Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Nala; wat lief zeg van opa en oma! Ik word gelijk gestraft dat ik onder werktijd op het forum zit want zit hard mijn tranen weg te slikken hier achter mijn computer! En leuk dat je zoveel reacties op hyves krijgt, vandaar dat mijn pc wat langzamer is vandaag want het netwerk is natuurlijk overbelast! Sterkte voor vader met zijn ribfractuur!

Rijstkorreltje; het was mij ook al opgevallen dat de avondbuik groter is dan de ochtendbuik! Als ik net wakker ben, voel ik bijna niks en is het net of ik alles heb gedroomd. Later op de dag (nu bijvoorbeeld) moet ik echt opletten hoe ik ga zitten; omdat het niet altijd meer lekker zit en om te zorgen dat niemand het ziet. Maar als het goed is kan ik vanaf morgen lekker ongegeneerd uitgezakt achter mijn bureau hangen!

Aruba; goed om te lezen wat je vk zei over de 9 weken-mijlpaal! Hoe voel jij je (omdat je vorige week wat in een dip zat)?
Thanx for asking! Ja het is ook allemaal zo onwerkelijk. Omdat het al 2 keer is misgegaan geloof je niet meer in je eigen lichaam. Maar het gaat nu wel iets beter hoor. Voelde me vanochtend aardig misselijk en dat voelt goed Nog een weekje tot de echo. We overleven het wel. Ik probeer er maar niet teveel aan te denken want ik krijg én het fijne scenario en het klote scenario afwisselend door mijn hoofd. Moet het eerst écht zien en dan geloven.
Aruba; dat je zo blij kan zijn dat je misselijk bent hè? Maar ik begrijp helemaal hoe je het bedoelt!
Hier nog eentje hoor. Ik geloof soms ook nog echt niet dat dit wondertje ons nu wel gegund wordt door iemand daarboven.

Daardoor wordt je soms weer heel onzeker he? Ik iig wel...

Nou, nog ff stofzuigen en dweilen en dan heb ik eindelijk alles gedaan. (met de Franse slag, dat wel hihi)
quote:Krossie schreef op 19 januari 2009 @ 12:57:

10:30 uur. Eerst even werken en dan tussendoor even "naar een afspraak"...Mooie tijd!
Rijstkorrel, ik ben net zo charmant qua boeren en winden

Die avond- en ochtendbuik weet ik nog uit mijn vorige zwangerschap. Zelfs met 35 weken was ie 's ochtends echt kleiner, vond ik zo raar toen. En nog steeds

Vriend is nu patat en broodje kroket halen. Raar dat die vette meuk wel goed valt
Mijn echo dus ook volgende week dinsdag, eerst naar vk om 13.00, om 14.00 geloof ik echo dan. Ben benieuwd. Ben jarig die dag dus vind dat ik wel een leuk kadootje heb verdiend
quote:Star schreef op 19 januari 2009 @ 18:10:

Mijn echo dus ook volgende week dinsdag, eerst naar vk om 13.00, om 14.00 geloof ik echo dan. Ben benieuwd. Ben jarig die dag dus vind dat ik wel een leuk kadootje heb verdiend Da's nog eens een bijzonder verjaardagscadeautje!
Echt klote. Onze laptop staat op een laag tafeltje en wij zitten en dus voor op de grond. Mijn bandjes vinden dat niet leuk! Naar gevoel. Ik ga dus weer op de bank.
Naar gevoel is goed
Drie jaar geleden was mijn verjaardagskadootje nog leuker Krossie, dochter is van de 26ste
quote:Star schreef op 19 januari 2009 @ 19:27:

Drie jaar geleden was mijn verjaardagskadootje nog leuker Krossie, dochter is van de 26ste Wat word jij verwend met je verjaardag! Daar kan geen flesje parfum, doos bonbons of paar sokken tegenop!
Dat lijkt me ook een leuk verjaardagscadeautje Star!
Goede morgen,

Iedereen goed geslapen? Nog last van de ochtend misselijkheid? Lekker aan het werk?

Nala heb jij nog jeuk trouwens? Bij mij is het helemaal weggezakt.

Zijn jullie ook allemaal zo ontzettend moe? Pfff.... ik zou alleen nog maar willen slapen

Vanavond naar Tarzan, maar morgen ben ik gelukkig vrij. Dus kan ik een beetje bijslapen. Alleen komt om 9.30 uur de MvM-mevrouw voor een intake gesprek! Nu begint het allemaal wel echt te worden. Spannend!

Doen andere ook mee met MvM?

Zo nu verder werken (zit stiekem om mijn werk te forummen!)
Misselijk; check; brrrr...wat voel ik me beroerd vandaag.

MvM; ik heb besloten dit keer niet mee te doen, ik heb het vorige keer geprobeerd omdat ik het een ontzettend goed initiatief vind, maar ik ga zo ontzettend over mijn nek ervan dat ik het mezelf niet aan doe. Ik moet al kokhalzen als ik gewoon in het toilet plas van de lucht die eraf komt.

Ga snel weer liggen. Heb afgesproken dat ikv anaf donderdag weer ga werken. Ben benieuwd of dat gaat lukken.
ah lala: nog steeds nog zo erg? Balen joh! Dan kan ik me helemaal voorstellen dat je het niet ziet zitten om in een fles te plassen de hele tijd.

Lukt het je wel om wat binnen te houden?

Ik voel me met vlagen misselijk. In de ochtend standaard en de rest van de dag zakt het gelukkig wel wat weg. Ik kan nog gewoon functioneren!
Aapje al beetje bijgekomen van je vakantie? Jeuk helemaal over, dat is mooi!

Star hoe is het met jouw misselijkheid? Echt verschrikkelijk als je er zo'n last van hebt.

Visotsky hoe is je humeur? Was het 1 dag? Ik heb gisteren ontzettend veel ingehaald gedaan voor mijn opleiding. Ben weer redelijk bij, deze week nog aanpoten en dan maandag hopelijk alles klaar. Heb jij al zo'n dag gehad of denk je die nog te kunnen vinden? Ik hoop het...

Krossie jij hebt vandaag echo weer he? Heel veel succes, zal vast mooi zijn.

Aruba hoop dat je deze week nog rustig door komt. Echo is al spannend vooral met jouw verleden...hoop dat ook jij iets moois te zien krijgt.

Nala al veel reacties op je hyves?

Moeheid is hier ook erg aanwezig, nog meer dan misselijkheid. Ben de hele dag moe moe moe, ga zo ook weer dutje doen. Vanmiddag laat nog een cursus dus even voorafbijtanken. MvM check. Ik heb niet zo last van de geur en vind het niet zo'n probleem. Kan alleen wat minder vaak plassen omdat alles boven staat en ik niet de hele tijd Nesta in beneden laat (moet nogal vaak). Dus beetje om en om.

Gisteren enorme darmkrampen gehad, echt heel naar. Werd er zelfs beetje bang van, had ook een buik van een hoogzwangere. Waarschijnlijk zat alles helemaal vast. Nu gelukkig weer over, wat een drama met die darmen.

Weet niet of ik iedereen gegroet heb? Hallo verder! Ga nu dutten...
Trusten Dierewier.

Ik ben benieuwd hoe Krossie haar echo was?
Sorry meiden, dit wordt een superego-bericht. De echo was niet goed; er klopte geen hartje en vanaf 7 weken en 5 dagen was "het" gestopt met groeien. Op die dag had ik een beetje bloedverlies... Ik wil jullie niet in de put praten en heb heel erg getwijfeld of ik het hier wel moest vermelden, maar niks zeggen zou ook vreemd zijn... Nala; wil je me alsjeblieft uit de tabel halen?
Trust Dier! Ik ga ook zo poging wagen. Vanmorgen geprobeerd actief te zijn, maar lukt echt niet. Bij de homeopatische winkel een Seaband gekocht, schijnt ook te werken tegen misselijkheid.

Arbo-arts belde zojuist om te vragen hoe het ging, verhaal gedaan, tijdelijk onfit voor werk verklaard. Wel fijn, want was me alweer zorgen aan het maken.
O Krossie toch

Wat vervelend! En nu? Afwachten of curretage meteen gepland? Sterkte!
Krossie; heel veel sterkte voor jou en je vriend/ man
Krossie wat onzettend verdrietig....
Krossie: Heel veel sterkte....
Lieve Krossie, krijg tranen in mijn ogen van je berichtje.

De gevoelens van 2 jaar geleden komen gelijk weer boven.

Gatverdamme, wat is het leven toch oneerlijk...

Heel veel sterkte.

Aapje, de jeuk bij mij is ook verdwenen. Gelukkig maar. Want jeuk is erger dan pijn...

Leuk vanaaf naar Tarzan! Ben er 2 keer geweest, veel plezier!

Bij mij is de mevrouw van MvM gister geweest. Kan morgen beginnen. Ik doe hier uiteraard aan mee. Ben mede door MvM zwanger geraakt. (de Pregnyl die ik spoot maken ze er van)

Dierewier, ik heb denk ik al wel 50 reacties op mijn Hyves. Helemaal geweldig om dat allemaal te lezen. Zo lief hoe iedereen met je meeleeft.

Fijn Star, dat je ff thuis kan blijven. Is je misselijkheid een beetje te handelen?

Kregen vandaag al een foldertje binnen van het zh over de prenatale screening en combinatietest. Gek dat je nu al aan dat soort dingen moet denken.

Ik ga ff op de bank liggen. De vermoeidheid slaat hier ook goed toe. Maar dat is niet erg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven