Januari 2011
vrijdag 30 april 2010 om 19:13
Hallo allemaal,
Vanmorgen heb ik getest, ik ben zwanger!
In januari 2009 gestopt met de pil en een hele onregelmatige cyclus. Ik ben zo blij! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan.
Volgens mijn eigen berekening zou het in januari de bevaldatum zijn, vandaar dat ik dit topic open. Volgens mij was 'januari 2011' er nog niet, als het wel zo is, sorry dat ik deze aanmaak.
Jeetje, volgende week maar eens langs de huisarts enz.
Groetjes,
Streepjescode
Het is gelukt om de tabel toe te voegen! Als jullie de gegevens voor erin onderaan in jullie bericht dikgedrukt neer willen zetten, kan ik het gemakkelijker vinden en in de tabel plakken.
Je kan iets dikgedrukt typen door op het B-teken te klikken bij het schrijven van een nieuw bericht en tussen die ][ je bericht te typen, dus ....]typen[.....
Ik hoop dat het lukt!
NaamLftKindjeDatumProvOverigNollekex1exxSam
01-09-2010 14:20 uurMirre102291e30-12xZoon
04-12-2010Zoplotseling301e31-12xj/m is bekendStreepjescode301e3-1ZHDochter
25-12-2010 18:31 uurSofiaLaLa301e7-1ZHj/m is verrassing
verlof m.i.v. 29-11
zwangerschapsyoga
gestart 25-8Little Green281e9-1GRverlof m.i.v. 10-12Sinojo373e11-1NBverlof m.i.v. 1-12Mojitolise291e13-1UTverlof m.i.v. 15-12
zwangerschapsgym
start 23-10Mickey79311e15-1NBverlof m.i.v. 20-12,
zwangerschapsyoga
gestart 8-9Rituals_addict261e15-1NHxHelena281e15-1NHschildklierafwijking,
j/m is verrassingTeepje291e17-1ZHverlof m.i.v. 17-12
zwangerschapsgym
start 25-10Lichtelijk271e20-1DRzwangerschapsyoga
al gestartFloortje_7302e22-1OVzoon (08-02-2009)
verlof m.i.v. 11-12Mamamuis302e25-1DRxMoontje86242e26-1DRxMaliboo241e29-1UTverlof m.i.v. 27-12
zwangerschapscursus
start 4-10
Vanmorgen heb ik getest, ik ben zwanger!
Volgens mijn eigen berekening zou het in januari de bevaldatum zijn, vandaar dat ik dit topic open. Volgens mij was 'januari 2011' er nog niet, als het wel zo is, sorry dat ik deze aanmaak.
Jeetje, volgende week maar eens langs de huisarts enz.
Groetjes,
Streepjescode
Het is gelukt om de tabel toe te voegen! Als jullie de gegevens voor erin onderaan in jullie bericht dikgedrukt neer willen zetten, kan ik het gemakkelijker vinden en in de tabel plakken.
Je kan iets dikgedrukt typen door op het B-teken te klikken bij het schrijven van een nieuw bericht en tussen die ][ je bericht te typen, dus ....]typen[.....
Ik hoop dat het lukt!
NaamLftKindjeDatumProvOverigNollekex1exxSam
01-09-2010 14:20 uurMirre102291e30-12xZoon
04-12-2010Zoplotseling301e31-12xj/m is bekendStreepjescode301e3-1ZHDochter
25-12-2010 18:31 uurSofiaLaLa301e7-1ZHj/m is verrassing
verlof m.i.v. 29-11
zwangerschapsyoga
gestart 25-8Little Green281e9-1GRverlof m.i.v. 10-12Sinojo373e11-1NBverlof m.i.v. 1-12Mojitolise291e13-1UTverlof m.i.v. 15-12
zwangerschapsgym
start 23-10Mickey79311e15-1NBverlof m.i.v. 20-12,
zwangerschapsyoga
gestart 8-9Rituals_addict261e15-1NHxHelena281e15-1NHschildklierafwijking,
j/m is verrassingTeepje291e17-1ZHverlof m.i.v. 17-12
zwangerschapsgym
start 25-10Lichtelijk271e20-1DRzwangerschapsyoga
al gestartFloortje_7302e22-1OVzoon (08-02-2009)
verlof m.i.v. 11-12Mamamuis302e25-1DRxMoontje86242e26-1DRxMaliboo241e29-1UTverlof m.i.v. 27-12
zwangerschapscursus
start 4-10
donderdag 29 juli 2010 om 21:20
Helaas heb ik vandaag voor de verandering mijn avondeten er weer uitgegooid. Ik hoop dat het een eenmalige terugslag was van mijn lichaam, want ik had eigenlijk niet meer verwacht dat het weer zou terugkomen na al die weken!
Maar er is ook goed nieuws: we hebben een babykamer gekocht! helemaal blij. Het is wellicht nog wat vroeg, maar ach, hij wordt op zijn vroegst pas eind oktober geleverd, dus zo erg is het nu ook weer niet. We vonden hem mooi, dus wat maakt het uit? Ik moet dit weekeinde maar even uitdokteren hoe ik een foto kan plaatsen ofzo, daar heb ik nu even geen zin in, want ik ben weer lekker moe. Ik ga dus lekker slapen nu!
@mamamuis: balen zeg van je hoofdhuid! Af en toe een andere shampoo schijnt zoiezo wel goed voor je te zijn!
Maar er is ook goed nieuws: we hebben een babykamer gekocht! helemaal blij. Het is wellicht nog wat vroeg, maar ach, hij wordt op zijn vroegst pas eind oktober geleverd, dus zo erg is het nu ook weer niet. We vonden hem mooi, dus wat maakt het uit? Ik moet dit weekeinde maar even uitdokteren hoe ik een foto kan plaatsen ofzo, daar heb ik nu even geen zin in, want ik ben weer lekker moe. Ik ga dus lekker slapen nu!
@mamamuis: balen zeg van je hoofdhuid! Af en toe een andere shampoo schijnt zoiezo wel goed voor je te zijn!
donderdag 29 juli 2010 om 21:54
ook ik ben in januari 2011 uitgerekend en ik moet zeggen toch wel op een mooie datum 11-1-11.
Het is mijn 3e zwangerschap. de oudste is 9 en de jongste is 6 en wordt in dec 7, dus kan je wel zeggen dat dit een geplande nakomer is...
Ben nu 16 weken.
lft 37
3e
04-08 naa de verlos, controle
20-08 20 wkn echo, en hopelijk weten we dan wat het wordt..
NB
en hopelijk weer lekker thuis
Het is mijn 3e zwangerschap. de oudste is 9 en de jongste is 6 en wordt in dec 7, dus kan je wel zeggen dat dit een geplande nakomer is...
Ben nu 16 weken.
lft 37
3e
04-08 naa de verlos, controle
20-08 20 wkn echo, en hopelijk weten we dan wat het wordt..
NB
en hopelijk weer lekker thuis
vrijdag 30 juli 2010 om 06:17
Oe streepjescode, jij komt vandaag misschien het geslacht te weten! Spannend zeg! Je laat het wel even weten he! 
@teepje; moeilijk om je in te houden met dingen kopen he
. Maar eigenlijk alleen maar fijn, dan heb je m tenminste lekker vroeg en kun je mooi op tijd het kamertje afmaken!
Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen van zorgen om de 20-weken echo, beetje vroeg want het duurt nog 3 weken voor het zover is! Er zal allemaal wel niets aan de hand zijn maar ik vind het toch wel spannend. Gisteren waren we op kraambezoek en toen voelde ik heel erg hoe veel ik hoop dat alles bij ons ook goed gaat. Was overigens een allerpoepigst kindje en de ouders waren zooo trots, echt mooi om te zien.
@teepje; moeilijk om je in te houden met dingen kopen he
Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen van zorgen om de 20-weken echo, beetje vroeg want het duurt nog 3 weken voor het zover is! Er zal allemaal wel niets aan de hand zijn maar ik vind het toch wel spannend. Gisteren waren we op kraambezoek en toen voelde ik heel erg hoe veel ik hoop dat alles bij ons ook goed gaat. Was overigens een allerpoepigst kindje en de ouders waren zooo trots, echt mooi om te zien.
vrijdag 30 juli 2010 om 10:26
@floortje je hebt gelijk.... er zijn zoveel dingen die-je-nu-ineens- niet meer mag dat je er gek van wordt. Ik heb me heb nooit druk gemaakt over eten, sporten enz. Maar merk dat ik er nu (te?) veel mee bezig ben. Alles is zo onbekend en nieuw voor voor mij dat je snel geneigd ben te geloven wat in de boekjes geschreven staat. Je wilt immers het beste voor het kindje. Maar intussen is alles slecht!! Ik moet een goede balans vinden en vind het daarom prettig op dit forum te discussiëren!
vrijdag 30 juli 2010 om 10:48
Ja Teepje, we hebben er ook wel lang over moeten nadenken, maar liefst 3 hele maanden hahahaha. maar zodra deze geboren is dan is de andere net 7 jaar geworden, dus beide zijn dan wel zelfstandig(er) . Ik denk dat ik ook nu meer kan genieten van de babytijd, dat had ik met de jongste niet echt omdat de oudste een heel druk kind was en nog steeds maar nu is er bij hem adhd vastgesteld en heeft ie medicatie en nu is het gelukkig onder controle. En ik sta nu ook wel anders in het leven... dus dat wordt genieten.
vrijdag 30 juli 2010 om 10:58
Sinojo, welkom! Toch weer handig, een ervaren moeder onder ons midden!
Streepjescode: spannend! Ik heb me de laatste twee weken bedacht dat ik het geslacht toch ook al wil weten.
Vandaag wordt de laatste krat voor Moeders voor Moeders opgehaald. Hebben jullie je cadeautje al gekregen?
Net naar BodyBalance geweest (wie kent dit ook? Is van Les Mills). De 'rechte' buikspieren niet te veel proberen te belasten ,maar verder gaat het nog goed. Maar de instructrice heeft geen ervaring met wat een zwangere wel of niet mag, dus ik denk dat ik over een maand of zo ga beginnen met zwangerschapsyoga of zoiets en mij abo bij de sportschool tijdelijk 'bevries'.
Gisteren trouwens toch een duurdere mama-jeans gekocht van Noppies. Die van de Prenatal (mamalicious) ga ik terugbrengen, zat toch niet zo mooi. Ik ben er door die duurdere winkel trouwens pas achtergekomen dat je die spijkerbroeken van binnenuit nog aan kunt trekken. Zat in alle andere ook, maar dat was mij nog niet verteld... En in die duurdere winkel maken ze 'm ook gelijk korter, anders moet ik weer naar een naaiwinkeltje of zo. Of mijn schoonmoeder lastig vallen, maar dan moet ik er weer twee weken op wachten.
Streepjescode: spannend! Ik heb me de laatste twee weken bedacht dat ik het geslacht toch ook al wil weten.
Vandaag wordt de laatste krat voor Moeders voor Moeders opgehaald. Hebben jullie je cadeautje al gekregen?
Net naar BodyBalance geweest (wie kent dit ook? Is van Les Mills). De 'rechte' buikspieren niet te veel proberen te belasten ,maar verder gaat het nog goed. Maar de instructrice heeft geen ervaring met wat een zwangere wel of niet mag, dus ik denk dat ik over een maand of zo ga beginnen met zwangerschapsyoga of zoiets en mij abo bij de sportschool tijdelijk 'bevries'.
Gisteren trouwens toch een duurdere mama-jeans gekocht van Noppies. Die van de Prenatal (mamalicious) ga ik terugbrengen, zat toch niet zo mooi. Ik ben er door die duurdere winkel trouwens pas achtergekomen dat je die spijkerbroeken van binnenuit nog aan kunt trekken. Zat in alle andere ook, maar dat was mij nog niet verteld... En in die duurdere winkel maken ze 'm ook gelijk korter, anders moet ik weer naar een naaiwinkeltje of zo. Of mijn schoonmoeder lastig vallen, maar dan moet ik er weer twee weken op wachten.
vrijdag 30 juli 2010 om 12:30
He dames!
Sinojo Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. Leuk toch zo'n nakomertje. Kan me voorstellen dat je overal heel anders tegen aan kijkt en op een andere manier kunt genieten.
Streepjescode, ben benieuwd!!!! Spannend hoor!
Rituals, ik ben ook nog steeds ontzettend moe. Moeier zelfs dan in het begin. T is net half 1 en ik zit alweer te gapen.
Heb nu eindelijk 2 weken vakantie en kijk er echt naar uit om even 2 weken niets te moeten en even lekker uit te slapen als ik dat wil (jaja nu kan het nog)
En ja wat wel en niet mag allemaal. Ik vind het nog meevallen maar dan hou ik ook al niet van rood vlees enzo dus dat probleem heb ik niet. Enige wat ik mis is af en toe een wijntje verder mis ik niets. En rennen, zou willen dat ik het nog kon maar ik heb al erg veel last met lopen. Ja 14 weken en nu al problemen, baal er ook van. Van de week met de vk besproken en het is beginnende isiasch. Nu gaat het wel maar het kan ineens in mijn rug schieten wat doortrekt naar mijn bil en been en dan kan ik dus niet meer lopen van de pijn.Heb nu een afspraak bij de osteopaad, een vriendin van mij heeft dat goed geholpen dus we zullen het zien.
Ga nu eens even kijken voor een zwangerschapscursus.
Sinojo Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. Leuk toch zo'n nakomertje. Kan me voorstellen dat je overal heel anders tegen aan kijkt en op een andere manier kunt genieten.
Streepjescode, ben benieuwd!!!! Spannend hoor!
Rituals, ik ben ook nog steeds ontzettend moe. Moeier zelfs dan in het begin. T is net half 1 en ik zit alweer te gapen.
Heb nu eindelijk 2 weken vakantie en kijk er echt naar uit om even 2 weken niets te moeten en even lekker uit te slapen als ik dat wil (jaja nu kan het nog)
En ja wat wel en niet mag allemaal. Ik vind het nog meevallen maar dan hou ik ook al niet van rood vlees enzo dus dat probleem heb ik niet. Enige wat ik mis is af en toe een wijntje verder mis ik niets. En rennen, zou willen dat ik het nog kon maar ik heb al erg veel last met lopen. Ja 14 weken en nu al problemen, baal er ook van. Van de week met de vk besproken en het is beginnende isiasch. Nu gaat het wel maar het kan ineens in mijn rug schieten wat doortrekt naar mijn bil en been en dan kan ik dus niet meer lopen van de pijn.Heb nu een afspraak bij de osteopaad, een vriendin van mij heeft dat goed geholpen dus we zullen het zien.
Ga nu eens even kijken voor een zwangerschapscursus.
vrijdag 30 juli 2010 om 12:42
vrijdag 30 juli 2010 om 12:56
Oh wat leuk streepjescode.....
Ik mag over 2 weken en hoop dat ze het dan ook kunnen zien. Maar tot nu toe is de stand op dit topic 1-1....
Hier vandaag een poetsdagje. Boodschappen al in huis, morgen een dagje schoonfamilie.....dus vroeg op staan en naar Limburg. Niet zo'n zin in maar dat komt meer omdat ik heel erg zin heb om overdreven zwanger te gaan zodat ze er wel naar MOETEN vragen haha. En dat in combinatie met hormonen....ik moet me morgen in gaan houden haha
Ik mag over 2 weken en hoop dat ze het dan ook kunnen zien. Maar tot nu toe is de stand op dit topic 1-1....
Hier vandaag een poetsdagje. Boodschappen al in huis, morgen een dagje schoonfamilie.....dus vroeg op staan en naar Limburg. Niet zo'n zin in maar dat komt meer omdat ik heel erg zin heb om overdreven zwanger te gaan zodat ze er wel naar MOETEN vragen haha. En dat in combinatie met hormonen....ik moet me morgen in gaan houden haha
vrijdag 30 juli 2010 om 14:05
Streepjescode wat leuk!!!! Helemaal leuk, bij ons is het juist andersom: wij hebben al een meisjesnaam maar nog geen jongensnaam...
Mamamuis: heel veel succes morgen! En idd lekker overdreven zwanger doen!
Zo gisteren even lekker de boek de boel gelaten en in bad gaan zitten. Daarna lekker ingesmeerd en m'n bed ingedoken. 21:00 lag ik erin en ik denk dat ik dat vanavond weer ga doen! Heerlijk, heb eindelijk weer een beetje energie. Ook heb ik mezelf een ijzerrijk dieet voorgeschreven (lekker spinazie, tomaat en appelstroop!) en ben ik gestart met roosvicee ferro aangelengd met sinaasappelsap. Ff een ijzerboost erin, want kan zomaar zijn dat ik dat een beetje tekort kom. Misschien ook een tip voor jou maliboo?
Mamamuis: heel veel succes morgen! En idd lekker overdreven zwanger doen!
Zo gisteren even lekker de boek de boel gelaten en in bad gaan zitten. Daarna lekker ingesmeerd en m'n bed ingedoken. 21:00 lag ik erin en ik denk dat ik dat vanavond weer ga doen! Heerlijk, heb eindelijk weer een beetje energie. Ook heb ik mezelf een ijzerrijk dieet voorgeschreven (lekker spinazie, tomaat en appelstroop!) en ben ik gestart met roosvicee ferro aangelengd met sinaasappelsap. Ff een ijzerboost erin, want kan zomaar zijn dat ik dat een beetje tekort kom. Misschien ook een tip voor jou maliboo?
vrijdag 30 juli 2010 om 14:13
Streepjescode, wat leuk een meisje, het lijkt me zo leuk om het echt te weten! Wij hebben ook andersom, alleen nog maar een definitieve meisjesnaam, wel kanshebbers bij de jongensnamen, maar nog geen definitief iets. Wij zullen het pas over 5 weken weten.....
Klinkt goed rituals, dat bad, misschien ga ik dat van het weekeinde ook eens proberen!
Ik moet helaas weer even verder aan het werk....
Klinkt goed rituals, dat bad, misschien ga ik dat van het weekeinde ook eens proberen!
Ik moet helaas weer even verder aan het werk....
vrijdag 30 juli 2010 om 14:32
oja, ik heb nog een foto van het gekochte kamertje op mijn babybytes account gezet (je moet bij foto's kijken):
http://www.babybytes.nl/vip/teepje
http://www.babybytes.nl/vip/teepje
vrijdag 30 juli 2010 om 15:55
Tja Mickey79, ervaren hahahah nu inmiddels wat oudere kinderen idd, maar voor baby´s is het toch weer helemaal opnieuw. Want ik zag al wel dat er weer heel veel veranderd is qua voeding etc. Toen mijn oudste en ook bij de jongste geboren was, mocht ik geen kraanwater, moest het uitgekookt worden. spenen van de fles en flessen moesten iedere dag uitgekookt worden, nu lees ik dat je gewoon kraanwater mag en niets meer hoeft uit te koken,... en die bacterien dan.... daar heb ik dan wel weer mijn vraagtekens bij zeg maar.
Zo ook met slapen, mijn kinderen heb ik altijd onder een dekbedje gelegd want zeg nou eerlijk dat slaapt toch ook veel beter. Nu moeten ze kennelijk onder een deken.. nou niet hier hoor.haha en dan denk ik wel eens wat een verschil en er zit maar 7 jaar tussen...
Wat mij wel opvalt of dat komt omdat je misschien 7 jr verder bent, is dat naar mijn idee de aanschaf van baby spullen veel goedkoper is dan 7 a 9 jr geleden... ik had niets meer bewaard dus mag alles weer opnieuw gaan aanschaffen en soms val ik van de ene verbazing in de andere hoe goedkoop sommige dingen wel niet zijn....
Alleen de voeding en luiers die blijven net zo duur en worden maar niet goedkoper ahahahha..
Zo ook met slapen, mijn kinderen heb ik altijd onder een dekbedje gelegd want zeg nou eerlijk dat slaapt toch ook veel beter. Nu moeten ze kennelijk onder een deken.. nou niet hier hoor.haha en dan denk ik wel eens wat een verschil en er zit maar 7 jaar tussen...
Wat mij wel opvalt of dat komt omdat je misschien 7 jr verder bent, is dat naar mijn idee de aanschaf van baby spullen veel goedkoper is dan 7 a 9 jr geleden... ik had niets meer bewaard dus mag alles weer opnieuw gaan aanschaffen en soms val ik van de ene verbazing in de andere hoe goedkoop sommige dingen wel niet zijn....
Alleen de voeding en luiers die blijven net zo duur en worden maar niet goedkoper ahahahha..
vrijdag 30 juli 2010 om 16:38
@helena.....nee joh das ook nergens voor nodig haha. Misschien zou je baas dan wel meer begrip hebben hihi.
@sinojo.....voor mij is het dan 3 jaar geleden (bijna). Maar ik heb toen ook alles uitgekookt en dan zal ik deze keer ook doen. Ik hoorde wel dat als je de flessen enzo in de vaatwasser doet het niet hoeft omdat door de stoom van de vaatwasser het in feite al gesteriliseerd wordt. En wat betreft water.....volgens mij mag gewoon kraanwater maar bij Niek heb ik de eerste weken bar le duc/gekookt water gebruikt en toen hij was groter werd ben ik over gegaan naar kraanwater en de flessen in de vaatwasser. Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt.
@sinojo.....voor mij is het dan 3 jaar geleden (bijna). Maar ik heb toen ook alles uitgekookt en dan zal ik deze keer ook doen. Ik hoorde wel dat als je de flessen enzo in de vaatwasser doet het niet hoeft omdat door de stoom van de vaatwasser het in feite al gesteriliseerd wordt. En wat betreft water.....volgens mij mag gewoon kraanwater maar bij Niek heb ik de eerste weken bar le duc/gekookt water gebruikt en toen hij was groter werd ben ik over gegaan naar kraanwater en de flessen in de vaatwasser. Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt.
vrijdag 30 juli 2010 om 21:36
@sinojo: volgens mij moeten baby's ook elke twee jaar anders in bed gelegd worden, toch? Vroeger op hun buikje, drie jaar geleden nog op hun zij en nu alleen nog maar op de rug. Pffft...
@maliboo; hopelijk wordt het niet zo erg! Ik ben ook een beetje een rugpatiënt maar heb nog nergens heel erg last van (ik heb een holle rug, verkleefd ruggenmerg (moet af en toe los gekraakt worden), doorgezakte voeten, ik lijk wel een oud vrouwtje als ik dat zo schrijf, maar over het algemeen loop ik heel normaal, haha).
@streepjescode: leuk! Daarom wil het trouwens nu ook wel weten, anders denk je negen maanden dat het een jongetje is en dan is het een meisje of andersom! En moet je even omschakelen.
@rituals: ben ook nog steeds heel moe, lijkt veel erger dan in het begin, ik kan elke dag rond etenstijd een uur slapen en probeer dat dan ook te doen.
Vandaag mijn eerste vakantiedag gehad en man had vandaag ook vrij dus heb ik hem meegenomen naar Kids Factory in Breda. Vooral leuke behang ideeën opgedaan!
@maliboo; hopelijk wordt het niet zo erg! Ik ben ook een beetje een rugpatiënt maar heb nog nergens heel erg last van (ik heb een holle rug, verkleefd ruggenmerg (moet af en toe los gekraakt worden), doorgezakte voeten, ik lijk wel een oud vrouwtje als ik dat zo schrijf, maar over het algemeen loop ik heel normaal, haha).
@streepjescode: leuk! Daarom wil het trouwens nu ook wel weten, anders denk je negen maanden dat het een jongetje is en dan is het een meisje of andersom! En moet je even omschakelen.
@rituals: ben ook nog steeds heel moe, lijkt veel erger dan in het begin, ik kan elke dag rond etenstijd een uur slapen en probeer dat dan ook te doen.
Vandaag mijn eerste vakantiedag gehad en man had vandaag ook vrij dus heb ik hem meegenomen naar Kids Factory in Breda. Vooral leuke behang ideeën opgedaan!
vrijdag 30 juli 2010 om 22:18
@ Mickey, nou als je mij af en toe ziet lopen lijk ik net een oud wijffie. Ging vandaag vrij goed en ineens is de pijn er weer. Krijg zo massage van vriend!
Zullen ze die rare regeltjes allemaal ook in het buitenland hebben?
@ Rituals, ga morgen gelijk roosvicee ferrp halen, hopelijk helpt het!
@ Streepjescode, jee een meisje. Hihi das even omschakelen dan he. Ben ook heel benieuwd...over 2 weken weten wij het ook!
Zullen ze die rare regeltjes allemaal ook in het buitenland hebben?
@ Rituals, ga morgen gelijk roosvicee ferrp halen, hopelijk helpt het!
@ Streepjescode, jee een meisje. Hihi das even omschakelen dan he. Ben ook heel benieuwd...over 2 weken weten wij het ook!
zaterdag 31 juli 2010 om 19:24
Dag ladies, wat is het rustig hier vandaag! Was de massage van je vriend lekker maliboo? Ik heb nu soms ook last van mijn rug terwijl ik dat normaal niet zo heb.
Ik ben vandaag de hele dag op pad geweest en lig nu lekker te relaxen op de bank. Wel een beetje saai, man is weg en er is niet veel soeps op de tv. Ik denk dat het vanavond vroeg naar bed wordt met een boek!
Ik ben vandaag de hele dag op pad geweest en lig nu lekker te relaxen op de bank. Wel een beetje saai, man is weg en er is niet veel soeps op de tv. Ik denk dat het vanavond vroeg naar bed wordt met een boek!
zaterdag 31 juli 2010 om 19:57
Ja, wat een rust!
Ik blijf ook moe, maar ben bewust niet tussendoor gaan slapen omdat we zo nog weg gaan. En als ik rond etenstijd een uurtje wegdommel, dan voel ik me daarna eigenlijk echt niet fitter..
Vandaag behangboeken bekeken (en natuurlijk vind ik het duurste het mooiste....zucht, nog even heeeel diep over nadenken en verder kijken). En naar een inloopochtend voor draagdoeken geweest. Het lijkt me zo 'gezellig' om te gaan dragen. En makkelijk!! Via marktplaats al mijn eerste doek gekocht (een rekbare doek, heel geschikt voor pasgeborenen).
Ik blijf ook moe, maar ben bewust niet tussendoor gaan slapen omdat we zo nog weg gaan. En als ik rond etenstijd een uurtje wegdommel, dan voel ik me daarna eigenlijk echt niet fitter..
Vandaag behangboeken bekeken (en natuurlijk vind ik het duurste het mooiste....zucht, nog even heeeel diep over nadenken en verder kijken). En naar een inloopochtend voor draagdoeken geweest. Het lijkt me zo 'gezellig' om te gaan dragen. En makkelijk!! Via marktplaats al mijn eerste doek gekocht (een rekbare doek, heel geschikt voor pasgeborenen).
zondag 1 augustus 2010 om 13:45
@mickey, lijkt me ook super zo'n draagdoek, maar ik twijfel nog wel een beetje, omdat je volgens mij pas als je kind er is weet hoe het bevalt. En mijn man wil ook wel graag de mogelijkheid om te dragen, maar vindt zo'n doek bij voorbaat al gedoe, dus voor hem is zo'n kant en klare babybjorn ofzo weer beter. Weet dus nog niet zo goed hoe en wat en denk dat ik het eerst met lenen van zussen ga uitproberen. Maar voor mezelf lijkt me zo'n bykay draagdoek heel fijn!
zondag 1 augustus 2010 om 21:20
dag ladies, ik voel me een beetje eenzaam hier op het forum dit weekeinde. Mijn man moest het hele weekeinde avonddiensten werken, dus ik was veel alleen thuis. Ik heb me wel een beetje verveeld eerlijk gezegd. Het is een beetje rare gewaarwording voor mij dat ik dan eigenlijk te weinig fut heb om heel veel te ondernemen, maar me dan toch verveel terwijl ik op de bank aan het hangen ben. Ik ben vandaag nog wel lekker gaan banenzwemmen, en vanmorgen een stuk gaan wandelen. En daarnet heb ik mijn hele kledingkast leeggehaald. Alle spullen die de komende 6 maanden zeker niet gaan passen heb ik opgeruimd in een grote doos, en alle geleende positiekleding in de kast gelegd, allemaal helemaal netjes en klaar, dus dat geeft wel een fijn gevoel. Ik kan echt niet wachten om straks ook alle babyspulletjes klaar te gaan zetten, maar dat duurt natuurlijk nog een paar maanden 
Tja, en dan is het weekeinde weer voorbij, morgen weer werken! De motivatie is soms wat ver te zoeken sinds ik zwanger ben, ik moet het soms van ver halen... Ik hoef maar 1 plopje in mijn buik te voelen of ik ben weer helemaal terug bij de gedachten over babyspulletjes!
Morgen naar de 16 weken, hoera!
Tja, en dan is het weekeinde weer voorbij, morgen weer werken! De motivatie is soms wat ver te zoeken sinds ik zwanger ben, ik moet het soms van ver halen... Ik hoef maar 1 plopje in mijn buik te voelen of ik ben weer helemaal terug bij de gedachten over babyspulletjes!
Morgen naar de 16 weken, hoera!