Januari 2009 (Deel 2)

22-04-2009 15:40 2502 berichten

En hier weer verder!

Link oude topic: JANUARI 2009
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor Lucia, hopelijk helpt het!

Je hebt mail terug ik ben heel benieuwd!
Chica naar het ziekenhuis? Ik kan me voorstellen dat dat dubbele gevoelens oproept. Fijn dat ze van de ellende verlost wordt maar zo'n operatie bij zo'n kleintje is niet leuk natuurlijk. Gelukkig gebeurd het allemaal snel en is ze er hopelijk ook zo vanaf.

Wen, die skipogingen van jouw klinken inderdaad niet bemoedigend . Nou ja, je kunt natuurlijk ook gaan sleeen met Bloem of langlaufen zoals je zelf al schrijft.

Ik geloof niet dat het weer hier zo slecht is als bij jullie en de verwarming doet het ook weer gelukkig. 's Nachts is het rond het vriespunt en overdag een graad of 6. Verder droog en regelmatig zon. Sneeuw hebben we sinds begin vorige maand niet meer gezien. Ik denk dus niet dat ik er op vooruit ga dit weekend maar ja, het is ook wel weer leuk om m'n vrienden te zien (en familie natuurlijk ).

Ik merkte gisteren dat er bij Elena een kies doorgekomen was. Binnen een week twee tanden en een kies. Het gaat snel ineens. Verder heb ik jullie voorbeelden opgevolgd en Elena afgelopen weekend ook een keer zelfstandig haar pasta met tomatensaus laten eten. Ze had er zelf erg veel plezier in en wonder boven wonder verdween het meeste ook nog in haar mond maar ik was blij dat ik haar bad voor na het eten gepland had in plaats van ervoor..... ! Nu wil ze echter ook voortaan zelf haar lepel vasthouden als ze bijv yoghurt eet. Gelukkig lijkt het kauwen haar nu wat beter af te gaan. Ik kan haar nu gerust een in stukken gesneden snee brood voor haar neus zetten of een schaaltje in stukken gesneden banaan die ze dan zonder zich te verslikken op eet. Het antibioticadrankje valt trouwens ook goed in de smaak. Raar kind!

Wen, goede reis en veel plezier.
Dapper Kittycat, meteen maar pasta met tomatensaus Dat met die lepel gaat hier ook zo, ze wil zélf eten (en dat mag, voor de helft van het bakje, de andere helft drinkt ze op)

Ahum. Het weerbericht op de vakantiebestemming: -8 tot -10 als maximumtemperatuur, windkracht 5 tot 8, sneeuwval.

Ik denk dat we vooral binnen gaan blijven
ugh wen, dat klinkt erg koud brrr *ril*, maar ik weet niet wat erger is: kou of een week met schoonfamilie in een huisje .

over de buisjes: een vriendin had ook een "kwakkelkindje" en die is er heel erg van opgeknapt en zo ken ik nog meer succesverhalen. maar ik zou er idd ook erg tegenop zien zo'n narcose. had hier al schrik toen sammie net met haar vingertje tussen het keukenkastje en het deurtje zat. vingertje doet het nog maar er is een velletje af en het bloedde . heb me wel weer suf gelachen om haar reactie toen ik er een pleistertje op plakte, probeerde het op alle mogelijke manieren eraf te krijgen en werd er boos van . toch maar eraf gehaald, kreeg visioenen van een baby die snachts stikt in een pleister .

utrecht/zeist klinkt helemaal super! en pannekoeken vindt sammie ook geweldig. lang stilzitten wat minder, maar met een beetje mooi weer kunnen we wel even het bos in ofzo?

verder gaat alles hier zijn gangetje. man is nog wel snel de kast op en dan heb ik het gedaan . tot tien tellen helpt wel haha. de kindjes maken het heel goed, ben nog steeds zoooo blij met allebei.

wen, fijne vakantie!!!
wat leuk, steeds meer beginnende stapjes! Hier zet uk er zo n en dan een paar per ongeluk, om dan weer snel te gaan zitten. HIj kan ook heel verbaasd naar zijn voetjes kijken als hij los staat, zo van doe ik dat? HIj ontbijt overigens rond 6 uur met een fles in bed en dan eet hij rond een uur of 8 lekker een boterhammetje. Ik heb beide kids eigenlijk nooit pap gegeven.

Lucia: welkom thuis! Zal zeker wel weer wennen zijn. En wat ontzettend knap, zoveel woordjes! Wonderlijk he, die verschillen tussen de kinderen. Uk zegt nog nauwelijks herkenbare woordjes.

wen: klinkt verstandig, om niet te gaan skien. Ik heb ook altijd het gevoel dat het iets is wat je als kind leert of nooit meer. Ik zie het mezelf niet snel meer doen, ik zou veel te bang zijn iets te breken. Ik hou ook niet van sneeuw, dus dat scheelt. Gelukkig wordt het hier in het zuiden vandaag 6 graden!

Ik denk niet dat ik er 3 april bij ben. Ik vind het nogal een eind weg en ik weet ook niet of ik het leuk vind om te meeten. Ben geloof ik bang dat het dan tegen valt en dan het kletsen hier direct minder leuk is. Maar wellicht wint mijn nieuwsgierigheid het uiteindelijk.

HIer zijn de kindjes vandaag op het kdv en ik heb vrij. Nou ja, van mijn werk dan. Ik ga zo hardlopen met mijn schoonzusje en daarna mag ik een dagje poetsen. Het is nogal een bende hier, een week ziek en daarna carnaval is niet goed voor mijn huishouden. Hoop op tijd klaar te zijn en ze lekker vroeg op te halen.

Sam: fijn dat je man op aan het knappen is. Hou je het zelf allemaal een beetje vol? Die arme sammetje, vinger tussen de deur. Brr, ik vind het zo eng, kleine vingertjes en deuren! Uk zit ook regelmatig ergens tussen met zijn vingers, tot nu toe zonder grote schade. HIj zit vooral heel vaak met zijn vinger tussen de klep van de prullenbak. Vorige week zat hij er op zijn gemakje de restjes brood uit op te eten, gadver! HIj heeft ook weer een enorme dikke lip gehad, hij is over de leuning van de bank gevallen, ik zat er notabene bij. Tandjes door de lip, arme vent. Gelukkig kan hij wel zelf gewoon van de bank af, ik vrees dat hij anders nog meer bulten etc. zou hebben!

goede reis kitty!
quote:golfje schreef op 18 februari 2010 @ 08:42:

HIj heeft ook weer een enorme dikke lip gehad, hij is over de leuning van de bank gevallen, ik zat er notabene bij. Tandjes door de lip, arme vent. Same here. Ze wilde gisteren van d'r loopauto af en liet zich gewoon op de grond vallen, plat op d'r gezicht. Nu een hele dikke lip met bloed..
Kitty; hier ook nog melk uit de fles. We zijn van de opvolgmelk over gegaan op soya melk. Ze vindt het ook nog lekker uit de fles dus laat haar ook nog maar even genieten 's ochtends en 's avonds.Geven jullie 's avonds voor het naar bed gaan ook nog een fles/bv?

Leuk he, dat zelf eten. Hier wil Yuna echt niet meer anders. En heeft Elena het net zo erg kunnen maken als Yuna (zie foto hyves van een tijdje terug). Wauw en al een kies! Hier nog maar 4 en een half tandje ;).

Wen; alvast een hele fijne vakantie!! Hoop voor je op toch een paar zonnige dagen. Ik hou ook niet van sneeuw, ben echt een mooi weer skiër ;). Maar de combi sneeuw, skien en een zonnetje in de frisse bergen vond ik wel altijd geweldig. Kan overigens niet goed skien hoor, heb het ook pas op latere leeftijd geleerd. Mocht het kunnen, dan gaan we het Yuna al eerder leren. Lijkt me zo leuk.

Lucia; dat is zeker snel! Ik zou er ook erg tegenop zien maar het zal vast helpen. Was het zo extreem dan het ziek zijn van Chica?

Golfje; leuke carnaval gehad? Toch allemaal nog een beetje kunnen vieren ondanks de zieken? Ik hoop dat je nieuwsgierigheid het wint, lijkt me leuk als je er ook bij bent! Uk als mannetje tussen alle meiden.

Sam; fijn dat het weer allemaal beter gaat, met man en kindjes. Hier gelukkig nog geen vinger tussen de deur/la verhaal of tand door de lip. Krijg al kippevel als ik het van jullie lees. Overigens laatst wel haar vingertjes tussen de deur op het kdv.

Zalfje helpt gelukkig weer. Hopelijk blijft het na deze keer echt weg. Ze heeft nu mijn hoest van vorige week weer overgenomen. Ze ligt nu al twee uur op bed maar hoor haar zo ongeveer om de vijf minuten hoesten. Bah! Ik ga het nog een keer schrijven: ik wil lente!!!!!
lucia, klinkt ook niet als een al te slimme a\ctie he. Ik hoopte nog dat hij er in elk geval van zou leren, maar nee, het blijft toch reuze spannend om over de leuning richting krantenbak te graaien.

wat stom trouwens dat hij kdv niet van die beschermers op de deur heeft! Op een plaats waar zoveel kindjes zijn lijkt me dat toch geen overbodige luxe. Hier trouwens ook zo n zeehonden hoestje.

Ik heb nog heerlijk kunnen vieren hoor. Uk vond het ook erg leuk! Ja, het is wel een meidenboel hier zo he!

Ik heb zojuist gebeld naar de meubelzaak, waar we fauteuils hebben besteld, levertijd 3-4 weken. Inmiddels zijn er 8 weken voorbij, dus vandaar dat ik eens belde. Vertelden ze me doodleuk dat de levertijd is veranderd naar 20 weken. Ik ben het er niet mee eens, maar tja wat doe ik eraan. Ik heb wel direct aangegeven dat dit niet de voorwaarden waren waaronder ik heb gekocht. Ik word maandag gebeld door een klantvertegenwoordiger, wat dat dan ook mag zijn. Ik ben benieuwd. De oude fauteuils zijn al verkocht en weg, de lege ruimte ben ik nu ook wel zat. Een ramp is het niet, maar had ze graag al gehad!
Wen, apres-skien is ook leuk . Zelf heb ik geskied tussen m’n 5e en 25ste jaar en ik kan me herinneren dat ik het als kind veel leuker vond en beter deed dan toen ik ouder werd. Het verschil is denk ik dat kinderen geen/weinig gevaar kennen. Toen ik ouder werd ging ik overal op letten en werd ik banger om te vallen. Tegenwoordig geef ik de voorkeur aan zonvakanties. Bij ons is het trouwens momenteel wel ideaal wintersportweer. Koud, maar weinig wind en veel zon. Alleen de sneeuw ontbreekt .

We hebben hier gelukkig nog geen ongelukken gehad zoals bij Sam, Golfje en Lucia. Alhoewel..... een maand of 4/5 geleden heeft Elena wel een keer met haar vinger tussen de deur gezeten bij de oppas. Haar nageltje is er daarna helemaal afgegaan maar is inmiddels weer teruggegroeit gelukkig. Ik was het alweer bijna vergeten.

Golfje, fijn dat je toch nog lekker carnaval hebt kunnen vieren en een dagje vrij en kinderloos is ook wel ‘ns fijn. Je kunt dan veel doen.

Jammer dat je niet van plan bent om te komen op 3 april. We kunnen inderdaad nog wel een paar jongetjes gebruiken! Nikiet, hoe is het met jou en Bjorn trouwens?

Chili, ja, Elena kan er ook wat van (knoeien bedoel ik dan). Ik zal ook ‘ns een keer een foto plaatsen als ik ze opgeladen heb op de computer.

Ik geef Elena nog steeds 3 flessen per dag . Eigenlijk wilde ik de middagfles weg gaan laten, maar doordat ik haar dan vaak ophaal van het KDV en haar dan naar de oppas breng vind ik het wel fijn om haar daar nog even op schoot haar fles te laten drinken voordat ik weer naar m’n werk ga. Zelf vind ze dat ook heerlijk dus ik laat het nog even een paar maanden zo.

Vervelend dat hoesten van Yuna. Elena heeft daar trouwens ook veel last van.

Een levertijd van 20 weken is wel erg lang Golfje. Vooral als in eerste instantie 3-4 weken beloofd was.

Ik ga dadelijk thuis maar inpakken. Het zal morgen weer een vermoeiende dag worden. Maar m'n ouders verheugen zich ontzettend op haar komst en als ik het hoor zal ze weer gigantisch verwend worden (het klinkt alsof ze speelgoed- en kledingwinkels weer leeggekocht hebben ).

Wen, nogmaals een fijne vakantie.
Ha allemaal,

Ik lees allemaal leuke dingen over een meet! Is deze flierfluiter welkom? Het is ZO dichtbij huis! Kan ik samen met Njb komen

Chica aan de buisjes! Ik hoop dat dit de oplossing is want dat gekwakkel is ook niets. Ik ken allemaal goede verhalen van kinderen bij buisjes kregen. Mijn amandelen gingen eruit op mijn 16e en daar knapte ik vreselijk van op ;)

Lekker op reis geweest ook! Ik ben jaloers ik wil WEG uit de sneeuw.

En ben om die reden ook niet voor wintersport Wen ;)

Golfje, die levertijd is niet normaal hoor. Ik zou een groot drama maken en korting vragen.

Hier alles goed! L rent inmiddels rond en praten gaat ook steeds beter. Haar woordeschat is nu ' Auw, nee, die, dag, haaaaai, papa, mama, oma en haar eigen naam'. En dan veel gebrabbel.

Grote nieuws hier is dat ik weer zwanger ben! 10wk4 dagen en uitgerekend om 13september. Helemaal spontaan en een leuke surprise! Ik was aan het wachten op mijn eerste memnstruatie om weer te starten met de hormonen maar dat hoefde nu niet. Vandaag weer een mooei echo gehad en het voelt te gek om weer een spartelende baby in je buik te hebben. Ik voel me wel moe en misselijk en realiseer me hoe luze een 1e baby is, dan kan je toegeven aan al je nukken en nu moet ik gewoon eerst voor L zorgen.

Ik hoor graag of ik mag komen de 3e.....
Oh, ik wilde net naar huis gaan en nu lees ik Lily's bericht.

Proficiat, geweldig dat je spontaan weer zwanger bent geworden! Dat wilde je toch zo graag? Echt goed nieuws.

Natuurlijk zijn jullie welkom. Nog meer meiden erbij.....!
jeeeeej lily, gefeliciteerd!!!!!! wat een leuk nieuws!! en leuk hoor, hoe meer van ons hoe meer vreugd toch?

verhaal van de vinger van sammie heb ik denk ik iets te tragisch neergezet, er is maar een klein velletje van de bovenkant afgeschraapt zegmaar, waardoor het een klein beetje bloedde. maar verder niets ergs hoor, tand door lip klinkt al erger

maargoed de valpartijen zullen nog wel erger worden, dat zie ik aan mijn oudste. die is een keer gevallen en toen had hij een tand door zijn tong. dat bloedde echt heel erg *ril*. en hij is ook een keer met zijn wang op de tafel gevallen en dus heeft hij nu een litteken onder zijn oog. toen bloedde het ook erg en zijn we beland op de huisartsenpost. zoooo naar. ik hoop maar dat jongens erger zijn en dat ik zodoende het ergste gehad heb...:-)
Zoals ook al door de telefoon gebruld: VAN HARTE LILY!!!!!!!!!!!!!!! Echt geweldig nieuws! En wat bijzonder. Het grappige is, toen ik het zelf voor de tweede(eigenlijk 3e) keer was, voelde het zo normaal. Maar nu ik het om me heen hoor dat mensen zwanger zijn, raakt het me nog meer. Wat een rijkdom! Wat een bijzondere tijd! Ech, geniet er van. Voordat je het weet, ren je je rot....;-)

Hier veel gebeurd, afgelopen weekend naar Turkije geweest, en daar plukken we(lees:ik) nu de vruchten van: mamaaaaaaaaaaaaaaaa, niet weggaaaaaaaaaaaaannnnnn...bij het naar bed brengen. Men...4 dagen weg, 4 weken troubles. Kortom, ik val even doodmoe op de bank en praat jullie volgende week ofzo wel weer even bij. IN ieder geval wil ik ook meeten....samen met Lily. (in onze auto Lily....daar zitten tenslotte al 2 kinderstoeltjes in!, wel zo handig!)
Heee Lily, hier ook nog eens gefeliciteerd! Echt super dat het zonder hulp gelukt is

Ik zwaai even af voor een weekje, op naar de kou en de schoonfamilie!
Lily! geweldig! gefeliciteerd!!! Lekker verlof in de zomer dus!

euh sam, naar mezelf kijkende gaat je theorie over jongens niet op. Ik ben zeker weten vele malen vaker op de ehbo geweest als mijn broers. Toppunt was mijn tong in twee stukken, die is weer aan elkaar gehecht moeten worden.

Wen hele fijne vakantie, geniet lekker van de tijd met zijn drietjes. Hopelijk lukt het je om een goede kamerindeling te krijgen!!
tong in 2 stukken . mijn hemel, had je een slangentong?? die zijn nu erg hip onder sommige freaks . voor mij geld het wel, broerlief was een stuk onvoorzichtiger dan ik, goed nu ben ik altijd wel heel errug voorzichtig geweest . en als ik iets idioots deed (bijna verdronken, van boven naar beneden van de trap gevallen, brommerongeluk) dan deed ik het altijd op zo'n manier dat ik zelf nog nooit wat gebroken had.

ik zeg had want van de zomer stootte ik mijn kleine teen aan de stokke stoel en ja hoor die stond in een boog van 90 graden tov mijn voet. zal je net zien .

even een kindje hier in bed leggen...
Gefeliciteerd Lily!!! Wat super leuk zeg!! Hoe voel je je?? Leuk dat jullie ook komen trouwens. Nog twee meiden erbij ;).

Kitty; leuk weekend gehad in Nederland? Gelukkig was het hier niet meer zo koud en af en toe zelfs een zonnetje. Helaas komende week weer veel regen...

Eigenlijk verder niet zo veel te vertellen. Leuk weekend gehad al had ze wel een beetje last van haar tandjes. Ik merk dat omdat ze wel graag wil eten maar het vervolgens weg gooit omdat het haar pijn doet. Ook tandjes poetsen mag niet...
Lily, van harte meid! Wat leuk en wat fijn dat het spontaan is gekomen!

O ja, volgens mij een primeurtje op dit topic (is Chica ook eens een van de eerste met iets): ze is naar de kapper geweest! Nu zijn haar haartjes tot haar schouders geknipt en is alles redelijk op een lengte. Staat een stuk beter zo. Ging ook prima. Natuurlijk bleef ze niet braaf stilzitten, maar de kapster was wel wat gewend, dus dat scheelt.

's Nachts is het weer bal hier, door die vervelende oren wordt ze weer minstens een keer per nacht wakker.. Hopelijk gaat de operatie wat helpen!

Hoeveel tandjes/kiesjes hebben jullie kinderen nu? Chica heeft 8 tandjes, 2 hoektandjes (nog niet helemaal volgroeid) en twee kiesjes (nog niet helemaal volgroeid). Hoeveel krijgen ze er eigenlijk in totaal? 20 ofzo?
Lucia; ben erg nieuwsgiering naar hoe vaak Chica ziek was en wat de doorslag was voor de operatie die gaat komen. En slaapt/sliep ze daardoor vaak slecht? Herken sommige dingen wel, alleen het slecht slapen niet. Dat doet ze bijna altijd wel goed. Maar ze heeft wel 3x een AB kuur gehad voor haar oortjes, heeft oogontsteking gehad met zalf en ze is wel continue verkouden.

Wat leuk! Zet je een nieuwe foto op hyves? Mijn schoonzusje heeft Yuna haar 'staartje' geknipt, ze had een klein plukje vlashaar wat raar uitstak ;).

Yuna heeft nog maar 4 tanjes en een halve hoektand. Dus Chica loopt daarin dus ook een stuk voor ;).
Hi Chili,

Chica is eigenlijk sinds oktober meer wel dan niet ziek geweest. Inmiddels heeft ze 5 keer oorontsteking gehad, een keer keelontsteking en is ze ontelbare keren verkouden geweest.

Als ik jou was zou ik ook eens bij de huisarts vragen naar een doorverwijzing naar de KNO-arts.

Mijn huisarts zei de laatste keer dat ze een AB-kuur kreeg (ook al 4 keer een kuur gehad in totaal), dat ze het wel tijd vond dat de KNO-arts eens naar haar neusamandel keek, omdat die waarschijnlijk chronisch ontstoken is. Dat bleek inderdaad zo te zijn en dat los je met een AB-kuur niet meer op. Dit verklaart ook de oorontsteking en de vele verkoudheden.

De buisjes zijn ervoor om het vocht weg te krijgen, aangezien ze continue vocht achter haar oren heeft.

De KNO-arts vroeg meteen naar het slapen. De meeste kinderen met deze klachten slapen slecht, omdat ze ten eerste pijn aan hun oren hebben, en door de vergrote neusamandel ademt ze niet goed en daardoor wordt ze sneller wakker.
Haai,

Hier ook weer oorontsteking bij Kate (althans, een loopoor) Nu donderdag naar huisarts voor verwijzing KNO arts. Ppfff...iedere verkoudheid is het raak.

Hier thuis gaat het inmiddels beter, kids zijn weer meer vertrouwd en zijn weer meer hun zelf (na ons bezoek aan turkije zonder kids) . Jake heeft nu wel weer snachts een speentje, maar niet bij het inslapen. Hopen dat dit werkt en wij ook weer slaap kunnen inhalen. Kate lijkt het doorslapen nu steeds beter te snappen, heerlijk!

Kate is trouwens al 2 keer naar de kapper geweest....1 keer om het een beetje te fatsoeneren, de tweede keer om meer model te knippen. Ze heeft nu soort van een bobje achter. Voor moet het nog wel flink groeien, want het zit nu steeds in dr oogjes, en een clipje haalt ze uit dr haar. (en elastiekje vind ik niks)

Turkije met zn tweetjes was trouwens HEERLIJK! Geweldig, even kindloos, lekker mn zn tweetjes. We gaan in mei bijna 3 weken naar Turkije, en nu ik ons huis daar heb gezien, kan ik niet wachten!

Lijkt me leuk jullie te zien! (ook wel raar hoor, maar zo gaaf, ook voor de kindjes!)

Nou, dan het slechte nieuws maar als laatste. Wel een beetje onsmakelijk verhaal, sorry. Ik dacht al een jaar dat ik nog steeds last had van aambeien na mn bevalling, en was toen ingescheurd, en voelde het litteken nog regelmatig trekken. Wat blijkt nu, er zit een cyste, overduidelijk voelbaar en waarschijnlijk ontstaan na de knip bij mijn eerste bevalling (bijna 2.5 jaar terug). (althans ten gevolge van de knip, bij het herstelproces een haartje verkeerd gegroeid, en nu een cyste geworden) Morgen moet ik voor het eerst naar de chirurg Morgen hoor ik dus waarschijnlijk hoe ze het gaan weghalen, maar word er niet echt vrolijk van als ik eea op internet lees. Kortom, spannende dag morgen, nu even alles klaarmaken voor't ontbijt.

Daaag!
Ik ben ook weer even kinderloos. Elena heb ik bij haar grootouders achtergelaten. Zij komen haar volgende week terugbrengen. Ik ben gisterenavond teruggekomen. Het weekend was verder wel leuk. Elena had deze keer totaal geen moeite met wennen en had het meteen uitstekend naar haar zin bij opa en oma. Mama verdween vrijwel meteen naar de achtergrond dus ik kon haar met een gerust hart achterlaten. Taferelen zoals bij NJB, dat ze van de leg af is als ze weer thuis is, heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt met haar. Wel fijn dat je genoten hebt van je tijd in Turkije NJB. Enne.... lees ik het goed? Hebben jullie ook nog een huis daar? Dat is niet verkeerd!

Elena heeft momenteel 8 tanden en een kies en ik heb het vermoeden dat er een tweede kies zit aan te komen. Ze heeft er ook wel last van. Het belemmert niet haar eetlust maar tandenpoetsen wil ze ook niet meer. Als ze zelf de tandenborstel vasthoud bijt ze er hard op. Verder wordt ze (sinds vorige maand) weer vaak wakker ’s nachts. Ik vermoed dat dat ook door de kiezen komt. Van dat ’s nachts wakker worden baal ik echt. Ik ben dan ook blij dat ik weer een weekje normaal kan slapen...

Ik zie het er niet van komen dat ik dit jaar met Elena naar de kapper moet! Wel leuk, dat sommige kindjes al een echt kapsel hebben. Vooral voor meisjes want die lijken dan ineens ook echt op meisjes.

Ik hoop dat de KNO arts al jullie kindjes kan helpen. Wat vervelend zeg, dat sommige kindjes daar zoveel last van hebben. Elena is vaak verkouden maar verder valt het wel mee. Zelf ben ik trouwens als kind wel aan m’n keel- en neusamandelen geholpen.

Oh NJB, dat klinkt ook niet prettig, die cyste. Weet je al wat meer? Sterkte ermee.
al twee ukjes naar de kno arts. Ik hoor er wel altijd erg goede verhalen over als kindjes eenmaal hun amandelen hebben geknipt. Hopelijk geldt dat ook voor de kindjes hier!

brr, njb, dat klinkt niet prettig! hopelijk valt de ingreep mee en zijn je klachten daarna verdwenen. Misschien een schrale troost ( al is het niet helemaal vergelijkbaar). ik ben bij oudste verkeerd gehecht door de stagiaire, daarom is dit met 5 maanden volledig opnieuw gedaan. Ik zag er ook enorm tegen op, maar de pijn viel reuze mee. Scheelt toch wel een hele boel dat er niet ook nog een kind door heen is geweest qua pijn. ik weet natuurlijk niet hoe dat is met een cyste, maar ik hoop voor je dat het vergelijkbaar is! In elk geval sterkte!!

Kapper, hahaha! Dat is hier nog lang niet aan de orde, al heeft hij inmiddels wel een klein matje in zijn nek. Verder is het hier dezelfde coupe als Yuna en Elena. Heb je de haartjes wel bewaard?

Slaap lekker deze week Kitty! Ik vermoed hier een beroerde nacht. Oudste heb ik zonder luier naar bed gebracht ( tja, hij moet het toch eens leren) en uk heb ik vanavond 3 lepels gewone pudding gegeven. Maar weer eens kijken hoe hij reageert ( eigenlijk was gewoon de soya pudding op en werd hij woest dat hij niks kreeg, dus vandaar het besluit vandaag maar weer eens te testen).
Ha dames,

even een zwaai! Ben een beetje druk, vandaar..

NJB hoe was t in t ziekenhuis? Sterkte!

Kitty, jij sterkte zonder kind, en slaap lekker!

Hier is t ook tandengedoe.. Maar de teller staat inmiddels op 14! En niet 12, zoals ik dacht. Scheelt weer!
anoniem_48783 wijzigde dit bericht op 24-02-2010 11:05
Reden: n vergeten
% gewijzigd
14 tanden! so hee, dat gaat rap. Ze kan ze maar hebben. Hier 6 tanden en een halve kies.

De 3 lepels pudding zijn goed gegaan. Wel heel veel stinkscheten vandaag en erg dikke poep. Beter dan eerdere reacties, dus vandaag maar weer 3 lepels gegeven. Ben benieuwd.

Ondanks uk toch beroerde nacht, oudste was aan het braken. Dus ik heb 2x zijn bed en 2x het onze kunnen verschonen, dat emmertje lukte niet zo goed, arme vent. Vervolgens vond uk het om 6.20 tijd om op te staan, dus mama heeft wallen vandaag.

Verder begint hij nu echt steeds meer te stappen. Alleen durft hij het niet, maar met mama achter hem (zonder hem aan te raken) stapt hij aardig wat metertjes weg, Ben benieuwd wanneer hij genoeg lef heeft om zelf te gaan lopen.

Hij heeft trouwens de puzzels ontdekt. Hij haalt alle stukken eruit en probeert ze er weer in te duwen, maar dat lukt nog niet. Sowieso is hij heel erg bezig met het in en uit elkaar halen van alles. Zo leuk om dat gezichtje te zien als hij in de gaten heeft hoe iets werkt. De vormenstoof vindt hij ook geweldig, al kan hij alleen het rondje er zelf in krijgen. Voor de rest maakt hij de klep open!

fijne avond nog allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven