IUI, wie ook??

24-10-2010 19:51 1001 berichten
Alle reacties Link kopieren
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146

(Dr)24jrNegatieve

samenlevingstest20085Puregon

+Pregnyl

+IUIWo

2-2

IUIMaggyo

(Ov)28 jrOnbegrepen

infertiliteit

Okt 20086Puregon

+Pregnyl+

Utrogestan+

IUI

25-2 Intake

IVFMa

7-2

IUIDiana82

(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+

IUI

april IVFVr

11-2

IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,

2e kindfebr

20102Puregon+

Pregnyl

+IUIWo

16-2

IUI?Girly

(Zl)25 jrBaarmoeder-

vernauwing

+Zaadkwaliteit20074Clomid+

Pregnyl

+IUIZa

12-2

FMi31

(N-br)32jrOnbegrepen

infertiliteit

Sept 20086Clomid

+Pregnyl+

Utrogestan

IUIDo

10-2

FMRoos99

(L)33 jrZaadkwaliteitApril

20102IUIMa

14-2

FMRhona

(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo

24-2

FMPiplilly

(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept

20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr

20102Puregon

+Pregnyl ,

O.I.Zo

30-1

eisprSisu

(N-br)jrPCO,

2e kindJuni

20103Provera+

Puregon+

Pregnyl+

IUIMa

14/2

FMSamm3036jrOnbegrepen

infertiliteit

2e kindjeJan

20091

IUIJemie

(N-H)30jrOnbegrepen

Infertiliteitnajaar

20084Puregon

+Pregnyl+

IUIRust

tot

MaartYvon81

(Gld)30 jrPCO

+Zaadkwaliteitdec

20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid

+Pregnyl

+IUIMei

2011Puck 34 jrPCO20041Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Stephanie 35 jrNegatieve

samenlevingstest20083Pregnyl

+IUIAug

2011Botsauto 34 jrNegatieve

samenlevingstest

+zaadkwaliteitzomer

20093Pregnyl

+IUIOkt

2011

Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??

(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
Ik ben gisteravond ook ongesteld geworden.. Moet zeggen dat ik niet echt een slechte dag heb.. Ik had niet het idee dat ik zwanger was en was meer bezig met de lengte van mijn cyclus.. Uiteindelijk toch nog op dag 11 na IUI ongesteld geworden, mijn progesteron bleek 26 te zijn. Na overleg met de gynaecoloog hebben we besloten terug te stappen naar Clomid (waar ik beter op reageerde) en indien mijn progesteron dan nog te laag zou zijn gaan we Progestan bij gebruiken..

Maggyo je bent de volgende, hoe is het bij jou?
nu nog 5 dames te gaan wie komt er goed nieuws brengen deze maand
@i31, vet balen zeg!!! Dikke Knuffel! Hoop dat het nu met clomid beter!

Ik heb ook geen goed nieuws, had net me 1e fm voor deze ronde... maar 1 echt goed eitje... en die gaat al bijna springen dus de rest heeft geen tijd meer om te groeien voor deze ronde... Baal er echt van, had zo gehoopt op 2 of 3 eitjes om onze kansen te vergroten maar nee :( Dus heb waarschijnlijk zaterdag al de inseminatie, dag 10 al... omdat deze nu extra snel gegroeid is. Mocht deze keer mislukken dan moet ik meer hormonen gaan spuiten. Moet vrijdag weer FM...

Succes allemaal!
Hmm toch sjit hoor i31, dus ook voor jou een dikke virtuele knuf, had gehoopt dat het bij jou wel raak zou zijn geweest!!

Maar ik kan me voorstellen dat je deze cyclus meer bezig was met de lengte ervan; dat was ik namelijk ook wel. Ik dacht maar 'als ik maar niet al dit weekend ongesteld word'.

Heb je al eerder clomid geslikt? Ik voelde me daar niet erg fijn bij moet ik eerlijk zeggen...

Roos146, ook voor jou balen!!! Wel een geluk dat je op een zaterdag terecht kunt voor de IUI, maar verder blijft 't erg jammer dat het maar om één eitje gaat ; dan lijkt dat spuiten enzo helemaal voor niks geweest:-(

Ik moet volgende week donderdag (dag 10) voor de eerste FM, maar ik vraag me wel af hoe ze t vervolgens gaan doen. Lijkt me nogal lastig inschatten en regelen dat ik vervolgens (pas) op de maandag er na (dag 14, net als de afgelopen cyclus) een IUI krijg.

Verder ga ik wel vragen of ik nog een keer mag laten prikken op progesteron. Dat moet toch op dag 20 ofzo of is 't met de IUI op een ander tijdstip? (het is alweer een tijdje geleden dat ik dat heb moeten doen nl)
@jemie, Ja klopt dat gevoel overheerste bij mij ook erg, dat ik elke dag voor niets gespoten heb ja... Zag wel dat veel eitjes wel groter waren al maar nu ik waarschijnlijk dag 10 al de inseminatie heb zijn de te klein nog ... weten jullie eigenlijk of die eitjes dan weer klein worden of dat ze nu voor de volgende cyclus al wat groter zijn door de puregon van nu? Ik ben het vergete te vragen vanmorgen... Misschien is het heel logisch maar ik heb geen idee of het spuiten van nu ook zin had voor volgende ronde...

Al hoop ik natuurlijk niet dat een volgende ronde nodig is, hebben natuurlijk maar 1 eitje nodig he...

Bij jou Jemie doen ze niets in het weekend? Dat lijkt me echt vervelend zeg!!! Je kan dat toch niet plannen... Ik kan zelfs op zondag geloof ik als het moet moet het zegt mn zh. Is toch zonde van de kans als je te laat of niet insemineerd, we hebben al zo weinig kansen(vind ik). Ik wordt er gewoon kwaad van dat er in andere zh niet in het weekend iui gedaan wordt, snap dat echt niet :(
@jemie; ik heb al eerder Clomid geslikt ja, behalve opvliegers had ik geen last.. Bij Puregon had ik iets meer pukkels, maar verder ook geen last.. Ik ben al lang blij dat het gedoe met laag progesteron en korte luteale fase dan over is.. Ik moet ook volgende week donderdag voor mijn eerste FM (CD 11).

Progesteron wordt een week na IUI geprikt (dus na eisprong).. Hangt van je cyclusduur af op welke dag het is.

@Roos; balen voor je! Ga je de volgende keer niet een nog kortere cylus krijgen of kan dat niet?? Wie weet is het medicijn wel het wonder dat jullie bevruchting laat slagen.. Geeft toch ook wel weer hoop denk ik?
@i31, ik moet inderdaad afwachten of mijn cyclus nu niet korter wordt maar denk het niet wat heb alle 3keren op verschillende dagen mn eisprong gehad, 15e, 12e en 13e dag en elke keer op dag 27 ongi net zoals voordat ik aan iui begon... dus op zich is mijn cycluslengte hetzelfde elke keer, denk deze keer ook gewoon. Dus als ik nu dag 10 heb dan kan ik niet op dag 24 mijn ongi verwachten denk ik, maar alsnog dag 27, maar dat is nu even afwachten met puregon voor het eerst. Maar ik wordt gewoon NIET ongi deze maand en jullie ook niet verdomme! Positief zijn:)
Nou ja zeg! Ik denk even kijken of er nog (goed) nieuws is bij jullie. Bedenk ik me, door het lezen van mijn laatste berichtje, dat ik afgelopen maandag gewoon vergeten ben om progesteron te gaan laten prikken!

Ik ben er geloof ik niet helemaal bij, ben er deze maand ook niet zo mee bezig als anders.

Wel balen om te lezen dat verschillende van jullie deze maand weer geen succes hebben gehad.

Nu maar afwachten wat er hier gaat gebeuren en bij de overige wachtenden.

Hopelijk toch nog wat goed nieuws op dit topic binnenkort.
Hier ben ik weer, ik heb gisteren wat flinke steken in me buik gehad maar heb nu verder nog geen klachten gehad. Ik ben wel ontzettend moe ik zou een hele dag kunnen slapen , maar daar geef ik niet aan toe. Ik ben gisteren lekker wezen shoppen lekker een dagje een bezigheid , morgen brengen we de kids naar hun moeder voor een weeekendje, en Zaterdag naar de bioscoop (New kids - Turbo) ik hoop dat ik me zinnen dan een beetje kan gaan verzetten. Ik hoorde vanmorgen ook weer dat een bekende van me zwanger is in Januari 3 maanden waarom een ander wel zo makkenlijk en uit het niets en moet je ons kijken wij moeten er GVD alles maar dan ook alles voor doen om een klein wondertje te kunnen dragen en bij een ander hup in 1 zucht en ze zijn zwanger ik word er soms echt niet goed van. Het is niet dat ik het hun niet gun maar als je net als wij allemaal in zo'n traject zit dan zijn zulke berichten zo frustrerend bah. Hoe gaat het hier met de dames is er bij sommige al wat meer voospoedigheid na de IUI behandelingen van 27 & 29 November en 3 December?????

@Roos Ik wil je even heel erg veel succes wensen voor Zaterdag ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen
@Botsauto; zooo herkenbaar.. Ik ben wel veel bezig met alles, dan spuiten, dan bloed prikken, dan recepten regelen, dan recepten halen, dan bellen etc etc... Ik ben ook ooit vergeten de Clomid op dag 3 in te nemen.. Nou was het niet zo heel erg dat het een dag later gebeurde, maar vond het zooo stom.. Ben er zo mee bezig en dat vergat ik.. Tegenwoordig zet ik alles in mijn telefoon, wanneer ik iets moet laten prikken, wanneer ik moet bellen, wanneer ik moet starten met medicijnen etc etc... Nu gaat het goed ;)

Vanavond nog een avondje werken en dan heerlijk 3 dagen vrij met ..... 2 kraambezoeken... maar vind ik ook wel leuk!! lekker tutten daar..

@Roos; veel succes zaterdag! Ik denk trouwens wel dat je cyclus nu 24 dagen is.. Maar goed, we zullen zien.. Denk dat het de vorige keer toeval is geweest dat ie steeds precies 27 dagen was... Luteale fase is ip 14 dagen, maar past zich toch niet aan als je eerste fase kort is geweest?
@Botsauto, soms wel lekker toch als je er wat minder mee bezig bent allemaal? Is het heel erg dat je dat vergeten bent?

@Girly, Bedankt he! Jij ook nog succes met de wachtdagen he, wanneer is je nod??? Ik duim nog heel hard hoor voor je!!!

@i31, Ook bedankt!:)succes met de kraambezoeken en positief denken het komt bij ons allen ook echt goed!!! Het moet gewoon! Ja ik ben wel benieuwd indd of het nu minder is dan 27dagen m'n cyclus, maar ik heb zelf het gevoel van niet maar voor t eerst puregon natuurlijk dus we zullen zien. Ik ga maar wel uit van 27dagen want anders test ik strax weer voor niets op dag 24, snap je? Ik heb er wel (weer) een heel goed gevoel over deze keer, snap zelf niet waarom en hoe me dat weer lukt elke keer... Wanneer heb jij ook alweer FM?

Sterkte/Succes allemaal... Fijn weekend!!!
@Roos mijn NOD is aanstaande Maandag ik heb tot nu toe nog geen klachten, maar we wachten het rustig af
@ Girly, oke spannend!!! ik duim hoor, er moet goed nieuws komen! Heb je veel afleiding van het weekend? Succes!

Ik kom net van de fm en ja hoor hij was mooi groot dus ik ga zo om 11u pregnyll spuiten en heb morgen avond de inseminatie Wist niet dat het zo laat kon, maar moet wel iemand van het lab zoeken en dan zelf brenge en ophalen bij het lab en dan de gyna zoeken... is natuurlijk veel minder personeel in t weekend maargoed maak niet uit ben al super blij dat het gewoon kan.

@Maggyo, lees jij ook nog mee? Jou nod is toch morgen???

Ben benieuwd hoe het is!!!!

@Diana en Botsauto, jullie nod is toch ook maandag??? Hoe gaat het ermee???

Please iemand breng even goed nieuws nog deze maand!!!

Dat hebben we allemaal even nodig (denk ik!?):)
Roos mijn nod zou as zondag zijn, teminste, als ik net zo'n cyclus heb als vorige maand.

Tot nu toe weinig tot geen last, hooguit van hormoontjes. Maar kan ook door stress komen die ik van 2 andere belangrijke gebeurtenissen komend weekend heb. Ik denk ook dat ik daardoor er deze keer niet zo heel veel mee bezig ben. Is ook wel eens lekker eigenlijk, die afleiding van het hele IUI gebeuren.

Wat betreft het vergeten van het progestron prikken. Zelf denk ik dat het niet zo heel erg is. Dat werd alleen maar elke maand gedaan om achteraf te kunnen bepalen of ik wel een goede eisprong heb gehad. Tot nu toe heb ik dat altijd gehad, dat is ook het probleem niet bij ons. Ik ga er dan ook niet van uit dat dat deze keer ook het geval zou zijn.

En ach, als het deze keer raak zou zijn is dat achteraf bepalen of er wel een goede eisprong zou zijn niet nodig dmv bloedprikken, maar door een zwangerschapstest haha

Allemaal veel succes weer met het wachten en/of de nieuwe ronde.
@Roos ja word inderdaad spannend ik heb verder nog geen klachten alleen snel moe maar dat was vorige maand ook, verder gaat alles prima geen steken meer gehad heb nog "geen" krampen gehad en nog "geen" buikpijn het kan nog alle kanten op. Ik ga Zaterdag naar de bioscoop met mijn partner we gaan eens proberen onze zinnen te verzetten, de film word New Kids - TURBO dus dat moet wel lukken daarna gingen we nog even op het dorp weg even een avondje voor ons samen aangezien we de kids vanavond moeten weg brengen naar hun moeder tot de Zondag het weekend zal zo voorbij zijn Zaterdag bios daarna nog even op het dorp kijken en Zondag komen de kids weer terug naar huis toe dus dat komt wel goed.

@Maggyo en kun jij ons al goed nieuws komen brengen????

@Botsauto en Dina het word bij jullie dus ook spanend ik duim voor juliie ook jullie moeten met goed nieuws komen he!!!!

zoals Roos al zei er moet toch iemand met goed nieuws komen het zal ons allemaal een oppepper geven!!!
He meiden,

Ik kom weer even bij jullie kijken. Had zo gehoopt dat er al weer iemand met goed nieuws in het lijstje zou staan, maar helaas mocht dat dus niet zo zijn...

Wij zijn natuurlijk gestopt het ziekenhuisverhaal, maar ik hoop toch nog steeds stiekem op een wonder. Zit nu ook weer te wachten totdat ik ongi ga worden.

In januari moet ik naar het ziekenhuis voor die vleesboom om te kijken of die in de weg zou kunnen zitten bij een eventuele bevruchting/zwangerschap. Misschien dat we het daarna toch nog eens willen gaan proberen.

Nou lieve meiden, hou moed (al is dat soms zo ontzettend moeilijk) en ik hoop hier snel goed nieuws te mogen lezen bij jullie. Zettumop!

Liefs

SBanani
@ Diana & Botsauto

hoe gaat het met jullie, alles rustig daar of zijn er al klachten op getreden hier nog steeds alles rustig nog geen onrust in me lijf geen steken geen buikpijn, ik begin een beetje goede hoop te krijgen maar het is nog geen Maandag natuurlijk he kan nog alle kanten op!!!
@Girly, Spannenddddddd!!!! Ik duim heeeeeeeel hard!

Heel veel plezier bij de film vandaag, probeer er lekker van te genieten!

Ik wordt vandaag voor t eerst geinsemineerd door de gyna van het fertiliteitscentrum, die heeft dienst in het zh vandaag, heb er daardoor een nog beter gevoel over deze ronde...

We zullen het zien...
@Roos

heel erg veel succes en nu maar hopen dat het gelijk goed gaat!!
@girly, hier nog geen voortekenen. Ben ook erg druk bezig geweest vandaag, dus totaal niet bezig geweest met eventuele "symptomen".

Afwachten maar wat morgen gaat brengen.
Nou, voor ons gaat het em niet meer worden dit jaar.

Ben dus net opeens ongesteld geworden, totaal niet voelen aankomen.

Dan schenk ik me maar een wijntje in.

Girly en Diana hopelijk hebben jullie wel snel goed nieuws. En anders hoop ik zeker dat de dames die net of binnenkort weer een iui hebben (gehad) dit jaar wel nog geluk hebben.
@Botsauto shit zeg wat klote omdat te lezen, ik had het zo gehoopt voor je, maar het heeft niet zo mogen zijn dikke knuffel voor jou, ik hoop dat je je zinnen een beetje kunt verzetten

@Maggyo Hoe gaat het met jou, jij hebt de 27ste IUI gehad he is er bij jou al goed nieuws te melden?? we zijn erg benieuwd.

@Diana Hoe gaat het met jou, heb jij al voortekenen van eventuele zwangerschap of ook nog niks gemerkt?

Iemand moet dit jaar toch met een klein wondertje in haar buik 2011 in gaan, dat kan gewoon niet anders. Mijn vertrouwen in IUI zakt wel stil aan weg aangezien er hier alleen maar negatieve berichten komen te staan van weer menstruatie doorgebroken, wie gaat ons weer hoop geven?????
Hoi meiden!

Wat balen dat er nog geen goed nieuws is.....

Ik ben nog aan het wachten...Nog niet ongesteld, tot die tijd vind ik het altijd erg spannend!

Succes allemaal! Zodra hier iets bekend is dan horen jullie het!

Groetjes Diana
@Diana oke het word nu idd spannend ik was vorige maand dag 13 ongie maar heb nu verder ook geen tekenen van menstruatie niks te bekennen, begin beetje bij beetje goede hoop te krijgen maar het is nog steeds geen Maandag. Ik had vorige maand op dag 12 buikpijn en dag 13 ongi maar nu helemaal niks heel erg vreemd
@Botsauto, neeeeeeee he:-( Knuffel!!! echt balen zeg!!! Hoeveelste iui was dit? 2e of 3e?

@Magyoo en Diana, Ik duim nog hooor, hoop dat jullie goed nieuws komen brenge 1 deze dagen pleaseeee!!!!

@Girly, Jij ook niet ongi worden oke? We hebben echt goed nieuws nodig, ik duim door !!!! Hoe was de film???

Ik zit momenteel in een mega dip... gister de inseminatie gehad en was eerst positief maar na de iui draaide me gevoel helemaal om... kon we janken in de auto terug, dacht al van het zal toch wel weer niet lukken... en mijn man had hetzelfde rot gevoel :( Ik vind het momenteel erg moeilijk weer positief te worden voor deze ronde... pfff kan wel janken

Hebben jullie dit ook bij de 3e en 4e keer?

@i31, hoe is het met jou? en hoe gingen de kraambezoeken? Wanneer heb je de fm? Kan jij wel positief zijn deze ronde?

Succes dames die nog wachten, ik duim nog... please goed nieuws oke!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven