Jongensnamen topic

02-10-2015 10:07 3398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is weer vol, dus tijd voor een nieuw topic waarin jullie weer verder kunnen.

Het vorige topic vinden jullie hier

met vriendelijke groet,

Junior
Ik heb deze naam,

Ivar.

Volgens. Mij niet zo hippe naam

Ik hoor nooit eigelijk
quote:Mooietulp schreef op 07 mei 2017 @ 20:36:

Ik heb deze naam,

Ivar.

Volgens. Mij niet zo hippe naam

Ik hoor nooit eigelijkMijn favoriete jongensnaam!
ja hij is mooi he
quote:Mooietulp schreef op 08 mei 2017 @ 12:10:

ja hij is mooi heMijn oudste heet zo. Nog steeds blij mee. Inmiddels is hij een uit de kluiten gewassen puber.
Onze zoon is geboren!
anoniem_64bbea429fdd7 wijzigde dit bericht op 12-06-2017 12:25
Reden: Privacy
53.85% gewijzigd
Graag de naam niet quoten.
Gefeliciteerd Iduna!! Ik heb de naam gemist, mag ik hem in een pb? Ik meen me te herinneren dat wij dezelfde smaak hebben, dus ik ben extra benieuwd.
Geniet van deze bijzondere tijd, met jullie kleine mannetje.
Oh wacht, ik zie hem al ;-D leuke naam!
Dank je Mendy!
Gefeliciteerd iduna! Ik kan de naam niet zien, ben ik nu zo dom of...? Ben wel heel nieuwsgierig...
Ik spreek toch geen Chinees?!
Oh op mijn telefoon lukt het wel:) mooie roepnaam! Zit nu heel hard te denken of jij nou ook al een dochter had en zoja, hoe zij heette...maar ik kom er niet op. Of ik verwar je met een ander :hihi:
Ik spreek toch geen Chinees?!
Dank je Tinkerbell :)

Ik heb inderdaad een dochter hoor!
anoniem_64bbea429fdd7 wijzigde dit bericht op 12-06-2017 12:25
Reden: Privacy
45.54% gewijzigd
iduna schreef:
26-05-2017 20:59
Dank je Tinkerbell :)

Ik heb inderdaad een dochter hoor! Ze heet Susanna Margaretha Ella, roepnaam Susanna. Susanna en Lukas dus.
Mooie namen hoor, voor zowel zoon als dochter! Nog gefeliciteerd. :)
Life is always rocky when you're a gem.
Willen jullie met me meedenken? Inmiddels 34 weken zwanger van onze eerste en we komen maar niet uit de jongensnaam. We weten het geslacht niet, meisjesnaam staat zo goed als vast: Suze. Ik heb de hele namenlijst van 2016 al eens doorgelopen, meerdere topics hier gelezen, maar al mijn voorstellen worden afgeschoten...

We zoeken een Nederlandse naam, liefst twee lettergrepen (maar één of drie mag eventueel ook), redelijk eenduidige spelling, liefst geen top-10/20, niet beginnend met een R.
We hebben wel wat namen die we beiden leuk vinden maar die om verschillende redenen (top 10, iemand in omgeving) het niet worden.
Namen die ik leuk vind: Casper, Simon, Lucas, Jelmer, Sietse, Thije, Noud, Jesper, Isar (mijn favoriet).
Namen die man leuk vindt: Lukas, Luuk, Ruben, Julien, Tijn, Jelte, Merijn, Brendan.

Met Lukas/ Jelte/ Merijn zitten we denk ik het dichtste in de buurt, maar zijn het vooralsnog nét niet. Ben benieuwd naar jullie tips!
Duuk, Jens, Niels, Jelle, Jurre, Ivan, Joris, Sander, Fedde
Marinthe schreef:
29-05-2017 10:52
Willen jullie met me meedenken? Inmiddels 34 weken zwanger van onze eerste en we komen maar niet uit de jongensnaam. We weten het geslacht niet, meisjesnaam staat zo goed als vast: Suze. Ik heb de hele namenlijst van 2016 al eens doorgelopen, meerdere topics hier gelezen, maar al mijn voorstellen worden afgeschoten...

We zoeken een Nederlandse naam, liefst twee lettergrepen (maar één of drie mag eventueel ook), redelijk eenduidige spelling, liefst geen top-10/20, niet beginnend met een R.
We hebben wel wat namen die we beiden leuk vinden maar die om verschillende redenen (top 10, iemand in omgeving) het niet worden.
Namen die ik leuk vind: Casper, Simon, Lucas, Jelmer, Sietse, Thije, Noud, Jesper, Isar (mijn favoriet).
Namen die man leuk vindt: Lukas, Luuk, Ruben, Julien, Tijn, Jelte, Merijn, Brendan.

Met Lukas/ Jelte/ Merijn zitten we denk ik het dichtste in de buurt, maar zijn het vooralsnog nét niet. Ben benieuwd naar jullie tips!
Ivar
Stef(an)
Mart
Jolmer
Reinier
Ewout
Levi
Jelle
Dion
Robin
Marinthe schreef:
29-05-2017 10:52

Hidde
Arno
Mink
Olaf
Jelmar
Allard
Nils
Sven
Yze
Almar
Pepijn
Jelle

Ik hoop dat je hier iets leuks tussen vindt of er juist weer inspiratie van krijgt voor een andere naam. Succes! :-)
Opaque schreef:
29-05-2017 01:00
Mooie namen hoor, voor zowel zoon als dochter! Nog gefeliciteerd. :)
Dank je Opaque :) .
Leuk jongens, zit wel in de goede richting! Ik zal even per naam reageren :).
kwartje schreef:
29-05-2017 12:48
Duuk - mij iets te modern
Jens - vervelende associatie
Niels - iets te veel jaren 80
Jelle - grappig, we vinden Jelte en Jelmer wel leuk maar Jelle is iets te gewoontjes ofzo
Jurre - komt op de lijst!
Ivan - kan ermee door
Joris - vind ik erg leuk, maar komt erg veel voor in mijn omgeving
Sander - iets te jaren 80
Fedde - mwa, zit weinig 'klank' in vind ik
Onne78 schreef:
29-05-2017 13:34
Ivar - wel prima, al vind ik Isar dan leuker
Stef(an) - Stef, ga ik eens over nadenken
Mart - leuk, ik vind Mert ook een leuke
Jolmer - deze klinkt mij iets te gemaakt in de oren
Reinier - leuk, maar met een R
Ewout - iets te ouderwets
Levi - te populair
Jelle - zie hierboven
Dion - mwa
Robin - vinden we ook allebei leuk, maar helaas met een R, dus valt af
Zeekraal schreef:
29-05-2017 21:14
Hidde - leuk
Arno - mja, beetje 'kak' associatie
Mink - te kort en doet me denken aan hink/ mank
Olaf - toch te veel associatie met de sneeuwpop...
Jelmar - leuk, stond ook op mijn lijstje! ik gooi hem er nog eens in
Allard - hier ga ik nog even over nadenken
Nils - iets te scandinavisch
Sven - idem
Yze - hoe spreek je dit uit? als ijze of ieze?
Almar - nooit van gehoord, wel grappig
Pepijn - ja, leuk! vind ik zelf iets stoerder dan Merijn, maar vindt man niet zo geloof ik. Zet ik er weer op.
Jelle - zie hierboven

Ik hoop dat je hier iets leuks tussen vindt of er juist weer inspiratie van krijgt voor een andere naam. Succes! :-)
Bedankt allemaal!
anoniem_347647 wijzigde dit bericht op 29-05-2017 22:32
Reden: quotes aanpassen
0.06% gewijzigd
Marinthe;

Julius
Oscar
Florian
Boris
Nathan
Jorrit
Jurgen
Hugo
Floris
Mathis
Brent
Silvijn
Friso
Melle
Floran
Pepijn
Julian
Bjorn
Tobias
Silas
Jens
Gerwin
Emiel
Henry
Mathieu
Mathias
Quinten
Novan
Serge
Steven
Tobin
Bastiaan
Timor
Yannick
Vincent
Victor
Ferdi
Julian
Robin
Thieu
Thomas
Guido
Steven
Werner
Eldin
Fabian
Gijs
Stijn
Huub
Koen
Krijn
Jort
Marnix
Vigo
Thije
Thijmen
Jurre
Niels
Mees
Wessel
Tiago
Noud
Aron

Opeens een hele lijst geworden. Ik ben benieuwd of er wat bij zit voor je.
of nog;

Max
Alex
Jurgen
Jurriaan
Laurens
Olivier
Menno
Allan
Wouter
Giel
Leon
Xander
Ilan
Nolan
Timo
Stan
Luuk
Sjoerd
Sjuul
Kian
Jerre
Chiem
Ward
Tijn
Kurt
Sef
Michel
Joshua
Samuel
Ard
Kjeld
Vasco
Manuel
Milas
Finn
Wat leuk dat iedereen hier zo mee denkt zeg, en wat komen jullie op veel namen :worship:

Zouden jullie ook met mij mee willen denken? Wij hebben al een zoontje, genaamd Jay. Nu weer in verwachting van een jongetje en we zoeken dus iets wat daarbij past. We houden van korte namen (liefst één lettergreep) en liefst niet echt Nederlands. Wij vinden Lloyd allebei erg mooi, maar verder komen we helmaal nergens op, behalve het door mijn man bedachtte Don o_o . Werkelijk verschrikkelijk vind ik die naam hahaha. Wie weet schiet er bij iemand zo wat te binnen. Alvast bedankt! :)
---
Joycemm schreef:
31-05-2017 20:08
Wat leuk dat iedereen hier zo mee denkt zeg, en wat komen jullie op veel namen :worship:

Zouden jullie ook met mij mee willen denken? Wij hebben al een zoontje, genaamd Jay. Nu weer in verwachting van een jongetje en we zoeken dus iets wat daarbij past. We houden van korte namen (liefst één lettergreep) en liefst niet echt Nederlands. Wij vinden Lloyd allebei erg mooi, maar verder komen we helmaal nergens op, behalve het door mijn man bedachtte Don o_o . Werkelijk verschrikkelijk vind ik die naam hahaha. Wie weet schiet er bij iemand zo wat te binnen. Alvast bedankt! :)
Floyd
Steve
Marc
Dan(iel)
Vince
Morris
Liam
Mitch
Adam
Owen
Dex(ter)
Jack
Joycemm schreef:
31-05-2017 20:08

Tex
Drue (afkorting van Andrew)
Beck
Flint
Cruz
Oane
Oak
Bob
Nash
Matt
Byrne
Cal
Odell
Ace
Duke
Gus
Lenn
Pax

Wie weet zit er iets voor je tussen. Benieuwd wat je vindt, succes! :)
Joycemm:

Ook nog een paar met 2 lettergrepen erbij;

Dean
Mick
Brent
Kian
Seth
Keith
Shayne
Vik
Memphis
Ryan
Bruce
Benz
Evan
Liam
Owen
Duncan
Trent
Logan
Mace
Cody
Dwight
Quinn
Phyllon
Neve
Gio
Ethan
Zack
Boyd
Cliff
Dave
Steve
Zyon
Brody
Rory
Riley
Bentley
Fender
Lewis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven