Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 28 februari 2007 om 08:40
woensdag 28 februari 2007 om 12:16
quote:Pff we komen er nog niet uit. hebben jullie nog inspiratie. We zoeken een jongens naam zie past bij Yorian, maar die niet te apart is. Please tips...Xander of Chander
Lysander
Gabor
Roman
Sasja
Kiran of Kieran
Ravi
Inder
Ayden of Aiden
Redmar
Machiel
Wisse
Elijah
Jonas
Gideon
Ceriel of Cyriel
Olivier
Silvio
Sylvester
Julius
Pepijn
Alec
Raimo
Jesper
Janick of Yanick (maar 2x Y is misschien niet zo leuk...)
Werner
Myron
Zeg maar wat je hiervan vind (sorry als er namen tussen zitten die al genoemd zijn!)
Lysander
Gabor
Roman
Sasja
Kiran of Kieran
Ravi
Inder
Ayden of Aiden
Redmar
Machiel
Wisse
Elijah
Jonas
Gideon
Ceriel of Cyriel
Olivier
Silvio
Sylvester
Julius
Pepijn
Alec
Raimo
Jesper
Janick of Yanick (maar 2x Y is misschien niet zo leuk...)
Werner
Myron
Zeg maar wat je hiervan vind (sorry als er namen tussen zitten die al genoemd zijn!)
woensdag 28 februari 2007 om 12:58
Hoi allemaal,
Vorige week hebben we te horen gekregen dat we in juli een zoontje krijgen O+. We hadden al een lijstje wat ik hier al eens had gepost en neigen nu toch heel erg naar
Noah (vind ik al heel lang mooi, maar ben toch bang dat ie al erg vaak voorkomt, hoewel ik in mijn omgeving geen kindjes ken met die naam)
Andere namen die ik mooi vind zijn bijv.
Jaël
Noël
Een beetje in die trant.
Wat vinden jullie ervan en hebben jullie nog tips of aanvullingen?
Alvast heeeel erg bedankt voor de hulp!
xx
Zon
Vorige week hebben we te horen gekregen dat we in juli een zoontje krijgen O+. We hadden al een lijstje wat ik hier al eens had gepost en neigen nu toch heel erg naar
Noah (vind ik al heel lang mooi, maar ben toch bang dat ie al erg vaak voorkomt, hoewel ik in mijn omgeving geen kindjes ken met die naam)
Andere namen die ik mooi vind zijn bijv.
Jaël
Noël
Een beetje in die trant.
Wat vinden jullie ervan en hebben jullie nog tips of aanvullingen?
Alvast heeeel erg bedankt voor de hulp!
xx
Zon

woensdag 28 februari 2007 om 13:08
Zonnetje, mijn zoon (van 6 jaar) heet ook Noah en ik ken ook maar 2 kindjes die zo heten. Er heeft op dit topic eens een lijstje gestaan met aantal kindjes geboren in 2006 die de naam Noah hebben gekregen, waren er geloof ik 260 ofzo. Valt dus best mee! En sowieso, je moet je kindje de naam geven die je zélf mooi vindt, of het nu rete-populair is of niet. Gefeliciteerd met zoon op komst!
woensdag 28 februari 2007 om 16:38
donderdag 1 maart 2007 om 14:37
Door die fijne hormonen van mij ben ik weer gaan twijfelen aan de naam die we gekozen hadden! We weten niet of ons aanstaande kindje een jongen of een meisje is. Maar als het een jongen is hebben we het volgende staan:
- Sam
- Sem
- Lucas
1 van deze drie wordt het. Maar welke?! Als tweede naam willen we Jorik.
Gaarne jullie meningen!!!!
- Sam
- Sem
- Lucas
1 van deze drie wordt het. Maar welke?! Als tweede naam willen we Jorik.
Gaarne jullie meningen!!!!
donderdag 1 maart 2007 om 14:44
Hoi Juul,
ik vind alledrie de namen mooi, maar ik hou toch net ietsje meer van 2-lettergrepige namen. Lucas dus. Dit heeft ook op ons lijstje gestaan, maar die heeft het net niet gehaald.
Ik vind 'Lucas Jorik' trouwens ook het beste bij elkaar passen.
Succes met kiezen. Moeilijk hè? Wij zijn er in principe ook uit, maar ik twijfel soms ook nog een beetje
.
Groetjes, Jane :R
ik vind alledrie de namen mooi, maar ik hou toch net ietsje meer van 2-lettergrepige namen. Lucas dus. Dit heeft ook op ons lijstje gestaan, maar die heeft het net niet gehaald.
Ik vind 'Lucas Jorik' trouwens ook het beste bij elkaar passen.
Succes met kiezen. Moeilijk hè? Wij zijn er in principe ook uit, maar ik twijfel soms ook nog een beetje

Groetjes, Jane :R
What matters most is how you see yourself
donderdag 1 maart 2007 om 14:52
Hoi Jane
Ja moeilijk he! Het is ook niet zomaar een keuze die je moet maken. Je kindje moet er wel de rest van zn leven mee doen! Vind het zooooo moeilijk.
Lucas was in principe ook de naam de we gekozen hadden, en dan ga ik toch weer zitten twijfelen. Vind het ook gewoon geen lekker idee dat we nog geen naam hebben. Zou een stuk rustiger zijn als we het gewoon voor 100% zeker wisten.
Groetjes Juulx (26 wk)
Ja moeilijk he! Het is ook niet zomaar een keuze die je moet maken. Je kindje moet er wel de rest van zn leven mee doen! Vind het zooooo moeilijk.
Lucas was in principe ook de naam de we gekozen hadden, en dan ga ik toch weer zitten twijfelen. Vind het ook gewoon geen lekker idee dat we nog geen naam hebben. Zou een stuk rustiger zijn als we het gewoon voor 100% zeker wisten.
Groetjes Juulx (26 wk)
vrijdag 2 maart 2007 om 15:28
vrijdag 2 maart 2007 om 20:48
Ik durf het toch maar aan om hier eens te posten.
We zijn nog (lang) niet met een 2de bezig, maar in mn hoofd ben ik alweer met namen bezig.
We hebben nu een zoontje, hij heet Tobias. En ik kan echt geen leuke jongensnaam erbij verzinnen. Ze mogen niet met een T, N of J beginnen.
Bij de bevalling heb ik voor de naam Tobias gekozen. We hadden ook nog Yannick en Milan. Maar dat is het nu toch ook niet helemaal meer.
Wie weet er een leuke naam bij Tobias?
We zijn nog (lang) niet met een 2de bezig, maar in mn hoofd ben ik alweer met namen bezig.
We hebben nu een zoontje, hij heet Tobias. En ik kan echt geen leuke jongensnaam erbij verzinnen. Ze mogen niet met een T, N of J beginnen.
Bij de bevalling heb ik voor de naam Tobias gekozen. We hadden ook nog Yannick en Milan. Maar dat is het nu toch ook niet helemaal meer.
Wie weet er een leuke naam bij Tobias?