelf van eigenaar nu een lid gemaakt en kan sinterklaas niet meer uitnodigen :(

En ik zie dat bij Morrie hetzelfde is gebeurd....

Kan jij ons weer eigenaar maken Wind of iemand anders?
Maar hoe nodig je Sinterklaas uit dan, als je eigenaar bent?
Wind wil het gewoon doen lijken alsof haar hulpklaas die van Nathje is .
Klaarrrrrrrr!

Dit wordt een vreemde avond, want hier en daar tegelijk posten is natuurlijk verraderlijk...;-)
Inpakken klinkt leuk Wind! Maar inderdaad wel zwaar met 34 weken zwanger. Mijn ouders hebben een cadeauwinkel gehad en daar vond ik het in deze periode ook altijd zo gezellig. Maar die pakjes waren wel vaak een stuk moeilijker om in te pakken dan die van jou .

Ik voel me wel weer wat beter. Veel geslapen en met een paar paracetamol kan ik er wel weer tegen morgen denk ik. Wel irritant hoor dat gekwakkel, is echt iets nieuws, ik ben bijna nooit ziek.

Mooie site Wind! En ik vind het leuk om naar de sauna te gaan, maar is ook wel een hoop geregel dus als het niet doorgaat ook niet erg.
Ik vind het ook nog steeds leuk om te gaan de 13e hoor! Ben wel toe aan een avondje relaxt ontspannen. Juist nu het zo druk is met van alles en nog wat.

Vanmiddag mijn gedicht gemaakt, is ook niet heel erg lang geworden hoor. Past nog ruim op een A4tje

En dat was mijn bijdrage weer even

Moet nog van alles doen nl. en ik wil ook nog een beetje op tijd naar bed vanavond..
Hmm, ik ben ook een van die hoogbegaafde mensen die zichzelf lid heeft gemaakt en dus geen eigenaar meer is en dus niks meer kan. Hellup?
Mille ik heb je weer owner gemaakt!
Fijn dat je je beter voelt LLL!

Mille, ik kan je niet helpen, ik snap het ook niet.

Alles is hier ingepakt, en voorzien van gedicht. Ik heb erg veel zin in morgen. Vanochtend al zo genoten van Sint op school, ik kreeg helemaal vochtige ogen. Schorrie en zijn vriend stonden op het grote schoolplein en leken ineens zo klein tussen al die grote kinderen. En Schorrie pakte steeds zijn vriend zijn hand, zo spannend vond hij het wachten op de Sint.

Knorrie had Sint op kdv, was ook leuk volgens Harrie, we hadden ons opgedeeld.

Nu naar bed, morgen vroeg op voor zwemles en spullen pakken.
Thanks LLL! Morrie, als je de uitnodiging naar jezelf stuurt wordt je automatisch lid -en dus geen eigenaar meer. Je kunt blijkbaar per account maar als 1 persoon lid worden, en dus geen extra persoon aanmaken.
Klopt, je moet een nieuwe hotmailaccount aanmaken en die uitnodigen.
Nou, typisch gevalletje van wel snappen maar niet kunnen dan, want het lukt me ook met een ander account niet. Morgen maar weer een poging dan.

Nu eerst maar de laatste cadeaus inpakken..
Godsakkejuu, volgens mij heb ik mijn identiteit weggegeven. Het was mij wel gelukt om een sintaccount aan te maken, maar heb met mijn domme hoofd onder mijn eigen naam gedicht geplaatst. Meteen gedelete, maar bij de updates blijft ie voor mij te zien. Bij jullie ook? Grrr, al die moeite voor niks
Hahaha, ik heb alleen nog maar bij de updates gekeken .
Wat leuk!!!!!!!!

Ik moet inpakken dus niet te veel tijd, maar ik vind het echt heel leuk, mijn gedicht! Dank u Sinterklaasje........
Kom zo nog even terug hoor, maar kreeg wel een brok in mijn keel van 1 van de gedichten.
Goedemorgen, bijna naar voetbal. Druk dagje, gisteren mwoh, want toch beetje wiebelig vanwege vorig jaar. Toen sneeuwde het (en dat was prachtig op de begraafplaats). Nu nog even snel naar LP, ben heel benieuwd!
Wat mooi en lief!
Haha, ik vind mijne ook heel leuk!

Wat een superleuk idee was dit van Nathje, echt een soort cadeautjes al die mooie gedichten.

Ik ben er snel vandoor, drukke dag voor de boeg en toch weer ziek geworden vannacht. Echt vreemd, gisteravond niks aan de hand en toen ik in bed lag kreeg ik weer koorts. Nou ja, net twee paracetamol op dus zal zo wel weer gaan.

Veel plezier iedereen vandaag!
Niet alleen onderdrukken met paracatamol hè, LLL. Ook gewoon even lekker onder de wol!

Gedichten zijn leuk en lief en grappig! Echt heel leuk!
Wat leuk al die gedichten!

En zo treffend, lief en emotioneel

Ben benieuwd wanneer Sint die van mij plaatst want ben nu, na het lezen van jullie gedichten, wel erg nieuwsgierig naar die van mij!

Ach, de man heeft het vast rete-druk... zo op 5 december.

LLL, beterschap!

Morrie veel plezier bij je schoonouders.
Ik heb al een lijstje gemaakt wie ik denk dat welk gedicht gemaakt heeft. We missen er nog eentje!
Ga zo maar eens even douchen.

Ik ga voor vanavond weer lekker uiensoep maken dus nog even naar AH. Wij eten gewoon soep met broodjes. Lekker simpel en kunnen we daarna snel door met cadeaus uitpakken.

Alleen heb ik op mijn verlanglijstje een soeppan en ovenvaste soepkommen staan, dus die heb ik nog niet.

Even bij vriendin de pan en kommen lenen.
quote:Pebbles schreef op 05 december 2009 @ 10:01:

Ik heb al een lijstje gemaakt wie ik denk dat welk gedicht gemaakt heeft. We missen er nog eentje!

Ik ook!!

Ik denk nu wel te weten dat jij mij niet had, Peb.
Elysium zit al vol op de 13e.

Aanmelden kan niet meer

Zullen we een andere nemen?

Die naast mijn woonplaats?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven