Januari 2009 (Deel 2)

22-04-2009 15:40 2502 berichten

En hier weer verder!

Link oude topic: JANUARI 2009
Alle reacties Link kopieren
Mogguh!

Ja, veel tanden heeft ze al he! Had ik ook op die leeftijd, volgens mn moeder. Begon ook al op 4 jarige leeftijd met wisselen.

Hier zijn puzzels en de vormenstoof ook heel populair. Al snapt ze er nog niet veel van. Soms doet ze het toevallig goed, haha.

Fijn dat de pudding goed leek te gaan! Hopelijk groeit ie er nu dan overheen! Vannacht een betere nacht gehad?
Hola,

Lucia: bedankt voor je reactie. Ik wacht het nog even af, al is het wel heel herkenbaar. Las op een ander topic ook nog over veel kwijlen en ja dat doet ze ook heel erg. Vriend ligt nu weer ziek op bed dus zit er gewoon op te wachten totdat zij het weer overneemt... mocht ik dan naar de ha moeten, dan ga ik het eens vragen. Hoe is het met het 'tandengedoe'? Slaapt ze dan slecht?

NJB; hoe is het gegaan? Ik hoop dat het is meegevallen! Lijkt me erg naar.

Kitty: was het gepland dat Elena bij je ouders bleef of zat je er een beetje doorheen qua slaap? Ze slaapt dus al een tijdje slecht? En nog steeds vroeg wakker? Tot voor haar eerste jaar sliep ze altijd goed toch?

Golfje: fijn dat de pudding goed is gevallen. Op naar het volgende stapje. Bij jullie dus ook alweer zieken, jij verwacht zeker ook weer een zieke uk...?! Hoop dat je vanacht beter hebt geslapen! Ik moest het hele bed ook verschonen, vriend had het drijf nat gezweet door de koorts.

Yuna is nog heel lief en vrolijk en vind het super leuk om te lopen. Al zijn het ook nog maar korte stukjes, ze heeft er plezier in.

Hip: hoe is het bij jullie? Tijdje niets gehoord. Wel een paar leuke foto's op hyves!
Lucia, Chica heeft dus al zo'n driekwart van haar tanden! Wel lekker dat het zo snel gaat. Is ze ook snel van die overlast af.

Golfje, fijn dat die pudding goed is gegaan maar vervelend zeg, van je oudste. Elena is trouwens ook goed met alles uit elkaar halen. Helaas heeft ze nog niet veel interesse in het in elkaar zetten. Alles wordt gewoon op de grond gesmeten!

Bah Chili, nu je vriend weer ziek. Bij jullie blijft het ook lekker aan de gang. Elena heeft inderdaad tussen de 6 en 12 maanden 's nachts doorgeslapen maar de laatste paar maanden is dat dus helaas niet meer het geval. Het valt toevallig wel samen met het doorkomen van de kiezen dus ik heb zo'n vermoeden dat dat wel 'ns de oorzaak kan zijn. Dat ik haar bij m'n ouders zou laten was wel gepland omdat zij zo aan het aandringen waren. In eerste instantie was ik er niet zo blij mee maar tegen de tijd dat ik haar naar m'n ouders bracht had ik zo lang slecht geslapen dat ik er inmiddels naar uitkeek. En ja hoor, ik belde vanmorgen m'n moeder en daar heeft ze afgelopen nacht gewoon doorgeslapen!

Ik moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind om nu 's morgens weer uitgerust wakker te worden maar 's avonds als ik thuis kom is het wel erg stil. Wel weer wennen hoor. Gelukkig heb ik nog genoeg klusjes te doen die me bezighouden.

Trouwens, ik had Elena afgelopen weekend op de weegschaal gezet en de stand is 11,9 kilo! Ze is in 7 weken tijd weer 800 gram aangekomen. Mij wordt constant verteld dat ze gewicht gaat verliezen zodra ze aan het lopen is maar ze loopt nu 2 maanden en ik merk er dus nog helemaal niets van. Ik heb haar lengte niet gemeten maar ik had een pyamaatje bij m'n ouders laten liggen die ze 7 weken niet aangehad had en dat was nu duidelijk te kort. Ze is dus ook weer gegroeid. Gaat goed dus .
Gaat gelukkig weer iets beter met mijn vriend en Yuna is tot nu toe nog erg vrolijk dus hopelijk ontsnapt ze deze keer.

Ze huilt gelukkig niet meer 's ochtends als ik haar naar het KDV breng. Volgende week gaat ze al over naar de andere groep, net nu ik weer een beetje gewend ben ;(. Maar goed, het wennen ging goed dus volgens mij vindt ze het zelf wel leuk.

Kitty; Zullen dan vast de kiezen zijn. Er staat ons dus nog wat te wachten. Yuna heeft nog steeds maar 4 en een half tandje. Wat is Elena hard gegroeid zeg! Ga Yuna ook eens wegen het weekend, ben wel nieuwsgierig nu.

Fijn weekend allemaal alvast!
njb, ben heel benieuwd hoe het nu is, hoe ging het bij de dokter en weet je al meer ?

Gelukkig dat je vriend weer wat opknap Chili. vervelend gedoe met al dat gekwakkel en ziek zIjn!

Het is onderhand wel genoeg geweest bij iedereen denk ik.

Golfje, geen reactie meer gekomen op de pudding ?

Nu weet ik niet meer op wie ik allemaal moest reageren...

Hier gaat alles goed, natuurlijk weer een snotneus gehad en gehoest.

Dat terwijl ze niet eens naar het kdv geweest is.

Zover ik kan tellen/zien heeft Dieke op dit moment 4 kiezen.

Die kwamen ongeveer ook allemaal tegelijk door, dat was best wat veel in 1 keer.

Van de week naar het cb geweest voor de voorlopig laatste prikken.

Ze is nu 78,5 cm lang en 10,nog wat kilo.

Van de week deed ze opeens 3 stappen los naar me toe.

In volle vaart nog wel.

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze helemaal los loopt.

Dan is het helemaal oppassen geblazen natuurlijk.

( wat een rare uitdrukking eigenlijk )

Ik heb net geprobeerd om mijn punter te redden die op het punt van zinken staat geloof ik...

Nu had ik al pijn in mijn rug en dat is er niet echt beter op geworden.

Ik laat de rest dus maar over aan man vanavond
Lief dat jullie meeleven: ben naar de chirurg geweest maar die wist niet wat het was. Waar de dochter aandacht(een haardnestcyste) was het volgens haar echt niet op die plek.

Moet woensdag voor een echo, dan weten ze waarschijnlijk meer. Kwaadaardigheiod dacht zij niet aan(voelde anders) maar toch...Wel vertelde ze dat ze niet zat te springen om in dat gebied te gaan opereren (nee, ik wel ) Maar ik kan simpelweg niet fietsen, dus er moet denk ik wel iets aan gebeuren.

Weet iemand nog een leuk dorp om in te wonen? We gaan misschien verhuizen vanwege mogelijke nieuwe baan van man (in centrum nijmegen) en zijn ons nu een beetje aan het orienteren. Maar ik ken die regio niet goed. (heb alleen zelf in Den Bosch gewoond) Dus we vinden het bere lastig. Al onze familie woont redelijk int midden vant land of randstad, dus we zijn bang noooooit meer iemand te zien. Klein dorp, groot dorp, stad? We weten het gewoon niet.

Ohja, kids stoppen echt tussen de 11.9 kilo en 15 kilo ergens met minder snel groeien. Jake is nl 2 jaar en 4 maanden en weeg met kleren aan 14 kilo. Geen idee wat Kate weegt. Ze heeft weer oorontsteking, aan beide kanten. Maandag kunnen we al terecht bij KNO arts. Vermoedelijk neusamandel eruit en buisjes.

Wat hebben jullie kids al veel tanden en kiezen! kate heeft 2 voortandjes boven en 2 onder. Thats all. Tijd voor een kies, want dat helpt natuurlijk wel bij t eten.

Lopen is hier ook nog niet aan de orde. Ze begint nu pas met optrekken. En dan zo triomfantelijk kijken! Echt heel leuk!

Hip: punter? Roei jij? Leuk!

Doorslapen...nou, hier 9 van de 10 keer ook nog niet. ....
Wat vervelend die onzekerheid NJB. Hopelijk weet je woensdag meer en kan het makkelijk weggehaald worden.

Ik ben niet zo bekend in de omgeving Nijmegen. Ligt Arnhem daar niet in de buurt? Dan weet Chili misschien nog wel leuke plaatsen. Vrienden van ons wonen trouwens in Oosterbeek, wat mij wel een leuke plaats lijkt.

Ik hoop eigenlijk dat je gelijk hebt en dat Elena nu minder hard gaat groeien. Sommige mensen denken dat ze al minstens 2 jaar oud is! Succes bij de KNO arts. Wordt een fijn ziekenhuisweekje voor jullie als ik het zo lees.....

Hip, 4 kiezen in een keer klinkt inderdaad wel als erg veel!

En Dieke is dus ook bijna aan de wandel. Ja, je moet wel ogen in je rug hebben als ze rondrennen heb ik gemerkt. Een punter, wat leuk. En erg 'Hollands'!

Chili, fijn dat je vriend weer beter is en dat er met Yuna alles goed is. Bestaat de volgende groep op het KDV bij jullie ook uit kindjes tussen de 1 en 2 jaar oud?

Ik ga een rustig weekendje tegemoet. Elena heeft het gelukkig nog steeds uitstekend naar haar zin bij m'n ouders. Afgelopen nacht heeft ze er weer doorgeslapen. Ik hoop dat ze dat thuis voortzet maar ik ben er bang voor...
Zo zit lekker met onze nieuwe laptop op de bank. Luxe hoor, al is het even wennen vind ik qua gebruik.

Hip: leuk om weer van je te horen! Zeker tijd voor lente maar helaas hier lijkt het nu wel herfst! Dieke dus ook aan het stappen, leuk hoor. Gaat Dieke niet meer naar het kdv?

NJB; hmmm geen leuke week voor jullie in het vooruitzicht al vast veel sterkte! Ik woon ten noorden van Arnhem en werk in het centrum. Ik moet dus over het velperbroek circuit, wat geen succes is. Dus ik zou zeker niet ten noorden van Arnhem gaan wonen (dus geen Velp, Zevenaar, Huissen etc.) Want dan moet je en het circuit over en ook nog de Waalbrug dus gegarandeerd files. Een vriendin van me woont in Malden, erg leuk. Nieuw bouwwijk, ik weet alleen niet of er een Hema is ;). De bossen rondom Nijmegen zijn overigens prachtig en ook op de Posbank kan je heerlijk wandelen. Burgers Bush is een super dierentuin. Voor familie en vrienden zou ik ook letten op de bereikbaarheid. Ik heb helaas wel de ervaring dat vriendschappen door afstand wel minder worden... Succes met zoeken!

Kitty; ik vind het wel knap hoor dat je haar een week bij je ouders achterlaat. Zal zeker een rustig weekend zijn dan. Wanneer komt ze terug? Ik heb begin maart een beurs in Berlijn, dan ben ik voor het eerst twee nachten zonder haar... Lijkt me wel heel raar. Oh en de groep waar Yuna nu naar toe gaat is een groep van 2 tot 4. Ze worden alleen al heel vroeg van de baby groep (tot 2) overgeplaatst dus het is eigenlijk een jongere groep. Hoe zit dat bij jullie?

Herkennen jullie trouwens ook al wat karakter trekjes in jullie kindjes van jezelf of je partner?
Helaas heeft mijn vriend Yuna toch weer aangestoken... vanochtend werd ze met 39,5 huilend wakker, vanmiddag bijna vijf uur geslapen en toen 40,5! Helaas in de avond zelfs 41 graden. Ze slaapt weer wel heel goed dus ik hoop dat het morgenochtend weer beter gaat. Ga nu zelf niet met een fijn gevoel naar bed...
Sterkte Chili! Ik hoop dat jullie een rustige nacht krijgen en dat Yuna morgen weer wat beter is. Niet leuk dit.
Beterschap Chili! Ik heb op je gereageerd op dat 'buisjes'topic.

hier verder alles ok. Chica is strontverkouden en hoest zich suf.. Nog een paar dagen en dan de buisjes..
Thanks meiden. Hier gaat het ineens weer beter. Heel bijzonder. Na een onrustige nacht met om vier uur nog 40,5 koorts, vanochtend om zeven uur ineens weer normaal, 37,4. Toch maar de ha gebeld en mochten even langs komen. Hij kon niets vinden. Geen oor, keel of oog ontsteking deze keer. Nog wel doorgevraagd naar de amandelen maar hij vond een verwijzigen naar een kno arts niet nodig. Dan had ze vaker oorontsteking moeten hebben dan de twee keer tot nu toe. Ook het ademen door de mond, het kwijlen en het continue verkouden zijn vond hij niet raar. Nou ja, hopelijk blijft de koorts weg en blijft ze weer zo vrolijk en actief als ze nu is. Gister was ze erg hangerig en wilde ze alleen maar bij mij zitten.

Kijk je er erg tegen op Lucia? Sterkte voor nu met het hoesten... ook erg vervelend. Gebruik je een hoest drankje?
sorry, dubbel
Te vroeg gejuicht, koorts kwam in de loop van de dag terug. Vandaag urine inleveren. Ha wil kijken of ze daarin iets kunnen vinden. Hoop het wel, wil weten waar die koorts vandaan komt.

Met de rest alles goed? En met de kindjes?

Wen: leuke wintersport vakantie gehad?
He wat naar Chili.. Ik hoop dat ze snel vinden wat de oorzaak is, zo vaak koorts moet toch ergens vandaan komen!

Ik gebruik trouwens een hoestdrankje van VSM geloof ik, homeopathisch in ieder geval. Dat lijkt wel te helpen, althans voor even.

Wat zo schattig was. Gister ging ik haar ophalen van het kdv en ze zat met de rug naar me toe. Toen ik naast haar ging zitten op mijn hurken, vloog ze me om mn nek en stond ze te springen van blijdschap, zo lief!

Wen, inderdaad, leuke vakantie gehad? Nog een leuk pakje gevonden bij thuiskomst? :-) Ben benieuwd wat je er van vindt!
Wat vervelend Chili, van die terugkomende koorts. Hopelijk weet je vandaag wat meer.

Lucia, inderdaad heel lief zo'n omhelzing! Krijgt Chica deze week haar buisjes? Sterkte, hopelijk merkt ze weinig van de operatie.

Elena komt morgen weer terug. Ik zag er deze keer erg tegenop om haar bij m'n ouders achter te laten maar ik heb m'n vrije tijd als heerlijk ervaren moet ik eerlijk zeggen. Nu scheelt het wel dat ze het ontzettend naar haar zin heeft bij m'n ouders. Ze is erg vrolijk, eet en slaapt goed. M'n ouders en zus vinden het ook geweldig om haar om zich heen te hebben en zodoende kunnen m'n man en ik er ook van genieten dat we even tijd voor onszelf en voor elkaar hebben. Natuurlijk kijken we er wel erg naar uit om haar morgen weer terug te zien.

Ik ben er eigenlijk achtergekomen dat het me moeilijker lijkt om haar voor 1 nacht bij anderen achter te laten. Begin mei gaat m'n man een marathon lopen in Belfast en dan willen wij die nacht vantevoren in een hotel blijven slapen en Elena bij schoonfamilie achterlaten voor een nachtje. Maar dat zie ik eigenlijk helemaal niet zitten. Het verschil is denk ik dat als ik haar naar m'n ouders breng, ik zelf een aantal dagen daar ben zodat ik met eigen ogen zie en kan ervaren dat ze het er goed naar haar zin heeft. Het lijkt me niks om haar bij m'n schoonfamilie af te zetten en er een uurtje later vandoor te gaan. Dan ga ik me denk ik de hele tijd afvragen hoe het met haar gaat. Daar komt bij dat ze m'n ouders ook beter kent als m'n schoonfamilie...... Ik weet dus nog niet hoe we dat gaan doen.

Wen, ik ben ook benieuwd hoe jullie vakantie met je schoonfamilie verlopen is!
Haai, ik ben er weer! En vond inderdaad een heel leuk pakketje bij thuiskomst bedankt Lucia! Mooie kleuren, heel sprekend. Het knopen heb ik nog niet aangedurfd dat is volgens mij een kunst op zich. Maar dat gaat er natuurlijk wel van komen.

De vakantie was wonder boven wonder best leuk! Aan het eind van de week wel wat kleine irritaties natuurlijk, maar niets ernstigs. Het weer was eigenlijk best goed, rond het vriespunt en wat bewolkt, maar alleen de laatste dag regen. We hebben gezwommen met Bloemetje, dat vond ze superleuk, en wij dus ook. En wat op het sleetje rondgecrosst. Bloem stond continu in het middelpunt van de belangstelling natuurlijk, dat mist ze nu wel wat. Ze is net een klein clowntje soms

We kunnen ook duidelijk merken dat ze veranderd is in die week, ze lijkt veel meer echt bezig te zijn met wat ze doet.

njb, fijn dat je al zo snel terecht kunt bij de KNO-arts. En hopelijk heeft Kate er ook iets aan, zo sneu voor die kleintjes als ze steeds ziek zijn. Alvast succes voor morgen, knijp je hem? Nou is opereren daar inderdaad ook niet alles (mijn zus heeft daar veel ervaring mee) maar pijn ook niet.

Spannend dat je misschien gaat verhuizen!

Lucia, Chica alweer ziek... gelukkig maar dat er actie aan zit te komen. Je wordt er zo moe van als je altijd maar verkouden bent. Ik duim dat het meteen goed resultaat heeft, in combinatie met de lente natuurlijk! Wat schattig dat ze je zo omhelsde en stond te springen! Aaah, daar doe je het toch voor...

Chili, Yuna ook aan het kwakkelen, fijn dat de huisarts je serieus neemt. Is je vriend al wel weer helemaal beter?

Wij herkennen veel van mijn uiterlijk in Bloem (goh ) maar het rustige heeft ze denk ik meer van mijn vriend. Al was ik zelf vroeger ook niet heel druk. Ondanks dat is ze wel wat ongeduldig, en dát heeft ze dan vast weer van mij

Golfje, tong in tweeën? :-s dat klinkt dan wel hip maar niet fijn, brrrr! Ben je nog verder gegaan met het testen van de gewone pudding? Zo rond een jaar groeien kinderen vaak over de kma heen toch? Dat van die vormenstoof herken ik er gaat hier wel van alles door de gaatjes, er zit een wat grotere in voor een vijfhoek en daar past de rest ook best door, anders via de klep. Of even rammen, soms past het dan ineens wel, haha.

Dieke, oh jee, je punter. Da's ook jammer! Is het al een oud beestje of komt het door de vorst van de afgelopen tijd? Wel leuk hoor, punteren als het lekker weer is. Hoe gaat het met je bedrijf, loopt dat al lekker of zit je nog in de opstartfase?

Kittycat, gek genoeg zou ik Bloem eerder bij mijn schoonfamilie een nacht laten logeren dan bij mijn eigen familie. Maar voorlopig is dat nog láng niet aan de orde, het is zeker niet zo vertrouwd als het voor jou voelt met je ouders. Elena heeft je ouders meegenomen in het hechtingsproces, denk ik, dan voelt ze zich daar ook veilig, wat bij je schoonouders toch anders is. Wel heel leuk dat de relatie met je moeder nu zo anders gaat (of meer gefocust is op Elena) dan voor ze geboren was. Alvast veel plezier met knuffelen morgen
Ik lees nog steeds mee, maar niet altijd tijd om te reageren. Nu toch even op njb, wat niks met de kids te maken heeft:

Njb: ik woon in een dorp aan Nijmegen, dus vraag maar raak. Stad is erg leuk om te wonen, maar ook erg duur qua koophuizen (tenminste voor de crisis, weet niet hoe het nu is). Wij wilden graag veel plek in huis en een tuin. Dat was in Nijmegen (in de buurten waar wij wilden wonen dan) niet te betalen. Dus we zijn naar een dorp uitgeweken, vol jonge ouders, kleine kinderen en speeltuinen. Ik vind het hier heerlijk, al is het wel allemaal veel nieuwbouw. Als je wat minder nieuwbouw wil, maar toch het idee van een dorp, dan zou je Malden ook eens kunnen onderzoeken. Heeft ook een groot overdekt winkelcentrum, ook altijd leuk.
dit is niet een smiley die ik nog eens hoopte te gebruiken, maar hij is bijzonder van toepassing vandaag.

3,5 uur geslapen, van vier tot half acht. Bloem was klaarwakker vanaf half twaalf, ze wilde best slapen maar ze kreeg het niet voor elkaar. En nu zit ik hier met ogen die steeds dichtvallen, en de dag duurt nog zó lang! Slapen gaat niet want zo ongeveer elk uur is er iets (komt iemand langs, Bloem ophalen, Bloem verschonen, moet nog iets kopen enz.) ik hoop dat het snel avond is

Tot zover mijn klaagzang

We kregen trouwens gisteren de nieuwe OZB-beschikking binnen, we hebben heel hard gelachen. Ons huis zou in de 7 jaar dat we hier wonen bijna een ton meer waard geworden zijn, en het afgelopen jaar 40.000 daarvan. Terwijl we in een wijk wonen waar de wijkvernieuwing al jaren op zich laat wachten, nieuwbouwplannen steeds uitgesteld worden en er steeds meer leegstand en 'verpaupering' is. Dus dat wordt bezwaar aantekenen.
NJB, ik hoop dat het allemaal meevalt vandaag. Hoe is het met Kate?

Wen, merkwaardige dingen maak je mee momenteel. Een kind dat niet kan slapen 's nachts (zonder duidelijke aanleiding?) en dan je huis zoveel in waarde toegenomen terwijl dat eigenlijk niet kan. Hopelijk slaapt Bloem vannacht weer goed zodat jij ook wat slaap kan inhalen. Sterkte met het doorkomen van de dag .

Leuk dat je in ieder geval een fijne vakantie gehad hebt.

Wij merken de laatste weken trouwens ook goed dat Elena veel veranderd. Ze lijkt alles steeds beter te begrijpen en daardoor wordt ze zich steeds meer bewust van alles. Of om de woorden van m'n moeder te gebruiken: ze wordt met de dag bijdehanter.

Ik geloof best dat ze zich aan m'n ouders gehecht heeft. Ik heb het 'ns uitgerekend, maar in de eerste 14 maanden van haar leven heeft ze nu 18 weken in het gezelschap van m'n ouders doorgebracht. Dat is nogal wat natuurlijk.

Chili, hoe is het nu met Yuna? Is er nog iets uit die test gekomen?

Elena lijkt wat uiterlijk en karakter betreft vooral op m'n man. Maar haar nieuwsgierigheid en ongeduld heeft ze duidelijk van mij....!

Helena, alles goed met Lize?
Hee Wen leuk dat je weer terug bent. Alles dus reuze mee gevallen, fijn! Bloem is dus nu aan het afkicken van alle aandacht? Wilde ze daarom niet slapen? Wel erg vervelend!

Lucia: alvast veel sterkte voor morgen!

Kitty; wat Wen al schrijft, fijn dat de relatie met je ouders nu beter is. Helemaal leuk dat ze zo goed met Elena kunnen opschieten. Veel plezier met knuffelen vandaag ;).

Yuna haar koorts is vannacht gelukkig weg gebleven. Ze is nog niet helemaal de oude maar het gaat de goede kant op. Wat het nu geweest is?!?!? Ik zelf voel me niet fit, hoofdpijn etc. Maar ben opgelucht dat de hoge koorts weg is.
Hi Kitty, lees net je berichtje. Bijna tegelijk gepost. Gaat dus beter ;). 18 weken, dat is zeker niet mis. Is de relatie tussen jou en je ouders hierdoor ook weer beter?
Gelukkig Chili, dat die koorts weg is. Hopelijk blijft ie nu weg en voelen jullie je allemaal weer snel helemaal beter.

Elena is sinds ze bij m'n ouders is niet meer ziek geweest maar volgens m'n moeder heeft ze wel erg rode wangen en billen. Dat zal hoogstwaarschijnlijk aan de doorkomende tanden/kiezen liggen. Toen ik gisterenavond belde hoorde ik haar keihard lachen en in haar handen klappen. Bleek m'n zus de Teletubbies voor haar via youtube op de computer te hebben. Blijkbaar veroorzaakte dat nogal enthousiaste reacties .

De relatie met m'n ouders is wel verbetert maar alleen als het volgens hen niet te lang duurt voordat ze Elena weer zien hoor. Als m'n moeder het gevoel heeft dat ze Elena niet snel genoeg weer ziet heb ik haar meteen weer zeurend aan de telefoon. Voorlopig zitten we goed, aangezien we over precies 4 weken weer met haar in Nederland zijn.... (voor onze meeting!!).
Joh, over 4 weken al! Jeetje, wat gaat dat snel zeg.

Ik denk een oorzaak voor de slapeloze nacht gevonden te hebben: op de opvang had ze vanochtend in 3,5 uur tijd 4 poepluiers en luieruitslag gehad, dus ze dachten daar aan tanden/kiezen. We moeten het nog zien, maar ik hoop dat die krengen wat opschieten, nog zo'n nacht en je kunt me naar de schroothoop dragen.

Leuk he, in dit huis worden we slapend rijk ok, toegegeven, we hebben vorig jaar de kozijnen geverfd.

Chili, geen kweekje door de huisarts nu? Of was dat al gebeurd? Nou ja, over is over, gelukkig maar.

Vandaag NJB in het ziekenhuis, hopelijk goed nieuws voor je!

Lucia, wanneer moest Chica nu naar het ziekenhuis?
Kitty: in ieder geval fijn dat Elena het bij je ouders en je zus zo naar je zin heeft. Teletubbies zijn hier ook favoriet. Al staat Nijntje nog op een ;). Sesamstraat begint ze steeds leuker te vinden.

Wen: het was zo'n gedoe om urine af te nemen bij haar dat ik de ha weer gebeld heb, toen afgesproken het even aan te zien. Gelukkig is de koorts dus nu weg. Al is ze nog niet de oude, vandaag erruugg jengelig. Wilde (of kon) vanmiddag niet slapen. Dus aan het einde van de dag was ze helemaal op. Duim voor je dat Bloem vannacht beter slaapt en jij dus ook!

De meeting, al over een paar weekjes. Lijkt me erg gezellig en leuk om de kindjes te zien. Spreken we af in het pannekoekenhuis van Lucia? En hoelaat ongeveer? Hoop dat Golfje inmiddels nieuwsgierig is en ook komt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven