Jongensnamen topic

08-02-2014 08:34 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor een nieuw topic.

Het vorige topic vind je hier: Jongensnamen topic

en hier
Sunemom;

Jasper

Floris

Joris

Sebastiaan

Vincent

Maurits

Hugo

Stijn

Victor

Jeroen
Stijn en Hugo vind ik het leukste uit jou lijstje strandjutter!
Jos

Bart

Koen

Lars

Daan

Guus

Hidde

Cees

Mees

Otto

Max

Tijn

Timo

Ties

Niek

Rens

Siem
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lars, Tijn, Ties en Niek vind ik ook leuk. Rens ook, maarmet een Renske en een Jens in de directe omgeving vind ik dat niet kunnen.
Sunemom:

Krijn

Thijmen

Gijs

Pim

Tim

Timo

Bas

Lars

Lex

Rik

Cas

Marijn

Jurre

Silvijn

Mart

Bram

Luuk

Tijl

Stef

Stan

Tom
Ik zoek een Nederlandstalige jongensnaam, liefst met 3 lettergrepen. Het nadeel van die 3 lettergrepen vind ik dat het dan snel bekakt wordt. Maar omdat mijn dochters ook 3 lettergrepen hebben lijkt me dat toch mooi. Op mijn lijstje staat nu: Samuel, Olivier, Julius. Wie vult aan?
Lars, Jurre, Luuk en Stef zijn leuk
@blogbabe

Florian

Boudewijn

Bastiaan

Jenaro

Emanual
Florian is inderdaad leuk. Van Bastiaan zou ik persoonlijk Bastian maken. Thanks! 💋
Nyc, leuk, ook een jongensnamenlijstje. Vond dat zelf veel moeilijker dan meisjesnamen. Het werd ons gelukkig makkelijk gemaakt, we kregen een meisje!

Favoriete 6

Boaz

Jens

Noud

Espen

Sverre

Pepijn

Minst mooie:

Guy

Philip(pe)

Louis

Arthur

Wolf
Blogbabe:

Julian

Christian

Mathias

Matteo

Tobias

Valentijn

Nicolas

Benjamin

Silvester
Sunemon, omdwt je meisjesnamen met -ke mooi vind, vind je dit dan misschien leuk voor een jongen?

Bauke

Auke

Jouke
Bij een jongen vind ik het al snel meisjesachtig
quote:marielle8484 schreef op 25 juni 2015 @ 22:50:

Nyc, leuk, ook een jongensnamenlijstje. Vond dat zelf veel moeilijker dan meisjesnamen. Het werd ons gelukkig makkelijk gemaakt, we kregen een meisje!

Ik zou eigenlijk niet weten wat ik makkelijker vind. Bij de jongensnamen heb ik op dit moment eigenlijk echt maar 1 naam die ik héél leuk vind en die ik vooral "een gouden combi" vind. Bij de rest van de namen denk ik toch al gauw: mwah. En bij de meisjes vind ik zóveel mooi en zie ik meerdere gouden combi's dat maakt het niet makkelijker.

En het grappige is dat ik dus twee jaar geleden en langer het exact andersom had. Ik vond er 1 meisjesnaam uitspringen maar bij wel twintig jongensnamen had ik een goed gevoel.
Wij weten inmiddels dat we een jongen krijgen, maar kunnen niet op een naam komen die we beide erg mooi vinden. Als het een meisje was geworden, had ze Anna geheten. Onze voorkeur gaat uit naar namen met 1 of 2 lettergrepen. Ik kom met namen als Julian of Aiden, mijn man met Max. Hebben jullie suggesties om ons verder te helpen?
@blandi

Maxim

Marnik

Axel

Alex

Alec

Chris

Quint

Quinten

Thomas

Xander

Morris

Iets in de goede richting?
Ik spreek toch geen Chinees?!
@-tinkerbell-

Dankjewel voor de namen. Maxim, Alec, Chris en Thomas zijn allemaal namen ik of mijn man mooi vinden, maar de "wow" naam die wij beide leuk vinden zit er nog niet tussen.
Blandi:

Mick

Vince

Oscar

Boris

Florian

Lex

Lars

Stan

Stef

Thijn

Jasper

Casper

Quinten

Laurens

Bart

Bram

Hugo
Dankjewel Mendy.

De meeste namen zijn wel in de richting dat leuk vinden, maar nog steeds niks waarbij we allebei denken van dat is hem. Gelukkig hebben we nog tot eind november ;)
Max. Een hondennaam of niet?
Ik vind Max wel een naam voor een hond, maar dat is persoonlijk
@strandjutter; ik dus ook en ook weer helemaal niet eigenlijk. (Lekker duidelijk haha)

Man vindt 'm helemaal geweldig...
Ik vind Max echt een super leuke naam. Totaal geen hondennaam.
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
Ik vind Max leuk, helemaal geen hondennaam. Je kunt natuurlijk elke willekeurige naam aan een hond geven, maar daarmee wordt het nog niet meteen een hondennaam.
Tsja, dat mensen ooit bedacht hebben hun hond een mensennaam te geven maakt het, voor mij, nog geen hondennaam. Ik ken geen honden die Max heten, wel mensen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven