Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
dinsdag 6 oktober 2009 om 18:11
Daar ben ik weer. Van het weekend avonddiensten gehad en sindsdien snip snip en snip verkouden.
Had niet eens puf om achter de computer te kruipen gisteren nadat we het kinderkamertje hadden opgezet.
Volgens mij ben ik nog ziek aan het worden ook want ik voel me helemaal niet jofel! Komt alleen maar groen/gele snot mee de hele dag! (sorry vies verhaal zonder waarschuwing)
Momo nog bedankt voor de sms. Zag het pas toen ik thuis kwam want ik was mijn telefoon vergeten.
Speec verdomme! Ik had bij jou op een of andere manier gewoon een goed gevoel.
Zo zie je maar dat je ook op je gevoel en je lijf niet kan vertrouwen. Als nog een dikke voor jou hoor.
Charlotte wat een schatje!! Ze is toch om op te vreten. Geniet ervan hoor.
Erine dat is zonde! Ik vond je avatar net zo mooi!
Sjesus Beck dat is ook schrikken! Gelukkig maar dat het uit je urine buis komt. En hopelijk is het inderdaad geen zwangerschap diabetes. Daar moet je dan toch medicijnen voor slikken of niet?
Annika!! Ik blijf voor je duimen hoor!! Word wel weer eens tijd voor een nieuwe jompel!!
Dat je het vervelend vind om gelijk te gaan werken kan ik me wel voorstellen Pol! Een extra voor jou dan maar.
Fanatic voor jou is het aftellen dus ook al begonnen. Lekker vooruit zicht. Ik ben net als GW ook al begonnen. Ik hoef nog maar tot 1 december. En dat schiet in mijn ogen ook al op.
Murron en Deb voor jullie is het aftellen ook begonnen! Ik vind het zelfs spannend dat er weer 2 kleintjes aan zitten te komen!!
Becky hoe wat het bij de VK?
Ga zo nog wat rommelen in de babykamer. Ik dacht dat ik al veel had! Maar je ziet het amper liggen.
Ik ben nog op zoek geweest naar van die mandjes voor op de babykamer, (net als die bij de prenatal zeg maar) maar dan in het bruin of wit en in verschillende maten. Ik kan ze alleen nergens vinden!
Had niet eens puf om achter de computer te kruipen gisteren nadat we het kinderkamertje hadden opgezet.
Volgens mij ben ik nog ziek aan het worden ook want ik voel me helemaal niet jofel! Komt alleen maar groen/gele snot mee de hele dag! (sorry vies verhaal zonder waarschuwing)
Momo nog bedankt voor de sms. Zag het pas toen ik thuis kwam want ik was mijn telefoon vergeten.
Speec verdomme! Ik had bij jou op een of andere manier gewoon een goed gevoel.
Zo zie je maar dat je ook op je gevoel en je lijf niet kan vertrouwen. Als nog een dikke voor jou hoor.
Charlotte wat een schatje!! Ze is toch om op te vreten. Geniet ervan hoor.
Erine dat is zonde! Ik vond je avatar net zo mooi!
Sjesus Beck dat is ook schrikken! Gelukkig maar dat het uit je urine buis komt. En hopelijk is het inderdaad geen zwangerschap diabetes. Daar moet je dan toch medicijnen voor slikken of niet?
Annika!! Ik blijf voor je duimen hoor!! Word wel weer eens tijd voor een nieuwe jompel!!
Dat je het vervelend vind om gelijk te gaan werken kan ik me wel voorstellen Pol! Een extra voor jou dan maar.
Fanatic voor jou is het aftellen dus ook al begonnen. Lekker vooruit zicht. Ik ben net als GW ook al begonnen. Ik hoef nog maar tot 1 december. En dat schiet in mijn ogen ook al op.
Murron en Deb voor jullie is het aftellen ook begonnen! Ik vind het zelfs spannend dat er weer 2 kleintjes aan zitten te komen!!
Becky hoe wat het bij de VK?
Ga zo nog wat rommelen in de babykamer. Ik dacht dat ik al veel had! Maar je ziet het amper liggen.
Ik ben nog op zoek geweest naar van die mandjes voor op de babykamer, (net als die bij de prenatal zeg maar) maar dan in het bruin of wit en in verschillende maten. Ik kan ze alleen nergens vinden!
dinsdag 6 oktober 2009 om 18:17
Het aftellen... tja weten jullie, het dringt nog steeds niet door dat ik over 9 dagen klaar ben met werken voor 4 maanden... ik heb het nog steeds zo goed naar mijn zin op mijn werk dat ik er nog niet echt mee bezig ben... zal wel raar klinken...
Mijn moeder zei ook al tegen me : Kind, volgens mij ga je je stierlijk vervelen omdat je niet meer naar je werk mag....
Dus Hus, ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik als eerste ga doen als ik vrij ben... waarschijnlijk jullie heel de dag vervelen haha!
Weet wel dat seizoen 7 van BH90210 op 22/10 op mijn mat valt, dus dat is wel relaxed, heb ik in ieder geval wat te kijken
Mijn moeder zei ook al tegen me : Kind, volgens mij ga je je stierlijk vervelen omdat je niet meer naar je werk mag....
Dus Hus, ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik als eerste ga doen als ik vrij ben... waarschijnlijk jullie heel de dag vervelen haha!
Weet wel dat seizoen 7 van BH90210 op 22/10 op mijn mat valt, dus dat is wel relaxed, heb ik in ieder geval wat te kijken
dinsdag 6 oktober 2009 om 19:25
Oh Annika, dat klinkt goed allemaal zeg! (was even vergeten te reageren bedacht ik net in de trein) Ik moet zeggen dat ik deze maand ook voor het eerst echt het gevoel had dat het raak was, maar ik hoop dat jouw intuitie veel beter is dan de mijne!
Ben verder toch nog wel emotioneel geloof ik. Zat net ook half te janken in de trein. Heb ook koppijn en ben moe. Vroeg naar bed maar straks. Maar eerst nog even eten...
Ben verder toch nog wel emotioneel geloof ik. Zat net ook half te janken in de trein. Heb ook koppijn en ben moe. Vroeg naar bed maar straks. Maar eerst nog even eten...
dinsdag 6 oktober 2009 om 20:11
ladies, druk geweest, kannen weggebracht en aan het koken (andijviestamp met spekjes en runderrollade) maar bij de vk was alles goed. Hartje nog gehoord, das echt zo leuk! Uitslag van urine eind deze week of begin volgende week en dan met huisarts afspreken over een tijdje nog een keer urine inleveren.
Specu, lekker rustig aan doen hoor.
Moet weer verder aan het koken, aardappelen staan op!
doeiii liefies!
Specu, lekker rustig aan doen hoor.
Moet weer verder aan het koken, aardappelen staan op!
doeiii liefies!
dinsdag 6 oktober 2009 om 20:14
Zo grappig, kom ik net thuis, ligt er een geboortekaartje van een studievriendin (wist niet eens dat ze zwanger was.... shame on me, heb maar meteen gebeld en kon dan ook meteen mijn goede nieuws vertellen!).
Annika, al met je vriend gesproken over wanneer je evt. gaat testen?
Becks, gelukkig was alles goed bij de vk!
Yaya, wat voor mandjes bedoel je? Kunnen we meehelpen zoeken voor je!
Annika, al met je vriend gesproken over wanneer je evt. gaat testen?
Becks, gelukkig was alles goed bij de vk!
Yaya, wat voor mandjes bedoel je? Kunnen we meehelpen zoeken voor je!
dinsdag 6 oktober 2009 om 20:42
becky, fijn dat alles goed was. eind van de week pas uitslag, dat klinkt wel lang zeg.
oeh, yaya, je had nog dienst dit weekend. en ik maar vragen of je lekker weekend had gehad! lekker, rommelen op baby kamer!
GW, wanneer moet jij nu weer voor controle? of heb ik dat gemist?
annika, morgen tribune?
eigen berichtje vergeten: zat vanmiddag dat formulier van ZH nog eens te bekijken, had vriend hem al ingevuld! althans, zijn vragen dan.
oeh, yaya, je had nog dienst dit weekend. en ik maar vragen of je lekker weekend had gehad! lekker, rommelen op baby kamer!
GW, wanneer moet jij nu weer voor controle? of heb ik dat gemist?
annika, morgen tribune?
eigen berichtje vergeten: zat vanmiddag dat formulier van ZH nog eens te bekijken, had vriend hem al ingevuld! althans, zijn vragen dan.
dinsdag 6 oktober 2009 om 20:47
Ga morgen testen, maar niet early bird hoor! We zijn beide vrij morgen, dus dat zal wel wat later in de ochtend worden, 10/11.00?
Vind het zo spannend, maar heb nog steeds goede hoop. Ik weet dat ik realistisch moet blijven en dat het ook negatief kan zijn. Maar ik voel dus nog niets, geen puisten, geen buikpijn, geen slijm. Normaal heb ik deze voorbodes echt wel. Bovendien weet ik nu met de ovutesten vrij nauwkeurig wanneer ik ongesteld zou moeten worden, vandaag of morgen.
Ik laat 't jullie morgen wel weten..
Vind het zo spannend, maar heb nog steeds goede hoop. Ik weet dat ik realistisch moet blijven en dat het ook negatief kan zijn. Maar ik voel dus nog niets, geen puisten, geen buikpijn, geen slijm. Normaal heb ik deze voorbodes echt wel. Bovendien weet ik nu met de ovutesten vrij nauwkeurig wanneer ik ongesteld zou moeten worden, vandaag of morgen.
Ik laat 't jullie morgen wel weten..
dinsdag 6 oktober 2009 om 20:52
dinsdag 6 oktober 2009 om 22:05
GW ik heb geprobeerd om een afbeelding erop te zetten maar dat lukt me niet! GRRR.
En nog iets !!!! Hebben ze vandaag tegen de achterkant van mijn auto gezeten !!!!! GVD en de dader ligt natuurlijk op het kerkhof.
Ze is nog wel bij de buren aan de deur geweest maar ze wilde haar adres niet geven. Ze kwam nog wel langs had ze tegen het buurmeisje gezegd. NIET DUS!!! Echt op zo'n moment kan je en lucifer aan me aankrauwen!!
En nog iets !!!! Hebben ze vandaag tegen de achterkant van mijn auto gezeten !!!!! GVD en de dader ligt natuurlijk op het kerkhof.
Ze is nog wel bij de buren aan de deur geweest maar ze wilde haar adres niet geven. Ze kwam nog wel langs had ze tegen het buurmeisje gezegd. NIET DUS!!! Echt op zo'n moment kan je en lucifer aan me aankrauwen!!