IUI, wie ook??
zondag 24 oktober 2010 om 19:51
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
(Dr)24jrNegatieve
samenlevingstest20085Puregon
+Pregnyl
+IUIWo
2-2
IUIMaggyo
(Ov)28 jrOnbegrepen
infertiliteit
Okt 20086Puregon
+Pregnyl+
Utrogestan+
IUI
25-2 Intake
IVFMa
7-2
IUIDiana82
(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+
IUI
april IVFVr
11-2
IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,
2e kindfebr
20102Puregon+
Pregnyl
+IUIWo
16-2
IUI?Girly
(Zl)25 jrBaarmoeder-
vernauwing
+Zaadkwaliteit20074Clomid+
Pregnyl
+IUIZa
12-2
FMi31
(N-br)32jrOnbegrepen
infertiliteit
Sept 20086Clomid
+Pregnyl+
Utrogestan
IUIDo
10-2
FMRoos99
(L)33 jrZaadkwaliteitApril
20102IUIMa
14-2
FMRhona
(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo
24-2
FMPiplilly
(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept
20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr
20102Puregon
+Pregnyl ,
O.I.Zo
30-1
eisprSisu
(N-br)jrPCO,
2e kindJuni
20103Provera+
Puregon+
Pregnyl+
IUIMa
14/2
FMSamm3036jrOnbegrepen
infertiliteit
2e kindjeJan
20091
IUIJemie
(N-H)30jrOnbegrepen
Infertiliteitnajaar
20084Puregon
+Pregnyl+
IUIRust
tot
MaartYvon81
(Gld)30 jrPCO
+Zaadkwaliteitdec
20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid
+Pregnyl
+IUIMei
2011Puck 34 jrPCO20041Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur
+Pregnyl
+IUIJuni
2011Stephanie 35 jrNegatieve
samenlevingstest20083Pregnyl
+IUIAug
2011Botsauto 34 jrNegatieve
samenlevingstest
+zaadkwaliteitzomer
20093Pregnyl
+IUIOkt
2011
Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??
(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
dinsdag 18 januari 2011 om 09:03
De spannendste week uit mijn leven, heb nog nooit zo in angst gezeten. Dit is nog 100x erger dan wachten op de nod en alles wat daarbij komt. Vandaag een vruchtwaterpunctie en hopen dat ons kindje deze goed doorstaat en dan ook nog hopen dat we een gunstige uitslag krijgen. Ben zoooooo bang! DUIMEN!!!!
dinsdag 18 januari 2011 om 10:45
Heel veel sterkte Puck! Ik duim voor jullie!
Ik zag dat er nog meer in het onderwijs werken!
Ik ook! Eerst als leerkracht en werk nu voor het tweede jaar als ambulant begeleider in het Cluster IV onderwijs!
Onze iui is niet doorgegaan. Vanwege de koorts die mijn man heeft gehad, had ik flink de balen over alles!
Volgende maand vol goede moed er weer tegenaan!
Of er moet in mijn normale cyclus een wonderzaadje zitten...
Succes allemaal weer!
Groetjes Diana
Ik zag dat er nog meer in het onderwijs werken!
Ik ook! Eerst als leerkracht en werk nu voor het tweede jaar als ambulant begeleider in het Cluster IV onderwijs!
Onze iui is niet doorgegaan. Vanwege de koorts die mijn man heeft gehad, had ik flink de balen over alles!
Volgende maand vol goede moed er weer tegenaan!
Of er moet in mijn normale cyclus een wonderzaadje zitten...
Succes allemaal weer!
Groetjes Diana
dinsdag 18 januari 2011 om 13:15
@jemie; de psychische hulp, tja,.. Wordt zelf rustiger van die kruiden die ik heb... Maar merk ook dat ik er niks aan heb om andere mijn verhaal te vertellen, ik heb er niks aan.. Het is toch zoals het loopt en mensen kunnen je daar niet mee helpen, althans mij niet... Terwijl ik in het begin van de medische molen dacht veel mensen te willen vertellen wat bij ons speelt. Il ben geen juf, ben verpleegkundige op verloskamer en kraamafdeling.. Hier is ook geen psychische hulp voor ons als je dat al zou willen!
@diana; baal je niet vreselijk?? Weer een maand vergooit
@diana; baal je niet vreselijk?? Weer een maand vergooit
dinsdag 18 januari 2011 om 13:55
heej Puck, ik duim voor jullie!
jeetje wat een hoop juffen zeg! toeval?
psychische hulp...tja....ik zou wel willen, maar heb echt geen idee wanneer ik dat zou moeten doen? en daarbij heb ik zelf echt onwijs veel steun van mijn collega`s en het schrijven hier op het forum.
@diana: je weet het maar nooit.
knuffels
jeetje wat een hoop juffen zeg! toeval?
psychische hulp...tja....ik zou wel willen, maar heb echt geen idee wanneer ik dat zou moeten doen? en daarbij heb ik zelf echt onwijs veel steun van mijn collega`s en het schrijven hier op het forum.
@diana: je weet het maar nooit.
knuffels
dinsdag 18 januari 2011 om 17:52
Hallo Dames
Ik heb vandaag telefoon gehad van het ziekenhuis, ik had gebelt met hun vanwege het bloedverlies wat ik heb vanaf afgelopen Zaterdag, de gyneacoloog zei mij dat het geen menstruatie kan zijn en dat ik nog maar even moet afwachten dus ik weet het nu helemaal niet meer het is dus weer een afwachtende zaak van wat het nu is en hoe het nu verder verloopt. Ik heb Donderdag IUi gehad en ben Zaterdag begonnen met vloeien en nu nog steeds dus als iemand dit al eens heeft meegemaakt hoor ik het graag!!!!
@Puck
Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal mee gaat vallen!!!!!
@Diana
Dikke knuffel
Ik heb vandaag telefoon gehad van het ziekenhuis, ik had gebelt met hun vanwege het bloedverlies wat ik heb vanaf afgelopen Zaterdag, de gyneacoloog zei mij dat het geen menstruatie kan zijn en dat ik nog maar even moet afwachten dus ik weet het nu helemaal niet meer het is dus weer een afwachtende zaak van wat het nu is en hoe het nu verder verloopt. Ik heb Donderdag IUi gehad en ben Zaterdag begonnen met vloeien en nu nog steeds dus als iemand dit al eens heeft meegemaakt hoor ik het graag!!!!
@Puck
Ik hoop zo voor jullie dat het allemaal mee gaat vallen!!!!!
@Diana
Dikke knuffel
dinsdag 18 januari 2011 om 18:03
Oh Puck wat een vreselijke spanning moet dat zijn!! hoop ook dat het allemaal mee gaat vallen!!!
@ Girly vervelend zeg dat je nog steeds vloeit, hoop dat het snel beter gaat.
@i31 jeetje meid, hoe confronterend je werk!! lijkt me zwaar voor je!!! maar hier ook een verpleegkundige ik werk op de spoedeisende hulp.
@ Jemie, psych. hulp heb ik nog niet maar vandaag te horen gekregen dat wij na deze iui versneld zullen worden doorgestuurd voor IVF/ICSI en zoals ik het goed begrijp krijgen we dan psych hulp aangeboden, dat zou ik dan zeker gaan doen.
@ Rhona ik zag dat je een dipavond gehad hebt, knuffel!!!!
Hier vandaag dus echo gehad en meteen de gyn gevraagd of dit wel ooit gaat lukken en nadat ze de uitslag van mannetje zag van de vorige iui gaat ze ons nu versneld doorsturen voor IVF. Jemig zeg, liep weg van de echokamer met weer een nieuwe patientenfolder en dat viel me toch best zwaar zeg!! daarna moest ik nog werken maar dat liep niet echt lekker...vindt het eng! het is zo definitief...en wat als dit ook niet lukt!!! pfffff moet nog effe plekje geven hoor.
@ Girly vervelend zeg dat je nog steeds vloeit, hoop dat het snel beter gaat.
@i31 jeetje meid, hoe confronterend je werk!! lijkt me zwaar voor je!!! maar hier ook een verpleegkundige ik werk op de spoedeisende hulp.
@ Jemie, psych. hulp heb ik nog niet maar vandaag te horen gekregen dat wij na deze iui versneld zullen worden doorgestuurd voor IVF/ICSI en zoals ik het goed begrijp krijgen we dan psych hulp aangeboden, dat zou ik dan zeker gaan doen.
@ Rhona ik zag dat je een dipavond gehad hebt, knuffel!!!!
Hier vandaag dus echo gehad en meteen de gyn gevraagd of dit wel ooit gaat lukken en nadat ze de uitslag van mannetje zag van de vorige iui gaat ze ons nu versneld doorsturen voor IVF. Jemig zeg, liep weg van de echokamer met weer een nieuwe patientenfolder en dat viel me toch best zwaar zeg!! daarna moest ik nog werken maar dat liep niet echt lekker...vindt het eng! het is zo definitief...en wat als dit ook niet lukt!!! pfffff moet nog effe plekje geven hoor.
dinsdag 18 januari 2011 om 18:39
Veel mensen uit het onderwijs dus! Ik werk als leerkracht in het reguliere basisonderwijs.
Ook mijn collega`s leven erg mee. Gelukkig wordt het allemaal perfect opgevangen als ik naar het ziekenhuis moet voor een echo of behandeling. Echt super!
Wat ik best lastig vind is dat er ook mensen zijn van wie je meer steun had gehoopt/verwacht te krijgen maar die je dan juist ontwijken? Hebben jullie daar ook last van?
@yvon81: Dat vond ik inderdaad ook wel even slikken. Beginnen aan ivf en wat als dat niet lukt... Dan lijken die kansen te slinken hè?? Maar blijf er in geloven hoor!!!
@jemie: psychische hulp hebben wij niet en is volgens mij ook niet bij onze afdeling aanwezig?! Wel kregen wij de vereniging Freya door. Daar kun je volgens mij terecht voor psychische hulp als je dat zou willen. Dit werd ons verteld op de bijeenkomst voor ivf.
Ikzelf praat liever met lieve familie en vrienden over het hele traject. Heb het gevoel dat ik dan mezelf kan zijn en m'n verdriet mag laten zien! Ook mijn man en ik hebben het er veel over.
@Puck: Ik duim voor goed nieuws!!
Trouwens ik kom uit Overijssel (voor in de tabel)
Ook mijn collega`s leven erg mee. Gelukkig wordt het allemaal perfect opgevangen als ik naar het ziekenhuis moet voor een echo of behandeling. Echt super!
Wat ik best lastig vind is dat er ook mensen zijn van wie je meer steun had gehoopt/verwacht te krijgen maar die je dan juist ontwijken? Hebben jullie daar ook last van?
@yvon81: Dat vond ik inderdaad ook wel even slikken. Beginnen aan ivf en wat als dat niet lukt... Dan lijken die kansen te slinken hè?? Maar blijf er in geloven hoor!!!
@jemie: psychische hulp hebben wij niet en is volgens mij ook niet bij onze afdeling aanwezig?! Wel kregen wij de vereniging Freya door. Daar kun je volgens mij terecht voor psychische hulp als je dat zou willen. Dit werd ons verteld op de bijeenkomst voor ivf.
Ikzelf praat liever met lieve familie en vrienden over het hele traject. Heb het gevoel dat ik dan mezelf kan zijn en m'n verdriet mag laten zien! Ook mijn man en ik hebben het er veel over.
@Puck: Ik duim voor goed nieuws!!
Trouwens ik kom uit Overijssel (voor in de tabel)
dinsdag 18 januari 2011 om 21:55
@Yvon81; Hoe groot was je follikel vandaag?? En wat is versneld doorsturen?? Na de volgende IUI??
Leuk dat jij ook verpleegkundige bent!! Ja, soms is het werk heel confronterend, probeer me af te sluiten als een kind geboren wordt... Ik heb jaren gedacht; lijkt me zo'n mooi moment om samen met mijn vriend te beleven en nu probeer ik niet aan ons te denken... En lukt aardig.. Moest alleen laatst bijna huilen, toen een patiente een supermooie vers voorlas toen haar kindje uiteindelijk na de allerallerlaatste poging (zaad rechtstreeks uit balzak man gehaald, wat echt niet nog een keer kon) op haar buik lag... Het geeft ook wel weer hoop, ik zie veel mensen waarbij het niet snel is gelukt om zwanger te worden.. aan de andere kant krijg ik zo'n 3x per dag de vraag; En heb jij ook kinderen???????
Er zijn bij mij maar enkele collega's op de hoogte.. Ook ik vind dat ik niks aan andere heb... En ik snap ze ook wel, ze willen er niet teveel over vragen, want zijn bang dat ik er niet over wil praten (en dat wil ik wel, geef ik dan aan, omdat er maar enkele mensen zijn die het weten, is het fijn je verhaal kwijt te kunnen)
@Girly; echt raar dat bloedverlies.. Is het veel??? Of nog wat lichtrose ofzo?
Leuk dat jij ook verpleegkundige bent!! Ja, soms is het werk heel confronterend, probeer me af te sluiten als een kind geboren wordt... Ik heb jaren gedacht; lijkt me zo'n mooi moment om samen met mijn vriend te beleven en nu probeer ik niet aan ons te denken... En lukt aardig.. Moest alleen laatst bijna huilen, toen een patiente een supermooie vers voorlas toen haar kindje uiteindelijk na de allerallerlaatste poging (zaad rechtstreeks uit balzak man gehaald, wat echt niet nog een keer kon) op haar buik lag... Het geeft ook wel weer hoop, ik zie veel mensen waarbij het niet snel is gelukt om zwanger te worden.. aan de andere kant krijg ik zo'n 3x per dag de vraag; En heb jij ook kinderen???????
Er zijn bij mij maar enkele collega's op de hoogte.. Ook ik vind dat ik niks aan andere heb... En ik snap ze ook wel, ze willen er niet teveel over vragen, want zijn bang dat ik er niet over wil praten (en dat wil ik wel, geef ik dan aan, omdat er maar enkele mensen zijn die het weten, is het fijn je verhaal kwijt te kunnen)
@Girly; echt raar dat bloedverlies.. Is het veel??? Of nog wat lichtrose ofzo?
dinsdag 18 januari 2011 om 23:37
i31 meid petje af hoor, dat is niet niks en natuurlijk moet je dan weer gaan relativeren maar dit is niet altijd makkelijk. Ik weet niet of ik het zou kunnen op dit moment. Maar zo'n casus als je schetst is dan wel heel bijzonder en geeft hoop!
Ikzelf vindt het soms moeilijk om te zien als er een kindje binnenkomt die gewoon niet de liefde krijgt die het verdient of al zoveel heeft meegemaakt, dan wil ik het wel vastpakken en blijven knuffelen...en vindt ik het soms zo oneerlijk verdeeld
Bij mij zijn er ook een paar collega's die het weten, nu zal het meer moeten worden omdat wij nu naar een ander ziekenhuis moeten gaan wat 1,5 uur rijden is, dus 3 uur onderweg in totaal.
Versneld ivf houd eigenlijk in dat normaal het protocol van doorverwijzen van mijn ziekenhuis naar het andere ziekenhuis is dat na 3 jaar een stel in aanmerking komt voor IVF mits.....afwijkingen zoals bijv. bij mijn vriend maar mijn vriend wisselde erg in de resultaten soms was het redelijk maar nu is het dus gewoon slecht, vandaar dat ze dan buiten de 3 jaar regel dus nu na 2 jaar versneld kunnen doorsturen zo vertelde ze. Hmmm hoop dat beetje duidelijk is
Deze iui poging maken we af en dan hoop ik dat de wachtlijst in het andere ziekenhuis niet te lang is....de echo was ook zoals altijd helaas, rechts zaten allemaal kleine follikels en links 1 grotere...nu 11 mm.
Allemaal nog maar matig maar we gaan er wel weer voor, wie weet?!!! maar we zijn er wel minder mee bezig, drinken lekker ons wijntje en biertje enz....
-X-
Ikzelf vindt het soms moeilijk om te zien als er een kindje binnenkomt die gewoon niet de liefde krijgt die het verdient of al zoveel heeft meegemaakt, dan wil ik het wel vastpakken en blijven knuffelen...en vindt ik het soms zo oneerlijk verdeeld
Bij mij zijn er ook een paar collega's die het weten, nu zal het meer moeten worden omdat wij nu naar een ander ziekenhuis moeten gaan wat 1,5 uur rijden is, dus 3 uur onderweg in totaal.
Versneld ivf houd eigenlijk in dat normaal het protocol van doorverwijzen van mijn ziekenhuis naar het andere ziekenhuis is dat na 3 jaar een stel in aanmerking komt voor IVF mits.....afwijkingen zoals bijv. bij mijn vriend maar mijn vriend wisselde erg in de resultaten soms was het redelijk maar nu is het dus gewoon slecht, vandaar dat ze dan buiten de 3 jaar regel dus nu na 2 jaar versneld kunnen doorsturen zo vertelde ze. Hmmm hoop dat beetje duidelijk is
Deze iui poging maken we af en dan hoop ik dat de wachtlijst in het andere ziekenhuis niet te lang is....de echo was ook zoals altijd helaas, rechts zaten allemaal kleine follikels en links 1 grotere...nu 11 mm.
Allemaal nog maar matig maar we gaan er wel weer voor, wie weet?!!! maar we zijn er wel minder mee bezig, drinken lekker ons wijntje en biertje enz....
-X-
woensdag 19 januari 2011 om 07:32
@i31 het is net als mijn menstruatie begon met helderrood en toen beetje donkerder, vandaag hoop ik toch dat het overgaat want het is nu al 5 dagen achter elkaar. Ik snap er ook helemaal niks meer van, van de poli kreeg ik te horen dat het geen menstruatie kon zijn en dat ik maar moest afwachten, dus ja wat moet je dan nog doen???
woensdag 19 januari 2011 om 14:32
@Girly wat een verschrikkelijke onzekerheid zo zeg, blijft vreemd als het geen menstruatie is wat dan wel? dat ze daar dan geen antwoord op kunnen geven, maar je kunt inderdaad niets anders dan afwachten maar kan me voorstellen dat je de moed dan in de schoenen zakt, terwijl je zo graag positief wil zijn!! Sterkte hoor!!
@rhona...Yeah!! 8 milj zwemmers goed joh!! dat ze elkaar maar heel snel gaan vinden en dat het lekker blijft zitten!! succes de komende tijd op het wachtbankje.
@rhona...Yeah!! 8 milj zwemmers goed joh!! dat ze elkaar maar heel snel gaan vinden en dat het lekker blijft zitten!! succes de komende tijd op het wachtbankje.
woensdag 19 januari 2011 om 16:52
Hallo dames
Ik heb sinds vandaag geen bloedverlies meer, heb dus 4 volle dagen bloedverlies gehad, nu is het dus weer afwachten over het hoe en wat maar heb er een zwaar hoofd in
@Rhona A-tjes & B-tjes????? daar heb ik nog nooit over gehoord maar zoiezo is de info per ziekenhuis verschillend, wij krijgen namelijk niet eens te horen hoeveel er zijn ingebracht.
Ik heb sinds vandaag geen bloedverlies meer, heb dus 4 volle dagen bloedverlies gehad, nu is het dus weer afwachten over het hoe en wat maar heb er een zwaar hoofd in
@Rhona A-tjes & B-tjes????? daar heb ik nog nooit over gehoord maar zoiezo is de info per ziekenhuis verschillend, wij krijgen namelijk niet eens te horen hoeveel er zijn ingebracht.
woensdag 19 januari 2011 om 17:43
Me verdiept in de IVF, want ons ziekenhuis doet geen IVF.Blijkt dus dat we niet op beide plaatsen vergoedt worden in IVF, dus we gaan binnenkort naar het Catharinaziekenhuis in Eindhoven. Mijn gynaecoloog had verteld dat je daar eerste een intakegesprek en een info-avond moest hebben voordat je mocht starten, dus ik heb vandaag gebeld in de hoop dat alles gepland kon worden.. Nu blijkt dus dat we eerst naar de gynaecoloog moeten en dan wordt bekeken of we mogen starten met IVF en dan pas kan dat intakegesprek gepland worden en maandelijkse informatieavond gevolgd worden....Ik had gehoopt om in maart te starten, maar ik denk dat we dan een paar maanden over gaan slaan voordat ze daar weer alles op de rit hebben en we verder kunnen.. Zou ik echt enorm balen vinden... (wij zijn in september 'pas' 3 jaar bezig, dus hoop wel dat het gewoon door kan gaan...maar neem aan dat onze gynaecoloog weet waar ze mee bezig is?)
Atjes en Btjes heb je bij ons alleen als je het zaad inlevert voor semenanalyse, maar heb ik niks van gehoord bij opwerken voor IUI.. Dan hebben ze uberhaupt alleen de goede toch??
Atjes en Btjes heb je bij ons alleen als je het zaad inlevert voor semenanalyse, maar heb ik niks van gehoord bij opwerken voor IUI.. Dan hebben ze uberhaupt alleen de goede toch??
woensdag 19 januari 2011 om 23:48
@girly_1985: bij mij in het ziekenhuis komt het spuitje altijd binnen met een formuliertje erbij en dat lees ik altijd gewoon ff. moet er ook voor tekenen. maar het zaad wordt gesorteerd als het ware.
D-tjes: zijn dooie,
C-tjes zijn trillende,
B-tjes zijn ADHD zwemmers (dus heel hard bewegen en vooruit gaan, maar niet met een doel (wel effectief))
en A-tjes zijn de gewone goeie stevige zwemmers die recht op hun doel af gaan.
zolang A en B maar boven de 45% is, is het goed genoeg voor inseminatie. nou die waren vandaag bij ons bij elkaar 70%, dus wie weet
knuffels all
D-tjes: zijn dooie,
C-tjes zijn trillende,
B-tjes zijn ADHD zwemmers (dus heel hard bewegen en vooruit gaan, maar niet met een doel (wel effectief))
en A-tjes zijn de gewone goeie stevige zwemmers die recht op hun doel af gaan.
zolang A en B maar boven de 45% is, is het goed genoeg voor inseminatie. nou die waren vandaag bij ons bij elkaar 70%, dus wie weet
knuffels all
vrijdag 21 januari 2011 om 11:29
@i31: Gisteren op de echo waren er twee eitjes te zien maar allebei nog klein. De grootste was 12mm. Had gehoopt op twee grote eitjes. Zaterdag moet ik weer langskomen en dan gaan we eventueel een afspraak maken voor de inseminatie. Schijnt dat als er twee eitjes zijn het langer kan duren voordat ze groot genoeg zijn.
En jij, goed gevoel bij deze iui?? Duim voor je dat het deze maand mag lukken!!
En jij, goed gevoel bij deze iui?? Duim voor je dat het deze maand mag lukken!!