Jongensnamen topic
zondag 23 september 2018 om 10:17
Wij komen er niet uit wat betreft de jongensnaam. Dat probleem hadden we bij onze dochter ook toen hadden we maar een naam gekozen die we wel mooi vonden maar ook weer zoiets hadden dit is hem net niet.
Nu weten we al van te voren dat we een jongen krijgen.
Onze dochter heeft een populaire naam van 4 letters.
We hebben onderstaande namen al bedacht maar nergens echt zeker over
Sven
Pascal
Jasper
Casper
Cas
Nu weten we al van te voren dat we een jongen krijgen.
Onze dochter heeft een populaire naam van 4 letters.
We hebben onderstaande namen al bedacht maar nergens echt zeker over
Sven
Pascal
Jasper
Casper
Cas
zondag 23 september 2018 om 21:04
Sorry voor de late reactie, maar bedankt nog voor het meedenken!
Van jouw lijstje vind ik Luca heel leuk, die komt ook bij ons op het lijstje te staan.
Namen met die met een J beginnen vallen af omdat de namen van man en zoon allebei met een J beginnen en dat vind ik dan te veel J's van t goede
Ik vind Sven en Lenn ook wel heel leuk... wat is het toch lastig om DE naam te vinden
zondag 23 september 2018 om 23:24
Ik ken een Sten. Stoer en leuk!Sunny-91 schreef: ↑23-09-2018 21:04Sorry voor de late reactie, maar bedankt nog voor het meedenken!
Van jouw lijstje vind ik Luca heel leuk, die komt ook bij ons op het lijstje te staan.
Namen met die met een J beginnen vallen af omdat de namen van man en zoon allebei met een J beginnen en dat vind ik dan te veel J's van t goede![]()
Ik vind Sven en Lenn ook wel heel leuk... wat is het toch lastig om DE naam te vinden![]()
maandag 24 september 2018 om 16:36
Nog nooit van gehoord, het klinkt wel stoer! Ik ga hem eens laten bezinken
dinsdag 25 september 2018 om 06:37
Bedankt voor jullie reacties Tova en Nera! Eerlijk gezegd zijn deze namen niet onze smaak. We houden meer van de wat Hollandsere namen.
Misschien handig om te weten, ons zoontje heet Jesse dus daar moet het ook bijpassen.
Op het lijstje staat nu Levi, Noah, Noël, Lenn en Sven. Alleen DE naam zit er voor mn gevoel nog niet tussen.
Misschien handig om te weten, ons zoontje heet Jesse dus daar moet het ook bijpassen.
Op het lijstje staat nu Levi, Noah, Noël, Lenn en Sven. Alleen DE naam zit er voor mn gevoel nog niet tussen.
dinsdag 25 september 2018 om 08:13
Oh haha ik vind dat wel Hollands, maar bij echt Hollands denk je misschien eerder aan Bram, Tim en Jasper
Gelukkig hebben we nog even de tijd. Nu 24 weken zwanger!
dinsdag 25 september 2018 om 08:21
dinsdag 25 september 2018 om 08:26
Wij hebben ook nog echt geen naam.en volgens mij hebben we alle soorten namen inmiddels wel gezien/besproken.
Joris vinden we beide wel leuk maar lijkt teveel op Jorik, mijn ex, en wil ik dus niet.
Ivar vonden we beide leuk maar man wil deze niet meer omdat hij deze te hard vindt.
Floris vind man leuk maar vind ik te kak. Als we echt niks anders vinden moet dat het maar worden.
Nu bijna 30 weken zwanger dus we hebben ook niet meer eeuwig de tijd. Hier ook al veel tips gekregen maar nog steeds geen "de naam" gevonden.
Joris vinden we beide wel leuk maar lijkt teveel op Jorik, mijn ex, en wil ik dus niet.
Ivar vonden we beide leuk maar man wil deze niet meer omdat hij deze te hard vindt.
Floris vind man leuk maar vind ik te kak. Als we echt niks anders vinden moet dat het maar worden.
Nu bijna 30 weken zwanger dus we hebben ook niet meer eeuwig de tijd. Hier ook al veel tips gekregen maar nog steeds geen "de naam" gevonden.
dinsdag 25 september 2018 om 11:10
Vanaf de 30 weken zou ik er ook wel beetje zenuwachtig van worden als we de naam dan nog niet weten... dan gaan we mss toch maar een geslachtsecho doen om te kijken of t noodzakelijk is dat we een jongensnaam weten
Aapje en Envelop, weten jullie al wel zeker dat het een jongen wordt? Succes met verder zoeken!!
Aapje en Envelop, weten jullie al wel zeker dat het een jongen wordt? Succes met verder zoeken!!
dinsdag 25 september 2018 om 11:20
Milan, Tije, Owen, Morris, Melle, Nathan, Jurre, Thijs, Beau, Polle, Senn, Fenn, Hidde, Olle, Raoul, Bram, Daan, Teun, Finn, Niek, Quin, Savi, Thijmen, Dani, Lex, Wessel, Timo.Sunny-91 schreef: ↑25-09-2018 06:37Bedankt voor jullie reacties Tova en Nera! Eerlijk gezegd zijn deze namen niet onze smaak. We houden meer van de wat Hollandsere namen.
dinsdag 25 september 2018 om 11:21
Ik denk bij jouw post gelijk aan Savi!Envelop schreef: ↑25-09-2018 08:26Wij hebben ook nog echt geen naam.en volgens mij hebben we alle soorten namen inmiddels wel gezien/besproken.
Of Morris.
woensdag 26 september 2018 om 04:50
vrijdag 28 september 2018 om 19:44
Ik ken een Bren. Vind ik zelf een lieve en tegelijkertijd stoere naam die niet veel voorkomt.Sunny-91 schreef: ↑25-09-2018 06:37Bedankt voor jullie reacties Tova en Nera! Eerlijk gezegd zijn deze namen niet onze smaak. We houden meer van de wat Hollandsere namen.
vrijdag 28 september 2018 om 20:21
Wij hadden voor eerste zwangerschap 1 jongens en meisjesnaam. Deze zwangerschap andere meisjesnaam maar die jongensnaam ontbreekt nog. Man keurt alles af dus ga hem maar eens lijstje laten maken.
vrijdag 28 september 2018 om 22:08
Arne, Menno of Sef?Envelop schreef: ↑26-09-2018 04:50Wij krijgen ook zeker een jongen, de naam voor onze dochter vond ik veel makkelijker!
Savi vind ik niet mooi en Morris is hier in de vriendenkring al 2x gebruikt.
Sinds gister is Luuk ook blijven hangen maar daar ben ik ook nog niet heel enthousiast over. Vind het zo lastig!