Hoofdstuk 629
vrijdag 4 december 2009 om 20:35
Inpakken klinkt leuk Wind! Maar inderdaad wel zwaar met 34 weken zwanger. Mijn ouders hebben een cadeauwinkel gehad en daar vond ik het in deze periode ook altijd zo gezellig. Maar die pakjes waren wel vaak een stuk moeilijker om in te pakken dan die van jou .
Ik voel me wel weer wat beter. Veel geslapen en met een paar paracetamol kan ik er wel weer tegen morgen denk ik. Wel irritant hoor dat gekwakkel, is echt iets nieuws, ik ben bijna nooit ziek.
Mooie site Wind! En ik vind het leuk om naar de sauna te gaan, maar is ook wel een hoop geregel dus als het niet doorgaat ook niet erg.
Ik voel me wel weer wat beter. Veel geslapen en met een paar paracetamol kan ik er wel weer tegen morgen denk ik. Wel irritant hoor dat gekwakkel, is echt iets nieuws, ik ben bijna nooit ziek.
Mooie site Wind! En ik vind het leuk om naar de sauna te gaan, maar is ook wel een hoop geregel dus als het niet doorgaat ook niet erg.
vrijdag 4 december 2009 om 21:49
Ik vind het ook nog steeds leuk om te gaan de 13e hoor! Ben wel toe aan een avondje relaxt ontspannen. Juist nu het zo druk is met van alles en nog wat.
Vanmiddag mijn gedicht gemaakt, is ook niet heel erg lang geworden hoor. Past nog ruim op een A4tje
En dat was mijn bijdrage weer even
Moet nog van alles doen nl. en ik wil ook nog een beetje op tijd naar bed vanavond..
Vanmiddag mijn gedicht gemaakt, is ook niet heel erg lang geworden hoor. Past nog ruim op een A4tje
En dat was mijn bijdrage weer even
Moet nog van alles doen nl. en ik wil ook nog een beetje op tijd naar bed vanavond..
vrijdag 4 december 2009 om 22:09
Fijn dat je je beter voelt LLL!
Mille, ik kan je niet helpen, ik snap het ook niet.
Alles is hier ingepakt, en voorzien van gedicht. Ik heb erg veel zin in morgen. Vanochtend al zo genoten van Sint op school, ik kreeg helemaal vochtige ogen. Schorrie en zijn vriend stonden op het grote schoolplein en leken ineens zo klein tussen al die grote kinderen. En Schorrie pakte steeds zijn vriend zijn hand, zo spannend vond hij het wachten op de Sint.
Knorrie had Sint op kdv, was ook leuk volgens Harrie, we hadden ons opgedeeld.
Nu naar bed, morgen vroeg op voor zwemles en spullen pakken.
Mille, ik kan je niet helpen, ik snap het ook niet.
Alles is hier ingepakt, en voorzien van gedicht. Ik heb erg veel zin in morgen. Vanochtend al zo genoten van Sint op school, ik kreeg helemaal vochtige ogen. Schorrie en zijn vriend stonden op het grote schoolplein en leken ineens zo klein tussen al die grote kinderen. En Schorrie pakte steeds zijn vriend zijn hand, zo spannend vond hij het wachten op de Sint.
Knorrie had Sint op kdv, was ook leuk volgens Harrie, we hadden ons opgedeeld.
Nu naar bed, morgen vroeg op voor zwemles en spullen pakken.
vrijdag 4 december 2009 om 22:36
zaterdag 5 december 2009 om 09:32
Haha, ik vind mijne ook heel leuk!
Wat een superleuk idee was dit van Nathje, echt een soort cadeautjes al die mooie gedichten.
Ik ben er snel vandoor, drukke dag voor de boeg en toch weer ziek geworden vannacht. Echt vreemd, gisteravond niks aan de hand en toen ik in bed lag kreeg ik weer koorts. Nou ja, net twee paracetamol op dus zal zo wel weer gaan.
Veel plezier iedereen vandaag!
Wat een superleuk idee was dit van Nathje, echt een soort cadeautjes al die mooie gedichten.
Ik ben er snel vandoor, drukke dag voor de boeg en toch weer ziek geworden vannacht. Echt vreemd, gisteravond niks aan de hand en toen ik in bed lag kreeg ik weer koorts. Nou ja, net twee paracetamol op dus zal zo wel weer gaan.
Veel plezier iedereen vandaag!
zaterdag 5 december 2009 om 09:56
Wat leuk al die gedichten!
En zo treffend, lief en emotioneel
Ben benieuwd wanneer Sint die van mij plaatst want ben nu, na het lezen van jullie gedichten, wel erg nieuwsgierig naar die van mij!
Ach, de man heeft het vast rete-druk... zo op 5 december.
LLL, beterschap!
Morrie veel plezier bij je schoonouders.
En zo treffend, lief en emotioneel
Ben benieuwd wanneer Sint die van mij plaatst want ben nu, na het lezen van jullie gedichten, wel erg nieuwsgierig naar die van mij!
Ach, de man heeft het vast rete-druk... zo op 5 december.
LLL, beterschap!
Morrie veel plezier bij je schoonouders.
zaterdag 5 december 2009 om 10:03
Ga zo maar eens even douchen.
Ik ga voor vanavond weer lekker uiensoep maken dus nog even naar AH. Wij eten gewoon soep met broodjes. Lekker simpel en kunnen we daarna snel door met cadeaus uitpakken.
Alleen heb ik op mijn verlanglijstje een soeppan en ovenvaste soepkommen staan, dus die heb ik nog niet.
Even bij vriendin de pan en kommen lenen.
Ik ga voor vanavond weer lekker uiensoep maken dus nog even naar AH. Wij eten gewoon soep met broodjes. Lekker simpel en kunnen we daarna snel door met cadeaus uitpakken.
Alleen heb ik op mijn verlanglijstje een soeppan en ovenvaste soepkommen staan, dus die heb ik nog niet.
Even bij vriendin de pan en kommen lenen.