Jongensnamen topic

08-02-2014 08:34 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw topic.

Het vorige topic vind je hier: Jongensnamen topic

en hier
quote:Joycemm schreef op 24 december 2014 @ 16:00:

[...]

Hoe komt het dat je de naam daarmee associeert? Groetjeshttp://allenamen.nl/nieuw ... dernamen_over_je_SALARIS/
Oh wat leuk om te lezen! Thanks voor de link.
---
Bedankt weer voor de nieuwe tips. Maar vriend keurt we alles af, dus ik ga het nu maar even aan hem over laten..

Lou: ik had vroeger een meester die Lou (uitspraak Loe) heette. Daardoor vind ik het wel echt een jongensnaam.

Jay: doet me denken aan Jayden en dat associeer ik inderdaad met lager sociale klasse. Plus ik moet ook aan mister en mrs. jay denken uit america's next topmodel en die twee zijn ook nogal apart
Hahaha, Mr. & Mrs. Jay.. inderdaad niet bepaald doorsnee.

Trouwens, Lou vind ik een hele leuke naam. Ik heb het nog nooit gehoord in mijn omgeving! Ik denk eigenlijk dat het voor een jongen en een meisje wel kan.
---
Ik lees hier al een tijdje mee. Wat veel namen komen hier voorbij!! Super leuk!

Ik zou graag jullie mening horen over de naam Enzo. De ene dag vind ik de naam geweldig en de volgende dag ben ik bang dat hij er misschien mee gepest gaat worden of dat er altijd iets over de naam gezegd gaat worden. Maar misschien valt dat heel erg mee. Ik ken niemand die Enzo heet dus ik heb geen idee.

Wat denken jullie?
Ik vind Enzo een hele leuke klank hebben, maar voor mij zou hij het niet worden doordat je "en zo" leest en het ook makkelijk is om er grappen mee te maken. Kan me voorstellen dat er dingen gezegd kunnen worden als: "Enzo, ik vind je suf enzo."
En ik heb nog een keer jullie hulp nodig.. ;) De tijd begint te dringen en de definitieve naam is er nog steeds niet! Het gaat nu tussen Senn en Seth.. Sinds een paar dagen vind ik Seth heel stoer, alleen vind mijn vriend deze iets minder. Ik ben benieuwd.. voor welke naam zouden jullie gaan en waarom

@hartjebloem: ik vind Enzo erg leuk, en origineel!
quote:hartjebloem schreef op 25 december 2014 @ 23:02:

Ik lees hier al een tijdje mee. Wat veel namen komen hier voorbij!! Super leuk!

Ik zou graag jullie mening horen over de naam Enzo. De ene dag vind ik de naam geweldig en de volgende dag ben ik bang dat hij er misschien mee gepest gaat worden of dat er altijd iets over de naam gezegd gaat worden. Maar misschien valt dat heel erg mee. Ik ken niemand die Enzo heet dus ik heb geen idee.

Wat denken jullie?Leuke naam! Bij de naam hou "En" langer aan dan bij "en zo".
Ik zou gaan voor Seth.

Bij Senn heet je dan altijd 'Senn met dubbel n'

En Seth is inderdaad lekker stoer.

En Enzo vind ik heel leuk klinken, maar de pestgevoeligheid zou mij er van weer houden de naam aan mijn kind te geven. Ik zou dan kiezen voor Renzo of Ensar.
Bloem, ik zou kiezen voor Seth. Ik heb Senn nooit echt een mooie naam gevonden en het klinkt zo soft. Seth daarentegen vind ik leuk, stoer en kam voor zowel jongetje als man.
Seth vind ik veel mooier dan Senn.
Sen vind ik heel leuk!
Tnx voor de reacties! Ik vind Seth ook stoerder dan Senn.. alleen mijn vriend moet teveel aan de Z denken en aan game, set, match... pff mannen ;)
Even peilen hoor, wat vinden jullie van Max?
We weten sinds kort dat we een jongetje krijgen, alleen nu nog een naam!

Deze namen staan op dit moment op het lijstje.

- Tuur

- Juus (achterneefje heet Joes, zien we niet wekelijks, kan dit wel of niet?)

- Tijme

- Lev
Hallo allemaal,

Ik ben ook op zoek naar leuke jongensnaam. Ik heb het topic redelijk terug gelezen en ben vooral op zoek naar stoere niet al te lange namen.

Willen jullie me helpen?

@hartjebloem iemand in mijn omgeving heet Enzo. Vond het vroeger heel normaal. Maar maakte er wel grapjes over. Vind wel dat dit bij een donker kind hoort. Niet bij een oerhollandse blonde jongen (de Enzo die ik ken is half Italiaans😉)

@prulletje Max hoort in mijn ogen bij een hond. Dus ik vind het niet super. Maar misschien ben ik daarin wat ouderwets 😁
quote:Kaatje-1985 schreef op 27 december 2014 @ 19:12:

We weten sinds kort dat we een jongetje krijgen, alleen nu nog een naam!

Deze namen staan op dit moment op het lijstje.

- Tuur

- Juus (achterneefje heet Joes, zien we niet wekelijks, kan dit wel of niet?)

- Tijme

- Lev

Ook Tuur is leuk.

Wat dacht je van

Levi

Siem

Stan

Liam

Moos
Max vind ik heel leuk!
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
@mmaas, de namen die je noemt komen al voor in onze vriendengroep. Liam en Moos is niet zo mijn smaak.
We zijn er echt nog steeds niet uit!

Ik heb zelf wel een aantal namen die ik leuk vindt, maar mijn vriend is niet echt enthousiast.

Hij zelf heeft weinig ingebracht tot nu toe en wat hij inbrengt vind ik echt niet leuk.......pfffffff word er gewoon moedeloos van. Het moet passen bij Loïs.

Deze namen zijn nog niet compleet afgeschoten door man:

James

Chris

Lucas/luke

Dean

De naam Fender kwamen wij ook tegen. Wat vinden jullie daarvan?
Ik vind Fender een hele gave naam, maar is het engelse woord voor spatbord. Dat zou voor mij een afknapper zijn.

Misschien nog;

Mick

Mitchel

Kian

Roan

Vick

Vince

Aiden

kai

brent

Evan

Ian

Owen

Loyd

Ferran
Fender is toch een gitaar? Ik vind het niks.
Mmaas;

Tijn

Tije

Siem

Seth

Sjuul

Jort

Jelte

Brent

Collin

Rein

Mats

Stan
Kaatje, Lev vind ik het leukste en Juus het minst leuk
quote:prulletje schreef op 27 december 2014 @ 17:40:

Even peilen hoor, wat vinden jullie van Max?Prima naam, enige associatie met maximaal/ de max zijn of de max halen maar op zich is dat geen minpunt omdat het een synoniem voor toppunt is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven