Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
was is polkadot??
Fototoestel bleek in Quizz' auto te liggen......

Polkadot is witte grote stippen.

Vraagje: hoe krijg je een oranje kind weer huidkleurig? (tomatensaus....)
uh... geen ideeee...
Alleen even een hele dikke hoera voor Joan!!

Joeppie!!

Ik ben zoo blij voor je!

Eef sms-te vanmorgen en ik werd ineens heeeel erg blij.

Het is je zo gegund!!

Geniet er maar lekker van!!

Ik reageer snel weer op iedereen.....!!

Liefs Nijn
YES! Joan, ik WIST het! Ik kreeg namelijk een telefoontje van vriendin die IUI ging doen en zij is OOK zwanger (semi-spontaan, mede dankzij spoelen, want zuurgraad te hoog)! Ik dacht meteen:''Dan is Joan ook zwanger en ze gaat echt niet wachten met testen tot dinsdag!'' van geluk dan wel te verstaan! Wat een mooie dag vandaag, fan-tas-tisch! Ben echt reteblij, helemaal te gek, zeg! Happy happy, joy joy!

Hoe is het met de rest van de meisjes? Hier gaat alles goed! Dries was een engeltje vandaag, hij is een beetje verkouden en wordt daardoor altijd wat meer aanhankelijk. Deze knuffelkont zit daar niet mee, hoe meer knuffies en kusjes hoe beter (lekker met snot erbij, hmmmm ) Hoop niet dat het verder doorzet. Hij slaapt ook weer beter en eet weer goed, gelukkig. Ik maak een afspraak met hem als 'ie gaat slapen ("Lekker in je eigen bedje snurken, he? Dat hebben we bij deze afgesproken...!'' enz.) en dat schijnt wonderbaarlijk genoeg te helpen. Zul je zien dat 'ie vanacht gaat spoken, hahaha. We zien wel.

Ik heb trouwens recente foto's van Dries op Yahoo gezet. Hij is vandaag precies 1,5 jaar! Zucht, weer een mijlpaal Oh ja, Lab, keurt je meis 'em goed...?

Ik hou het kort vandaag, morgenvroeg op pad met een zus en m'n moedertje, we gaan naar IKEA. Daar ben ik al in geen 100 jaar geweest, niks voor mij. I IKEA!

Truste meissies en tot snel horens! Oh ja, Manderley, Belle en Nijn, mijn mobiel doet nu helemaal niks meer (sinds vrijdagavond kon ik ineens niet meer smsen -shock horror- en sinds zaterdag doet ´ie helemaal niks meer), had een simkaart die niet blijkt te deugen, krijg een nieuwe toegestuurd. Mochten jullie toevallig gesmst hebben, ik kon dus niks ontvangen. Zodra ik mijn nwe nummer heb sms ik wel weer!

xxx C
Zucht, straks komt het verhuisbedrijf de dozen ophalen, maar die staan in de schuur, en ik ben mijn sleutelbos kwijt. Kan m echt nergens vinden, en Sander is ook nog eens helemaal in Utrecht vandaag voor werk. Dus die kan niet even langskomen met zijn sleutels.

boehoe!

Fien
Schuur openbreken?

Raampje intikken?

Verhuisbedrijf bellen en de situatie uitleggen?
hallo!

het is gelukt hoor, minder drastische maatregelen dan jij voorstelt labje!

Ik heb verhuisbedrijf gebeld of ze wat later konden komen. Sander gebeld om tevragen welk type-sleutelnummer zijn sleutel heeft. Vervolgens de schoenmaker / sleutelman gebeld (hier in de wijk) met de vraag of hij dat type/nummer op voorraad had. Dat had hij. Net de sleutel opgehaald, en hoppa!

Deur is open.

Verhuisbedrijf weer gebeld dat alles gelukt is, en dat ze welkom zijn om de dozen op te halen.

Maar een gedoe is t wel zeg!

tot laterz

Fien
Dat was ook een oplossing! En creatief!

We zijn vanochtend bij het KDV geweest, wat is dat leuk zeg! Fiepje is helemaal platgeknuffeld door alle leidsters (dus ik kijk nu heeeeel trots)
Wel creatief ja Millie!

Ik ben heel moe, dus hou het hier even bij. Ga even op de bank liggen

baai!
allemaal even F5 voor Joan!!!!
Millie: slim hoor om een sleutel bij te laten maken? Ben toch ook wel benieuwd if je je eigen sleutels nog gevonden hebt.

En wat leuk dat het schema weer hebt bijgewerkt. Geweldig nieuws verdient ook een mooi nieuw schema.

Hier een meisje wat vanochtend niet wilde slapen. Vanmiddag moest ik met mijn opa en oma naar het ziekenhuis en toen heeft ze ook weinig geslapen. twee keer een half uurtje in de auto, verder wordt ze wel wakker gehouden door mijn oma. Nou ja, ze slaapt nu.

Liefs Manderley
Mogge knuffels!

Iedereen lekker geslapen? Leuke plannen voor vandaag? Joan niet te misselijk (wil je een crackertje lieverd, met een slap kopje thee, of zal ik direct de potten met augurken en rolmopsen te voorschijn vissen)? Eef niet te moe, beweegt Nootje lekker?

Ik heb 'm door: alle niet zwangeren onder ons: wij zijn nu het zwangerschapsondersteuningteam. Ook een leuk woord bij galgje trouwens.....

Liefs, Lab
Goeiemorgen,

Ik heb slecht geslapen door de wind, regen en het onweer. Lab, heb jij lekker geslapen

Ik zou vanochtend naar een vriendin, maar twijfel ivm de harde wind. Man had vanochtend moeite om op de weg te blijven met de auto.

Joan: hoe voel je je? Wie hebben jullie het verteld?

En Eef: jij natuurlijk ook hoe gaat het met je? Voor jou beginnen de laatste loodjes ook bijna he= Mijn toetsenbord is in de war ipv van een vraag teken krijg ik een =

dat ga ik als digibeet even uitzoeken
Mwah, niet zo heel lekker geslapen. Kon eerst niet in slaap komen, pas om een uur of half twee. Om half vier weer wakker wegens storm, om half vijf weer in slaap gevallen. Om half zeven werd ik wakker omdat Quiz weg ging, toen werd de hond ook wakker en eiste ontbijt, en daar werd Fiep weer wakker van.

Als Fiepje mee werkt, probeer ik vanmiddag nog wat te slapen....

Hoe zit het nu met dat ? en =?
hey liefies

Lang geleden eigenlijk..

Ik ben van het weekend weg geweest naar Maastricht en ma en di heb ik gewerkt..en het is echt belachelijk druk...dus geen tijd gehad om hier bij te kletsen

Gister was echt een vreselijke dag die begon met een scooter op mijn auto (ik had voorrang) en eindigde met hals over kop naar Groningen om iets af te geven en een auto te brengen naar iemand daar en toen was ik om 23.15 pas thuis...

Overdag tussen 9 en 13 in de auto door gebracht, ivm mijn schade en van 14 tot 16 uur gewerkt en daarna crisismanager geweest....

Ik heb vannacht dan ook helemaal niet lekker geslapen...mijn hoofd zat te vol.

Vanmorgen begonnen met hoofd leeg maken, dus alles op de mail naar mijn nieuwe collega en onafgehandelde dingen afgehandeld en nu lekker even op de bank.

Yara begint nu net wakker te worden, dus die kleed ik zo lekker aan en dan gaan we lekker even spelen.

Ik vind dit weer echt vreselijk...BAH...zo depri word ik ervan..

Labje ik zie dat je nog op Viva bent!! :-)

Joan: Hoe voel je je?

Joep: Niet weet een verkouden meisje he....BAH...

Vriendinnetje van mij is weer zwanger...Hun dochter is 2 maanden ouder dan Yara...

Hier nog steeds geen kriebels bij Nijnvriend...
Nijn: wat een dag had je gister. Ik hoop voor je dat het vandaag ondanks het onstuimige weer een stuk rustiger voor je is.

Lab: ik heb de pc maar opnieuw opgestart en toen was het over. Nu doet mijn ? het weer gewoon.

Ik ben toch maar naar mijn vriendin geweest, de wind viel nog wel mee. Ik was net voor 10 uur bij haar maar zij lag nog op bed. Nou ja ik ben gewoon een vroege vogel geloof ik.

Verder was het wel leuk, ben net weer thuis en ga even eten.
pfoei...wat ik net had. Ik ben niet bang voor honden....maar nu wel een beetje.

Onze buren hebben een GROTE herdershond, het beest was onstnapt en liep in onze tuin. Ik zie hem lopen en denk ik ga hem even terug brengen naar zijn eigen erf voordat hij straks onze tuin uitgaat, de weg oversteekt en aangereden wordt.

Dus ik loop naar buiten en zeg: Bello kom mee, Bello loopt rustig achter mij aan naar zijn erf. Ik wil daar het hek open doen zodat hij naar binnen kan, begint dat beest te blazen naar me, tanden bloot. Ik zeg: rustig, rustig ga maar naar binnen, hij kijkt me nog even aan en holt zijn eigen tuin in.

Ik werd toch wel even bang dat hij me zou bijten ofzo. Het schoot door mijn hoofd dat honden ruiken als je bang bent en dan juist toeslaan.

Nou ja gelukkig is het goedgegaan, maar mijn hart klopt nog in mijn keel en mijn benen trillen ook nog.

Zo het is een heel verhaal, maar ik moest het even kwijt.

Liefs Manderley
Morgen lieverds!

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je 's ochtends wakker wordt en denkt: 'nou, nee. Vandaag hoeft niet zo nodig voor mij".

Dit is dus zo'n ochtend. En er is maar één oplossing: uitgebreid ontbijten, de kapper bellen voor een afspraak binnenkort, de huisarts bellen om eindelijk een afspraak te maken voor dat uitstrijkje en vanavond toch maar op de weegschaal klimmen. Laat ik Quizz wel kijken hoe erg het is en dat mag hij dan niet vertellen (soms is het heel lastig om een meisje te zijn, met meisjes-instincten).

Hmm... Fiepchen ligt op haar buikje, met twee grote knuffelbeesten op haar rug. Hoe kan dat?

Liefs, Lab
Grrr.... heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt om een afspraak te maken voor een uitstrijkje, kan ik pas over een MAAND terecht. Het zat me niet echt lekker, dus heb ik terug gebeld en uitgelegd dat ik in de zogenaamde ' controle-na-biopsie-groep' val.... na veel gemor kan ik nu volgende week terecht.

En ik vrees dat ik volgende week weer ongesteld ben, dus dan zal ik het weer moeten verzetten.

Drie minuten werk, een uitstrijkje! Waarom moet je dan een maand wachten tot ze daar tijd voor hebben???
hey!

Ja Lab dat gevoel ken ik...dat je het liefst de hele dag onder de dekens blijft liggen...

Ik had dat gisteren een beetje.

Het was zulk vies weer, ik kon nergens heen.

Ik zat met mijn hoofd alleen maar bij mijn werk en werd continu gebeld door nieuwe collega. UOH zei dan doodleuk ja dat weet ik niet, dat weet Nijn....En ja hoor daar ging de foon weer....

Maargoed vandaag is al een stuk leuker. De zon schijnt door de donkere wolken heen, ik ben nog niet gebeld en ik heb gisteravond nog even een uurtje gewerkt en heb weer orde in de chaos in mijn hoofd..

Heb lekker al gewandeld, dus ik voel me lekkerder dan gister, Ohja en ik heb ook al gestoft en gezogen...

Yara ligt nu in bed, maar ik geloof niet dat ze echt van plan is om te gaan slapen. Maar ik laat haar gewoon nog min. een uur liggen...Kan ik zo even wat doen in huis. Konijn moet nog een schoon hok, aardappels geschild, witlof gesneden, koelkast heeft beurt nodig...dus genoeg te doen.

Hoe is het verder bij jullie allemaal?

Manderley: Ik kan er niets aan doen, maar ik ben ook bang voor herdershonden...en waarom? Geen idee. Alle andere honden vind ik bijna allemaal leuk, maar herdershonden vermijd ik liever!

Eef: Hoe is het met je buik?

JOan: Hebben jullie het al veel mensen verteld? En gaat het goed?

Belle: Lekker aan het skiëen? VIel het mee met de andere family?

JOep: Hoe gaat het met je meisje?
Hello hello

Millie..wat een verhaal zeg, maar eigenlijk wel raar dat je zo een sleutel bij kan maken, kan dus iedereen?

Bedankt voor je kaartje!! Zo leuk

Labje: Ik moest vorig jaar voor een uitstrijkje, maar door alle omstandigheden van vorig jaar niet geweest. Eigenlijk wil ik het ook gaan doen, (weet niet of het nu ook kan) Vind zlke dingen wel erg belangrijk

Nijn:Wat een shit dag heb jij gehad zeg, bah een scooter op je auto, hopelijk valt de schade mee

Manderly: Kan me voorstellen dat je schrikt van die hond, ben ook nooit zo weg van blaffende honden, al zeggen ze blaffende honden bijten niet, maar toch.....

Joep: ben je sitenaam kwijt...wil ook je schilderijen weer eens zien

Lel: Wat wordt je mannetje al weer een grote vent en zo'n leuk koppie

Belle: hoe gaat ie daar?

Eef: Gaat ie weer een beetje, had het idee dat je er vorige week een beetje door zat.

Heb je nog wat van potentiele kopers gehoord? Duimen maar

Ja en hier....

Het gaat helemaal toppie, nergens last van, beetje meer moe, maar dat mag geen naam hebben. Heb mijn eerst cadeautjes gekregen en dat voelt zooooo gaaf. Als ik alleen al kijk hier boven aan de pagina, sta ik er gewoon bij dat ik zwanger bent, ongelooflijk!!!! maar zo gaaf. Oja mijn uitgerekende datum is 14 november, week na mijn verjaardag, 3 april heb ik eerste echo, hopelijk klopt er een hartje en misschien wel 2, afwachten dus.

Heb het nu alle mensen verteld die ook wisten van ons ICSI gebeuren, zulke leuke reacties, zo gaaf!!!

Wat hebben jullie gedaan toen je wist dat je zwanger was, moet ik ergens aan denken. Ga volgende week moeders voor moeders bellen, hebben mij enorm geholpen, dus nu kan ik mooi wat terug doen. Ik hoor wel als ik iets vergeet, ik heb zelf het idee dat ik gewoon moet wachten tot na de echo.

Knuffel Joan
Hoi,

Net terug van een tweedaagse "heisessie" met mijn werk. Met z'n allen in een hotel in verweggiestan overleggen... blèh! Ben nu doodop, heb wel 100x bedacht wat een nuttige dingen ik die twee dagen allemaal had kunnen doen in plaats van naar oersaaie voordrachten luisteren...

Oh en ook nog giga-aanvaring gehad met collega. Ik had gelijk, dat gaf ze ook toe, maar vervolgens ging ze wel verder dat ik de lat te hoog had liggen, dat ik teveel wilde, etc etc, terwijl ZIJ zich niet aan de afspraken houdt en ik gewoon mijn taak doe! Nouja... het is uitgepraat geloof ik en ik vind het ook allemaal wel prima. We zouden een project draaien maar het komt er op neer dat dat nu blijft liggen "omdat er geen tijd voor is" (prioriteiten stellen?), oké, in mijn eentje kan ik het niet doen, en als zij niet (meer) meewerkt, dan is het ook niet meer mijn probleem. Dan doen we het toch niet. Heb ik lekker meer vrije tijd de komende weken! (Nouja... vrije tijd... hoef ik eindelijk geen overuren te draaien)

Mmmm zal wel een behoorlijk vaag verhaal zijn realiseer ik me.

Verder redelijk positief nieuws wat betreft verkoop huis: de kijker van afgelopen vrijdag heeft de voorkeur uitgesproken voor ons huis (hij had die van ons + die van de buren bekeken) en belt volgende week als het goed is terug om een afspraak te maken voor een tweede bezichtiging. Zijn ouders zijn nu op vakantie en die wil hij meenemen (alleenstaande jongen). Dus met een beetje geluk hebben wij volgende week een tweede bezichtiging! Oeeeeh spanneeeeeend!

Ga ff mijn werk mail checken en dan voor de tv hangen! Baai!

E.

PS: Joan: je hoeft eigenlijk niets te doen nu. Moeders voor moeders kun je bellen, en zaken rondom echo enzo is bij jou al geregeld. Je moet je huisarts even inlichten en verder 'moet' je rond 12 weken de kraamzorg regelen (niet later!). Ik zou met een maand of 3-4 alvast een cursus boeken als je dat wilt (want anders zitten ze wellicht vol) en verdere voorbereidingen hoef je pas rond maand 5-6-7 te doen. Levertijd van sommige kinderkamertjes is zo'n week of 10-12, dus hou daar rekening mee. En levertijd van kinderwagens kan aardig oplopen.

Oh, en uitstrijkje is nutteloos bij zwangerschap en half jaar er na. Dan is het onbetrouwbaar.
Hahaha; als ervaringsdeskundige geeft Eef Joan even de spoedcursus zwanger zijn. Ik heb nog 1 opmerking; laat je huisarts het even weten met een telefoontje, dan weet hij het en de apotheek ook als het goed is ivm voorschrijven van medicijnen eventueel in de toekomst.

Joan; hoeveel testen ben je al verder???? Mijn webadres is kunstschatjes (+www en .nl) als je achter .nl /test zet krijg je de nieuwste versie met nog meer schilderijen.

Hier heerlijk geschilderd met zusje vandaag. (het hoofd van haar man en zij in zwart-wit-grijs) Erg leuk en gezellig.

Meisjeis weer wat beter. Ben dinsdag naar huisarts geweest met haar ivm wit plekje op tond en zoveel ziek zijn. Haar kleieren waren erg dik en slijmvliezen erg opgezet en geirriteerd maar hij twijfelde om er nu al iets aan te laten doen (knippen) Helemaal mee eens, dus we kijken het eens aan. Wat het voorjaar doet.

Morgen vergaderen. Zaterdag 3 verjaardagen vieren. Dat wordt een maraton dus.

Liefs Joep

En eef super van je huis!!
he jongens dit kan niet hoor; een dag niets schrijven!!!

Vandaag vergaderd voor de rapporten, zeer effectief dus we waren 3 kwartier eerder klaar! Het zonnetjescheen zo vrolijk buiten dus ben meteen naar huis gesjeesd.

Nu ligt humpie dumpie te slapen, dus kan nog niet weg. snif.

Och beetje forummen is ook wel leuk

Gisteren zij ik dat ik 3 verjaardagen had in 2 dagen, nou het zijn er 4. En dat gaat deze mevrouw dus mooi niet doen!

Oh ze is wakker; lekker naar buiten dus!

Veeel liefs

Joep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven