Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeeeetje wat een rust zeg...

Hier gaat het allemaal goed hoor

Vanmorgen naar CB geweest en ze heeft de BMR prikjes gehad, heeft heeeel even een kikje gegeven, maar verder niet

Weegt nu 9237 gram en is ongveer 78 cm.

Gewicht is op onderste gemiddelde lijn en lengte precies op middelste lijn. Als hte tenminste echt 78 is, want madame wilde niet stil en recht liggen....:-)

Verpleegkundige vond haar lekker nieuwsgierig en een dametje met eigen wil. :-)

Doet het dus gewoon hardstikke goed! (maar dat wist ik stiekem al natuurlijk.. :-) )

Ligt nu heel veel te brabbelen in bed.

Ze zat zo vreselijk te gapen in de auto, dat ik dacht nou dan leg ik haar even in bed, maar ze wil niet slapen geloof ik...oh nu is ze stil...

Ga even de wc poetsen.. BAh...
Waar is iedereen? Hoe gaat het met alle zwangeren? Zijn er al echo's geweest? Wil er ook iemand weten wat het geslacht van nr 1 en/of 2 is?

Hier is het ook rustig. Ik ben bezig om een bedrijfje op te zetten...eens kijken of ik wat geld kan bijverdienen. Rosa was gisteren een beetje uit haar doen, vanmiddag hebben we met z'n tweeen geslapen. Ik was erg moe.

Ik ga nu de tuin even in, het is heerlijk weer!

Liefs Manderley
Met deze zwangere gaat het wel oke. Ik wil niet weten wat het geslacht van onze nr 2 is, net als destijds bij nr 1. De meeste mensen gokken op een meisje (vorige keer ook). Ik draag nu naar voren, vorige keer meer rond. Ook is mijn huid nu zuiverder dan wanneer ik niet zwanger ben, ondanks de HUGE ladingen chocola die ik eet. Vorige keer was mijn huid juist veel pukkeliger dan normaal (ik ben normaal al een Pukkelduckie zeg maar)

ff aandacht aan Man besteden nu... baai!
Joep en Joan hoe gaat het met jullie? Moe, Misselijk?

Lel, Lab en Belle waar zijn jullie???????

Nijn: wat is Yara nog klein, Rosa is al 70,5 cm en ze woog de laatste keer 8740gram. Rosa komt dan ook dicht in de buurt van de bovenste lijnen.

Eef: ik denk ook dat je een meisje in je buik hebt zitten. Gewoon vanwege de verschilletjes. Maar ik droeg bij Rosa ook rond, dus de vorm zegt niks.

Fien heeft Kasper al post ontvangen?

Liefs Manderley
hey!

Oh wat genieten he dit prachtige weer..

Ik ga met meissie veel op de fiets weg met dit weer en ze mag nog steeds lekker in de grote zandbak spelen en ook dat vindt ze helemaal geweldig.

Ik zit tijdens haar slaapje heerlijk in de tuin met een boek en bedenk me met dit mooie weer weer hoe geweldig het zou zijn om ft mama te zijn....hahaha dat hou ik nog geen maand vol, tenzij het iedere dag zulk weer is,,,

Manderley: Wat voor bedrijfje ben je aan het opstarten?

Mil: Hoe gaat het met je zoektocht naar een nieuwe baan?

Eef: Ik had met mijn zs ook pukkels en nog steeds, dus dat wil niet zeggen dat het een meisje wordt hoor...maar een meisje zou wel heeel leuk zijn.

enne hoe lang wil je er wel tussen hebben dan (tussen nr 2 en 3)

Labje: Knuffel voor jou

Joep: Waar ben je??

Joan: Wat vresleijk dat je zo beroerd bent. Ik weet hoe het is en ik heb helaas geen tips voor je..hoop dat het met 12 weken over is...

Lel: waar ben jij?? Toch niet weer internetloos he??

Oh NIjnvriend wil denk ik toch niet heeeel snel starten voor een tweede...Hij vroeg mij gisteren condooms te halen...(die zijn dus nu echt bijna op) Voelde een lichte teleurstelling, maar wilde er niet op die manier over beginnen...wil dat hij zelf kan aangeven als hij er klaar voor is....
Nijn, ik geloof dat ik zou zeggen tegen je vriend dat hij die condooms lekker zelf mag halen Hij is immers degene die ze zo belangrijk vindt...
Haaaaai Ladies!

Neeee, niet nog een keer internetloos (valt weer alles mee, he?). Wel moeoeoeoeoe! Dries slaapt tegenwoordig ''door'' (een soort van), maar wordt wel rond een uur of 6 wakker en kan/wil dan niet meer verder slapen. Ik probeer het zolang mogelijk te rekken, maar ik scharrel tegenwoordig toch tamelijk vroeg door het huis. En ik ben zo geen ochtendmens, brrrrr. Moet wennen aan dit nieuwe (kl*te-)ritme. Ik begin rond half tien te knikkenbollen en dan hup naar bed. Behalve nu dan want heb zitten kwekken met een vriendin.

Okay, hoe is het met iedereen? Hier alles goed! Gister spul gekocht voor Koninginnedag. Een vlag en oranje glitterspray voor Dries' haar (haha!). Ga nog oranje Arafat-shawl voor mezelf halen (vet hip, echt wel) en een oranje boerenzakdoek, ook voor Dries. Wij gaan los dit jaar

Verder weinig nieuws, eerlijk gezegd. S vertrekt binnenkort voor een week of 2 naar Algerije, en wilt dan in september nog een keer met z'n 3en gaan. Welja...! Doe maar duur! Nou ja, hij werkt veel over dus als het geregeld kan worden: okay. Gadver, ik heb helemaal geen ene r**t zin om te gaan, maar ja, ze zitten te springen om Dries te zien, en ik laat ze niet met z'n 2en vertrekken voordat ik straks met een mini-hooligan thuis zit (van pedagogiek heeft S' familie geen kaas gegeten, moet ik eerlijk zeggen. Ik wel, dat scheelt, ahum). Nu wil ik saampies met m'n lieve moedertje (en Dries, ofcourse) een weekendje naar Noordwijk (daar hebben we altijd met de hele familie vakantie gevierd, dus wij zijn nog steeds helemaal fan van Noordwijk, terwijl het nou eigenlijk niet zo heel gek veel voorsteld, maar soit). Als surprise, voor het oppassen, eten koken, Dries verwennen enz. Dus aan wie z'n geldboom mag ik effe schudden...?

Ik zie dat het 9 voor 11 is, veel te laat alweer, morgen weer fris en fruitig brillen verkopen dus duik in bed.

Sorry dat ik even niet sociaal doe, volgende keer doe ik weer beter mijn best...! Dikke knuf voor allemaaaaaaal!

Alle liefs, C.
Manderley,

Was dat leuke nijntje rompertje-pakje van jou?????

Wat lief!

We kregen opeens post, en er was geen kaartje of naam... Ik wist dus niet van wie het was. hahaha

nou dankjewel hoor!

liefs

Fien
oeps...ik heb even gekeken..ben ik vergeten het kaartje erin te doen. ja dat heb ik dus opgestuurd. Past het wel nog? Ik hoop het, volgens mij valt het vrij groot.

Liefs Manderley
haaai

Het is hier heeeeeeeel druk geweest, en ik was heeel moe, maar nu gaat het sinds een paar dagen wel beter.

Ik snap soms niet hoe ik het allemaal doe zo. (en van jou al helemaal niet Eef!)

Eef; bedankt voor je kaartje erg lief!!! Jullie nu aan het verhuizen??

Nijn bedankt voor je sms, ook erg lief.

Bij de november moeders waar ik ook af en toe post heeft iedereen al echos gehad en hartjes gehoord en ik moet nog anderhalve week wachten, en ik begin het nu toch wel zat te worden.Ik wil gewoon weten dat het goed zit. Punt.

Ik voel mijn baarmoeder al vrij hoog zitten met een volle blaas en die is toch wel echt een stuk groter, net als mijn boezem die ik weer vast moet houden met het traplopen anders doet tie pijn. Daar hou ik me dan maar aan vast.

Ik hoop de komende weken weer vaker er te zijn hoor.

Ohhh ik heb nu 2 weken vakantie!!!! Heerlijk. Ik ben ook erg blij dat ik deze weken gered heb op school zonder me ziek te melden. Ben ik best trots op gezien hoe ik me voelde. En als ik terug ben en de echo is goed mag ook iedereen het weten. (en zullen ze het ook wel zien, dat gaat wel sneller met een tweede)

Joan; gaat met jou alles ok?

Lel; tsja je schoonfam moet je jun kleinzoon ook wel eens laten zien he?

Ik ga even van het weer genieten.

liefs Joep
hello!

Heerlijke verjaardag gehad vandaag...Was eens een keer niet belachelijk druk door bevalling nichtje, weekendje weg oom, werkend neefje en allerlei andere mensen die gewoon niet zijn geweest...

Maar ik vond het prima zo.

Niks geen geren en gevlieg...lekker

Onze tuin is klaar, althans het achterste terras gedeelte en daar hebben we volop van genoten vandaag.

Joep: Fijn je weer te zien hier!

Eef: Hoe was de eerste nacht in nieuwe huis?

Belle: Waar ben je??

JOan: Voel je je wat beter?

Lel: hai!!!

Manderley: Hoi!

Millie: Hey!

Labje: Hoe is het met jou?
Nijn gefeliciteerd!!!!

Ik zag een berichtje via mijn hyves en dacht oh wanneer zou het de 27e zijn (dacht volgende weeek of zo) Nou ; vandaag dus

Lekker dat het rustiger was, en dat je dat niet erg vond.

liefs Joep
Ohhhhhhhhhhhhh nijn!!! Ik ben er nog wel hoor!!! Maar zit erg weinig achter de computer.

En ben dus ook helemaal je verjaardag vergeten. Mijn collega heeft dezelfde naam als jij. En ik dacht dat zij dat dus was op de hyves!!! hahahhaahhaah

Gefeliciteerd met je verjaardag nijntje!!! Dat je maar een grote meid mag worden! ;)

Ik heb het aankomende dagen nog druk dus zal heir weinig zijn vrees ik....

Maar ik kom zo snel mogelijk!!!

Daaaaaaaaaaaaaaaaaag

Belle
Hoi,

Hier erg druk met verhuizen. Nijn, had je nog een kaart of sms willen sturen, maar door alle chaos ben ik dat vergeten

Sorry.... En gefeliciteerd nog!!

Verhuizing gaat voorspoedig, maar ben wel best moe. Helaas heb ik op mijn eerste verlofdag ( ) last gekregen van een onverklaarbaar opgezwollen voet. Morgen moet ik naar de vk, ga ik vragen of het met zwsch kan samenhangen. Anders moet ik toch naar de dokter vrees ik. Kan amper lopen. Ik baal er goed van!

Zoon kan matig wennen aan het nieuwe huis, ondanks de behoorlijke voorbereiding (paar keer peer week naar huis, veel vertellen wat er gaat gebeuren, samen zijn dozen inpakken, speciaal boekje dat mijn moeder voor hem heeft gemaakt met foto's van hem en oude en nieuwe huis, etc). Hij heeft regelmatig driftbuien. Maar hij vindt het ook spannend en leuk. Ik zelf ben he-le-maal blij. Ik wilde eigenlijk niet uit ons oude huis weg, maar na twee dagen hier ben ik om. Wat een rust! En wakker worden van vogeltjes in plaats van acht schreeuwende kleuterklassen onderaan de flat. Geen auto's die de hele dag toeteren en met stationair draaiende motoren staan... geen geschreeuw, geen keiharde muziek en vooral... geen wietlucht... het scheelt maar drie straten, maar wat een wereld van verschil!!

Grtz. E.
Oh en Joep, super goed van je dat je je zonder ziek te melden door de eerste periode heen hebt wezen te slaan... daar kan je dan trots op zijn he!

Ik heb me in mijn hele zwangerschap 2x ziek moeten melden, 1x was ik gewoon echt ziek, los van zwangerschap (Norro-virus, op eerste verjaardag van Zoon...) en 1x was het niet eens mijn werkdag, maar moest ik wel komen voor een of andere onzinnige "wendag" in het nieuwe gebouw. Had toen last van mijn rug en moest Zoon meesjouwen, auto in, auto uit, etc... zag ik niet zitten. Maar vind dat niet echt telt, het was immers niet mijn werkdag...
been doet au
* komt even terug van emo-vakantie om kusje op pootje van Eef te geven*

Even huisartsenpost bellen???
ik word gek....

Punt1: ik ben aan de dunne..... ik heb me al 2 keer kunnen verschonen :(

punt2: ik moet ongesteld worden. mijn humeur is dus waardeloos.

punt3: Frouk is op dit moment een verschrikkelijk monster. 's nachts slaapt ze gelukkig goed maar overdag kan ik haar wel achter het behang plakken! Janken om niks en als ze moet slapen gaat ze recht op in bed staan en heel hard schreeuwen.

Ik word er echt niet goed van. Daarnet heb ik haar met "grof geweld" weer in bed gelegd, heb de deur dicht gedaan en ben op mijn eigen bed gaan liggen om eens lekker te gaan huilen.... helaas lukte het niet om er tranen uit te persen! Dus dan maar "droog" huilen.

Blijkbaar was dat een goede keus want frouk was opeens stil.

Kinderen zijn leuk..... maar soms NIET!

Het liefst zou ik dan heel hard willen schreeuwen..... maar ik ben een goede moeder.... ahum...... dus schreeuw ik niet.

Maar ik zou het wel heel graag willen....

Heeeeeeeeee het zonnetje komt door! hiep hoi!

Kan ik straks lekker naar buiten met hond en kind. Misschien gaan we wel even naar de kringloopwinkel of de ikea!!!

Ga je mee nijn!!!

Belle
Nou Belle op zich op ieder ander moment wilde ik wel mee, maar vandaag klink jij niet als leuke Belle, dus volgende keer maar weer.. :-)

Ik heb vandaag gewerkt, nouja..had eigenlijk een zakenlunch, maar men noemt het werken...:-)

Ik ga vanavond voor het eerst in tijden weer eens uit. NIjnvriend gaat niet mee, dus ik ben benieuwd hoe lang ik het volhoud.

Nijnvriend is beetje oververmoeid. dus die gaat heeel verstandig niet mee.

Verder weinig nieuws...

Yara heeft tot nu toe nog weinig last van BMR (is nu week geleden), wel merk ik dat ze pieperiger is, dus eerder ontevreden...maar het andere moment als het wel gaat zoals zij wil, is ze heeeel vrolijk...

Hoop dat het hierbij blijft.

SInds een week ofzo is zij ook een buikslaper!

Nou meissies tot snel

PS Eef door de drukte ben ik ook vergeten jou een happy new home kaartje te sturen..staan we dan nu quite?? :-)
Oh en Belle heb je er over nagedacht dat Frouk misschien wel een slaapje aan het skippen is?

Yara deed 's ochtends ook niet meer leuk een slaapje en nu blijkt dat ze met alleen een slaapje 'smiddags zich prima redt en dan zo 2 uur slaapt.

ALs ik haar er 's ochtends wel in leg, slaapt ze 15 minuutjes of heeeel misschien een uur (heeel verschillend) en dan 's middags slaapt ze gewoon niet....

Idee??
Hoi,

Belle, wat vervelend... misschien inderdaad een middagslaapskip-actie van Frouk? Zoon slaapt hier ook nog maar 1x per dag, tussen 11 en 3, en dan vaak 2 uur, soms zelfs 3 uur.

Nijn, we staan quitte :-)

Ik was trouwens vandaag een doos aan het uitruimen met daarin veel kaartjes, en daarin kwam ik er wel 10 van jou tegen :-)

Mijn pootje komt vlgs vk door de zwangerschap en schijnt niet ongebruikelijk te zijn. Veel met pootje omhoog en verder niet teveel zout eten (vorige keer was mijn bloeddruk te laag en moest ik weer wel zout eten...)

Helaas ligt de baby (nog) niet goed, het ligt wel met hoofdje naar beneden, maar dwars, dus hoofdje aan de zijkant en ruggetje voor de baarmoedermond. Als ik op dit moment zou moeten bevallen zou het 100% zeker een keizersnee worden, want vaginaal bevallen is met deze ligging niet mogelijk. Ik hoef me nog niet heel erg zorgen te maken, want het kindje kan nog draaien. Over 2 weken moet ik weer terug en als het dan nog zo ligt, dan moet ik naar de gyn die gaat draaien. Maargoed, vorige week lag het nog compleet anders (ruggetje aan andere kant en hoofdje omhoog) en de twee keer daarvoor lag het netjes met hoofd naar beneden, dus het is blijkbaar nogal een draaikont...

Labje, bedankt voor je knufje... kom je snel weer terug?

Grtz E.
iedereen al op zijn kleedje op de vrijmarkt???????
Hello daar.

Eef lekker hoor je nieuwe stulpje, helemaal jullie smaak, geniet er lekke van. Hopelijk gaat het met je voet ook snel beter.

Belle: Moet eigenlijk stiekem een beetje lachen om je verhaal. Hopelijk kn jij dat nu ook?

Nijn lekker wezen stappen gisteren? JAmmer dat Nijnvriend zich niet al te fit voelt, hopelijk kan hij vandaag wel een beetje meevieren. Oeps verjaardag vergeten, alsnog van harte!!!

Millie: Hoe gaat het bij jou daar, ik hoop echt dat je je binnenkort weer helemaal top voelt.

Manderly: Hoe is het daar?

Joep Nog even en dan de echo, leuk hoor, maar kan me voorstellen dat je het wachten zat bent.

Lab: Hoe is ie daar? Kom je snel weer terug hier?

Ja en hier gaat het zijn gangetje, moet helaas wel steeds meer overgeven (durf haast niet meer mijn tanden te poetsen) Maar voor de rest ben ik wel iets minder beroerd, als ik niet te veel doe gaat het goed, maar helaas kan dat niet altijd.

Gisteren hebben we de 12 weken echo gehad en het zag er goed uit!!! Morgen ga ik voor het eerst met Joanvriend babywinkels bekijken, ben benieuwd. Was vorige week even met schoonzus winkelen voor kleren voor de bruiloft en toen kwamen we ook bij een babywinkel. Knetter geschrokken van de prijs voor een tweelingenwagen, ¤ 1250,- waaaahhhh en we krijgen hem van schoonpapa, nou dat durf je toch niet....

Voor de rest zijn we bezig met d evoorbereidingen van de bruiloft, erg leuk allemaal. Weet niet emer wie het melde, maar dit heeft voor mij echt wel een enorme impact, wilde dit al wel jaren en nu gaat het dan eindelijk gebeuren.

Nou ik ga nog even poetsen, dan is dat ook weer klaar en dan vanmiddag stad in en lekker een beetje feestvieren, er komen altijd heel veel oud inwoners weer terug naar onze stad en dat is altijd erg leuk om die weer te spreken (en leuke dingen te vertellen)

Nou tot gauw weer.

Joan
Hoi Joan,

Is het niet een idee om op marktplaats te kijken voor een tweelingwagen? Of te neuzen op het meerlingenforum? (dat schijnt te bestaan). Ik weet uit eigen ervaring nog dat je als mama-to-be erg graag alles nieuw en fris voor je kindje wilt, maar ik weet inmiddels ook uit ervaring dat je er een jaar mee doet en dat dan alles weer ongebruikt in de kast staat... (En die kinderwagen is binnen no time vies als je hem zelf gaat gebruiken, en dan is het nieuwe er ook af...)

Oh by the way, ik heb nog wat dingen in de aanbieding voor wie wil:

- een grote pot luierzalf van zwitsall (Zoon is allergisch voor dat merk)

- heeeel veel proefflacons luierzalf ed, ik gebruik dat echt nooit

Verder heb ik nog een voedingsbh die ik niet blijk te passen... maatje te klein voor mij. Ik heb hem van de week uitgewassen. Joep, ben jij hierin geinteresseerd? Zo ja, dan stuur ik hem naar je op.

Anieway... ik ging eigenlijk mijn administratie doen, zit ik hier weer te neuzen... niet slim... wil klaar zijn voor Zoon wakker wordt, dan gaan we naar de (waarschijnlijk kei-drukke) Ikea

grtz E.
hey!

We zijn helemaal niet de kroeg in geweest, we hebben bij vrienden gezeten, maar was erg leuk.

Vanmorgen toch vroeg (half 9) weer fris op en naar de vrijmarkt geweest. Was wel leuk.

Vanmiddag de Formido leeg gekocht voor ons toilet en net even huis aan kant gemaakt en dan zo lekker bankhangen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven