innestelings bloed?

11-03-2011 23:11 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben net gestopt met de pil en zit nu op dag 32. weet niet hoe lang mijn cylus is en wou morgen gaan testen als ik zwanger ben..

maar sinds vanavond heb ik een klein beetje last van bloedverlies maar dan ook heel weinig.. kan moeilijk in slaap komen

ben de laatste tijd wel moe en mijn humeur is ook niet altijd even vrolijk mijn vraag is kan ik die test nu wel doen of zou het gewoon ongesteldheid zijn.of is dat te vroeg?
Gaan testen als je al weet dat je zwanger bent is een beetje overdreven hè

Waarom wacht je niet gewoon om te kijken of het bloedverlies doorzet? Dan kun je altijd nog besluiten te testen of niet.
dat is juist het probleem ik weet niet als ik zwanger ben..vind dat ik zelf niet echt zwangerschap verschijnselen heb dit hoeft ook niet altijd dat weet ik...ik wou morgen zo graag testen omdat ik voor mijn gevoel als zo lang heb gewacht maar miss is het idd beter om nog een paar dagen te wachten...
Het is OF... Je weet niet OF je zwanger bent!

Wie weet ben je morgen wel hartstikke ongesteld. Zo niet, dan doe je toch een test? Niet te moeilijk doen joh
Óf je zwanger bent. Bij als hoef je niet meer te testen bedoeld Plops.

Ik zou nog even wachten of je niet gewoon ongesteld wordt. Als je net gestopt bent kan je cyclus nog in de war zijn.
oke sorry plops..voor mijn als dat moest dus zijn of...

ja miss wel beter om nog even te wachten maar ik wou zo graag testen..je hoopt toch dat het gelijk raak is ook al is deze kans vrij klein

bedankt voor jullie reactie..
Die test doet er niks aan af of het raak is of niet hè Als (ja, nu mag ie wel ) je zwanger bent, dan ben je dat over 2 dagen ook nog wel.....
Da's een beetje kort door de bocht plops, het is niet persee zo dat ALS ze nu zwanger is dat ze dat over twee dagen nog is. Sorry TO, daar zit je vast niet op te wachten, maar met bloedverlies kan het twee kanten op gaan. Sterkte en ik duim voor je. Laat je nog wat weten?
Dat humeurige kan ook komen omdat je van de pil af bent.

Van 'veel' hormonen naar veel minder hormonen doet vast wat met jouw humeur.
Ik heb het over een doorzettende zwangerschap Jessie. Niet over een eitje wat niet innestelt.
Kikkertje anders kun je nu de test ook wel doen

Wij wachten dan met spanning de uitslag af
Kikkertje, gewoon een test kopen van het kruidvat. Die zijn erg goedkoop en dan weet je het tenminste.

Ik ken het gevoel hoor, je wilt graag zwanger worden en voelt van alles in je lichaam, maar vaak zijn het gewoon de voortekenen van een ongesteldheid.

Ik heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad. Als ik een klein beetje bloed had, dan werd ik gewoon ongesteld. Ik heb ook regelmatig een test gedaan. Misschien zonde van het geld, maar dat had ik er wel voor over, anders maalde het de hele dag door mijn hoofd, zal ik wel of niet zwanger zijn.

Suc6!
Het klinkt gewoon als een beginnende ongesteldheid. Wacht even af of het doorzet en doe anders een test.

Die 'symptomen' zeggen helemaal niets.
hey hallo was even een paar dagen afwezig..

ik kon niet meer wachten en heb s avonds nog gelijk een test gedaan.. en helaas niet zwanger..de volgende dag was ik dus ongesteld..we gaan gewoon wer verder..had ook niet vewacht dat het gelijk raak zou zijn maar was wel leuk geweest.. nu op voor ronde 2!!

wel lastig dat ik mijn cyclus niet weet.dus we doen het ong om de 2 dagen en heb mijn vriendlief er nog niet over horen klagen

we wachten gewoon af..

voor iedereen die ook probeert zwanger te worden wil ik jullie allemaal succes wensen!!
Jammer! Succes met de volgende ronde!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven