ik wil niet!!!!

15-06-2012 09:21 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
6 maanden geleden werd onze mooie dochter geboren. 6 maanden zorg ik nu voor haar, voed ik haar, bewonder haar, volg iedere stap.. 6 heel bijzondere maanden.

mijn mooie meisje die zo lief naar me lacht, die het liefst aan mijn borst ligt.

en nu moet ik over een paar uur aan het werk. Ik heb het mooiste vak ter wereld (verloskundige) en ik mis het heus. Vooraf dacht ik dat ik zou staan te springen om weer te gaan werken...

Maar nu het zover ik kan ik alleen maar janken, ik wil niet, ik wil echt niet. Hoe kan ik haar nou achterlaten????

Ze blijft bij papa dus vertrouwd maar toch...

Ik heb recht op 1,5 jaar verlof maar de harde werkelijkheid is dat ik als ik werk 3x zoveel verdien als wanneer ik thuis zit. Geld dat we heel goed kunnen gebruiken omdat ik door administratieve fouten bij de uitkeringsinstantie nagenoeg geen geld uitgekeerd krijg als verlof (hier loopt een bezwaarprocedure tegen, maar dat duurt lang, heel lang). 3 dagen werken levert gewoon zoveel meer op..

En nee ik mag niet klagen, ik hoef alleen de zomer te werken en kan daarna alsnog weer verlof opnemen.

Maar mijn hart breekt, ik vind het echt vreselijk.

Ik heb echt even een hart onder de riem nodig, of een schop onder mijn kont...
Maar ik snap ook gewoon echt niet dat je in al die 6 maanden nog nooit eerder je kind even losgelaten hebt. Dus je dochter even een nachtje hebt laten logeren bij iemand die je vertrouwt, zodat jij en je partner een gezellige avond samen kunnen hebben. Je bent toch niet alleen maar 'moeder'van.

Persoonlijk zou ik niet zonder dit soort momenten kunnen, dus even iets voor mezelf doen of samen iets met mijn vriend. Nonstop 24 uur met je baby bezig zijn, ik zou er echt gek van worden.
Ach iedereen is toch anders? Ik vond het ook moeilijk hoor om mijn kinderen voor het eerst een dag weg te brengen om weer te gaan werken.

Ben blij dat je eerste werkdag zo goed is verlopen Floor!