Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
oh, en foliumzuurtjes zijn voornamelijk heul vies wanneer ze in je mond uit elkaar vallen. brrrrr.
Ik slik nog wel netjes braaf mijn foliumpjes....

Moom, ik vind ook dat het heus wel eerder kan dan 10 november. Gewoon even klagen en zeuren dan doen ze het heus wel van te voren.

Aaaah GW, ruzie is nooit leuk voor jou. En Husky heeft op hyves aangegeven dat ze helaas niet komt.

Erine, goed bezig met sporten en schoonmaken. Gaat het eigenlijk al ietsje beter met je?
GW ik had het vanochtend op hyves gezet ipv hier, maar die kun je op je werk niet lezen, maar ik ga helaas toch voor de 2e meeting... Probeerde zo lang mogelijk te wachten met definitief antwoord geven omdat ik hoopte dat ik me inmiddels weer helemaal fit zou voelen... maar mijn conditie is echt hopeloos en voel me niet helemaal lekker en vind het niet zo prettig om ver te rijden/treinen... sorry

Deb, jullie geboortekaartje was bij de post, leuk!!! Dankjewel!!

En nog een voor GW omdat je je niet happy voelt, is ook niet leuk natuurlijk als je woorden hebt... Maar wat vond hij ervan dan? Had hij echt het idee dat hij wel genoeg doet?
hmmm drukte hier (zieken en herstvakantie) dus toch weinig tijd bij te beppen

Net nekplooimeting gehad, 2.3mm en neusbotje aanwezig maar officiele uitslag pas volgende week.
Enig idee wat dat betekent dan Becky 2,3 mm?

Hmm ik snap er niks van, nu moet ik ook weer overgeven... Dat hoort toch niet bij een verkoudheid en keelpijn maar even aanzien...? (en die had ik na een week ook wel over verwacht...) Ik denk dat ik toch maar weer even de huisarts bel of is dat heel erg overdreven...
Nee Hus, is niet overdreven! Gewoon even bellen en misschien ben je dan weer wat gerustgesteld!

Beck, en wat betekent dat??
2.3mm zegt mij niets, is dat goed??? Neusbotje aanwezig klinkt in ieder geval wel goed

Balen dat je nog niet fit voelt Hus. En sjeemig je bent gewoon de eerstvolgende in rij die als het goed is gaat bevallen!! We krijgen nog 2 verassingen, daarna 6 kinders waarvan we al weten wat het gaat worden. Spannend!!

GW, irritant, woorden met man. Kan je je helemaal depri door voelen he! Het huishouden is volgens mij ook zo'n onderwerp waar 9 vd 10 stellen wel eens woorden over heeft...

Balen dat je aardbei er nog zit!! Auw! (denk ik tenminste, nog nooit zo'n ding gehad)

Zodra ik parttime ga werken, is de maandag de eerste dag die ik van mn werkweek afpleur. Bleeghh wat haat ik hou ik niet van deze dag!!
Scherm te lang open... je bericht gemist.

Ik zou zéker even bellen! Overgeven hoort niet bij een 'gewone' verkoudheid.
Hee JDeb,bedankt voor jullie leuke geboortekaartje!!

Husk,ik heb vernomen dat als ziek bent in je zwangerschap dat het wel langer duurt ,dan dat je er normaal last van zult hebben.Ik had er ook een dikke week last van gehad...bah.Maar eh gewoon ff bellen.

Moom ,ik zou ook proberen of vriend toch eerder kan.Dan heb je de uitslag miss wel teglijk met 10 nov en scheelt dat weer een week of 2 wachten...
Qua huishouden valt het wel mee, sinds we een schoonmaakster hebben is dat bijna nooit meer een discussie punt. Maar man zou dit weekend (zondag) koken, maar had geen boodschappen gedaan, ik was hele zaterdag weg. Ik had het hem moeten zeggen.... ja hallo, hij had zelf beloofd te koken, dan kijk je toch even wat er in huis is en wat je nog nodig hebt? Maar nee dus... en toen ging hij ook nog eens eten halen wat ik helemaal niet lekker vind, tja, toen waren de rapen gaar....

Husk, ik zou ook even bellen, als de huisarts het overdreven vind hoef je niet langs te komen maar ben je wel weer even gerustgesteld. En zoveel moeite is het voor een huisarts ook weer niet een telefoontje te beantwoorden.

Becky, ik ben ook benieuwd of die waarde van 2,3 nu normaal is, weet mijn eigen waarde ook al niet meer...
oh, ben nu ook erg benieuwd naar het geboortekaartje van justdeb! (grr, weet niet of ze ons er allemaal een gestuurd heeft, maar zal hier vast nog een paar dagen extra duren).

Ik zou het trouwens nog wel leuk vinden als de andere dames hun kaartje als pdf op de hyves kunnen zetten! Vind dat zo leuk om te bekijken! (Inspiratie op doen hoeft niet meer, kaartje is al uitgezocht, nu afwachten of niet anderen hetzelfde kaartje hebben, zou ik ook wel even van balen denk ik).
Snap je frustratie GW, zou precíes hetzelfde hebben!! Vind het wel typisch iets voor mannen trouwens...

Ben benieuwd of ik ook een kaartje heb van Deb!!

Hus, al gebeld????
Gw,daar hebben wij gelukkig geen last van...wij hebben het laten ontwerpen!!

Maar ben ook wel nieuwschierig naar het kaartje van de andere....
wat leuk, krijgen we weer een kaartje? dat is dan de 2e, of heb ik er nog een gemist?
Ach en is ook typisch mijn man zullen we maar zeggen, maar wat was ik pissig! Hij kookt bijna nooit (vind ik ook niet heel erg, want hij kan eigenlijk maar iets van 3 gerechten koken....) maar nu had ik me er gewoon lekker op ingesteld, waren bovendien zaterdag al uit eten geweest en ik was hele zater dag en zondag weggeweest, kortom wilde gewoon lekker thuis eten. Maar goed, genoeg er over gezeikt!

Husky, jammer dat je niet komt zaterdag, maar mocht er een wonderbaarlijke genezing plaatsvinden en je je ineens toch topfit voelen dan kun je natuurlijk altijd nog komen!
Nee,bij mij is dit ook de 2de...
he moom, zie dat je mexx er nu toch uitgegooid hebt...
Ik hoop het GW!!

Momo idd het 2e kaartje, maar als ik het goed heb (ondanks de zwangerschapsdementie) dacht ik dat ik op hyves gelezen had dat Duvel ook een kaartje van Charlotte had gehad!

Huisarts belt mij tussen 16.00 en 16.30 terug...

Party dat wist ik niet dat het langer kan duren als je zwanger bent, dat zou 't in ieder geval verklaren dan.
quote:husky schreef op 19 oktober 2009 @ 14:23:

Momo idd het 2e kaartje, maar als ik het goed heb (ondanks de zwangerschapsdementie) dacht ik dat ik op hyves gelezen had dat Duvel ook een kaartje van Charlotte had gehad!

Dat heb ik ook gelezen...ondanks dementie-light hier

Huisarts belt mij tussen 16.00 en 16.30 terug...

Party dat wist ik niet dat het langer kan duren als je zwanger bent, dat zou 't in ieder geval verklaren dan.

Dat heb ik ook maar gehoord he...prik me er niet op vast,bij mij klopte het wel
quote:husky schreef op 19 oktober 2009 @ 14:23:

hihi, dat had ik ook eens gelezen. dacht toen dat ik als enige iets gemist had, dit was mijn slinkse voorzichtige manier van even uitvissen of ik niet populair genoeg ben ik iets gemist had
Hee, een foppie minder!

Hmm... Charlotte is selectief geweest dus

Of er waren nog 3 kaartjes over en ze heeft iene-miene-mutte gedaan! Ach, maakt ook niet uit. Had dit weekend een geboortekaartje van een vriendin/goeie kennis bij de post, en was zaterdag bij een andere vriendin, zag ik een geboortekaartje in de kast staan *even neuzen natuurlijk*

Dolblij en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze dochter

Geertegriet

quote:germanwings schreef op 19 oktober 2009 @ 14:20:

he moom, zie dat je mexx er nu toch uitgegooid hebt...
quote:Marriss schreef op 19 oktober 2009 @ 14:37:

Dolblij en gelukkig zijn wij met de geboorte van onze dochter

Geertegriet

Geertegriet....da's wel een heul levendige fantasie...niet???
dat rijmt iig wel, party

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven