ik wil niet!!!!

15-06-2012 09:21 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
6 maanden geleden werd onze mooie dochter geboren. 6 maanden zorg ik nu voor haar, voed ik haar, bewonder haar, volg iedere stap.. 6 heel bijzondere maanden.

mijn mooie meisje die zo lief naar me lacht, die het liefst aan mijn borst ligt.

en nu moet ik over een paar uur aan het werk. Ik heb het mooiste vak ter wereld (verloskundige) en ik mis het heus. Vooraf dacht ik dat ik zou staan te springen om weer te gaan werken...

Maar nu het zover ik kan ik alleen maar janken, ik wil niet, ik wil echt niet. Hoe kan ik haar nou achterlaten????

Ze blijft bij papa dus vertrouwd maar toch...

Ik heb recht op 1,5 jaar verlof maar de harde werkelijkheid is dat ik als ik werk 3x zoveel verdien als wanneer ik thuis zit. Geld dat we heel goed kunnen gebruiken omdat ik door administratieve fouten bij de uitkeringsinstantie nagenoeg geen geld uitgekeerd krijg als verlof (hier loopt een bezwaarprocedure tegen, maar dat duurt lang, heel lang). 3 dagen werken levert gewoon zoveel meer op..

En nee ik mag niet klagen, ik hoef alleen de zomer te werken en kan daarna alsnog weer verlof opnemen.

Maar mijn hart breekt, ik vind het echt vreselijk.

Ik heb echt even een hart onder de riem nodig, of een schop onder mijn kont...
voor floortje

Even een aanmoediging! Komt helemaal goed
Bedenk je hoe moeilijk het is na anderhalf jaar verlof!! Ik ben na 10 weken weer begonnen. Moeilijk, maar onze kinderen vonden het niet erg op het Kdv. Met anderhalf zijn ze eenkennig, weten ze wat er gebeurt. Dan hebben ze er echt last van.

Misschien helpt dit? Jouw kindje blijft zelfs gewoon lekker bij pappa, dus die hoeft helemaal,niet te wennen. Heerlijk!
Vrouw, je mag straks als eerst je werk uitvoeren als moeder, weet jij wel hoe anders je straks aan dat bed staat?

Tenminste dat denk ik, wat denk jij zelf?

Het is ook moeilijk, vond ik ook