Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Beck: klinkt naar zeg. Heb je plasje al weggebracht? En kreeg je meteen uitslag?
Hier (nog) niks aan de hand. Voel niks, dus geen idee wat er staat te gebeuren. Mijn echte pday is woensdag, 14 dagen na mijn ei, maar ik test pas het weekend.
Getver Beck, klinkt heel pijnlijk..... Hopelijk krijg je gauw goede antibiotica!

Hier is het eindelijk doorgebroken. Nieuwe piesdag 4 november. Morgenbel ik de huisarts.

Verder even geen inspiratie/puf voor een heel verhaal.

Knuffel voor wie dat nodig heeft!
*Knuffel voor Speec dus* Een hele dikke.

En even voor Becky: Getsie wat naar. Gelukkig werd er elders wel adequaat gereageerd.
speec
Sjit Speec... dikke knuf.

Beck, denk aan je!
Lief van jullie! Nou ja, gisteren heb ik al de drama queen uitgehangen, vandaag gaat het wel weer iets beter. De dijkdoorbraak was niet onverwacht natuurlijk...
Nee oke, maar het veegt wel net dat ene, kleine, laatste ieniemienie beetje sprankje hoop meteen van de plank...
Shit lieve speec, nu dan helemaal doorgebroken
haaai meisies,

Ik ga even egoposten (sorry sorry sorry)

Urine was niet goed, behalve de ontsteking was mijn glucose veel te hoog (8.5, wat wijst op zwangerschapsdiabetes) en mijn bili ...nogwattus (gw, jij enig idee, heeft met mijn lever te maken) ook (ergens in de 5). Bij het gewoon bloedprikken was mijn glucose goed, 4,6 maar de huisarts va de post vertrouwde het niet en heeft met de gyn gebeld. Nu is mijn urine opgestuurd voor verder onderzoek en krijg ik als het goed is via mijn huisarts (met zijn stomme assistent) de uitslag en dan moet er opnieuw een controle plaatsvinden. Wel snel geloof ik om de 0-meting en de 1-meting te vergelijken.

Er komen gewoon hele klontjes bloed uit mijn plasbuis, echt weird.

Ook ik heb net even in tranen gezeten (kuthormonen) omdat er ook nu weer niets gewoon kan gaan. Waarom kan ik nou na al die gezondheidsperikelen van voorheen niet gewoon normaal zwanger zijn. En dan ook nog die cyste die ergens zit en maar niet kleiner wordt. Bah.... ik weet dat ik niets te klagen mag hebben, ik ben inmiddels zwanger en ik ben daar zo blij mee, heb nog geen enge dingen als te vroege weeen, ziekenhuisopnames of veel te vroeg thuis zitten vanwege bekkenklachten maar pffff.

Enniewee, ik ga mijn eerste antibioticapil maar eens wegslikken. Vriend moest werken vanavond, invallen voor een collega en kon dus niet mee, voelde me een alleenstaande aanstaande moeder daar. Gelukkig komt ie zo lekker thuis en kruip ik nog ff lekker in zijn armen.

Neemt niet weg dat ik jullie ook heeeeeel lief vind en ik ook echt superveel aan jullie heb!

Topdigidinnetjes zijn jullie!
quote:speculaas78 schreef op 05 oktober 2009 @ 21:43:

Getver Beck, klinkt heel pijnlijk..... Hopelijk krijg je gauw goede antibiotica!

Hier is het eindelijk doorgebroken. Nieuwe piesdag 4 november. Morgenbel ik de huisarts.

Verder even geen inspiratie/puf voor een heel verhaal.

Knuffel voor wie dat nodig heeft! en nu vol goede moed op naar de volgende ronde
Hè bah Becks, dat klinkt helemaal niet fijn! Hoop dat je geen zw.schaps diabetes hebt, of andere irritante dingen.. Kan me voorstellen dat je het wel even gehad hebt met al dat gedoe, als je al een fikse medische geschiedenis hebt.. Hele dikke hug voor jou!

En Speec, je hebt genoeg credits om een paar dagen achterelkaar de drama queen uit te hangen hoor! Vind t enorm kut voor je.. En ook voor je man, zeg dat maar! Die mannen hebben natuurlijk niet zo'n fijn forum als wij..
hmmmm, vriendlief kan geen parkeerplek vinden
yess hij is er, enne gw, ik heb al gegoogled , het is bilirubine welke >5 is bij mij.
beck
Dikke knuffel voor Speec en Becks. Becky ik schrik er wel van hoor, kan me voorstellen dat je in de stress schiet. Hou ons ajb op de hoogte, en ik hoop dat het allemaal weer helemaal in orde komt. Hopelijk slaat de antibioticakuur ook snel aan.

Justdeb en Murron, de laatste weekjes!!! Hoop dat het het ook goed met jullie gaat, jullie zullen de dikke buik onderhand wel zat zijn denk ik.

Hier alles goed, baby heeft zich zowaar goed gedragen vannacht Verder is het heel druk met zo'n kleine, maar we genieten er echt van!

Liefs voor allemaal.
early bird points for me!

Heb beroerd geslapen, duik nog ff mijn bedje in net mijn teammanager gemaild...tot later
becky, sorry voor mijn 'late' reactie, bilirubin heeft idd met je lever te maken, maar ik zie het wel vaker in urine zonder dat er iets is.

Glucose zou ik nog eens laten bepalen (werd het op de HA-post met een stickje gemeten? Dat is relatief onbetrouwbaar, voor een betrouwbare glucose waarde moet het in het labor bepaald worden). Maar als je bloed-glucose waarde 4,6 was is het wel minder waarschijnlijk. Anders laat je ook een orale glucose tolerantie test doen, is een kleine moeitje en heb je wel wat meer zekerheid (1x nuchter prikken, drankje drinken (mierzoet) en dan nog een keer na 1 en 2 uur bloed laten prikken). En kruip idd nog maar even lekker je bedje in! En veel drinken (hou je van cranberrysap, anders zou je dat nog kunnen drinken, maakt je urine zuurder waardoor bacterien er niet zo goed in kunnen blijven leven).

Ach en speec, toch ongesteld geworden, ook al verwachtte je het zelf wel al, is natuurlijk toch niet leuk.

Hier voel ik keelpijn opzetten, ga ook maar veel drinken vandaag en hoop dat het niet gaat doorzetten.
37,2. kortom, momo blijft in bed.

voor beck

voor speec.
36.6

He getsie becks, klinkt niet fijn... Kan me voorstellen dat je die gezondheids-sores wel een beetje zat begint te worden. Wat gaan ze nu doen met die hoge glucose waarden? Nog een keer meten? Hopelijk valt het allemaal mee! Zwschaps-diabetes is natuurlijk niet iets waarop je zit te wachten...

Moom, snot, snif, beterschap!

Leo, fijn dat het goed gaat mety jou en je zoon!

Ik heb het vandaag megadruk, maar ik hoop echt dat ik even een momentje vind zonder collega's op m'n kamer, zodat ik de huisarts kan bellen.

"Leg uit hoe de orale glucose tolerantietest werkt" was een vraag die ik gisteren op m'n tentamen heb gesteld, haha! (ik kreeg de meest exotische antwoorden overigens...)
Jeetje Becky, wat schrikken dit allemaal. Ik hoop voor je dat de antibiotica snel aanslaat en dat het verder loos alarm is. Hoor je vandaag meer?

Momo, beterschap! Rustig aan he?

GW, begin je ook al keelpijn te krijgen? Ik hoop dat je niet ook ziekjes gaat worden.

Leo, wat fijn dat de kleine zich heeft "gedragen"! Ik zeg gauw weer eens nieuwe foto's op hyves!

Specu, nog even een knuffeltje voor jou. Succes met het bellen naar de huisarts. Ik hoop voor je dat je snel een afspraak hebt.

Annika, dan gaan we nu weer duimen voor jou! Ik hoop het echt voor je. En het is bijna weekend......

Erine, lieffie, hoe is het nu met jou??
ach moom, ook al ziek, pff, kruip maar lekker een dagje je bedje in!

En speec, wat grappig dat je gisteren die vraag gesteld hebt voor het tentamen! Toevallig! En ik duim dat je vandaag even een rustig moment vind om met je HA te bellen!
En annika, helemaal overheen gelezen, maar woensdag dus al 14 dagen na je ei! Wow, en nog geen voortekenen van naderende zooi? Hoop voor je dat je dan gewoon lekker dit weekend positief gaat testen!

We need een beetje positiviteit!

Poll, hoe is het met jou?
Sjeempie Beck, kan me voorstellen dat je even een potje flink heb zitten janken. Wat een ellende... eerst die cyste (wat gaan ze daar nou aan doen?!? Toch niet écht wachten tot de 20wk echo??) en nu dit weer... kan me voorstellen dat je enorm schrikt van al dat bloed. En dan ook nog zonder vriend daar zitten... zou me enorm zielig voelen... pfff dikke kus en knuffel voor jou. En inderdaad, je hebt al zóveel gezondheidsellende achter de rug, waarom nu niet 'even gewoon' zwanger zijn Vind het echt klote voor je.

Annika, spannend! Hoop zó dat het raak is... het is hier echt weer tijd voor een positieve test! Al kwaaltjes, signaaltjes oid gedetecteerd??

Speec, ik bel ook wel eens de huisarts vanaf mn werk, waar mn collega gewoon bij zit.. .ze hoort niet wie ik bel, ze hoort alleen maar: 'met marriss, ik wil graag een afspraak maken'. Of moet jij al aan de assistente doorgeven waarom je komt? (vinnik zooo stom!)

Moom, beterschap! I know exactly hou je fiel... (das toch een liedje??)

Ik ga werken, kom af en toe wel even neuzen...
marriss, mijn doktersassistente wilde wel weten waarvoor ik kwam. daarom was er ook dubbele tijd ingeruimd voor mij, en duurde het een week voor ik eindelijk eens kon komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven