Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com

vrijdag 15 juni 2007 om 20:43
quote:Wij vonden het ook heel moeilijk om een jongensnaam te verzinnen. Meisjesnamen in overvloed maar we hebben 3 jongens gekregen. Wat vind je van Florian of Leander, Julian, Boaz, Camiel?Wijzonde Florian ook heel mooi, maar hebben er Floran van gemaakt. Nét even anders. Onze zoon heet voluit: Myrdin Floran!
maandag 18 juni 2007 om 09:21
Fyrin,
Dank voor meedenken! wat grappig dat je Carsten noemt, Karsten vinden we namelijk alletwee leuk, dat hadden we inderdaad al opgeschreven. Ik vind Thije leuk, zal het eens aan manlief voorleggen.
Wieger
Berend
Anders
Andries
Steven
Jildert
Carsten
Lester
Olivier
Christer
Meerten
Frederik
Tije
Roelof
Nicolas
Xander
Iskander
Alexander
Jelger
Dank voor meedenken! wat grappig dat je Carsten noemt, Karsten vinden we namelijk alletwee leuk, dat hadden we inderdaad al opgeschreven. Ik vind Thije leuk, zal het eens aan manlief voorleggen.
Wieger
Berend
Anders
Andries
Steven
Jildert
Carsten
Lester
Olivier
Christer
Meerten
Frederik
Tije
Roelof
Nicolas
Xander
Iskander
Alexander
Jelger
maandag 18 juni 2007 om 12:01
Wij zijn nog niet echt bezig voor een tweede kindje, maar het kriebelt wel en we hopen eind van het jaar het weer te kunnen proberen. Wel denken we al veel na over namen. Voor een meisje is de keus al gemaakt haha, maar voor een jongen zoek ik nog een leuke ideeen. Wie heeft er wat leuks?
Op ons lijstje nu staat:
Jack
Jake
Owen
Milan ( maar daar is manlief niet echt kapot van )
Graag leuke suggesties!
Groetjes Casio
Op ons lijstje nu staat:
Jack
Jake
Owen
Milan ( maar daar is manlief niet echt kapot van )
Graag leuke suggesties!
Groetjes Casio
dinsdag 19 juni 2007 om 13:22
quote:
Ik ben helemaal niet bezig met nog een kindje, maar wel altijd met namen
Nu vind ik de jongensnamen
Fender en
Fedde
Helemaal te gek.
Misschien dat iemand anders dit ook vind?
Ook vind ik Espen nog steeds een mooie naam. Net als Merlijn en Viggo.
X Je weet dat fender in het engels 'spatbord' betekent?
Ik ben helemaal niet bezig met nog een kindje, maar wel altijd met namen

Nu vind ik de jongensnamen
Fender en
Fedde
Helemaal te gek.
Misschien dat iemand anders dit ook vind?
Ook vind ik Espen nog steeds een mooie naam. Net als Merlijn en Viggo.
X Je weet dat fender in het engels 'spatbord' betekent?
dinsdag 19 juni 2007 om 20:49
woensdag 20 juni 2007 om 08:39
quote:
Hallo allemaal,
Wij zijn druk op zoek naar leuke jongens en meisjes naam voor onze tweede.
We hebben al een dochter van bijna 5 en ze heet Zoë ( spreek uit als zowie).
Ik vind een hoop namen leuk, maar husband is wat moeilijker.
Hopelijk kunnen jullie ons helpen.
Alvast super bedankt
Aidan
Colin
Morris
Viggo
Kiran
Roan
Dion
Jesper
Jonas
Quinn of Quinten
Zo eerst maar even, zit hier iets bij wat je leuk vind?
Hallo allemaal,
Wij zijn druk op zoek naar leuke jongens en meisjes naam voor onze tweede.
We hebben al een dochter van bijna 5 en ze heet Zoë ( spreek uit als zowie).
Ik vind een hoop namen leuk, maar husband is wat moeilijker.
Hopelijk kunnen jullie ons helpen.
Alvast super bedankt
Aidan
Colin
Morris
Viggo
Kiran
Roan
Dion
Jesper
Jonas
Quinn of Quinten
Zo eerst maar even, zit hier iets bij wat je leuk vind?
woensdag 20 juni 2007 om 17:29
Ik ben op zoek naar dé naam..... hoewel ik die al wel heb gevonden, maar dé naam die mijn man ook leuk vindt. Ik ben helemaal stapeldol op de naam Milan, maar dat wordt hem niet.... we denken nu aan Yannick, maar ik vind dat niet zo leuk passen bij Annika, de naam van ons meisje. Of kan dat wel?
Wie kan me helpen? Het moet een naam zijn die bestaat uit meerdere lettergrepen, internationaal uitspreekbaar, bij voorkeur niet beginnend met een E, vlot, stoer, maar niet te veel voorkomend. Haha, ik zie dat ik wel veel eisen stel! Ik hoop dat ik hier iets leuks tegenkom, want ik begin al helemaal te balen van het bedenken van een naam en dat kan niet de bedoeling zijn.
Alvast bedankt!
Wie kan me helpen? Het moet een naam zijn die bestaat uit meerdere lettergrepen, internationaal uitspreekbaar, bij voorkeur niet beginnend met een E, vlot, stoer, maar niet te veel voorkomend. Haha, ik zie dat ik wel veel eisen stel! Ik hoop dat ik hier iets leuks tegenkom, want ik begin al helemaal te balen van het bedenken van een naam en dat kan niet de bedoeling zijn.
Alvast bedankt!
woensdag 20 juni 2007 om 21:20
quote:
Ik ben op zoek naar dé naam..... hoewel ik die al wel heb gevonden, maar dé naam die mijn man ook leuk vindt. Ik ben helemaal stapeldol op de naam Milan, maar dat wordt hem niet.... we denken nu aan Yannick, maar ik vind dat niet zo leuk passen bij Annika, de naam van ons meisje. Of kan dat wel?
Alvast bedankt!
Annika en Kaj!
Alvast bedankt!
Annika en Kaj!

woensdag 20 juni 2007 om 21:47
hé Marleen, het zou dan worden uitgesproken als Janiek. Maarja: Annieka / Janiek.... ik vind het zo op elkaar lijken. Julian staat trouwens ook nog op ons lijstje... ik heb alleen een leerling die zo heet.... en da's een vreselijke etter. Ik heb nu echt het gevoel dat ik onze zoon dan naar dat joch zou vernoemen. (aaarggrgrgr, dat idee.....) (misschien doen 7 weken vakantie en dan 5 weken verlof me wel goed, en kan ik die jongen vergeten)
Andere Marleen: Kaj vind ik wel aardig, maar te kort. Thanx anyway!
Andere ideeen, dames?
Andere Marleen: Kaj vind ik wel aardig, maar te kort. Thanx anyway!
Andere ideeen, dames?
donderdag 21 juni 2007 om 08:36
quote:
Alvast bedankt!
Annika en Yannick (hele leuke naam trouwens) vind ik ook teveel hetzelfde klinken als ik eerlijk ben...
Hier wat andere opties:
Annika en Jesper
Annika en Viggo
Annika en Morris
Annika en Maxim
Annika en Jonas
Annika en Quinten
Annika en Kiran
Annika en Loic (puntjes op de i dus Lo-ic)
Annika en Yorrick
Zit hier iets tussen?
Alvast bedankt!
Annika en Yannick (hele leuke naam trouwens) vind ik ook teveel hetzelfde klinken als ik eerlijk ben...
Hier wat andere opties:
Annika en Jesper
Annika en Viggo
Annika en Morris
Annika en Maxim
Annika en Jonas
Annika en Quinten
Annika en Kiran
Annika en Loic (puntjes op de i dus Lo-ic)
Annika en Yorrick
Zit hier iets tussen?
donderdag 21 juni 2007 om 16:15