Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
*had ik al gezegd dat ik het heeeeeeeeeel fijn vind dit met jullie te kunnen delen??? En nóg fijner, jullie snappen het *

Zwanger worden is helemaal niet leuk, Marriss!!

Vanavond ook weer allemaal zwangeren bij Paul de Leeuw op tv. Grrrrrr!

Ik ga er ook gewoon al vanuit dat het niet gelukt is. Het cynisme overheerst te erg. Waarom zou het deze keer wel gelukt zijn? Man denkt er hetzelfde over (ondanks dat is het hier nog wel gezellig hoor )

voor alle niet-zwangeren. En dan meteen ook maar een voor alle zwangeren: en -vooruit dan maar- ook maar voor alle moeders hier!
Hahaha Momo toch! Nou, ik zou het echt met alle liefde van de wereld die afspraak afzeggen.

Wat ik wel fijn vind is dat ik nu wel het idee heb dat er wat aan gedaan wordt. Ik bedoel dat ze gaan kijken waarom het nog niet gelukt is enzo en wat we er aan kunnen doen om het wel te laten lukken. Maar wat ik tegelijkertijd weer ontzettend vervelend vind is dat dat allemaal zo verschrikkelijk lang gaat duren...
quote:Rainbow30 schreef op 26 september 2009 @ 22:37:

Hahaha Momo toch! Nou, ik zou het echt met alle liefde van de wereld die afspraak afzeggen.

Wat ik wel fijn vind is dat ik nu wel het idee heb dat er wat aan gedaan wordt. Ik bedoel dat ze gaan kijken waarom het nog niet gelukt is enzo en wat we er aan kunnen doen om het wel te laten lukken. Maar wat ik tegelijkertijd weer ontzettend vervelend vind is dat dat allemaal zo verschrikkelijk lang gaat duren...

Precies!!!

wow, inderdaad, tegenwoordig hebben we hier niet-zwangeren, zwangeren en moeders! whaaaaaaa. hoe vind je dat!
Ja, dat vind ik ook zo erg, Rain. Dat als je eenmaal het circuit ingaat, dat je dan elke keer weer een afspraak moet maken voor het een of ander en dat er elke keer dus weer weken overheen gaan voordat je weer een stap verder bent. Ik ben zo ongeduuuuuuldig!! Hopelijk geeft die afspraak wel duidelijkheid waarom het niet lukt. Ik zit me ook al helemaal in te stellen op een bezoekje aan de HA, maar ik wil pas bellen als het bloeden echt begonnen is. Theoretisch zou het deze maand natuurlijk ook WEL raak kunnen zijn....
*knuffelt even mee*

Heb de zwangeren bij Paul ook gezien, Trutten! Mooi hoor....

Inderdaad speec, cynisme overheerst. Ik merk dat ik soms ook gewoon klote opmerkingen maak richting vriend. Als ik hoor dat er weer een stel zwanger is dan zeg ik 'zíj wel' of als ik een mooie man zie en we daar over beginnen te ouwehoeren, zeg ik 'misschien kan hij me wél bezwangeren, zal wel een mooi kindje worden'. Nu hoeven jullie niet allemaal te roepen dat dat hééél gemeen is van mij, dat weet ik namelijk wel. Snorrie heur
Zo is het Specu, dus hou vast dat gevoel dat het misschien wel raak is!!!
Euhm Mariss...ik denk dat je echt niet de enige bent die zo doet en denkt hoor!
Als wij een zwangere op tv zien, roepen we in koor "Slet!", of iets van die strekking. Ook niet zo lief... *bloos* En ik maak ook wel af en toe dat soort opmerkingen naar man hoor Moom. Hij wordt er gelukkig niet boos om.
Das fijn om te lezen Rain...

Dames, ik ga onder de wol, hopelijk kan ik een beetje slapen en voel ik me morgen weer beter. Ga nog even googleen of griepverschijnselen ook zwangerschapssymptomen kunnen zijn

Truste!
wat zijn jullie vals zeg!! hahahaha.

(was marriss, niet moom, speec.)
Weltrusten, ik ga nu ook echt mijn bedje opzoeken!
ik lig al!
quote:speculaas78 schreef op 26 september 2009 @ 22:47:

En ik maak ook wel af en toe dat soort opmerkingen naar man hoor Moom. Hij wordt er gelukkig niet boos om.

Ai, valse beschuldigen hier

Mijne word ook niet boos hoor speec, maar vind het gewoon niet leuk van mezelf. Alsof hij er iets aan kan doen.
Oooh, sorry Moom! Marriss doet gemeen tegen vriend, jij niet. Tja, ik herken je ook niet met je nieuwe avatar, Marriss!

Man heeft wel eens in een beetje een depri-bui iets gezegd van "...en ik kan jou zelfs niet eens zwanger maken." Dat vond ik wel zielig. Ik wil niet dat hij het zo ziet. Voor het zelfde geld ligt het aan mij. Het is gewoon ons probleem, niet dat van hem of van mij.
welke amatuerfotograaf heeft een externe flitsers, en kan mij even de ins & outs van die dingen in jip en janneke taal uitleggen?
36.9 (!)

Snap je de gebruiksaanwijzing niet? Helaas, kan je niet helpen. Maar er lopen hier wel wat fotografen rond, toch?

Nou, verder niks te melden. We waren vroeg wakker vandaag en hebben uitgebreid ontbeten met een ei en broodjes uit de oven en versgeperst sap. Jummie!
Fantic, ik ben al helemaal gewend aan het moederen, vind het echt verbazend hoe natuurlijk het allemaal direct aan voelde. Het is soms nog wel zoeken naar wat hij wil als hij aan het huilen is, maar na een paar weken schijn je die huiltjes wel uit elkaar te kunnen houden.

Riz, mooi dat de echo zo goed was! En lekker met verlof, probeer er wat van te genieten!

Party, toen mn vliezen braken voelde ik een vlutje vocht toen ik op bed lag en dacht dat het urine was dus snel naar de wc, maar alles liep al langs mn benen. Je kunt het echt niet tegen houden, maar het is ook niet zo dat het knap is en ineens een flets water, het stroomt er uit en bij iedere beweging bleef het stromen tijdens de hele bevalling.

Justdeb, fijn dat alles goed was bij de groei-echo.

Husky, borstvoeding geven gaat steeds beter, in het begin vond ik het ook wel erg lastig om de kleine goed aan te leggen, maar dat gaat nu wel goed. Denk er nu zelfs over na om als ik straks aan het werk ga te gaan kolven (iets wat ik voor die tijd echt niet wilde). In de 1e week heb ik er echt wel dagen tussen gehad dat ik dacht ik stop er mee, maar ben blij dat ik doorgezet heb. Maar je moet t zelf wel mooi vinden om te doen, anders wil t ook niet. Dat heb ik mezelf wel voor gehouden, wil t straks niet meer dan maar een flesje, beter een tevreden baby en blije moeder dan koste wat kost borstvoeding doorzetten.

Wat betreft thuis bevallen versus ziekenhuis bevalling, ieder moet dat voor zich weten maar ik vond thuis bevallen wel heel prettig. Je hebt steeds dezelfde mensen om je heen (geen wisseling van diensten) en geen mensen die steeds in en uit lopen, zoals in het zh. hier wist de hele buurt wel dat ik aan het bevallen was doordat ze de kraamhulp hadden zien lopen, op het moment dat ik aan het bevallen was heb ik niet 1x er aan gedacht dat de buren het wel eens door konden hebben dan ben je zo met jezelf bezig. Als ik nog in de auto had gemoeten toen de vk hier was, pff had ik geen pretje gevonden denk ik met die weeën (wij moeten bijna een half uur reizen). En wat betreft bed, daarom hebben wij een verpleegbed gehuurd.

Becky, bij de wii sports resort zit toch ook de wii motion plus, is dat wat?

Duvel, oef regeldagen lijkt me wel zwaar, hier nog niet gehad, maar zal er in deze dagen vast aan komen.

Een knuffel voor iedereen die zich even niet zo lekker voelt!
Hey morge lieve meiden.

Gister weer veel knuffels uitgedeeld???

Ik kom Moom,Marriss,Speec en Rain ook maar effe xtra knuffelen dan...........

Gister weer even wezen shoppen bij prenatal...100 euries is niets he.Nog steeds geen luiertas gevonden die ik mooi vindt. ;(

Maar wel een mooie draagdoek,kleertjes en knuffels.

Ook maar meteen een nieuwe digitale camera gekocht om alles straks goed vast te leggen*

En we zijn gister avond nog lekker gaan uit eten bij de Javaan met mijn ouders en mijn oom&tante,die hadden nog iets van ons tegoed.Ze hebben ons zo goed geholpen de laatste tijd.

Vandaag ook lekker vroeg op en ontbijt op bed geserveerd.En vanmiddag een lekkere brunch met mijn nichten!!!

X
maya fijn dat het zo goed gaat, je klinkt heel happy! en dat het moederen heel natuurlijk voelt en gaat is voor de rest goed om te horen denk ik

ik kom ook even momo, marriss, specu en rain knuffelen ik zou ook precies zo kunnen reageren als ik voor de tv zou zitten

lekker uitgeslapen vandaag, manlief was al vroeg naar de sportschool, die zal zo wel weer thuis komen. en dan vanmiddag naar kraamvisite en vanavond eten met goede vrienden van ons, dus wel een relaxed dagje vandaag!
haaai ladies,

Eerst een dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken.

Niet veel te melden, gister naar de prenatal geweest, had hysterische taferelen verwacht a la DDD maar dat viel reuze mee. Wel naar kinderwagen gekeken, maar pff das best nog lastig. We willen een driewieler en dachten aan een quinny, maar die is best kolossaal. Daarna naar een bugaboo cameleon gekeken, we zagen een driewieler versie staan maar verder nergens in boekjes dus dat wordt nog uitzoeken. Kreeg ook te horen dat de levertijd tussen 4 en 6 weken is. Nou ik hoef over 6 weken echt nog geen kinderwagen in huis, ondanks de korting.

Enniewee, ik ga hier verder opruimen, het is een pestbende en mijn ouders komen vanmiddag.....
Kom jullie allemaal alleen even ....
Nou, dikke terug hoor Erine! Hoe is het met je??

Becks, er komen vast nog wel eens van die kortingsdagen. Heb je al rondjes gereden door de winkel met de verschillende wagens?

Hus, thanks voor de hug en lekker relaxen vandaag (ik ook)

Fanatic, ik zag in een ander topic dat jij ook "dubbeltje op z'n kant" had gekeken afgelopen week. Ik wist niet wat ik zag joh, die Margriet is een collega van mij! En ze heeft dus 62000 euro schuld. Jee, ik was helemaal in shock. Ik wist wel dat ze haar baan kwijt was bij ons, maar dit verhaal kende ik niet. Gelukkig heeft ze iets nieuws gevonden.
Lieverds, ik wil niet lullig doen hoor, maar t is statistisch redelijk ongeloofwaardig als hier ineens 9 van de 25 vrouwen niet binnen een jaar zwanger zijn, terwijl dat ongeveer op 20% zou moeten liggen.. (5 dus..) Ik verwacht dus minimaalnog 4 zwangeren in de zeer nabije toekomst ja?! Meer mag ook, overigens.. (graag zelfs!)
Specu dat meen je niet !!! Je had ook echt helemaal geen idee dus dat ze zoveel schulden had?

Het leek me een hele lieve vrouw trouwens, maar haar man kon ik geen hoogte van krijgen. Vond het ook echt heel fijn voor haar dat ze iets nieuws gevonden heeft !!!

Erine, meid, hoe is het met je???

Nou ik meld me af voor vandaag, ga zo naar mijn schoonouders. Fijne zondag nog allemaal !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven