Jongensnamen topic
dinsdag 19 april 2016 om 19:44

dinsdag 19 april 2016 om 19:48
quote:Nieske90 schreef op 19 april 2016 @ 11:56:
Hoi hoi, wij zijn ook opzoek naar een mooie jongensnaam. We houden van korte namen (het liefst 1 of 2 lettergrepen) en niet veel voorkomende bijzondere namen. Dit zijn onze favorieten tot nu toe:
1. Revi
2. Chaz
3. Dio
Op dit moment staat voor ons Revi eigenlijk vast, maar Chaz en Dio zijn ook nog een goede kanshebber. Ook zijn we nog op zoek naar een tweede naam achter Revi. Welke naam vinden jullie het mooist uit onze top drie en weten jullie een mooie tweede naam achter deze namen?
Hele leuke namen!
Jis en Ive vind ik nog wel in jullie lijstje passen!
Hoi hoi, wij zijn ook opzoek naar een mooie jongensnaam. We houden van korte namen (het liefst 1 of 2 lettergrepen) en niet veel voorkomende bijzondere namen. Dit zijn onze favorieten tot nu toe:
1. Revi
2. Chaz
3. Dio
Op dit moment staat voor ons Revi eigenlijk vast, maar Chaz en Dio zijn ook nog een goede kanshebber. Ook zijn we nog op zoek naar een tweede naam achter Revi. Welke naam vinden jullie het mooist uit onze top drie en weten jullie een mooie tweede naam achter deze namen?
Hele leuke namen!
Jis en Ive vind ik nog wel in jullie lijstje passen!
dinsdag 19 april 2016 om 20:39
woensdag 20 april 2016 om 09:30
Wauw bedankt voor de positieve reacties op Revi!
Revi Dio Benjamin
Dio willen we graag gebruiken omdat dat naam zou zeen van het kindje dat mijn schoonmoeder verloor drie jaar na de geboorte van mijn vriend. Wij willen deze dus sowieso gebruiken, maar als eerste naam ligt het te zwaar. Wat vinden jullie van de combi hierboven? Is Benjamin te gewoontjes naast twee bijzondere namen?
Revi Dio Benjamin
Dio willen we graag gebruiken omdat dat naam zou zeen van het kindje dat mijn schoonmoeder verloor drie jaar na de geboorte van mijn vriend. Wij willen deze dus sowieso gebruiken, maar als eerste naam ligt het te zwaar. Wat vinden jullie van de combi hierboven? Is Benjamin te gewoontjes naast twee bijzondere namen?

woensdag 20 april 2016 om 09:40
woensdag 20 april 2016 om 16:10
donderdag 21 april 2016 om 22:19
Kittycat, nog wat suggesties (staan misschien dubbele tussen, heb niet gecheckt) (als ik het goed heb, gingen jullie voor Engelse/Franse namen toch?):
Enzo &
Xavio
Alain
Ilias
Tian
Warren
Floyd
Daley
Myles/Miles
Dax
Zayne
Trae
Scott
Sid(d)
Reeve/Reave
Riff
Jace
Kenly
Keaton
Jed
Flynt
Oscar
Lionel
Lance
Nouel
Nourdin
Coyan
Iven
Lucien
Matíz
Vernon
Colyn/Colin
Jerom
Lennox
Tieu
Enzo &
Xavio
Alain
Ilias
Tian
Warren
Floyd
Daley
Myles/Miles
Dax
Zayne
Trae
Scott
Sid(d)
Reeve/Reave
Riff
Jace
Kenly
Keaton
Jed
Flynt
Oscar
Lionel
Lance
Nouel
Nourdin
Coyan
Iven
Lucien
Matíz
Vernon
Colyn/Colin
Jerom
Lennox
Tieu
donderdag 21 april 2016 om 22:22
En orgineel, wat grappig, want bij Sam twijfelde ik juist heel erg of ik deze wel op het lijstje zou zetten! Maar vind ik zelf ook een erg leuke naam, helaas (?) bij ons al een neefje die zo heet dus kan de naam zelf niet meer gebruiken (mocht dit ooit aan de orde zijn). Ik bedacht me dat Tieu/Tjeu (zie ook het rijtje hierboven) misschien ook wel wat voor jullie is?
donderdag 21 april 2016 om 22:50
Origineel, ik doe ook nog een poging;
Nigel
Ethan
Mathew
Mathieu
Matteo
Silvain
Chris/ Christian
Logan
Sean
Lionel
Maxwell
Tyrone
Henry
Randy
Seth
Bruce
Joey
Melvin
Marvin
Steve
Gideon
Otis
Jack
Danny
Mitch
Michel
Micha
Nathan
Manuel
Joachim
Tyson
Marlon
Keith
Matt
Ron
Nick
Giorgio
Calvin
Mick
Arvid
Etiën
Malcolm
Ferri
Xavier
Brandon
Mason
Lennon
Lincoln
Finnian
Colby
Evan
Edit: dit lijstje is voor Kittycat
Nigel
Ethan
Mathew
Mathieu
Matteo
Silvain
Chris/ Christian
Logan
Sean
Lionel
Maxwell
Tyrone
Henry
Randy
Seth
Bruce
Joey
Melvin
Marvin
Steve
Gideon
Otis
Jack
Danny
Mitch
Michel
Micha
Nathan
Manuel
Joachim
Tyson
Marlon
Keith
Matt
Ron
Nick
Giorgio
Calvin
Mick
Arvid
Etiën
Malcolm
Ferri
Xavier
Brandon
Mason
Lennon
Lincoln
Finnian
Colby
Evan
Edit: dit lijstje is voor Kittycat
zondag 24 april 2016 om 19:19
Helaas, mijn man wil echt geen Sam. Hij kent iemand met die naam die hij echt niet leuk vindt. Tieu vind ik niet zo. We hebben het ook nog over Ilias en Elias gehad, maar uiteindelijk was ik er toch niet vaag van overtuigd. Floyd ga ik nog voorstellen.
Mendy, weer heel erg bedankt voor het meedenken. Jack stond eerst hoog op ons lijstje maar we hebben een aantal huisdieren in onze omgeving met die naam. Nathan vind ik ook leuk, maar te Amerikaans. De rest is ook net iets te Amerikaans naar mijn smaak.
Mendy, weer heel erg bedankt voor het meedenken. Jack stond eerst hoog op ons lijstje maar we hebben een aantal huisdieren in onze omgeving met die naam. Nathan vind ik ook leuk, maar te Amerikaans. De rest is ook net iets te Amerikaans naar mijn smaak.
maandag 25 april 2016 om 15:45
Ha Orgineel, die namen in mijn rijtje hierboven (en volgens mij ook die van Mendy) waren volgens mij meer gericht op de wensen van Kittycat (Engels/Franse namen)! Maar leuk dat je er toch nog namen tussen hebt kunnen ontdekken Ik zal nog een poging wagen voor jou (volgens mij is jullie stijl meer richting de Nederlandse namen):
Simon
Ties
Mels
Tonjes
Joris
Boele
Mauk
Noam
Tjidde
Tiede
Jonne
Duuk
Joas
Mart
Onno
Tygo
Xam (ipv Sam?)
Nils
Giel
Milo
Thomas
Jaitze
Taeke
Fidde
Gijs
Guus
Gust
Just
Imre
Jim
Jilles
Wybren
Sydo/Sido
Rein
Abele
Rense
Melle
Pelle
Koen
Koert
Kai
Jens
Ivar
Krijn
Tijn
Jort
Simon
Ties
Mels
Tonjes
Joris
Boele
Mauk
Noam
Tjidde
Tiede
Jonne
Duuk
Joas
Mart
Onno
Tygo
Xam (ipv Sam?)
Nils
Giel
Milo
Thomas
Jaitze
Taeke
Fidde
Gijs
Guus
Gust
Just
Imre
Jim
Jilles
Wybren
Sydo/Sido
Rein
Abele
Rense
Melle
Pelle
Koen
Koert
Kai
Jens
Ivar
Krijn
Tijn
Jort
maandag 25 april 2016 om 17:46
Origineel:
Jaxx
Boris
Oscar
Jurre
Jorg
Brent
Noud
Stef
Lex
Ravi
Lennard
Vince
Raf
Hugo
Koen
Stijn
Riff
Thijs
Yannick
Timor
Ian
Sjuul
Sjoerd
Finn
Niek
Chris
Niels
Steef
Tobias
Thomas
Mathias
Leon
Milan
Lenn
Cas
Casper
Jasper
Jim
Fabian
Fedde
Hidde
Mika
Kai
Tijn
Krijn
Bram
Tim
Sven
Jerre
Jur
Rens
Guus
Gijs
Sven
Noud
Nick
Jaxx
Boris
Oscar
Jurre
Jorg
Brent
Noud
Stef
Lex
Ravi
Lennard
Vince
Raf
Hugo
Koen
Stijn
Riff
Thijs
Yannick
Timor
Ian
Sjuul
Sjoerd
Finn
Niek
Chris
Niels
Steef
Tobias
Thomas
Mathias
Leon
Milan
Lenn
Cas
Casper
Jasper
Jim
Fabian
Fedde
Hidde
Mika
Kai
Tijn
Krijn
Bram
Tim
Sven
Jerre
Jur
Rens
Guus
Gijs
Sven
Noud
Nick

vrijdag 29 april 2016 om 22:20
Rocco vind ik niet super, beetje een hondennaam. Maar als het voor jullie de naam is, zou ik me daardoor niet laten weerhouden.
Andere suggesties:
Mauro
Luca
Noah
Mika
Milo
Nilo
Fabio
Tico
Tycho
Vigo
Ravi
Joël
Hugo
Esra
Jonah
Gianni
Dion
Flint
Vince
Rogi
Timo
Tonio
Yves
Iwan
Miron
Sorry voor dubbelingen!
Andere suggesties:
Mauro
Luca
Noah
Mika
Milo
Nilo
Fabio
Tico
Tycho
Vigo
Ravi
Joël
Hugo
Esra
Jonah
Gianni
Dion
Flint
Vince
Rogi
Timo
Tonio
Yves
Iwan
Miron
Sorry voor dubbelingen!
vrijdag 29 april 2016 om 22:53
Hm sorry Kittykat, Rocco is mijn smaak niet. Heb ook meteen de associatie met de zoon van Madonna omdat het de laatste tijd op tv vaak gaat iver de relatie tussen Madonna en haar zoon. 2 namen die op een -o eindigen zou ook niet mijn voorkeur hebben. Had je mijn opties nig gezien die ik had gepost op 21-05 om 22.50u? Er staat boven dat rijtje, dat het voor Origineel is, maar dat was een foutje van mij. Het lijstje was voor jou bedoeld.
Als aanvulling nog (waarbij ik zelf dus niet snel zou gaan voor 1 van de namen die op en o eindigen, maar als dat je absolute favoriet is, dan wel):
Mikai
Zeno
Phyllon
Zyon
Juno
Kylian
Kai
Wayne
Vigo
Bradley
Maddox
Vinnie
Trent
Bruce
Shane
Als aanvulling nog (waarbij ik zelf dus niet snel zou gaan voor 1 van de namen die op en o eindigen, maar als dat je absolute favoriet is, dan wel):
Mikai
Zeno
Phyllon
Zyon
Juno
Kylian
Kai
Wayne
Vigo
Bradley
Maddox
Vinnie