Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Jullie zijn liiehhiief. Zelfs voor deze egoistische, jankerige mutsch. Pffff, morgen hopelijk een betere dag.
Ha, Kath, is goed: dierendag is d-day!

Miskraam was op 2 maart. Althans: eerst 3 dagen bloed, toen 9 dagen bruin bloed en toen weer 8 dagen gewoon bloed. Ik neem de eerste dag van die laatste echte bloeding maar als datum voor "de miskraam". Nee, ik heb dit nooit zo ervaren als bijvoorbeeld Polleke. Ik heb niet eerst het euforische moment van een positieve test gehad. Ik had eerst 3 dagen flink gebloed en testte toen pas positief. Dat voelde gelijk al niet goed. En na die dagenlange bruine rommel erachteraan werd de hoop op succes eigenlijk nihil. We waren toen pas 4 of 5 maanden bezig. Ik had wel vertrouwen dat het snel weer raak zou zijn..... Niet dus. Ik vind het echt eng nu hoor. Borsten doen flink zeer, maar ik voel m'n buik ook echt wel. Zenuwslopend. Gelukkig heb ik vrijdag en zaterdag vriendinnen over de vloer, dus lekker afleiding!

Nou, een nieuwe alinea is geen luxe voor de leesbaarheid.

Marriss, heb je verhaal gelezen. Echt begrijpelijk dat je je zo voelt en inderdaad, soms lijkt het allemaal zo oneerlijk! Even schelden en huilen mag gewoon!

Erine, nee zeg, ben je gewoon al een week ongesteld Bij mij zijn m'n temperaturen echt enorm onregelmatig als ik ongesteld ben. Pas daarna begint zich enige regelmaat te vertonen, dus misschien heeft het nog nut om te beginnen?

GW, gefeliciteerd met je negatieve zwangerschapsdiabetestest!

beck, gefeliciteerd met je 10 weken-mijlpaal!

Moom, spannend morgen!

Rain, gewoon genieten van die sjokolaaaa! Je hebt nu tenminste een excuus om je helemaal te buiten te gaan!

Riz, (dat je nog geen mexicaanse griep hebt opgelopen van al dat geknuffel hier zeg )
Moom, hoelaat moet jij morgen bij HA zijn?

Papieren zijn trouwens vandaag met de post mee gegaan.
Pfff Speec, durf het niet te hard te roepen, maar mééén ik vind het wel enorm spannend bij jou zeg!! Maar zal dat niet te vaak en te hard zeggen, want weet hoe naar het is, die 'druk' op je schouders, terwijl je eigenlijk niet echt durft te hopen op een positieve test...
15:40h
Mariss: Klote! Verdorie, ik had goede hoop voor je. Huil maar lekker hoor meissie. Goed dat je de papieren hebt opgestuurd. Hele stap lijkt me.

Speec en Kath: ik duim stug door voor jullie.

Momo: succes morgen. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Hier geen nieuws. Te vroeg om wat dan ook te voelen of als zodanig te interpreteren...ik wacht af. Nog een dikke week tot pday.
voor marriss:

goed dat je de papieren hebt opgestuurd!!!!
annika, jij zit weer in niemandsland tussen p en p. kuttijd is dat....
Ooohh... das lief zeg.

Ben blij met jullie as mijn digidinnetjes

Ga nu onder de wol. Dikke kus!
mariss, hier ook nog niet op hyves gelezen, maar vind het KUT dat je gisteren de hele dag hebt zitten janken!

Moom, spannend voor jou vanmiddag! Succes!

Speec, bij jou vind ik het ook spannend! Maar je wilt jezelf idd niet gek laten maken, gelukkig idd veel afleiding en hopelijk zondag een positieve test!

Zo en nu ga ik maar weer aan het werk!
wow, early bird point for me!
Moom, succes vandaag. Ben heel benieuwd. Ik ga, mocht het dit weekend losbarsten, ook een afspraak maken volgende week.

Goed Marriss, dat die papieren de deur uit zijn!

Lief dat iedereen zo positief is. Wel realistisch blijven natuurlijk. Vandaag pas dag 27 en ik had een vrij late ovulatie (dag 18). Ik wordt meestal 12 dagen na eisprong ongesteld. Nou ja, we zien wel. Vandaag weer 37.0, hoog dus, maar voel m'n buik ook....
Goeiemorgen!

Sjesus, ik zit op mijn werk. Maakt mijn manager (die gewoon bij mij op de kamer zit) een opmerking over kinderen. Hij weet dat ik gestopt ben met roken en ook met de pil. Dus vroeg zich eens af of ik al groot nieuws had. Nou toen barste ik dus even in janken uit net. Heb hem maar even verteld hoe het er voor staat en dat we dus ook al naar het ziekenhuis gaan enzo. T'is toch wat, zelfs mijn moeder weet het nog niet. Tja, kan moeilijk doen alsof er niets is als je ineens moet janken.

Mariss, ga zo even lezen op Hyves maar nu alvast een dikke voor jou!

Specu, jeetje wat spannend bij jou zeg!

Momo, succes vandaag (wat moet je laat zeg) enne, waar is Kath gebleven in het schema??
sorry, kath verstopt... de enige overgebleven 1 oktober tribune piezzer.

laat? sja, ik vind het juist vroeg. moet al om kwart voor 3 ofzo van werk weg.
voor rain

Hoe voel jij je vandaag Marriss?? Arme jij...

Speec en Kath ik kom dit weekend jullie kant op, ga drie dagen op familiebezoek, zal ik naar jullie zwaaien?? Duim voor jullie...

Rain, liefie toch vind het zo rot, maar misschien wel maar beter als je manager ervan weet, toch?

Heel veel succes vanmiddag (nogmaals) Moomie...

Dikke voor jullie allemaal... Ga vanmiddag eens even voor een termometer kijken, vind t maar stom.... Pak verlofuren op vandaag, huis is een zooi, en moet nog van alles doen...
erine, de digitale van de hema vind ik erg makkelijk. onthoud ook laatst gemeten temp, voor het geval je geen licht aan wil doen, en direct na meten wil verder slapen.
Goede tip Moom, ga toch straks nog even naar de hema! Haha hoef toch geen licht aan te maken, aangezien wij nog geen gordijnen ofzo hebben op onze slaapkamer...
Ik ben niet overgebleven voor de tribune van vandaag, ik ben overgelopen naar Speec's moment of fame op 4 oktober! Vorige cyclus duurde 31 dagen, dus dan ben ik vandaag nog niet aan de beurt.. Ben ook flink stressy, dus dat zal ook niet helpen.

Rain, da's niet leuk, huilen op je werk.. Maar goed dat hij het nu weet, dan kan ie er ook rekening mee houden.. Kan me voorstellen dat het raar voelt dat je iemand die verder weg staat wel in vertrouwen neemt, en de mensen dichtbij je niet..

Erine, ja! Hard zwaaien!! Moet wel even eerlijkheidshalve vertellen dat het hier echt fuckerdefuckweer is... Bah!

Mariss, dikke knuf voor jou.. En het is toch heel logisch dat je van al die frustraties over zwanger worden geen heilige wordt..?? Kan me het helemaal voorstellen hoor..

Husk, hoe gaat het met jouw kwaaltjes? Loopt t nog een beetje lekker allemaal? Alweer gewend aan manlief thuis?

Zo Fan, jij shopaholic! Eigenlijk best vreemd dat je helemaal into chicklit bent, en je vervolgens helemaal niet zo girly gedraagt..!

Goed, ga vandaag eens lekker helemaal niets doen. Moet alleen van mezelf even hardlopen, en daarna ben ik de hele dag vrij!
Kath en speec: ik duim ook nog steeds voor jullie!

Marriss: ik zal zo even op hyves kijken, maar weet wel dat jij even heel hard een nodig hebt!!

Goed trouwens dat je de papieren op de post hebt gedaan!

Rain: ook voor jou een dikke knuffel!! Zoiets is natuurlijk nooit leuk, maar nu hij het weet, kan hij er misschien wat rekening mee houden.

Moom: veel succes vanmiddag!!

Verder geen nieuws geloof ik, vandaag even een rustig dagje!
*noteert nieuwe tribune voor 4 oktober.
Rizz heb gister helemaal geen tijd gehad om achter de computer te duiken en daar baalde ik best wel van, want ik wilde je ook nog even een dikke knuffel geven dus dan maar vandaag

Wil iedereen eigenlijk een geven die het nodig heeft vandaag en vooral Momo succes bij de HA

Ik ga woensdag 11 november trouwen!!!! Gister in ondertrouw gegaan en ringen uitgezocht... Kan het nog steeds niet geloven theemuts die altijd heeft gezegd niet te willen trouwen doet het toch... Maar wel heel erg bescheiden...

aan iedereen...
11 november is de dag... hahahaha, lachen thee! wat die hormonen al niet met je doen! feli
Hahaha Kath, bij mij klopt wel meer niet... hou van BNTM, Project Catwalk, lees de glamour, ben dol op kleding,schoenen en tassen, maar ik haat Make up, naar de kapper gaan, en op pumpies lopen...

Dus bij mij klopt gewoon iets niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven