Januari 2010
donderdag 30 april 2009 om 06:48
NaamUitgerekendLeeftijdKindjeBijzonderhedenLily794 jan3eCorneel705 jan392eLeeuwedraak5 jan332eFluor5 jan291eMissDreamer6 jan362e Sanne787 jan301e14/9 echoEllen10 jan251eNonovrouw10 jan302eSientje3313 jan2eIlta13 jan261e30/9 vkFayama14 jan3e18/9 20-wkn echo, 28/9 gynSquirrel16 jan353eWind19 jan313e4/9 20-wkn echoBianca19 jan1eLientje197220 janArc21 jan382e10/9 20-wkn echoDemismile21 jan401eMagica22 jan292eZomer24 jan1e11/9 20-wkn echoNajul25 jan3eSabine25 jan1eIlar27 jan321e14/9 20 wkn-echoLolalila28 jan322eZwolleneesje30 jan1eSaffier31 jan
Hoi!
Zojuist heb ik positief getest: zwanger!! Ik sta te stuiteren, zo blij ben ik. Een snelle check zegt 6 januari. Whoehoe!!
Zijn er meer meiden die het leuk vinden om zich aan te sluiten en mee te schrijven?
Groetjes,
Leeuwedraak
Hoi!
Zojuist heb ik positief getest: zwanger!! Ik sta te stuiteren, zo blij ben ik. Een snelle check zegt 6 januari. Whoehoe!!
Zijn er meer meiden die het leuk vinden om zich aan te sluiten en mee te schrijven?
Groetjes,
Leeuwedraak
woensdag 14 april 2010 om 21:16
Ik heb ervaring met deze http://www.123forum.nl/
Misschien ook een optie.
Heb iig een mail gestuurd voor de aanmelding Squirrel. Leuk!
Misschien ook een optie.
Heb iig een mail gestuurd voor de aanmelding Squirrel. Leuk!
woensdag 14 april 2010 om 21:27
@GW, ik heb wel op die link geklikt, maar dat leek meer op een FAQ-sectie, en je kon er vragen stellen die volgens mij gewoon door anderen worden beantwoord. Bij ons lijkt het er gewoon op dat de groep geannuleerd is en daar kan niemand ons bij helpen vrees ik.
@Sabine, heeft dat forum voordelen boven live, dat je weet?
Jullie zijn in elk geval nu alvast lid van het nieuwe forum, hopelijk volgt de rest snel. Evt overstappen kan altijd nog...
@Sabine, heeft dat forum voordelen boven live, dat je weet?
Jullie zijn in elk geval nu alvast lid van het nieuwe forum, hopelijk volgt de rest snel. Evt overstappen kan altijd nog...
woensdag 14 april 2010 om 21:30
woensdag 14 april 2010 om 21:38
@Magica, jou ook net een uitnodiging gestuurd als het goed is. Ja, ook wel weer leuk, wat nieuwe mensen erbij. Elluk nadeel...
Hier ook af en toe wat foutmeldingen, maar de tweede keer lukt het dan telkens wel.
@Sabine, op zich kun je dat bij Live ook wel goed zien, als je even de juiste startpagina kiest zeg maar, moest ook eerst even stoeien. Maar goed laten we eerst daar weer even verzamelen, dan komt de rest daarna wel weer.
Hier ook af en toe wat foutmeldingen, maar de tweede keer lukt het dan telkens wel.
@Sabine, op zich kun je dat bij Live ook wel goed zien, als je even de juiste startpagina kiest zeg maar, moest ook eerst even stoeien. Maar goed laten we eerst daar weer even verzamelen, dan komt de rest daarna wel weer.
donderdag 15 april 2010 om 10:56
quote:ilta schreef op 14 april 2010 @ 16:15:
Nou, de langste misschien wel (66,5 cm) maar volgens mij niet de zwaarste hoor... Hij was vandaag 6340 gram, ik had zwaarder verwacht. Volgens mij waren er toch wel meer met zo'n beetje dat gewicht?
Jazekers, Leeuwedraak-dochter (zucht... leve een groep waar je je kind kunt aanduiden bij haar eigen naam...) was vorige week donderdag 64 cm en 6460 gram. Precies goed!
For the record: ik was het ook niet. WIE? (mag je gerust zeggen hoor, we eten je niet op. Nou ja, misschien nemen we een klein hapje uit je...)
Nou, de langste misschien wel (66,5 cm) maar volgens mij niet de zwaarste hoor... Hij was vandaag 6340 gram, ik had zwaarder verwacht. Volgens mij waren er toch wel meer met zo'n beetje dat gewicht?
Jazekers, Leeuwedraak-dochter (zucht... leve een groep waar je je kind kunt aanduiden bij haar eigen naam...) was vorige week donderdag 64 cm en 6460 gram. Precies goed!
For the record: ik was het ook niet. WIE? (mag je gerust zeggen hoor, we eten je niet op. Nou ja, misschien nemen we een klein hapje uit je...)
donderdag 15 april 2010 om 15:16
donderdag 15 april 2010 om 15:51
J... was volgens mij MissDreamer. Ik weet wel haar achternaam nog, misschien dat Google iets uithaalt.... Hoewel ik vrees dat er meer mensen zijn met die naam.
Demismile had zich ook net weer aangemeld op de vorige groep. Wind kunnen we evt tackelen in haar andere topic en Arc ook, als ze het niet weten te vinden.
Demismile had zich ook net weer aangemeld op de vorige groep. Wind kunnen we evt tackelen in haar andere topic en Arc ook, als ze het niet weten te vinden.
donderdag 15 april 2010 om 17:26
donderdag 15 april 2010 om 18:52
donderdag 15 april 2010 om 18:58
Hey de januari 2010 mama's staan weer bovenaan.
Kan ik gelijk mijn excuses aanbieden. Schaam me dood. Jullie nodigen me heel lief uit en vervolgens kom ik maar 1 of 2 keer buurten. Sorry sorry sorry!!!
Ik merkte gewoon dat ik het eigenlijk helemaal niet bij kon benen twee kletsclubjes (eentje hier en die van jullie). En doordat ik dus de tijd niet had om me in te lezen in jullie clubje was het ook lastig om te reageren en mee te schrijven. Heel jammer want met jullie had ik een beetje kunnen vergelijken.
Nou ja excuses dus.
Ik hoop dat het met al jullie baby's net zo goed gaat als met Pienmini. Hij is al een lekker spekkie en de bv gaat ook nog steeds heel goed. Lieve meiden veel plezier op jullie nieuwe groep en heel veel geniet-plezier van jullie kleintjes.
Kan ik gelijk mijn excuses aanbieden. Schaam me dood. Jullie nodigen me heel lief uit en vervolgens kom ik maar 1 of 2 keer buurten. Sorry sorry sorry!!!
Ik merkte gewoon dat ik het eigenlijk helemaal niet bij kon benen twee kletsclubjes (eentje hier en die van jullie). En doordat ik dus de tijd niet had om me in te lezen in jullie clubje was het ook lastig om te reageren en mee te schrijven. Heel jammer want met jullie had ik een beetje kunnen vergelijken.
Nou ja excuses dus.
Ik hoop dat het met al jullie baby's net zo goed gaat als met Pienmini. Hij is al een lekker spekkie en de bv gaat ook nog steeds heel goed. Lieve meiden veel plezier op jullie nieuwe groep en heel veel geniet-plezier van jullie kleintjes.