Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meld...

MOet straks bij dokter langs komen, want anders bleef het een welles-nietes spelletje volgens ass.. (???)

Nouja ben benieuwd!

EN ik ga er idd vanuit Eef dat het goed te behandelen is, maar lijkt me zo'n gedoe in het allereerste begin....nouja baby heeft zich iig niet laten zien als nu-al-aller-eigenwijste-baby, want is gewoon vannacht ook blijven zitten. Vriend en ik hadden gisteravond nog zoiets van: Ja en zul je net zien, nu hebben wij even geen haast meer, heeft baby wel haast...Maar nee zit er nog hoog en droog in..
Nijn: dat is balen zeg! Maar kunnen ze niet gewoon uit voorzorg sowieso die medicijnen voorschrijven. Ik ben normaal ook niet zo van de medicijnen, maar bevallen met een schimmelinfectie en dan meteen je kindje besmetten is ook niks.

Joep: fijn dat deze nacht al beter ging. Dat uur wakker zijn van haar is niet leuk en erg zwaar, maar hopelijk duurt dit een nacht of drie en heeft ze het dan helemaal door. Ze kan blijkbaar wel zonder voeding, maar moet de gewoonte afleren.

Eef: wat leuk dat peuterpraat. Zo lief eigenwijs.

Lab: nog gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Weet iemand hoe het Belle is? En met Joan, Lel en Fien?

Willen jullie nog een meeting houden? Of gaat het niet meer door?

Ik moet straks naar de gyneacoloog. Ik heb gister contact gehad met de diabetesarts en volgens haar waren mijn waardes hardstikke goed. Zij denkt dan ook niet dat ik zwangerschapssuiker heb, maar adviseerde me wel om het goed in de gaten te houden.

Wat onze relatie betreft. Ik heb er zelf een goed gevoel over, dat ik echt tot man begin door te dringen. Of het ook echt gaat werken, daar kom ik pas in de loop der tijd achter.

Groetjes Manderley
Tjonge jonge zeg...

Kom ik bij dokter binnen, wist die niet eens waarvoor ik kwam...(ik denk dan Lees je even in..., maar blijkbaar werkt dat niet zo..)

Dus ik zeg: Ja ik heb een schimmeinfectie.

ZIj: Ja dus?

IK: Nouja en gister ass. aan de telefoon gehad en die zou overleggen en die had met u of uw man overleg gehad en

Zij: Ja met mij

Ik: Nouja en u zei: NIet behandelen, maar toen ik ging doorvragen bij ass. zei zij dat zij toch wel even met vk zou overleggen

zij: Zei de ass dat????????

Ik: Ja, want ik vroeg haar hoe het zat met spruw enz en ik had al contact gehad met vk, maar die zou terugbellen als het kwaad kon, maar die had niet teruggebeld en uw ass. zei toen ik zou als ik u was toch nog even met vk bellen, want wie weet is het wel een bacteriele infectie..dus vraag maar of zij het niet toch op kweek wil laten zetten oid

Zij: Nou nu wordt het allemaal wel heel moeilijk gemaakt..dit had nooit via u gespeeld mogen worden

Ik: Nee nouja, maar ik zit hier niet omdat ik het WEL wil, als u zegt dat het niet hoeft, maarja vk had het over spruw bij kindje

Zij: NOu die kans is klein, want er komt zoveel bloed/slijm enz vrij bij een bevalling

Ik: Nouja de vk zei dat die kans wel groot was en..

Zij: Ja maar je hebt toch ook onze argumenten gehoord?

Ik: Nee

ZIj: Nou het is een typisch zs kwaaltje, enige wat je eraan kunt doen is ontzwangeren en zo vlak voor een bevalling mag heel veel niet meer worden voorgeschreven

Ik: Ja vk zei dat dit wel mocht en als kindje wel spruw krijgt..

ZIj: Nou ik ga het even nakijken..

Oh het mag zelfs bij bv, dus ik schrijf u 1 tablet uit van 1200, want 3 x 400 , dan is de kans groot dat u de kuur niet af kunt maken...

SOrry hoor...Ik was echt een beetje flabbergasted..ze heeft het dus blijkbaar helemaal niet nagkeken, vond het gewoon een zs kwaaltje en binnenkort zou ik niet meer zwanger zijn, dus dan was dat ook weer over...

Sorry moest even mijn verhaal kwijt...

Heb iig nu wel de pil en baby mag dus wat mij betreft morgen komen...hahaha
zucht medici ZOOOO handig dat ze er zijn hoor. Maar soms krijg je er echt een punthoofd van. Zij zouen het toch moeten weten. In ieder geval waar ze het op moeten zoeken mochten ze het dan toch niet weten. grrr

Nou beval-ze morgen !
Nou Nijn, wat een sociaal onhandige dokter heb jij zeg!! Zit ze in een maatschap of is ze zelfstandig? (Als ze in een maatschap zit zou ik persoonlijk kijken of ik kon overstappen naar een ander...)
Meld...

Voel me vandaag eigenlijk best wel heel erg goed...ben net op werk geweest, collega was jarig.

Was wel even leuk. Nieuwe collega ook even uitgebreid gesproken. (heb wel even met haar gewrkt al hoor, maar toen werkte ik maar halve dagen en was heel druk, dus niet leuk ge social talked..nu wel. Wel veel over werk gehad natuurlijk, maar ook gehoord hoe zij het allemaal ziet op werk enz. Wel leuk!

Normaal heb ik trouwens de man van de dokter, maar de ass ging ervan uit dat ik onderzocht zou worden, dus ik denk dat ze daarom zoiets had van OK mevrouw is er ook..lijkt me fijner voo rjou.

Maarja dokter ging niet onderzoeken, ja ze ging eindelijk op onderzoek uit in het alwetende boek....

Was gister toen ik terug kwam erg pissed en vooral erg verbaasd, nu denk ik Tja ze heeft wel toegegeven dat het niet helemaal handig was en de ass. heeft (gelukkig) er een andere draai aangegeven door mijn doorvragen en nouja gelukkig heb ik nu die pil gehad en de volgende keer vraag ik eerst bij vk na...als het gaat om zs dingetjes...

Wel veel harde buiken vandaag en vannacht echt wel wat menstruatie-achtige krampjes gehad (weer eens), maar ik reken nergens meer op hoor...

HOop alleen niet dat het kindje za besluit te komen, want dat is de sterfdag van papa....Maarja ad andere kant als het wel zo is, moest het zo zijn....

Joep: Hoe gaan de nachten nu??
goedgekeurd!!

als ik volgende week haal, dan gaan ze kijken of ik al wat ontsluiting heb en evt strippen....Maargoed zo ver is het nog niet...

Had net bij afvegen wel beetje slijm...maarja of dat eenteken is van een naderende bevalling of door de infectie...dat weet ik dan weer niet...
Nijn: wat is het spannend. Weet je zeker dat die menstruatiekrampjes niet stiekum (voor)weeen zijn en het slijm niet je slijmprop?
Ik weet helemaal niets meer zeker haha

Ik ga ook nergens meer vanuit, al betrap ik mezelf er nu weer op dat ik denk Oh ik heb toch wel last van mijn buik...mmmm misschien krijgt vriend gelijk en wordt het 11-6, precies 2 jaar en 4 maanden na Yara....en ik was net een beetje gewend aan het idee dat het mss nog wel even zou duren...

Ik ga Yara nu ophalen...was lekker op KDV vandaag...

Heb net nog even een uurtje gelegen en voel me nog steeds redelijk goed (voor de middag) en zit nu ook t ebedenken Oh mss is dat ook wel een teken...dat ik er aantoe ben...

MUTS..hahaha
Nou nijn, je houdt het spannend! Weet je dat ik helmaal geen idee heb wanneer je echt precies bent uitgerekend? In het schema staat ook juni, en dat is nogal een brede tijdsspanne.

Mag ik even afreageren; Ik voel met K*T. Zo en dat uit mijn mond:)

Had ik hier gepost dat ik had gevraagd of ik minder kon gaan werken en dan echt op 2 dagen en dan 1 dag verschuiven naar de dag waarop ik altijd moet vergaderen? Dus dinsdag en vrijdag ipv dinsdagmiddag, wonesdag en vrijdag. Dat ik dan iets minder zou verdienen; tsja dan maar de aldi ipv de super.

Met mijn contract kunnen ze me namelijk verplichten om op 5 dagdelen te komen, ook al zijn mijn lessen op 4 dagdelen. Als ik ontslag zou nemen dan mogen ze me maar 4 dagdelen inroosteren.

Vrijdag zei de directrice dat ze dacht dat het wel zou kunnen maar dat er nog naar gekeken zou moeten worden.

Vandaag te horen gekregen dat het feest niet doorgaat zoals ik wil. Ook als ik ontslag neem kunnen ze me namelijk nog steeds op 3 dagen inroosteren.

Dat hoeven ze niet te doen hoor, het lukt makkelijk anders. Maar een beetje welwillend zijn ze niet echt en zeer onbuigzaam.

Dus dan kan ik met 10 lesuurtjes nog steeds op 3 dagen komen. En het was juist het plan dat ik niet meer zo vaak op hoefde komen te draven. Dus we gaan volgend jaar hetzelfde doen als nu.

Dinsdagmiddag naar de creche. lekker moe worden en dan woensdag weer de hele dag.

nou ben niet blij.
Joep: Balen zeg...maar wat bedoel je met ontslag nemen?? Dat je ontslag neemt voor een aantal uur? Dus dat je bijv 10 ipv 15 uur gaat werken en dus 5 uur ontslag neemt??

Ik ben trouwens vrijdag uitgerekend!

Nadat ik Yara had opgehaald, groooote dip. Vriend heeft gekookt. Ik was het ineens helemaal zat. Misselijk, heel warm en heeeel moe...

Gelukkig is vriend zooo lief en zei dus meteen: Op de bank jij, ik kook, wat wil je eten? En heeft de keuken aan kant gemaakt en de vaatwasser uitgeruimd (had ik hele dag de tijd voor gehad, maar nee hoor geen geklaag dat ik dat nog niet had gedaan) en weer ingeruimd. heeft Yara gewassen en in bed gelegd...Wat een lieverd is het toch ook...
Nijn melden. En Nijnvriend is echt lief!

Joep: ik begrijp ook niet helemaal wat je bedoeld met onstlag nemen. Maar het is wel balen, dat er eerst gezegd is dat het waarschijnlijk wel kon en nu kan het toch niet. 10 lesuren over 3 dagen is ook niet te doen lijkt me, dat neemt veel extra tijd.
nijn waar ben je?

Ik heb nu een contract voor 12 lesuren. (18 uur regulier) en wil ontslag nemen voor 2 lesuren. Dus dan houdt ik 10 lesuren (15 uur regulier) over.
Nijn??????

Joep: Nou begrijp ik het. Maar wel stom dat dat nog geen oplossing is en ze het alsnog over 3 dagen kunnen verdelen.

Hoe gaan de nachten nu bij jou?
NIJN IS BEVALLEN VAN EEN DOCHTER!!

Ze is gisterenavond geboren om een uur of negen, na een heftige bevalling van 2 uur (Nijn, je hebt mijn record gebroken )

Ze heeft JENTE en alles gaat goed!

(En nu gauw weer naar mijn les, zit gewoon illegaal te internetten hier :-) )
Nijn: gefeliciteerd!!! En wat een een mooie naam (die staat bij ons ook hoog op het lijstje meisjesnamen.)
Joehoe! Wat leuk!

Gefeliciteerd Nijn!
Gefeliciteerd Nijn!!!!!
gefeliciteerd nijn!

Toffe naam! Heerlijke korte bevalling ook, daar zijn we wel van hier geloof ik.

liefs Joep
Jente stond bovenaan mijn jongensnamenlijstje :-)

(Man wilde het niet, want ik heb een familielidje dat al zo heet)
Hoi dames,

Na een tijdje wikken en wegen heb ik besloten om te stoppen met het forum.

Ik merk dat ik me er echt toe moet zetten om iets schrijven en om stukjes te lezen.

En ik denk dat ik het moet doen omdat ik er plezier aan beleef en dat gevoel ebt steeds verder weg.

Wat ook wel meespeelt is het feit dat de golf van 2de kindjes nu echt op gang is gekomen en ik heb die wens op dit moment helemaal niet. Daardoor kan ik er niet over meepraten en deel ik het gevoel ook niet.

Meiden ik wens jullie alle goeds en geniet van de kleine mopjes!!

Dikke kuzzzz Belle
Ah Belle wat jammer zeg! Maar het moet inderdaad geen moeten voor je worden, dan gaat de lol eraf. Heeeel veel geluk en liefde met je gezinnetje.

En wat mij betreft mag je altijd aanhaken, of zomaar ineens wat posten hoor zonder dat je daarna weer aan ons 'vastzit'

Heel veel liefs!

Nijn zit je lekker te genieten in je kraambed? Volgens je hyves is ze weer prachtig?! Heeft ze ook rode haartjes?

Ik houdt je hyves angstvallig in de gaten voor foto's.

zucht mijn adhd-ertje stuitert om me heen en wil nu toch echt drinken en eten.

nou liefs Joep
Belle, jammer. Ik had al zo'n vermoeden dat je niet echt meer zin had, want je kwam bijna niet meer. Millie is nu ook echt afgehaakt geloof ik. Ik vind het jammer, maar als het een 'moeten' wordt is het idd niet meer leuk.
Belle: jammer. Maar ik sluit me bij de anderen aan, het moet geen verplichting zijn. En mocht ooit wel eens langs willen waaien, doe dat dan ook gewoon. Het mag gewoon een ego bericht zijn waarin je ons laat weten hoe het jou vergaat. Ik wens jullie ook heel veel geluk toe.

Hier gaat het z'n gangetje. Ik heb vandaag ondanks het mooie weer last van een dip. Maar dat zal er bij horen. Dochter is wel een lieverd. Ik moest zostraks even huilen, komt ze naar me toe geeft me een knuffel en veegt mn tranen weg. Aan de andere kant voel ik me ook schuldig, zij hoort mij helemaal niet te troosten, of zelfs maar verdrietig te zien.

Sinds een paar dagen ruimt ze na het verschonen zelf haar pamper op. Ik verschoon haar op het aankleedkussen op de grond. (als ze dan valt valt ze alleen van het aankleedkussen.) en voordat ik opgestaan ben, is zij ook al opgestaan en is met de luier in haar handen al onderweg naar de afvalbak.
Hoi,

Ik heb gisteren even naar Nijn gebeld. Alles gaat goed, Jente is een zoet meisje, die wel harder kan schreeuwen dan Yara deed destijds. Ze valt wel steeds in slaap met de bv, waardoor Nijn steeds moet kolven, en dat is een behoorlijke belasting voor haar, al met al is ze steeds een uur per voeding bezig.

Manderley, ik kan me voorstellen dat je af en toe een dip blijft hebben. Het is gewoon niet niets wat er gebeurt...

En grappig dat Roza naar eigen luiers opruimt. Herkenbaar ook. Ik had pas een luier bij de deur neergelegd, met het idee "die doe ik over 5 minuten als ik toch de deur uitga wel even in de kliko buiten", want het was nogal een stinkluier. Maar voor ik het wist hoorde ik de bak in de keuken klepperen en ja hoor, dat lag hij al in...

Ik probeer Zoon te leren dat hij om hulp moet vragen in plaats van gefrustreerd gaan schreeuwen en hard ergens aan gaan trekken als iets hem niet lukt. En zowaar, het werkt... scheelt een hoop irritatie moet ik zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven