Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
maandag 19 oktober 2009 om 19:40
Up is de nieuwste Disney/Pixar film (ECHT HEEN GAAN!! is echt super mooi gemaakt). Pixar heeft vaak ook een extra, kort filmpje ("short") voor/bij een van haar langere films ("feature") gestopt. http://www.pixar.com/shorts/index.html voor een overzicht. Boundin' is wel bekend (met een stuiterend schaap) of Geri's Game (voor Toy story 1). Nu hebben ze "partly cloudy" over wolkjes die de baby's scheppen om mee te geven aan de ooievaars. echt superlief filmpje!
maandag 19 oktober 2009 om 19:47
maandag 19 oktober 2009 om 19:51
Jeetje 1 avond niet geweest en al weer 7 pagina’s bij te lezen.
Ik heb mijn best gedaan.
Moom ik zie dat Mexx uit de lijst is. Heeft iemand nog contact met haar gehad op een andere manier of niet?
Fanatic dat is vervelend zeg dat je niet kan slapen. Maar het is ook wel weer lief dat dan je mannetje zo goed voor je zorgt. Toch? Nu lekker genieten van je verlof. Was wel raar zeker?
Mariss ik zou de naam Justin uitspreken als Djustin. Misschien komt dat ook omdat ik iemand ken die je dan zo noemt. Maar het zal allebei wel kunnen.
En Geertegriet! Maak je nou een grapje of niet?
Het is misschien lullig om te zeggen maar niet echt mijn smaak.
Jeetje Husk wat een verhaal zeg! Ik zou daar ook niet zo maar OKE! Op hebben geantwoord. Maar goed dat ie andere heeft gehad.
Hopelijk zijn jullie weer snel op de been.
Rain 7 buisjes dat is veel zeg. (tenminste dat lijkt zo, denk ik) Ik dacht dat gemiddeld altijd 4 was ofzo.
Erine wat ben jij toch sportief bezig. Waar haal je de puf vandaan. Ik zou ook wat moeten doen maar vanwege die knie mag ik dat nu tijdens de zwangerschap helemaal niet veel belasten. Doe wel de oefeningen van de fysio maar ja daar word je ook niet moe van.
Volgend jaar er maar weer hard tegenaan.
GW je bent niet de enige. Ik had ook mot hier. Wil ik hem wat uitleggen, (gaat dan weer niet snel genoeg van mijn kant) dus word ik kribbig, daar word weer op gereageerd, en dan ik weer. En dan zegt ie niets meer. GRRRRR echt je kan me niet kwaaier krijgen. Vervolgens ga ik dan maar praten (eigenlijk janken van kwaaiigheid) zegt ie : Kijk je uit voor de kleine dat is niet goed voor hem! AAAHHHHHH
(ligt nu te slapen zo maar weer goed maken dan)
ik ben ook een beetje prikkelbaarder de laatste tijd merk ik zelf.
Heb jij het al goed gemaakt?
Deb wat een leuk geboortekaartje! Bedankt hoor. Hij staat te pronken op de kast.
Ik heb trouwens ook nog maar 2 kaartjes gehad hoor. Dus jullie zijn niet alleen.
Ik heb mijn best gedaan.
Moom ik zie dat Mexx uit de lijst is. Heeft iemand nog contact met haar gehad op een andere manier of niet?
Fanatic dat is vervelend zeg dat je niet kan slapen. Maar het is ook wel weer lief dat dan je mannetje zo goed voor je zorgt. Toch? Nu lekker genieten van je verlof. Was wel raar zeker?
Mariss ik zou de naam Justin uitspreken als Djustin. Misschien komt dat ook omdat ik iemand ken die je dan zo noemt. Maar het zal allebei wel kunnen.
En Geertegriet! Maak je nou een grapje of niet?
Het is misschien lullig om te zeggen maar niet echt mijn smaak.
Jeetje Husk wat een verhaal zeg! Ik zou daar ook niet zo maar OKE! Op hebben geantwoord. Maar goed dat ie andere heeft gehad.
Hopelijk zijn jullie weer snel op de been.
Rain 7 buisjes dat is veel zeg. (tenminste dat lijkt zo, denk ik) Ik dacht dat gemiddeld altijd 4 was ofzo.
Erine wat ben jij toch sportief bezig. Waar haal je de puf vandaan. Ik zou ook wat moeten doen maar vanwege die knie mag ik dat nu tijdens de zwangerschap helemaal niet veel belasten. Doe wel de oefeningen van de fysio maar ja daar word je ook niet moe van.
Volgend jaar er maar weer hard tegenaan.
GW je bent niet de enige. Ik had ook mot hier. Wil ik hem wat uitleggen, (gaat dan weer niet snel genoeg van mijn kant) dus word ik kribbig, daar word weer op gereageerd, en dan ik weer. En dan zegt ie niets meer. GRRRRR echt je kan me niet kwaaier krijgen. Vervolgens ga ik dan maar praten (eigenlijk janken van kwaaiigheid) zegt ie : Kijk je uit voor de kleine dat is niet goed voor hem! AAAHHHHHH
(ligt nu te slapen zo maar weer goed maken dan)
ik ben ook een beetje prikkelbaarder de laatste tijd merk ik zelf.
Heb jij het al goed gemaakt?
Deb wat een leuk geboortekaartje! Bedankt hoor. Hij staat te pronken op de kast.
Ik heb trouwens ook nog maar 2 kaartjes gehad hoor. Dus jullie zijn niet alleen.
maandag 19 oktober 2009 om 20:22
Ik heb geen contact gehad met Mexx... maar op de hyve heeft ze ook helemaal niets meer van zich laten horen... Snap best dat ze het druk heeft met een kindje, maar vind het wel jammer dat we niets meer van haar horen. Kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben
Marriss : Ik zou Justin ook uitspreken als Djustin.. Ik ben er zowiezo voor om engelse namen op z'n engels uit te spreken... anders kan je het net zo goed henk,koos of jan noemen (of Fokje natuurlijk van fokjemodder)
Yaya : Zo'n laatste dag was idd heel erg vreemd... maar ze hebben me wel verwend hoor. Ze zijn heel lief geweest, plus dat ze er als een berg tegenop zien dat ik er niet ben voor 4 maanden...
Momie : Goed om te horen dat er nog iemand is die de lion king ubersuf vond.. en Pocahandtas leek me al nooit wat dus die heb ik niet gezien
Marriss : Ik zou Justin ook uitspreken als Djustin.. Ik ben er zowiezo voor om engelse namen op z'n engels uit te spreken... anders kan je het net zo goed henk,koos of jan noemen (of Fokje natuurlijk van fokjemodder)
Yaya : Zo'n laatste dag was idd heel erg vreemd... maar ze hebben me wel verwend hoor. Ze zijn heel lief geweest, plus dat ze er als een berg tegenop zien dat ik er niet ben voor 4 maanden...
Momie : Goed om te horen dat er nog iemand is die de lion king ubersuf vond.. en Pocahandtas leek me al nooit wat dus die heb ik niet gezien
maandag 19 oktober 2009 om 20:25
Hey meiden! Alles goed?
Hier dus helemaal nog geen kaartjes gehad dus Husk, mijn hoop is op jou gevestigd
Mariss: ik ken alleen justin, dus dat is het eerste waar ik aan denk.
Pff, weet even niet wat jullie allemaal hebben verteld, reageer later wel meer. Ga nu even eten. De hele dag geklust, dus ben moe en gaar.
.
Hier dus helemaal nog geen kaartjes gehad dus Husk, mijn hoop is op jou gevestigd
Mariss: ik ken alleen justin, dus dat is het eerste waar ik aan denk.
Pff, weet even niet wat jullie allemaal hebben verteld, reageer later wel meer. Ga nu even eten. De hele dag geklust, dus ben moe en gaar.
.
maandag 19 oktober 2009 om 20:57
Zooo, ben ik ook weer. Beetje druk gehad...
Tot nu toe alleen een kaartje van Duvel gehad. Staat nog te pronken in de kast!
Hus, jammer dat je zaterdag niet mee gaat, maar wel superbegrijpelijk natuurlijk. In ieder geval beterschap toegewenst! Verkouden is al niet leuk, maar overgeven helemaal niet.
Beck, gefeliciteerd met je nekplooi (of zoiets)
Marriss, ik ken 2 Justins en dat spreek je in beide gevallen gewoon uit met een J en niet met Dj. Misschien is het in het noorden anders ofzo...
Fanatic, jippie, verlof!!
Nou, verder ben ik het even kwijt geloof ik, dus sorry als ik niet op iedereen reageer.
Hier een positieve ovutest en slijm waar een naaktslak jaloers op zou zijn. Kortom: werk aan de winkel vanavond!!
Tot nu toe alleen een kaartje van Duvel gehad. Staat nog te pronken in de kast!
Hus, jammer dat je zaterdag niet mee gaat, maar wel superbegrijpelijk natuurlijk. In ieder geval beterschap toegewenst! Verkouden is al niet leuk, maar overgeven helemaal niet.
Beck, gefeliciteerd met je nekplooi (of zoiets)
Marriss, ik ken 2 Justins en dat spreek je in beide gevallen gewoon uit met een J en niet met Dj. Misschien is het in het noorden anders ofzo...
Fanatic, jippie, verlof!!
Nou, verder ben ik het even kwijt geloof ik, dus sorry als ik niet op iedereen reageer.
Hier een positieve ovutest en slijm waar een naaktslak jaloers op zou zijn. Kortom: werk aan de winkel vanavond!!
maandag 19 oktober 2009 om 21:14
Specu: succes meid vanavond (en morgen?!!)
Hus: jammer dat je niet meegaat, maar begrijp het wel hoor. Hoop dat je je snel weer fit voelt en wat meer energie hebt. Volgende keer ben je er gewoon bij!
Jullie hadden het over foliumzuur. Ik moet zeggen dat ik het niet altijd even trouw meer slikte. Vergat wel een een of twee dagen. Maar nu natuurlijk wel weer. Slik trouwens dagravit mama. Is multivitamine. Waren veel zwangeren erg enthousiast over op internet. Hield energie een beetje op peil.
Fanatic: jeetje laatste dag. Lijkt me zo apart. Hoe vaak maak je het nu mee dat je zomaar voor 4 maanden niet naar je werk hoeft! Ik vind het soms al lastig om voor een vakantie alles af te ronden, laat staan voor 4 maanden! Neemt iemand anders tijdelijk jouw werk over? Bij ons is er geen echte vervanging. Alleen iemand die tijdelijk de belangrijkste taken over neemt, maar niet iemand die echt voor mij waarneemt zeg maar.
Rain: 7 buisjes! jeetje! Was je niet gammel na die tijd? Wanneer krijg je je uitslag of had je dat al verteld. In dat geval heb ik het even gemist...
Hus: jammer dat je niet meegaat, maar begrijp het wel hoor. Hoop dat je je snel weer fit voelt en wat meer energie hebt. Volgende keer ben je er gewoon bij!
Jullie hadden het over foliumzuur. Ik moet zeggen dat ik het niet altijd even trouw meer slikte. Vergat wel een een of twee dagen. Maar nu natuurlijk wel weer. Slik trouwens dagravit mama. Is multivitamine. Waren veel zwangeren erg enthousiast over op internet. Hield energie een beetje op peil.
Fanatic: jeetje laatste dag. Lijkt me zo apart. Hoe vaak maak je het nu mee dat je zomaar voor 4 maanden niet naar je werk hoeft! Ik vind het soms al lastig om voor een vakantie alles af te ronden, laat staan voor 4 maanden! Neemt iemand anders tijdelijk jouw werk over? Bij ons is er geen echte vervanging. Alleen iemand die tijdelijk de belangrijkste taken over neemt, maar niet iemand die echt voor mij waarneemt zeg maar.
Rain: 7 buisjes! jeetje! Was je niet gammel na die tijd? Wanneer krijg je je uitslag of had je dat al verteld. In dat geval heb ik het even gemist...
maandag 19 oktober 2009 om 21:49
maandag 19 oktober 2009 om 21:51
Annika, mijn klanten pakket is onderverdeeld onder mijn andere 4 collega's. Lees : Vanmiddag hebben ze eindelijk de knoop doorgehakt wie wat ging doen en ze maakten elkaar nog net niet af hahahaha.
Dus tja mijn klanten hebben echt 4 maanden een ander aanspreekpunt, zal wennen worden voor iedereen. En als ik terugkom mag ik al mijn eigen klanten weer terug !! moet dan alleen wel werk voor 5 dagen in 3,5 dag proppen, en dat betekent dat ze minder op mij af kunnen schuiven (ik ben altijd een beetje ook het manusje van alles hihihih)
Dus tja mijn klanten hebben echt 4 maanden een ander aanspreekpunt, zal wennen worden voor iedereen. En als ik terugkom mag ik al mijn eigen klanten weer terug !! moet dan alleen wel werk voor 5 dagen in 3,5 dag proppen, en dat betekent dat ze minder op mij af kunnen schuiven (ik ben altijd een beetje ook het manusje van alles hihihih)