Jompels en Foppies - op naar een vol schema!

21-09-2009 22:11 2920 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Ik30Dec.0813/09/09Z

Duvel26Nov.0814/09/09D

Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.08

3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!

Murron31Aug.08

4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...

Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m

Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho

zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo

2:j - 7:m

Annika30Jan.09

15/06/10 4/11 VK

Momo32Sept.08

22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.

Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo

Erine25Dec.0828 okt

Mariss27Nov.08

24/11 gyn

Kath32Jan.093 nov

Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08

Poll31Nov.08

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4
oh, en beck, is je urine uitslag nu al terecht? blaasontsteking over?
zo, ik heb het namenboekje uit

heb een top 10 gemaakt en deze nu naar man gemaild, (hij had na wat druk van mijn kant dit weekend vandaag ook al zijn lijstje gemaild). Tot nu toe nog niet echt veel overeenkomsten.

Ik slik hier ook geen foliumzuur meer en ook geen vitaminen (geloof ik nooit zo in, gewoon gezond eten moet volgens mij ook voldoende zijn), nu wel die ijzertabletten, maar ook niet iedere dag moet ik toegeven.... van manlief moet ik visoliecapsules slikken, maar die slik ik ook vaker niet dan wel...
En alweer EBP voor mij!

Verder niets te melden.
Heee meisjes!! Goeiemorgen!!

Zo, ik verwacht Fanatic hier nu dagelijks "over de vloer". Wel lief van je collega's al die cadeaus. En nu lekker genieten.

Specu, was het lekker gister? Ik hoop dat het juiste zaadje er bij zat voor je hoor!

Husky, al weer wat beter?

Moom, nog 6 dagen tot p-day. Hoe voel je je?

GW, en zijn jullie uit de naam?

Oh ja Annika en Moom. Ik moet nu wachten tot ik weer ongesteld word en dan bellen voor een afspraak. Ze gaan dan de HSG (baarmoedertest) doen. Dit doen ze tussen de 9e en 13e dag van je cyclus. Ik moet dus weer over een kleine 3 weken. Tevens moet ik dan weer een afspraak maken voor een inwendige echo om te kijken naar mijn ei en dan nog een keer een samenlevingstest doen. Dit zal dus over ongeveer 4 weken zijn. Ik krijg de uitslag van het bloedonderzoek als ik weer een afspraak heb, maar dit vind ik te lang duren dus als ik moet bellen voor een afspraak (volgende week dus) dan vraag ik er meteen naar en als ze dat niet via de telefoon willen geven dan kom ik nog wel een keer tussendoor langs. Vind 3 weken wachten iets te lang eigenlijk.

Fijne dag allemaal
Heb ff niet gereageerd, maar was nogal heftig weekje, ik zet het verhaal wel even op Hyves.

GW, nee sorry, nog niet opgestuurd. Postkantoor hier heeft van die achterlijke openingstijden, dus kan alleen zaterdag voor 11:00 uur, en dat is nog niet gelukt.. Zal nu nog wel eventjes duren ivm verhaal op Hyves.
kath, ik miste je al!!! wilde net vanmorgen vragen waar je was. EBP worden allemaal weggekaapt voor je neus! ga zo naar hyves. dikke knuf.

rain, voel NIETS. raak al wel weer opgeblazen. zucht. maar idd, big countdown is weer begonnen. jij dan? 3 weken, pff, duurt idd nog lang zeg..

GW wat moois uitgezocht? had je een leuk boekje? mijn broer had er ook een, maar die vond ik heel irritant qua opzet.
Hmmm Kath, hoop niet dat er iets ernstigs aan de hand is

Hus, langs de HA geweest? Wat zei ie ervan???

Rain, pfff wat een proces zeg. Bij mijn ha is het zo dat ze belt als er iets afwijkends gevonden is, als ik niets hoor kan ik er vanuit gaan dat het goed was. Net als het uitstrijkje van laatst, heb niets gehoord, dus als het goed is is het goed

Gw, ben heel benieuwd wat het uiteindelijk wordt! Hoef dus niet meer voor je te denken? Als je het namenboekje ook al uit hebt, zal je alle mogelijke namen inmiddels wel gepasseerd zijn Stond er in het boekje nog wat leuks?

Fan, lief hoor al die cadeautjes. Geniet van je verlof! En inderdaad, iedere dag meldplicht

Hier geen nieuws. Vanmorgen 36.0 en twee minuten later 36.1

Ben ook maar weer met de foliumzuur begonnen... heb me namelijk heilig voorgenomen deze maand zwanger te worden, zodat ik die stomme afspraak van volgende maand af kan zeggen
GW, heb je een berichtje gestuurd via Hyves.

Mariss, ja zo zou je wel kunnen denken natuurlijk. Geen bericht is goed bericht maar wil ik het toch wel graag bevestigd hebben. Is niet niks waar ze allemaal op getest hebben. Ik bedoel je zou mar chlamydia hebben...dan ben je verder van huis. En ik hoop ook voor je dat je deze ronde gewoon zwanger bent en al die rare onderzoeken enzo niet hoeft te doorstaan!

Moom, ook hier al weer zere tieten en krampen in buik. Heb ik altijd na eisprong tot aan ongesteldheid dus zal wel weer niet...

Kat, miste je ook al. Zal eens op hyves kijken. Heb nog niet gelezen maar sterkte in ieder geval.
* Meldt zich *

Zo, een eerste dag verlof... heel vreemd... werd wakker om 9 uur (mooie tijd) heb er gelijk een was in gedaan (goed he) en zit nu te wachten totdat ik mag gaan eten (ijzerpil ingenomen om half 10 dus mag pas eten om half 11).

Straks een beetje opruimen hier, so you think you can dance kijken en naar de drukker voor de geboorte kaart.

@Rain : Spannend hoor al die onderzoeken en testen. Lijkt me heel erg zwaar...

@Kath : Ben ook benieuwd wat er is dus ga zo ook maar eens op haifes kijken
Kath jemig wat een verhaal, gelukkig is het wel goed afgelopen maar wat zul je geschrokken zijn!

Annika, als je adres er op hyves tussen staat komt ons kaartje straks absoluut jouw kant op hoor!

En Moom, of ik al vet gedrukt in de tabel wil... Ik zei afgelopen weekend wel tegen man dat het tijd werd om een ziekenhuistas te maken aangezien ik in Momo's tabel bovenaan sta. Snappen jullie nou dat 'ie dan verbaasd kijkt? Zo gek is dat toch niet?

Vanochtend dus bij de huisarts geweest, longen geluisterd, bloeddruk gemeten dat soort dingen, maar alles was wel goed. Dus gewoon maar even afwachten en goed voor mezelf zorgen, meer rust, meer eten (want ik heb de laatste tijd echt totaal geen zin in eten), want ze zegt normaal gesproken kun je dat allemaal wel hebben, maar als je al fysiek al minder optimaal bent is dat nu gewoon even te veel.

En dat terwijl ik nog zoveel moet/wil doen voor mijn idee... Maar ja vannacht ben ik maar op de vloer gaan zitten onder de douche, omdat mijn beentjes niet meer wilde staan en ik ook duizelig was, dus dat kan ook niet helemaal de bedoeling zijn.

Trouwens, hebben jullie ook op het nieuws gezien dat ze in november zwangere vrouwen gaan vaccineren tegen de mexicaanse griep? Ik vroeg aan de verloskundige wat zij daarin adviseerde maar dat mogen ze dus niet. Aangezien het niet bekend is wat het voor het kindje doet, zal niemand (ook de huisarts niet) adviseren om het wel of niet te doen, en moet je dat zelf beslissen. Ze zei wel dat de vaccinatie ter bescherming van mij is en niet ter bescherming van het kindje. Nu is het voor mij nog maar een paar weken, dus ik doe het niet. Maar ik ben benieuwd wat de rest doet?

Rain ik zou ook de uitslag gewoon willen weten hoor! Dus inderdaad, als het niet via de telefoon kan dan maar even een keer extra er langs gaan.

Oja GW en Marriss ik zag jullie lijstjes op het meisjesnamen topic en ik zie dat jullie onze meisjesnaam ook een keer genoemd hebben! Haha maar meer zeg ik er niet over Heb daarna ook nog even gekeken of jullie ook op het jongensnamen topic te vinden waren, maar helaas.

Fanatic, mijn klanten zijn wel wat eerder verdeeld dan op mijn laatste werkdag! Bij een aantal heb ik ook mijn collega bij die klant voorgesteld en alle klanten hebben in ieder geval 2 weken van tevoren bericht gehad wie hun tijdelijke contactpersoon is. En aangezien ik straks minder ga werken en nu al teveel klanten had, kon ik er ook een paar definitief overdragen (en ik mocht lekker zelf kiezen welke )
Hello girls :-)

Meiden die zwanger zijn....vitamines slikken is onzin, alleen vitamine D is wel erg belangrijk en die kan je met gezond eten niet genoeg binnen krijgen....die zou ik dus wel in supplement slikken!

Ik ga die vaccinatie ook niet halen hoor...ze beginnen er 2de week november mee en de vierde week ga ik bevallen, laat maar zitten!

Oh mn mams staat voor de deur, heb vandaag weer een groei en flow echo en controle.

tot straks!

xxx
Ik heb er voor gekozen om mijn naam niet op de lijst te zetten voor de geboortekaarten, gewoon omdat ik niemand wou teleurstellen. We hadden er zowiezo maar iets van 35 nodig. Dus we hebben er 40 besteld. Ik ben trouwens wel benieuwd naar de kaartjes van degenen die ondertussen bevallen zijn... foto op de haifs???

Hahaha, Hus die ziekenhuis tas... Fanatic man die roept al 2 weekenden tegen me dat ik mijn tas in orde moet gaan maken. En elk weekend hebbben we het weer zo druk met van alles dat het er weer niet van gekomen is... dus ga het morgen maar doen of zo....Trouwens, let je wel een beetje op jezelf? Rustig aan he als je je niet zo geweldig voelt!!

Moom : Ik hoef nog niet vetgedrukt hoor, Hus mag als eerste vetgedrukt aangezien zij veeeeeel eerder is uitgerekend (wel 2 dagen voor me)

Ik laat me ook niet vaccineren voor de mexicano... ze weten totaal niet wat het met je doet en ook weten ze niet wat het met je kind doet.. dus laat maar lekker zitten, blijf wel thuis in quarantaine...

En het verdelen van mijn klanten... echt een giller... maanden hebben ze de tijd gehad om mijn pakket te verdelen... nou waren er wel een paar die heel snel verdeeld waren (lees ongeveer 2 weken terug..) maar ik heb een paar echte rotklanten en die wil niemand!! Dus gisteren zaten ze nog ff alles te regelen. Heb dus ook niets over kunnen dragen, ze zijn er van overtuigd dat ze er allemaal wel uitkomen, prima. 1 collega vroeg wel heel rustig of ie me mocht bellen als ie ergens ECHT niet uitkwam... nou daar had ik al op gerekend dus heb maar ja gezegd (is een goede mannelijke collega, even oud als ik en altijd leuk om mee te werken)
35 kaartjes is niet zo veel of wel? Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik er zou moeten versturen...

Riz, laat je even weten hoe het was? Succes! Hopelijk nu een emphatischer persoontje dan de vorige keer

Hus, ik vind het niet normaal hoor... snachts zittend onder de douche Je hebt niet echt een heule fijne zwangerschap of wel? Eerst al zoveel overgeven, nu dit weer... En jij had toen toch ook dat trombose been?
quote:Marriss schreef op 20 oktober 2009 @ 10:35:

Hus, ik vind het niet normaal hoor... snachts zittend onder de douche Je hebt niet echt een heule fijne zwangerschap of wel? Eerst al zoveel overgeven, nu dit weer... En jij had toen toch ook dat trombose been?Yep! Ik heb de 42 trombosespuiten voor na de bevalling al in huis. Maar dat is preventief om nieuwe trombose te voorkomen, en vind dat op zich niet zo erg hoor dat spuiten. Heb 2 jaar terug ook zelf moeten spuiten, en je hoeft niet ergens op te mikken of zo, gewoon spuit in je buik of been, kan weinig mis aan gaan hebben ze mij toen verteld.
Nou Hus, ik vind 't nogal wat. Je hoort wel eens mensen die fluitend de zwangerschap doorgaan, maar das bij jou duidelijk niet het geval, helaas. Vind het wel goed van je dat je zo positief blijft, heb je nog nooit horen klagen! (ken wel anderen....niet hier hoor, maar IRL)

Edit: Direct even geteld hoeveel kaartjes wij zouden versturen (nee ik WOG heeeuuuss niet!!!), kom op zo'n 65 kaarten.

Ben niet obsessief hoor... vinnik gewoon leuk. Net als mn enorme babynamenlijst (heb ik al 3 jaar in mn pc) en mn gastenlijst voor de bruiloft die er nooit komt
Wij hadden de adressenlijst voor de uitnodigingen van de bruiloft nog, dat was een mooie basis. Uiteindelijk zijn het er inclusief jullie 115 geworden...!
Marriss, 35 kaartjes is heel erg weinig. Maar we hebben geen grote vrienden/kennissen groep dus dan ben je al heel snel klaar!!

Hus, hoe heb je zelf je zwangerschap tot nu toe ervaren?? Als problematisch? Of gewoon relaxed?

Collegaatje van mij is vorige week bevallen van zoon nr. 3. Weekje te vroeg geboren. Dolgelukkig is ze, zij is echt 9 maanden alleen maar misselijk geweest... zelfs in het ziekenhuis opgenomen voor uitdroging... viel kilo's af, kon niets eten (alleen maar crackers,sla en water...) en het kind groeide als kool. Ze zat al heel snel te hopen dat haar kindje eerder zou komen hahahaha (kind is uiteindelijk 1 week te vroeg geboren)
fannie, zo is het ook hoor, als je normaal 35 kaartjes hebt, en je nu opeens er 25 bij moet stoppen voor die gekke vievertz.. moet wel leuk blijven natuurlijk!!! kaartje van duuv staat trouwens ook op haar eigen haaif. kaartje van charlotte en deb of alle andere bevallenen voor zover ik weet (nog?) niet.

huskie doe even dimmen jij, ja! stond je vannacht alweer onder de douche!?

riz, succes met flow echo!! wanneer ga je nu het ZH in?
Marriss, zolang de kleine het zo goed "volgens het boekje" blijft doen ben ik helemaal blij hoor! Ikzelf dat komt daarna vanzelf wel weer goed.

Maarreh... zit er geen kans in dat jij hem ten huwelijk gaat vragen ipv andersom?
Ik zat Moom, ipv stond, maar inderdaad wel op een tijdstip dat jij sliep denk ik

Hoe ik het ervaren heb Fanatic, nou een beetje wisselend, eerst dat overgeven die hele tijd, toen m'n rug die het niet grappig vond, maar het hielp wel om het rustiger aan te doen, en toen eigenlijk een tijdje heel erg goed, en nu de laatste 2 weken weer een beetje... hoe zal ik het noemen... minder..
Zo ik ga me even nuttig maken, administratie van de sportvereniging maar weer even op orde brengen (de penningmeester die mij opvolgde vroeg of het toeval was dat de debet en credit zijde van de balans hetzelfde getal hadden of dat dat zo hoort, dus je snapt het wel.....)
Dus echt een beetje met highs & lows...

Lijkt me wel super vervelend... ik heb nu pas dat ik begin te lopen als een eend... en dat mijn lichaam zegt : hee rustig aan jij !!!

Ik ben trouwens ook niet getrouwd.. zei altijd eerst trouwen dan een kindje.. maar dat liep een beetje anders hahaha
meurning, zei ik gister nog dat ik nog niet ziek ben geweest dit jaar, word ik wakker met enorme keelpijn.

En wat betreft kaartjes, ik vermoed hier een stuk of 125/150, heb echt een mega familie en flinke vriendenkring.
Jemig becks wat een hoop kaarten !!!!

voel me ineens heel zielig met mijn 35 kaartjes + 5 extra haha

Ik ben ook lichtelijk verkouden aan het worden.. niet zo heel vreemd. Op de zaak was het 25 graden !!! En buiten natuurlijk een stuk minder. Plus het feit dat ik geen winterjas heb (hij gaat niet meer dicht...) en heel de tijd in een dik vest loop zal ook niet meewerken
Fanatic, vandaag 1e dag verlof, hoe voelt dat? 35 kaarten is niet zoveel idd, wat extra’s bestellen is wel handig, ik had nog wel een aantal mensen vergeten (en daardoor niet genoeg kaartjes over om hier iedereen 1 te sturen). Ik had 75 kaartjes besteld en volgens mij 68 verstuurd.

Mariss, als je borstvoeding zou willen geven, moet je nog langer zonder de alcohol.

Ik zou de naam uitspreken als Justin.

Mijn praktijkbegeleider (bij stage) werkte 36 uur per week, maar dan 9 uurtjes op een dag en dan de maandag vrij. Ik vond dat ideaal, op maandag krijg je weet ik hoeveel telefoon over crisissen en op dinsdag is alles vanzelf alweer opgelost.

Ik heb de printer/scanner net uitgepakt gister, dus zal een dezer dagen mn kaartje wel even inscannen en op hyves zetten.

Hebben jullie gister post gehad? Wij krijgen echt nooit post op maandag.

Pixar films zijn echt leuk! Wij hebben der best veel op dvd.

Ik slik trouwens nog steeds foliumzuur, ik slik een Multivitamine van VSM (geloof ik) voor zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven, en daar zit ook foliumzuur in.

Hebben de net bevallen dames al een beetje een ritme te pakken? Het wil me hier nog niet zo goed lukken om er echt een ritme in te krijgen.

Vanmorgen als eerste maar eens even het cb weer gebeld, werd weer doorgeschakeld naar andere gemeente. Ze zou t voor mij uitzoeken hoe het zat, want dat kon echt niet dat ik met 5 weken nog niets gehoord had en ze zou me zsm terug bellen. We zullen zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven