Jongensnamen topic
woensdag 24 december 2014 om 17:14
Bedankt weer voor de nieuwe tips. Maar vriend keurt we alles af, dus ik ga het nu maar even aan hem over laten..
Lou: ik had vroeger een meester die Lou (uitspraak Loe) heette. Daardoor vind ik het wel echt een jongensnaam.
Jay: doet me denken aan Jayden en dat associeer ik inderdaad met lager sociale klasse. Plus ik moet ook aan mister en mrs. jay denken uit america's next topmodel en die twee zijn ook nogal apart
Lou: ik had vroeger een meester die Lou (uitspraak Loe) heette. Daardoor vind ik het wel echt een jongensnaam.
Jay: doet me denken aan Jayden en dat associeer ik inderdaad met lager sociale klasse. Plus ik moet ook aan mister en mrs. jay denken uit america's next topmodel en die twee zijn ook nogal apart
donderdag 25 december 2014 om 23:02
Ik lees hier al een tijdje mee. Wat veel namen komen hier voorbij!! Super leuk!
Ik zou graag jullie mening horen over de naam Enzo. De ene dag vind ik de naam geweldig en de volgende dag ben ik bang dat hij er misschien mee gepest gaat worden of dat er altijd iets over de naam gezegd gaat worden. Maar misschien valt dat heel erg mee. Ik ken niemand die Enzo heet dus ik heb geen idee.
Wat denken jullie?
Ik zou graag jullie mening horen over de naam Enzo. De ene dag vind ik de naam geweldig en de volgende dag ben ik bang dat hij er misschien mee gepest gaat worden of dat er altijd iets over de naam gezegd gaat worden. Maar misschien valt dat heel erg mee. Ik ken niemand die Enzo heet dus ik heb geen idee.
Wat denken jullie?
vrijdag 26 december 2014 om 00:15
zaterdag 27 december 2014 om 07:34
En ik heb nog een keer jullie hulp nodig..
De tijd begint te dringen en de definitieve naam is er nog steeds niet! Het gaat nu tussen Senn en Seth.. Sinds een paar dagen vind ik Seth heel stoer, alleen vind mijn vriend deze iets minder. Ik ben benieuwd.. voor welke naam zouden jullie gaan en waarom
@hartjebloem: ik vind Enzo erg leuk, en origineel!
@hartjebloem: ik vind Enzo erg leuk, en origineel!
zaterdag 27 december 2014 om 08:06
quote:hartjebloem schreef op 25 december 2014 @ 23:02:
Wat denken jullie?Leuke naam! Bij de naam hou "En" langer aan dan bij "en zo".
Wat denken jullie?Leuke naam! Bij de naam hou "En" langer aan dan bij "en zo".
zaterdag 27 december 2014 om 10:55
zaterdag 27 december 2014 om 19:14
Hallo allemaal,
Ik ben ook op zoek naar leuke jongensnaam. Ik heb het topic redelijk terug gelezen en ben vooral op zoek naar stoere niet al te lange namen.
Willen jullie me helpen?
@hartjebloem iemand in mijn omgeving heet Enzo. Vond het vroeger heel normaal. Maar maakte er wel grapjes over. Vind wel dat dit bij een donker kind hoort. Niet bij een oerhollandse blonde jongen (de Enzo die ik ken is half Italiaans
)
@prulletje Max hoort in mijn ogen bij een hond. Dus ik vind het niet super. Maar misschien ben ik daarin wat ouderwets
Ik ben ook op zoek naar leuke jongensnaam. Ik heb het topic redelijk terug gelezen en ben vooral op zoek naar stoere niet al te lange namen.
Willen jullie me helpen?
@hartjebloem iemand in mijn omgeving heet Enzo. Vond het vroeger heel normaal. Maar maakte er wel grapjes over. Vind wel dat dit bij een donker kind hoort. Niet bij een oerhollandse blonde jongen (de Enzo die ik ken is half Italiaans
@prulletje Max hoort in mijn ogen bij een hond. Dus ik vind het niet super. Maar misschien ben ik daarin wat ouderwets
zaterdag 27 december 2014 om 19:17
quote:Kaatje-1985 schreef op 27 december 2014 @ 19:12:
We weten sinds kort dat we een jongetje krijgen, alleen nu nog een naam!
Deze namen staan op dit moment op het lijstje.
- Tuur
- Juus (achterneefje heet Joes, zien we niet wekelijks, kan dit wel of niet?)
- Tijme
- Lev
Ook Tuur is leuk.
Wat dacht je van
Levi
Siem
Stan
Liam
Moos
We weten sinds kort dat we een jongetje krijgen, alleen nu nog een naam!
Deze namen staan op dit moment op het lijstje.
- Tuur
- Juus (achterneefje heet Joes, zien we niet wekelijks, kan dit wel of niet?)
- Tijme
- Lev
Ook Tuur is leuk.
Wat dacht je van
Levi
Siem
Stan
Liam
Moos
zaterdag 27 december 2014 om 21:34
We zijn er echt nog steeds niet uit!
Ik heb zelf wel een aantal namen die ik leuk vindt, maar mijn vriend is niet echt enthousiast.
Hij zelf heeft weinig ingebracht tot nu toe en wat hij inbrengt vind ik echt niet leuk.......pfffffff word er gewoon moedeloos van. Het moet passen bij Loïs.
Deze namen zijn nog niet compleet afgeschoten door man:
James
Chris
Lucas/luke
Dean
De naam Fender kwamen wij ook tegen. Wat vinden jullie daarvan?
Ik heb zelf wel een aantal namen die ik leuk vindt, maar mijn vriend is niet echt enthousiast.
Hij zelf heeft weinig ingebracht tot nu toe en wat hij inbrengt vind ik echt niet leuk.......pfffffff word er gewoon moedeloos van. Het moet passen bij Loïs.
Deze namen zijn nog niet compleet afgeschoten door man:
James
Chris
Lucas/luke
Dean
De naam Fender kwamen wij ook tegen. Wat vinden jullie daarvan?
zaterdag 27 december 2014 om 23:11