IUI, wie ook??

24-10-2010 19:51 1001 berichten
Alle reacties Link kopieren
NAAMLFTDOORZAAKSINDSPOGINGEN NU:IUID&UDRoos146

(Dr)24jrNegatieve

samenlevingstest20085Puregon

+Pregnyl

+IUIWo

2-2

IUIMaggyo

(Ov)28 jrOnbegrepen

infertiliteit

Okt 20086Puregon

+Pregnyl+

Utrogestan+

IUI

25-2 Intake

IVFMa

7-2

IUIDiana82

(Z-H)28jrZaadkwaliteitoktober 20095Puregon+

IUI

april IVFVr

11-2

IUIKnorretje28(Z-h)28 jrPCO,

2e kindfebr

20102Puregon+

Pregnyl

+IUIWo

16-2

IUI?Girly

(Zl)25 jrBaarmoeder-

vernauwing

+Zaadkwaliteit20074Clomid+

Pregnyl

+IUIZa

12-2

FMi31

(N-br)32jrOnbegrepen

infertiliteit

Sept 20086Clomid

+Pregnyl+

Utrogestan

IUIDo

10-2

FMRoos99

(L)33 jrZaadkwaliteitApril

20102IUIMa

14-2

FMRhona

(Z-H)30jrZaadkwaliteit20071IVFDo

24-2

FMPiplilly

(Ov)28 jrVijandig baamoederslijmvliesSept

20081IVFBrabander8327 jrPCOFebr

20102Puregon

+Pregnyl ,

O.I.Zo

30-1

eisprSisu

(N-br)jrPCO,

2e kindJuni

20103Provera+

Puregon+

Pregnyl+

IUIMa

14/2

FMSamm3036jrOnbegrepen

infertiliteit

2e kindjeJan

20091

IUIJemie

(N-H)30jrOnbegrepen

Infertiliteitnajaar

20084Puregon

+Pregnyl+

IUIRust

tot

MaartYvon81

(Gld)30 jrPCO

+Zaadkwaliteitdec

20081IVFJuniZWANGERVechtertje 30jrOnbegrepen infertiliteit20083Clomid

+Pregnyl

+IUIMei

2011Puck 34 jrPCO20041Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Jill Onbegrepen infertiliteit2Menopur

+Pregnyl

+IUIJuni

2011Stephanie 35 jrNegatieve

samenlevingstest20083Pregnyl

+IUIAug

2011Botsauto 34 jrNegatieve

samenlevingstest

+zaadkwaliteitzomer

20093Pregnyl

+IUIOkt

2011

Als jullie nog wijzigingen hebben voor de tabel, willen jullie dit dikgedrukt in je tekst zetten??

(Ook als je toegevoegd wilt worden!)
Hey meiden,

@ Jemie hmmmmmmmmmm Mc Steamy ook lekker!! maar jeetje 20 miljoen dat is echt veel joh!!! wie weet is het toch raak, spannend weer.

@ piplilly ik zit nu op cyclusdag 4, vandaag begonnen met Clomid 100 en vanaf morgen daarnaast om de dag 75 eh puregon en op cyclusdag 9 (dinsdag) echo voor Fm en dan moet ik vaak elke dag gaan spuiten.

Deze keer is de puregon verhoogd, hoop dus ook een mooie echo. Dus volgens mij lopen we wel redelijk gelijk op.

Ik heb meestal op dag 17 de iui.

@ stephanietjeG wat fijn om eens een positief verhaal te lezen, super dat doet me goed!! Fijn dat de echo goed was, nu maar lekker gaan groeien allebei!!

-X-
Hi dames, ik lees elke dag (of om de dag) nog mee hoor. Hier is de spanning nog steeds om te snijden helaas. Vandaag een uitgebreide 20 weken echo gehad en kindje loopt helaas iets achter kwa groei en mijn bloedwaarden zijn nog altijd niet goed. Komende dinsdag krijg ik alsnog een vruchtwaterpunctie, met name omdat die bloedwaarden kunnen duiden op een zeer ernstige chromosoomafwijking. Ik vind het echt vreselijk, ben je bijna 6 jaar bezig, eindelijk zwanger en dan krijg je dit... We moeten er maar het beste van hopen. Als het goed is weten we over ongeveer 2 weken meer. Ik hoop dat we dan eindelijk kunnen gaan genieten en spulletjes kunnen gaan kopen. En zo niet... dan moeten we weer helemaal opnieuw beginnen, moet er niet aan denken, maar als het zo is dan is het zo. En de tijd gaat wel verder he, ben straks bijna 35... We hebben nog steeds helemaal niks voor de kleine gekocht, het is nog zo vreselijk onzeker allemaal.

Een dikke kus voor jullie allemaal en dat het snel bij meerdere van jullie raak mag zijn. En ik hoop dan natuurlijk minder problematisch dan bij ons... pffff

X! Puck
Jemig Puck, met kippenvel tot aan mijn tenen zit ik dit te lezen, wat heftig zeg. Wil je heel erg veel sterkte wensen!! en hoop dat je over 2 weken toch met goed nieuws komt, want wat is dit oneerlijk zeg.

Sterkte!!

-X-
weet iemand of je ook andere pijnstillers mag pakken dan paracetamol, heb nu heel veel buikpijn denk dat het ei is gesprongen heb het nog niet eerder gehad, ????

@Puck

ik hoop zo dat je binnenkort kunt gaan genieten en dat het allemaal nog op zijn pootjes terecht komt dikke knuffel en heel veel sterkte toegewenst
@Puck; wat is het toch oneerlijk!! Ik hoop dat de vruchtwaterpunctie goed is en jullie eindelijk eens echt kunnen gaan genieten van de zwangerschap!

@Girly; ik weet niet of je iets meer als p'mol mag pakken.. Ik had de vorige keer ook erg veel last van menstruatieachtige buikpijn na IUI...

Ik ben net bij de gynaecoloog geweest, zondag heb ik mijn 5e IUI! Hij telde een tweede eitje van 11.5mm, beetje raar.. Mijn eigen gynaecoloog zegt altijd dat ze vanaf 14mm pas doorgroeien??? Gelukkig zit er één goede!

Heb niet meer het idee dat IUI het gaat zijn voor ons.. Ik hoop IVF wel, maar vind het ook zo eng.. Niet de IVF zelf, maar dat je na 3 pogingen uit de medische molen bent...
@Puck, heel veel sterkte!!! Hoop echt dat je gauw kan gaan genieten en spulletjes kan kopen!

@Girly, Ik neem altijd wel gewoon paracetamol als ik echt pijn heb, maar heb eigenlijk laatste maanden niet veel gehad gelukkig... maar waarom wil je geen gewone paracetamol dan?

@i31, zondag de 5e poging je hebt me ingehaald nu hihi ik ben aan het wachten op ongi dan kan ik eindelijk weer heen voor fm... wat duurde deze maand lang zeg, ben benieuwd hoeveel dagen cyclus ik nu heb... wil ook weer in het rijtje bij jullie!!!

@Stephanie, Zooooo vet dat je het hartje gezien heb, wat bijzonder moet dat zijn zeg!!!! Fijn die grotere boobies haha dat willen wij ook wel, najah ik tenminste wel hihi

Geniet ervan!!! Wanneer heb je de volgende echo?

@Piplilly, heel veel succes met de 6e en laatste iui poging!

Kan je er nog een beetje positief bij zijn? Ik vind dat echt moeilijk maar ga wel me best doen bij poging 5!

@jemie, wat goed zet 20 miljoen!!! Duimen!!

@Yvon, ga jij na deze poging meteen over op ivf mocht het nodig zijn natuurlijk? (liever niet!) Of denken jullie daar nog over?

@Rhona, ga jij na poging 4 over op ivf?

@Maggyo, jij hebt vandaag de inseminatie gehad toch? Hoe ging het? En veel goede zwemmers ingebracht?

@Roos99, spannend 1e iui, zie je er tegen op? Spuit je ook hormonen of eerst niet?

@Diana, Hoe is het bij jou?

@Botsauto, Heb jij binnenkort ook weer FM's? Had jij nou ook een wachtmaand? Of was dat iemand anders...

Succes allemaal en fijn weekend!
@Roos146; we zullen met IUI6 wel weer gelijk lopen, jij hebt kortere cyclussen als ik! Maandag over een week moet je niet- ongesteld worden toch??

Ik hoop zooo dat het oooit lukt!!! Hielp dat hopen maar.......
@i31, owja dat is ook zo ja, ff vergeten sorry:)

Ik weet niet zo goed wanneer ik NIET-ONGI moet worden nu... heb deze maand wachtmaand he dus geen hormonen en afgelope maand voor t eerst hormonen gebruikt dus geen idee of mn lichaam nu weer normaal 27 dagen is zoals voor de hormonen... met de hormonen had ik afgelopen maand 23 dagen ineens he... dus morgen is dag 23 van deze cyclus en woensdag dag 27, dus mijn nod gaat nu in denk ik maar heb ook wel eens geleze dat als je na hormonen spuiten weer een maand stopt dat je lichaam van slag kan zijn ofso dus dat je ook ineens veel later ongi kan worden... dus ik moet maar gewoon afwachten wanneer t komt... of NIET komt :P

Ja inderdaad hielp het maar he, konden we er maar iets aan doen wat hielp, echt hielp :( Kuss
@i31, we gaan duimen dat we iui 6 niet nodig hebben goed? het moet toch een keer raak zijn bij ons :( ons rijtje met zwangeren is veeel te kort...
@Roos; wat is ook zo?? Kon het even niet volgen?? Dat we straks weer gelijk lopen??

Tja, ik hoop het Roos, maar ik heb er echt een hard hoofd in... Heb nu Utrogestan gekregen om te zorgen dat het slijmvlies minder snel afgebroken wordt.. Maar ik krijg nu weer te horen dat het niet bewezen is dat het helpt van de gynaecoloog???
@Roos; wat is ook zo?? Kon het even niet volgen?? Dat we straks weer gelijk lopen??

Tja, ik hoop het Roos, maar ik heb er echt een hard hoofd in... Heb nu Utrogestan gekregen om te zorgen dat het slijmvlies minder snel afgebroken wordt.. Maar ik krijg nu weer te horen dat het niet bewezen is dat het helpt van de gynaecoloog???
@i31, ja dat bedoelde ik, dat we strax weer gelijk lopen ja, sorry schreef beetje onduidelijk.

Dat is vervelend zeg dat hij dat nu zegt, wordt je ook onzeker van, maar er zijn ook mensen zwanger geraakt met een hele korte luteale fase dusja het zegt allemaal niets he zoals altijd :(
Precies.. We wachten het maar af.. Ben aan de ene kant blij met de IVF in het vooruitzicht, maar ja, aan de andere kant nadert het einde van het medische circuit wel snel.. Moet me voorhouden dat bij ons gelukkig altijd de kans zal bestaan toch nog spontaan zwanger te worden...
@i31, ja precies, die kans is er altijd nog gelukkig!

Zit jij ook tv te kijken. the voice of holland toevallig?

Wat zijn ze goed zeg vanavond!!!

Maar ga maar zo slapen want moet er om 6 u weer uit om te werken :(

Bij iui is de kans tussen de 10-20% geloof ik per keer maar wat is dat bij ivf eigenlijk? Weet iemand dat?
Ja, tuurlijk ben ik TVOH aan het kijken .. Zoals de rest van Nederland.. Ben alleen thuis vanavond, lekker rustig, vriend vind het TVOH niet leuk..

Kans op doorgaande zwangerschap bij IVF is geloof ik 20% en na 3x 50%
@i31, ja ik ben ook alleen!!! Manlief is aan het werk helaas :( wie vind jij het beste en denk je dat gaat winnen?

Ahha oke najah we zullen het wel zien he...
Zo de Pregnyl zit er weer in..
Het zal Ben Saunders wel worden... Tja, ik moet zeggen dat ik Jennifer wel echt sinds vorige week beter vind worden, maar denk niet dat zij het wordt.. Ik hoop eigenlijk Kim, maar misschien ook Leonie?? Die worden de laatste weken alleen maar beter... En jij?
Ik heb ff mijn provincie erbij gezet in de tabel, vind het wel leuk om te weten .... dus als jullie dat ook leuk vinden, meldt jullie provincie ff..
Zit jij ook in de zorg Roos?? Omdat je morgen om 6u op moet?? Ik mag zondag weer
@i31, wat goed dat je zondag toch nog een 6e IUI hebt. Ook al ga je er niet vanuit dat dit het voor je is, je houdt toch hoop. Ik ga er ook niet vanuit dat het deze keer raak is. maar toch hoop ik er stiekem wel op ;)

Wij hebben vanmorgen de 5e IUI weer gehad. Na opwerking hadden we 13 miljoen goede zaadjes Dus prima!

Weet je wat leuk was? De gyn had nog een paar belletjes in het spuitje zitten. Deze haalde ze er voorzichtig uit, en legde ze onder de microscoop. We mochten toen kijken, naar alle zaadjes...! Heel gaaf, je ziet echt de zaadjes zwemmen, de 1 harder dan de ander, sommigen zijn wat afwijkend, sommigen heel actief. Dus we mochten, toen ik 15 min moest blijven liggen, even kijken. Na 15 min leefden er niet veel meer, ook omdat ze onder een felle, warme lamp zitten (van de microscoop).

Nu weer afwachten, ongeveer 14 dagen!
@Maggyo; ik heb zondag mijn 5e IUI, in februari nog mijn 6e en dan IVF! Tuurlijk hoop ik er ook ontzettend op!! Zou helemaal geweldig zijn, maar had verwacht als IUI het voor ons zou zijn, dat we al zwanger zouden zijn...

13 miljoen zaadjes prima ja.. Ik heb wel eens gezien ja, die zaadjes die zwemmen (maar was op het werk), zou het ook wel eens willen zien bij die van mijn vriend.. Leuk dat ze dat lieten zien!! Ik duim voor je!

Ik ga in bad en dan lekker op bed het tweede deel van TVOH kijken!!
@Maggyo, wat leuk zeg!!! ik wil dat ook wel eens zien, maar liever alles erin hihi maar blijft vast altijd wat in sat slangetje achter helaas, misschien wel miljoen:( zonde maarja kan vast niet anders, dan deden ze dat wel he...

@i31, Ja ik denk ook dan het Ben wordt maar vind er zoveel erg goed inderdaad, ben niet zown fan van jennifer! Kim is zeker erg goed ja!!!

Verlies jij bij pregnyl spuiten ook wel eens een beetje tussendoor? Dat had ik laatste keer :S Vind het echt een gedoe altijd dat pregnyl maarja het moet...

En die klote luchtbelletje ook altijd...

Ik woon in Drenthe, mag erbei hoor! Zit niet in de zorg nee, werk in de bakkerij vandaar, manlief ook (nog) dus die is nu aan het werk, lopen elkaar vaak mis. Maarja is ff niet anders met de crisis, werk ligt niet voor het oprapen nu helaas.

Ik ga maar slapen anders wordt het niet wat morgen hahaha wordt een lange dag tot 18u dus helaas ik zal de uitslag morgen moeten lezen ergens... Fijne avond en werkze alvast voor zondag!!!
@Roos; Ik verlies geen pregnyl tussendoor.. Ben inmiddels wel vaardig met het optrekken van vloeistoffen... Maar volgens mij is het niet zo erg als je wat verliest.. Hier schreef eens iemand dat er meer als 10.000eh Pregnyl in die ampullen zit, zodat je wat kunt knoeien.. En sommige spuiten maar 5000eh... Nou welterusten!
@i31, ja ik spuit ook maar 5000eh altijd...maar 1e keer deed de assistente het bij me en ik heb het die andere 2 keren daar gedaan met de assistente erbei toen ging het goed maar laatste keer dus voor t eerst alleen thuis, mn hart zat in me keel, bang dat ik het fout deed. Maar geloof dat t wel goed ging verder maarja het is ook maar 1x per maand dus je kan niet even lekker oefenen zeg maar... Weltrusten voor strax ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven