Januari 2009 (Deel 2)

22-04-2009 15:40 2502 berichten

En hier weer verder!

Link oude topic: JANUARI 2009
Alle reacties Link kopieren
Glijbaan viel inderdaad in goede aarde . Het is maar een kleintje hoor, voor vanaf 1,5 jaar. Die wishbonebike is leuk maar Elena lijkt zich momenteel bijzonder goed te vermaken op haar 'trike' dus dat houdt haar voorlopig wel even bezig.

Chili, m'n man heeft al ruim een maand vakantie en nu zorgt hij dus voor Elena. Vanmorgen om half 11 was hij al uitgeput .

Haha, die Yuna met die creme. Ze heeft jou zeker zien smeren en dacht 'dat kan ik ook'!

Leuk Wen, dat jullie er weer een babietje bijhebben . Een tweeling nog wel! Kittens zijn zo schattig!

Wij hebben een van onze katten afgelopen weekend voor het eerst naar buiten gelaten sinds we verhuisd zijn. Gelukkig is hij nog telkens teruggekomen.

Golfje, zo'n klimtoren lijkt me ideaal voor 2 jongens! Jullie hebben trouwens vaak familie uitjes of lijkt dit maar zo? Wel gezellig hoor.

Enne.. houden jullie 'ns op over dat mooie weer . Hier regent het alleen maar....!

Wij zijn afgelopen weekend veel weggeweest. Zaterdag naar een verjaardagsfeestje van ons neefje dat 3 werd. Het was groot feest, ze hadden zelfs zo'n springkussen buiten staan in de vorm van een kasteel dus Elena vermaakte zich prima. Gisteren zijn we naar het ziekenhuis geweest om naar ons nieuwe neefje te gaan kijken. Elena wilde hem constant 'aaaaaie' en ze heeft 'baby' aan haar vocabulaire toegevoegd!
Klinkt ook als een gezellig weekend Kitty. En wat gaat Elena toch hard met alles. Zij krikt de gemiddeldes aardig omhoog. Wat jammer dat het daar regent trouwens. Hier wennen we al aardig aan het mooie weer dus zal straks wel even tegenvallen als het een periode weer kouder en regenachtiger is...

Grappig dat je het poesje Mao hebt genoemd. Heb je er nu een of twee? Ben zelf heel allergisch voor katten, wel jammer, lijkt me het leukste huisdier voor een kind.

Golfje heerlijke dag gehad op de camping. Het was in ieder geval heerlijk weer! Je helpt me weer herinneren aan Lucia. hoe was jou gesprekje over Chica op het kdv?

Was er een beetje ingestonken, op veel websites stond dat de bike was uitverkocht behalve bij deze maar naderhand kreeg ik een mail dat de bike weer leverbaar was vanaf 20/7. Hoop dat ik hem dus nu snel krijg! Wacht al twee weken en ook hier is dat heel moeilijk ;).
Hoe is het hier? Met ons alles goed. Chica zit wel weer te klooien met een pijnlijk oortje, maar vandaag leek het beter te gaan. Ik ga wel weer even de KNO-arts bellen.

Ze is echt megavrolijk en ontzettend actief. Ze rent door het huis, speelt met alles wat ze tegenkomt (met name haar nieuwe (lelijke, goedkope) buggy is enorm favoriet, daar rent ze de hele dag mee door het huis en de tuin. Verder lacht en kletst ze de hele dag door.

Het gesprekje op het kdv was leuk. Ze doet alles wat ze op deze leeftijd hoort te doen, en een aantal dingen doet ze zelfs sneller. Met name fijn-motorisch en verbaal is ze sterk (doet ze dingen die pas met 2 jaar hoeven). Ook vonden ze haar ontzettend gezellig en lief. Een en al goed nieuws dus.

Met de zwangerschap gaat alles goed. Alweer bijna 16 weken! Jeetje, wat gaat het snel.. Binnenkort zal ik eens een buikfoto op hyves plaatsen.

Leuk wen, een klein katje erbij.. Ik ben eigenlijk niet zo'n kattenmens, hou meer van honden, maar zo klein humpie is wel heeeeel schattig. Super ook hoe Bloem er op reageert!

Elena dus weer gezellig thuis? Fijn hoor. En druk op de glijbaan? Stoere meid. Chica vindt glijbanen wel leuk, maar bij ons in de buurt zijn ze allemaal de groot om alleen op de gaan. De treden van het trapje zitten te ver uit elkaar om er op te klimmen. Maar ze vindt het wel hartstikke leuk!

Gefeliciteerd met je nieuwe neefje!

golfje, wat doen jullie toch altijd gezellige dingen. Ook heerlijke foto's weer op hyves. Vooral die vingerverffoto's waren schattig!

Chili, haha, herkenbaar dat gesmeer met creme.. Ben benieuwd wat Yuna van de wishbonebike vindt! Vast hartstikke leuk.
Wat leuk, uitbreiding van de Wishbonebike clan

Hier is het nog steeds een groot succes, van de week nog mee naar het bos geweest.

Ik ben wb zulke dingen ook erg slecht in wachten!

gefeliciteerd met je neefje Kittycat. is de naam al met zekerheid vastgesteld nu, had je niet 2 neefjes gekregen trouwens of heb ik er 1 bij gedroomd ?

Hoe gaat het trouwens met je zieke kat, is hij of zij alweer opgeknapt ?

Leuk de kat Wen, leuke naam ook, kan me voorstellen dat die snel op te pikken is door Bloem.

Blijft de 2de kat lang bij jullie voordat hij naar de buren gaat ?

Straks wil je hem niet meer kwijt

Herkenbaar al die glijbanen en zandbakken verhalen.

Een glijbaan heeft Dieke ook, gespaard bij de supermarkt.

Bleek je 8 vollen kaarten voor nodig te hebben en we hadden er al jaren 18 in de kast liggen.

Geen moeilijke keus dus.

Een zandbak heb ik kort geleden gekocht, ze zat bij elk stukje zand in de tuin te wroeten dus leek het me tijd.

Ik dacht dat ding zelf even snel in elkaar te zitten maar dat heeft me toch nog wat gezweet gekost:)

Hoe dan ook is het wel een succes.

Hond is er ook fan van, het liefst eerst door het zwembadje en dan linea recta een rondje door de zandbak.

Ik geloof onderhand dat het huishouden van Jan Steen helemaal niks was in vergelijking bij ons huishouden...

Helaas hier ook weer een wat ziek meisje.

Snotteren was er al, daarna nog wat hoesten en gistermorgen zaten opeens allebei haar ogen helemaal dichtgeplakt.

Koorts gisteravond maar vandaag gelukkig niet meer.

Zo zielig, dat schorre stemmetje.

Dieke en hond beginnen steeds grotere vrienden te worden.

Hij begint al echt op haar te letten.

Als ze huilt krijgt ze een natte neus in haar gezicht geduwd en als ze volgens hem te ver achterblijft in het bos gaat hij terug en duwt tegen haar aan.

Wat gaat dat allemaal snel Lucia, voor je het weet heb je er gewoon 2 in je armen!

Je voelt je goed en geen klachten ?

Heeft Chica al enig benul ervan of is dat nog niet aan de orde ?

Ik ga weer even opletten hier.

Fijne, zonnige avond!
Lucia, leuk dat je zulk positief nieuws over Chica kreeg op het KDV en dat ze zo vrolijk is. De buggy foto's zijn ook erg leuk! Jammer dat ze last blijft houden van haar oren.

Voel jij je eigenlijk hetzelfde tijdens deze zwangerschap als toen je van Chica zwanger was?

Haha Hip, nee Elena heeft er maar 1 neefje bijgekregen maar ze had er al 2 dus in totaal heeft ze nu 3 neefjes. Het wordt tijd dat er 'ns een nichtje bij komt maar misschien dat een zusje eerder haalbaar is . Enne, de naam van het nieuwe neefje is nog steeds Will, dus ik ga er vanuit dat dat zo blijft .

Ik moet lachen om die hond die nat door de zandbak rent.... wat zal het bij jullie een gezellige boel zijn.

Onze kat die geopereerd is kan weer aardig goed vooruit. Hij trekt nog wel wat met z'n been en we gaan nog regelmatig bij de dierenarts op controle maar hij lijkt zich naar tevredenheid te herstellen. We moeten alleen Elena goed in de gaten houden want zij gaat nogal graag op de katten liggen en dat is bij deze kat niet zo'n goed plan. Ze is momenteel sowieso nogal baldadig ten opzichte van de katten. Met dingen gooien enz. Ik moet regelmatig boos worden.

Beterschap met Dieke. Ik hoop dat ze snel weer beter is.

Chili, ik weet niet of Elena zo erg voor loopt qua ontwikkeling hoor. Motorisch is ze altijd wel snel geweest (grove motoriek) maar met praten heb ik het idee dat ze zich vrij gemiddeld ontwikkeld. De laatste tijd gaat het wel hard moet ik zeggen.

Hopelijk kunnen jullie de wishbonebike snel in ontvangst nemen!
Lucia wat fijn dat alles goed met jou gaat en natuurlijk dat Chica het zo goed doet. Kan me voorstellen dat je de arts gaat bellen. Hopelijk heeft hij advies?

Hee Hip wat leuk om weer van je te horen en natuurlijk van Dieke en de puppie. Het klinkt inderdaad als een gezellige boel bij jullie. ik moet nog wel een beetje leren om het niet altijd netjes te willen hebben. Vooral nu we een zandbak hebben. Vriend had ook niet gedacht dat ik die zou willen kopen voor haar

Kitty; katten hebben dus wel wat te verduren met Elena. En dus al een beetje baldadig aan het worden? Zal je man druk mee zijn . Morgen wordt de wishbonebike als het goed is bezorgd! En ik ben lekker vrij dus gaan hem gelijk proberen. Jammer dat het weer minder wordt ;(
hio, klinkt wel heel lief, die band tussen hond en Dieke. Och ja, dat huishouden van Jan Steen is zeer herkenbaar. Pff, i moet hier toch echt elke avond een rondje puin ruimen. En dat zand kan ik helemaal vervloeken. Ben ook nog zo idioot geweest om een donkere antraciete vloer te laten leggen in dit huis....

Chili, leuk, morgen lekker aan het fietsen! Ik vind het ook echt een leuk ding, maar hier zijn echt al genoeg fiets en loop karren. En ook nog de wheelybug ( race koe genoemd door oudste).

lucia: herkenbaar, uk is ook zo vrolijk! wel erg sneu dat ze blijft klooien met haar oortje. Ik ben wel benieuwd naar een buikfoto! leuk. Wil je eigenlijk weten of het een jongetje of meisje is? alles nog steeds helemaal goed? en met jou kitty?

Wat Elena doet met de katten doet uk met broer. Al was hij vandaag weer de klos van broers baldagigheid. hij is o.a. met een vliegenmepper bewerkt, arm ventje. Vlak daarna schoot hem ook nog een stuk ijs verkeerd in zijn keeltje, waardoor hij helemaal in paniek raakte. Arme kerel!!

fijne avond allemaal nog!
Hoe bevalt de wheelybug eigenlijk? Zit uk er veel op? Enne, ik vind hem er super goed uit zien! Gaat het nu ook goed met de allergie?

Hier de whishbonebiken eindelijk ontvangen na twee weken wachten. En nu komt het... ze wil er niet op :( Wat nu? Vriend zegt dat het vanzelf komt. Maar het is een dure aankoop dus ik zou het zonde vinden als het niet zo is. Vreemd toch, zo;n leuke fiets, wil ze niet...
oh chili, dat is irritant!! moet eerlijk zeggen dat het hier met de wheelybug net zo gaat.

De eerste maanden zat hij er nooit op, vorige maand in een keer heel erg veel en nu pakt hij hem maar weer zelden. broer zit er ook maar af en toe op. t scheelt dat ik het ook wel een leuke accesoire vind.

Hopelijk heeft ze het ineens door en vindt ze het dan super leuk!!

uk zijn allergie is over. hij krijgt nu alles met gewone melk. Hij lust alleen geen gewone melk, dus 2x per dag een glaasje soya, waar ik steeds iets meer gewone melk bij schud. Verder pudding etc allemaal normaal,ik merk totaal geen reactie meer, echt fijn!!

is het bij jullie ook zo n beroerd weer? Ik heb toch echt liever die hitte dan dit, bah!
oh chili, dat is irritant!! moet eerlijk zeggen dat het hier met de wheelybug net zo gaat.

De eerste maanden zat hij er nooit op, vorige maand in een keer heel erg veel en nu pakt hij hem maar weer zelden. broer zit er ook maar af en toe op. t scheelt dat ik het ook wel een leuke accesoire vind.

Hopelijk heeft ze het ineens door en vindt ze het dan super leuk!!

uk zijn allergie is over. hij krijgt nu alles met gewone melk. Hij lust alleen geen gewone melk, dus 2x per dag een glaasje soya, waar ik steeds iets meer gewone melk bij schud. Verder pudding etc allemaal normaal,ik merk totaal geen reactie meer, echt fijn!!

is het bij jullie ook zo n beroerd weer? Ik heb toch echt liever die hitte dan dit, bah!
Dat is balen inderdaad Chili en niet de reactie waar je op gehoopt had. Maar er is hoop. Wij hebben dezelfde ervaring als Golfje met de trike die we Elena voor haar verjaardag gaven (of was het kerstmis ). Ze keek er in het begin niet veel naar om en zodra ze erop zat wilde ze er weer af. Momenteel wil ze echter bijna constant op dat ding dus dat is wel leuk.Ik denk dat Yuna haar bike ook nog wel heel leuk gaat vinden.

Golfje, wat fijn dat Uk over z'n allergie heen is en gelukkig ook nog vrij snel! Aan gewone melk zal hij ook nog wel wennen. Ik moet zeggen dat ik een tijd soyamelk heb gedronken en ik vond dat echt heel vies smaken.

Enne... ik ben niet zo verwend met mooi weer .

Alles goed hier verder met Elena. Er komen bijna dagelijks nieuwe woordjes bij. Vreemd genoeg veel Engels momenteel terwijl ze recentelijk toch veel tijd met m'n ouders heeft doorgebracht. Gelukkig zijn veel van haar woorden wat uitspraak betreft bijna hetzelfde als in het Nederlands. Apple, ball, Barney (van tv), slide zijn van de afgelopen dagen. Verder weet ze de namen te noemen van de mensen ( en dieren) die ze het beste kent.

Ik voel me verder redelijk. Niet zo goed als toen ik zwanger was van Elena moet ik bekennen. Veel last van de spijsvertering en met vlagen erg misselijk en moe. Over 3,5 week heb ik een echo. Ik ben dan 10 weken zwanger dus ik ben benieuwd of en wat we te zien krijgen.
Hier ook rot weer. Vriend was de hele dag niet met haar naar buiten geweest omdat het vaak regende. Merkte vanavond wel dat ze dat dan heel erg heeft gemist. Dus geef mij ook maar de hittegolf. Kan me niet voorstellen dat sommige dit dan wel even heerlijk vinden... Jammer ook van de wheelybug... maar dat is inderdaad wel en mooi ding! Hier vanavond wel een vooruitgang; een rondje om de eettafel ;). En Kitty, jou stukje geeft ook hoop. Fijn golfje dat uk over zijn allergie heen groeit!

Kitty bijzonder dat je zwangerschap nu zo anders is. Waar heb je precies last van mbt de spijsvertering. Vaak zuurbranden? Leuk dat ze al zoveel woordjes kent en bijzonder, twee talen door elkaar.

Wat is het hier rustig, iedereen op vakantie?
Morgen!

Hoe is het met iedereen?

Wij waren een lang weekend dit weekend, gisteren teruggekomen. We hebben het erg leuk gehad. Leuke dingen gezien en gedaan, lekker gegeten en geslapen. Super dus! We zaten in de Eifel, in Dld.

Is de WBB al wat populairder nu Chili? Ik merk dat Chica echt een goedkope (wan)smaak heeft qua speeldgoed Hoe plasticer, kleuriger en lawaaiiger, des te beter.. Dus ik kijk wel uit om zoiets te kopen voorlopig. Dat buggietje waar ze mee op de foto staat heeft ze zelf uitgezocht in de winkel uit een hele rij (soms prachtige houten / rieten) poppenwagens / buggy's. Deze kostte 7 euro en was veruit het simpelst..

Hier hebben veel woordjes te maken met eten. Ze zegt 'kaar' als ze klaar is met eten 'oppo' als het op is (opperdepop moet het denk ik voorstellen, zeggen ze vast op het kdv) en ETEN als ze honger heeft. Ook melk, koekje, titten (zitten), hallo, bah, die en tijntje (nijntje) horen we veel. Als ze iets niet wil zegt ze 'nee die'. Grappig hoe ze dat zelf zo bedenken he..

Golfje fijn joh dat de allergie over lijkt te zijn! Maakt het toch een stuk makkelijker om dingen te eten.

Kitty, ik voel me eigenlijk redelijk hetzelfde als bij de zwangerschap van Chica. Misschien zelfs beter. Ik ben minder misselijk geweest en minder moe ook. Nog een paar weekjes wachten dus op een echo. Ik ook, over 3 weken heb ik de 20 weken echo!

Hip, wat lief dat Dieke en de hond (hoe heet ie?) zulke goede vrienden zijn.. Als ik dat zo lees, wil ik ook!! Maar ja, voor ons is het echt niet handig, helaas..

Hoe is het met de andere kleintjes? O eigenlijk niet meer zo kleintjes..
anoniem_48783 wijzigde dit bericht op 27-07-2010 10:37
Reden: naam aanpassen
% gewijzigd
Deze peuter heeft het nog steeds druk met de twee kittens naar buiten wil ze amper nog, aaien is haar favoriete bezigheid. Niet die van de katjes

Het andere katje gaat morgen naar zijn definitieve huisje, de overburen. Die zijn nu nog op vakantie. Dan kunnen we onze Mao eindelijk gaan opvoeden (niet op de tafel en aanrecht, dat is het wel zo'n beetje, maar met twee katten en een peuter kom je handen te kort)

Golfje, wat fijn dat de allergie over is! Dat scheelt vast een hele hoop. Arme Uk, met de vliegenmepper bewerkt (niet zo'n elektrische hoop ik?)

Chili, he he, gelukkig dat de WBB er is. Bloem rende er meteen op weg, maar ik geloof dat de belangstelling nu een beetje geluwd is (zie eerste alinea ). Als ze erop zit vind ze het wel nog steeds geweldig. Dat komt vast ook wel bij Yuna, 't is ook even wennen, zo'n groot ding. En als het echt niet komt, kun je hem altijd nog op MP zetten, volgens mij zijn ze erg gewild.

Grappig dat je vriend niet had gedacht dat je een zandbak wilde, soms moet je even ergens overheen zetten voor je kind he, zo moet ik nog wat wennen aan Bloems belangstelling voor kruipende spinnetjes en stukken hout waar grote spinnen onder kunnen zitten

Lucia, volgens mij moet je je berichtje nog even nalezen op namen! Hoe was het met Chica's oortje, gaat dat al beter? Lekker hoor, zo'n weekendje weg. Was Chica mee of uit logeren?

Hip, Dieke alweer opgeknapt? Wat leuk zeg, dat de hond zo met haar bezig is. Dat worden vast hele goede maatjes met z'n tweeën, ze kunnen veel aan elkaar hebben. Dat was voor ons ook wel de reden om nu een kat te nemen, allebei nog jong en flexibel, dan wennen ze meteen aan elkaar en leren ze elkaar hoe ze met de ander om moeten gaan. Hopen we

Haha, dat huishouden van Jan Steen hebben wij ook al links en rechts ingehaald met die twee dondersteentjes hier. Al liggen ze nu heel schattig te slapen op de bank.

Kittycat, hoe vindt Elena haar nieuwe huis eigenlijk? Vond ze het niet vreemd om thuis te komen in een ander huis? Ik vind dat ze wel snel gaat hoor, namen van mensen en dieren kennen vind ik wel knap.

Fijn dat het relatief goed gaat met de zwangeren! (op Kittycats spijsverteringsproblemen en moeheid na, dan, dat is toch altijd vervelend) Dat is toch altijd maar afwachten lijkt me, of je je niet heel ellendig gaat voelen de tweede keer, zeker met een actief peutertje in de buurt.

We hebben hier net de kleur 'blauw' ontdekt. Al is blauw wel een rekbaar begrip geloof ik Verder beginnen hier wat twee-woorden zinnetjes te komen (woef buiten, papa fiets, papa auto, papa buiten --> je ziet wel waar de belangstelling ligt, haha) Ze loopt als een kievit nu, begint ook te rennen. Het was wel een paar keer heel hard huilen toen ik wegging van de opvang, maar van de week heb ik een speentje meegenomen voor het afscheid (daarna moet hij weer uit, ze mag verder geen speen buiten het bed/aankleedkussen) en dan zwaait ze vrolijk dag!
Thanks wen, ik heb t aangepast (was maar 1 keer toch?)

Ze was gezellig mee. We hebben ons al een paar keer voorgenomen om zonder haar een weekend weg te gaan, maar uiteindelijk willen we dat geloof ik toch niet..

Ze was echt supergezellig het hele weekend en heeft geslapen als een roos en gegeten als een bootwerker. Heerlijk!
Ja maar één keer, 't viel mee hoor. En je mag het op hormonen schuiven he?
Dat is waar, haha

Grappig dat Bloem ook twee woordjes achter elkaar gaat zeggen. Chica nu vooral nog met nee erbij. Laatst hadden we het volgende gesprek onder het eten van een banaan.

C (wijzend naar de banaan): manaam

ik: ja, banaan

C: Manaam

ik: ja Ba naan (met de nadruk op Ba)

C: nee bah! (banaan was heerlijk, helemaal niet vies!)

Trouwens, wat rennen ze dan opeens hard he, als ze het kunnen. Echt uitkijken geblazen, vind ik. Ze kunnen dan ook opeens zo hard vallen, zo zielig..
haha, da's wel een hilarisch gesprekje Lucia!

Bloem is nog steeds voorzichtig, als ze valt dan is het wel meteen goed raak met tand door de lip (door haar twee-in-één-tand die scherp vooruit steekt) maar het gebeurt gelukkig maar weinig. Hopelijk blijft het zo we hebben al zeker een keer of 8/9 flinke bloedpartijen gehad sinds dat tandje door is gekomen, elke keer dat ze valt komt ze op die tand terecht.

Klimmen jullie peuters al uit hun bedjes vroeg ik me net af?
Goedemiddag! Wat ben ik toch een bofkont, weer mooi weer op mijn vrije dinsdag! EN we zijn net een stukje wezen wandelen met de wbb, ze vond het ineens wel leuk. Gelukkig!

Lucia; wat leuk wij waren ook een (kort) weekendje weg. We zijn naar strand Ter Heijde geweest. Heerlijk genoten van de zon en de zee. Hadden jullie ook lekker weer in Dl? Haha Chica eet als een bootwerker? Nou hier nog zo'n klein vreetzakje. En wat een grappig gesprekje. Hier komen er wel steeds meer woordjes bij maar nog geen twee woordjes achter elkaar. Koek blijft hier favoriet maar ook auto is leuk. Als ze Nijntje wil zien op de laptop roept ze kukeleku! Fijn dat je je zo goed voelt trouwens.

Wen; Yuna probeert wel uit haar bedje te klimmen. Ze zat laatst al vast met haar beentje tussen de spijlen. Is het Bloem al gelukt? Wel naar zeg dat ze telkens op dat tandje valt. Hier nog maar een keer een tand door de lip.
Goedemiddag! Wat ben ik toch een bofkont, weer mooi weer op mijn vrije dinsdag! EN we zijn net een stukje wezen wandelen met de wbb, ze vond het ineens wel leuk. Gelukkig!

Lucia; wat leuk wij waren ook een (kort) weekendje weg. We zijn naar strand Ter Heijde geweest. Heerlijk genoten van de zon en de zee. Hadden jullie ook lekker weer in Dl? Haha Chica eet als een bootwerker? Nou hier nog zo'n klein vreetzakje. En wat een grappig gesprekje. Hier komen er wel steeds meer woordjes bij maar nog geen twee woordjes achter elkaar. Koek blijft hier favoriet maar ook auto is leuk. Als ze Nijntje wil zien op de laptop roept ze kukeleku! Fijn dat je je zo goed voelt trouwens.

Wen; Yuna probeert wel uit haar bedje te klimmen. Ze zat laatst al vast met haar beentje tussen de spijlen. Is het Bloem al gelukt? Wel naar zeg dat ze telkens op dat tandje valt. Hier nog maar een keer een tand door de lip.
even snel, zal later proberen uitgebreider te reageren op iedereen, excuses!

Nog niet beter hier helaas.

Van snotteren en hoesten gingen we naar ontstoken ogen, waarvoor een zalfje gekregen.

Sinds zondag opeens hoge koorts momenten.

Ze heeft dan bijna 40 gr, koorts en na een pcm. gaat ze dan terug naar 36,9 / 37.

paar uur later kan ze dan opeens zomaar weer bijna 40 gr, hebben.

Snap er niks van, ze eet. drinkt. en weet alles nog prima te regelen naar haar zin tussendoor maar die koortsen ?

Vandaag dus overleg gehad met hap, aangezien ik niks van die koorts pieken snap.

Morgenochtend even met haar langs voor controle.

Zal ze leuk vinden, moeten we om 9 uur zijn.

Dan ligt de dame meestal nog prinsesheerlijk te slapen

Morgen meer nieuws neem ik dus aan.

Fijne dag allemaal!
Wat vervelend Hip dat het nog niet beter gaat met Dieke. Hopelijk niks raars. Yuna had een hele tijd terug ook onverklaarbare hoge koorts en was ineens weer weg. Hopelijk bij jullie ook!
hihi, Chica is ook dol op de nijntje filmpjes op de laptop (op nijntje.nl). Ik kan die liedjes onderhand niet meer hóren..

Wen, Chica probeert nog helemaal niet uit haar bed te klimmen. Vaak blijft ze ook gewoon liggen als ze wakker is. Gaat geeneens zitten, luilakje.

Als ik uit bed ga halen, gaat ze ook altijd net doen alsof ze niet op wil staan. Op haar buik gaan liggen, met het hoofd in d'r matras, luid roepend, NEE, NEE, NEE. Als ik dan zeg, 'ok, dan ga ik weer', en wegloop moet ze helemaal lachen. Als ik dan terugkom, doet ze het opnieuw..

Sneu zeg, die tand door d'r lip. Moet daar ook iets aan gebeuren op den duur? Of is het wachten op de 'volwassen'' tandjes'?
O, had jouw berichtje nog niet gezien hip. He gets, vervelend zeg. Hopelijk komt er wat uit bij de huisarts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven