Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
Meisjes, ik heb nu ook al 3 kaartjes....!

Ben dan ook errug geliefd hier natuurlijk
Rain....TSSSSSSSSSSSS
Oh enne Becky, heb de ovutesten nog niet ontvangen hoor. Heb je ze al wel opgestuurd?
hahahaha, sorry.....Party!
2.3 mm moet goed zijn, tussen 0 en 3 is prima. Maar toch nog even slag om de arm en bloedonderzoek en zo afwachten. Neusbotje is goed, kindjes met down hebben vaak geen neusbotje namelijk.

En ik breek mijn klomp hier, komt een collega terug van 5 weken vakantie, ik vertellen dat ik zwanger ben, zegt zij 'ik ook!!'. Niemand weet het nog, maar ik vind het zo leuk! Ze is de 30e uitgerekend. Ik heb het vermoeden dat het wel even heeft geduurd ben hen, ze is ook al 38, dus is het dubbel zo leuk.

En net mijn moeder aan de telefoon die vertelde dat een nichtje ook zwanger is en de 2e mei is uitgerekend. Eentje vier dagen voor mij, eentje 4 dagen na mij en een collega 2 dagen na mij. Moet niet gekker worden zeg.
Beck..en heuse 'boom' bij jouw in de buurt dus.
Nou Beck, zat je hier te 'zeuren' dat er niemand gelijk met je opliep, problem solved
Rain, ze liggen op de bus! Vandaag pas gedaan, niet heel veel tijd gehad van het weekend.

O ja, ook zo leuk, onze mini had de hik daarstraks!
Wat leuk.. beck.Ik voel nu echt dat die kleine de hik heeft ook erg grappig
quote:Marriss schreef op 19 oktober 2009 @ 14:53:

Nou Beck, zat je hier te 'zeuren' dat er niemand gelijk met je opliep, problem solved Nee ik liep niet te zeuren ja! Jullie moest ook allemaal zwanger worden. Punt uit.
Test

Geeft niets hoor Becky! Geef je nog wel even door hoeveel je van mij krijgt?

Oh ja, en ik denk niet dat Charlotte heel selectief is geweest. Mijn theorie; zij heeft gewoon een kaartje gestuurd naar die personen waarvan zij een kaartje heeft gekregen. Kan dit kloppen?
Zie niets Mariss...
Dat is éen theorie,Rain
goedemiddag!

Wat is het gezellig hier!

Deb: bedankt voor je kaartje! Hij is erg leuk!

Ik heb idd een kaartje van Charlotte gehad, maar misschien idd omdat ik jullie ook een kaartje heb gestuurd? Geen idee anders..

Rain, spannend hoor! Ik vind je nog steeds super stoer!

Oh, mijn mannetje word wakker, kom straks even verder bijkletsen!
Grmpff, direct na het plaatsen deed ie het wel. Was een heeeeulll grappig plaatje. Helaas zullen jullie nu nooit weten hóé enorm grappig

Charlotte's selectiesysteem is dan niet helemaal eerlijk. Had ik haar een geboortekaartje van het nichtje van mn buurmeisje moeten sturen??
quote:Rainbow30 schreef op 19 oktober 2009 @ 15:06:

Oh ja, en ik denk niet dat Charlotte heel selectief is geweest. Mijn theorie; zij heeft gewoon een kaartje gestuurd naar die personen waarvan zij een kaartje heeft gekregen. Kan dit kloppen?kan kloppen. ikke had geen feli kaartje naar charlotte gestuurd. naar duuv dan wel, omdat ik daar ook een geboorte kaartje van kreeg. wilde het naar alle bevallen dames doen die hun adres ook op de adres lijst hadden gegooid, maar dat is er niet van gekomen (had ook gewoon een voorraad moeten hebben, voor jochies en meissies)
Nee Mariss, een felicitatiekaartje......!

En Moom, zo doe ik het dus ook. Zodra er weer eentje bevallen is hier ren ik naar de winkel voor een kaartje en dan stuur ik er 1. Mits ze haar adres heeft opgegeven natuurlijk!
Aaaahh zo. Kwartjes vallen bij mij op maandag vaak wat later
Geeft niets Mariss.....

Vond het wel grappig eigenlijk, je verhaal over kaartje van de buurvrouw haar nicht ofzo....
ik had charlotte ook nog geen felicitatiekaartje gestuurd hoor, alleen een geboortekaartje..
quote:Rainbow30 schreef op 19 oktober 2009 @ 15:17:

Nee Mariss, een felicitatiekaartje......!

En Moom, zo doe ik het dus ook. Zodra er weer eentje bevallen is hier ren ik naar de winkel voor een kaartje en dan stuur ik er 1. Mits ze haar adres heeft opgegeven natuurlijk!zo wílde ik het hier dus doen, maar is uiteindelijk dus anders gelopen..
`hmm, ik heb tot nu toe iedereen die bevallen is en wiens adres op hyves staat een kaartje gestuurd, maar ik heb er ook geen van charlotte gehad, dus die theorie klopt idd niet volgens mij....
en greetegriet mariss, we wilden iets niet standaards..... maar dit gaat me toch te ver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven