Jongensnamen topic

02-10-2015 10:07 3398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is weer vol, dus tijd voor een nieuw topic waarin jullie weer verder kunnen.

Het vorige topic vinden jullie hier

met vriendelijke groet,

Junior
Wij komen er niet uit wat betreft de jongensnaam. Dat probleem hadden we bij onze dochter ook toen hadden we maar een naam gekozen die we wel mooi vonden maar ook weer zoiets hadden dit is hem net niet.

Nu weten we al van te voren dat we een jongen krijgen.

Onze dochter heeft een populaire naam van 4 letters.

We hebben onderstaande namen al bedacht maar nergens echt zeker over

Sven
Pascal
Jasper
Casper
Cas
mendy schreef:
16-09-2018 11:17
Ideeën;
Luca
Mika
Nolan
Mick
Vince
Boaz
Jonah
Sorry voor de late reactie, maar bedankt nog voor het meedenken!
Van jouw lijstje vind ik Luca heel leuk, die komt ook bij ons op het lijstje te staan.
Namen met die met een J beginnen vallen af omdat de namen van man en zoon allebei met een J beginnen en dat vind ik dan te veel J's van t goede :lol:
Ik vind Sven en Lenn ook wel heel leuk... wat is het toch lastig om DE naam te vinden :@@:
Sunny-91 schreef:
23-09-2018 21:04
Sorry voor de late reactie, maar bedankt nog voor het meedenken!
Van jouw lijstje vind ik Luca heel leuk, die komt ook bij ons op het lijstje te staan.
Namen met die met een J beginnen vallen af omdat de namen van man en zoon allebei met een J beginnen en dat vind ik dan te veel J's van t goede :lol:
Ik vind Sven en Lenn ook wel heel leuk... wat is het toch lastig om DE naam te vinden :@@:
Ik ken een Sten. Stoer en leuk!
Oudewijzeuil schreef:
23-09-2018 23:24
Ik ken een Sten. Stoer en leuk!

Nog nooit van gehoord, het klinkt wel stoer! Ik ga hem eens laten bezinken ;-)
Voor Sunny-91:

Linus
Seth
Laurens
Lude
Elio
Loïc
Colin
Lewis
@ Sunny-91

Lucian
Elias
Leo
Takis
Lucien
Eos
Olof
Leon
Ilias
Livius
Ole
Louis
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
Bedankt voor jullie reacties Tova en Nera! Eerlijk gezegd zijn deze namen niet onze smaak. We houden meer van de wat Hollandsere namen.
Misschien handig om te weten, ons zoontje heet Jesse dus daar moet het ook bijpassen.
Op het lijstje staat nu Levi, Noah, Noël, Lenn en Sven. Alleen DE naam zit er voor mn gevoel nog niet tussen.
@sunny lastig is dat he! De namen die je noemt zijn overigens niet hollands op Sven na toch?
Envelop schreef:
25-09-2018 07:43
@sunny lastig is dat he! De namen die je noemt zijn overigens niet hollands op Sven na toch?

Oh haha ik vind dat wel Hollands, maar bij echt Hollands denk je misschien eerder aan Bram, Tim en Jasper :lol: ik weet niet zo goed hoe ik mijn smaak moet omschrijven dan... het is inderdaad super lastig! Voor ons gevoel hebben we de leukste jongensnaam al voor ons zoontje en tot nu toe niets gevonden wat daaraan kan tippen :roll:
Gelukkig hebben we nog even de tijd. Nu 24 weken zwanger!
Sunny-91 schreef:
25-09-2018 08:13
Voor ons gevoel hebben we de leukste jongensnaam al voor ons zoontje en tot nu toe niets gevonden wat daaraan kan tippen :roll:
Gelukkig hebben we nog even de tijd. Nu 24 weken zwanger!
Zo herkenbaar haha. Hier alleen nog iets langer om na te denken.
Wij hebben ook nog echt geen naam.en volgens mij hebben we alle soorten namen inmiddels wel gezien/besproken.

Joris vinden we beide wel leuk maar lijkt teveel op Jorik, mijn ex, en wil ik dus niet.
Ivar vonden we beide leuk maar man wil deze niet meer omdat hij deze te hard vindt.
Floris vind man leuk maar vind ik te kak. Als we echt niks anders vinden moet dat het maar worden.

Nu bijna 30 weken zwanger dus we hebben ook niet meer eeuwig de tijd. Hier ook al veel tips gekregen maar nog steeds geen "de naam" gevonden.
Vanaf de 30 weken zou ik er ook wel beetje zenuwachtig van worden als we de naam dan nog niet weten... dan gaan we mss toch maar een geslachtsecho doen om te kijken of t noodzakelijk is dat we een jongensnaam weten ;-)

Aapje en Envelop, weten jullie al wel zeker dat het een jongen wordt? Succes met verder zoeken!!
Sunny-91 schreef:
25-09-2018 06:37
Bedankt voor jullie reacties Tova en Nera! Eerlijk gezegd zijn deze namen niet onze smaak. We houden meer van de wat Hollandsere namen.
Misschien handig om te weten, ons zoontje heet Jesse dus daar moet het ook bijpassen.
Op het lijstje staat nu Levi, Noah, Noël, Lenn en Sven. Alleen DE naam zit er voor mn gevoel nog niet tussen.
Milan, Tije, Owen, Morris, Melle, Nathan, Jurre, Thijs, Beau, Polle, Senn, Fenn, Hidde, Olle, Raoul, Bram, Daan, Teun, Finn, Niek, Quin, Savi, Thijmen, Dani, Lex, Wessel, Timo.
Envelop schreef:
25-09-2018 08:26
Wij hebben ook nog echt geen naam.en volgens mij hebben we alle soorten namen inmiddels wel gezien/besproken.

Joris vinden we beide wel leuk maar lijkt teveel op Jorik, mijn ex, en wil ik dus niet.
Ivar vonden we beide leuk maar man wil deze niet meer omdat hij deze te hard vindt.
Floris vind man leuk maar vind ik te kak. Als we echt niks anders vinden moet dat het maar worden.

Nu bijna 30 weken zwanger dus we hebben ook niet meer eeuwig de tijd. Hier ook al veel tips gekregen maar nog steeds geen "de naam" gevonden.
Ik denk bij jouw post gelijk aan Savi!
Of Morris.
Wij krijgen zeker een jongen Sunny-91. Meisjesnaam wist ik wel.
Wij krijgen ook zeker een jongen, de naam voor onze dochter vond ik veel makkelijker!

Savi vind ik niet mooi en Morris is hier in de vriendenkring al 2x gebruikt.
Sinds gister is Luuk ook blijven hangen maar daar ben ik ook nog niet heel enthousiast over. Vind het zo lastig!
1-Aapje schreef:
25-09-2018 11:50
Wij krijgen zeker een jongen Sunny-91. Meisjesnaam wist ik wel.

Hier hetzelfde de meisjesnaam hadden we al voor ik zwanger was maar die jongensnaam is al een probleem vanaf de eerste zwangerschap.
Sunny-91 schreef:
25-09-2018 06:37
Ik ken een Bren. Vind ik zelf een lieve en tegelijkertijd stoere naam die niet veel voorkomt.
83angel schreef:
26-09-2018 08:37
Hier hetzelfde de meisjesnaam hadden we al voor ik zwanger was maar die jongensnaam is al een probleem vanaf de eerste zwangerschap.
Wij hadden voor eerste zwangerschap 1 jongens en meisjesnaam. Deze zwangerschap andere meisjesnaam maar die jongensnaam ontbreekt nog. Man keurt alles af dus ga hem maar eens lijstje laten maken.
Hallo allemaal,

Wij zoeken een jongens naam passend bij Mila.

Liefst 4 letters!

Bvd
Unknown00 schreef:
28-09-2018 20:56
Hallo allemaal,

Liefst 4 letters!

Bvd
Mila en

Xavi
Levi
Jimi
Evan
Daan
Ylan
Thijs
Otis
Unknown00 schreef:
Hallo allemaal,

Liefst 4 letters!

Bvd
Amir/ Armin
Stef
Jens
David
Roan
Envelop schreef:
26-09-2018 04:50
Wij krijgen ook zeker een jongen, de naam voor onze dochter vond ik veel makkelijker!

Savi vind ik niet mooi en Morris is hier in de vriendenkring al 2x gebruikt.
Sinds gister is Luuk ook blijven hangen maar daar ben ik ook nog niet heel enthousiast over. Vind het zo lastig!
Arne, Menno of Sef?
Unknown00 schreef:
Hallo allemaal,

Liefst 4 letters!

Bvd
Liam
(Heb je ook nog eens dezelfde 4 letters als bij je dochter)
Unknown00 schreef:
Hallo allemaal,

Liefst 4 letters!

Bvd
Dani, Lex, Faas, Savi, Beau, Ivar, Kars, Stef, Joep, Stan, Tijl, Tim, Tije, Owen, Tijn, Vince, Ward, Noud, Gijs, Pim, Loek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven