Jongensnamentopic

16-02-2007 20:33 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat uw gang.
Voor Caatje2

Wat vind je van Diem?

Kort, krachtig, stoer, apart...maar niet te...
populaire namen met een J

duitsland: Jonas en Jannick

belgie: Jarne

eng: Joshua
quote:

Jayden Levi vind ik mooiter dan Levi Jayden.

Vind Jayden een geweldige naam maar wel jammer dat ie nu zo populair is dat je em echt overal hoort.

Wat vinden jullie: Kyano of Kyarno ?

Ik vind Levi een erg mooie naam, en Kyano staat ook zeker op ons lijstje.

Wat vind je van Jari?
quote:

Wat vinden jullie van:

Olaf

Bastiaan

Bram

ben benieuwd naar de reacties. Ik vind ze alledrie leuk! Ook Olav vind ik leuk! Of Bastijn, maar daar schijnt iedereen direct bij aan Bastognekoeken te moeten denken...
Pff we komen er nog niet uit. hebben jullie nog inspiratie. We zoeken een jongens naam zie past bij Yorian, maar die niet te apart is. Please tips...
Olav met een V vind ik zelf ook erg leuk, maar man vindt het dan te veel op een Ikea meubelserie lijken. Die wil niets zweeds. Denk dat het Olaf Bastiaan wordt. Maar we hebben nog een maandje of 3.
quote:Pff we komen er nog niet uit. hebben jullie nog inspiratie. We zoeken een jongens naam zie past bij Yorian, maar die niet te apart is. Please tips...Xander of Chander

Lysander

Gabor

Roman

Sasja

Kiran of Kieran

Ravi

Inder

Ayden of Aiden

Redmar

Machiel

Wisse

Elijah

Jonas

Gideon

Ceriel of Cyriel

Olivier

Silvio

Sylvester

Julius

Pepijn

Alec

Raimo

Jesper

Janick of Yanick (maar 2x Y is misschien niet zo leuk...)

Werner

Myron

Zeg maar wat je hiervan vind (sorry als er namen tussen zitten die al genoemd zijn!)
Hoi allemaal,

Vorige week hebben we te horen gekregen dat we in juli een zoontje krijgen O+. We hadden al een lijstje wat ik hier al eens had gepost en neigen nu toch heel erg naar

Noah (vind ik al heel lang mooi, maar ben toch bang dat ie al erg vaak voorkomt, hoewel ik in mijn omgeving geen kindjes ken met die naam)

Andere namen die ik mooi vind zijn bijv.

Jaël

Noël

Een beetje in die trant.

Wat vinden jullie ervan en hebben jullie nog tips of aanvullingen?

Alvast heeeel erg bedankt voor de hulp!

xx

Zon
Zonnetje, mijn zoon (van 6 jaar) heet ook Noah en ik ken ook maar 2 kindjes die zo heten. Er heeft op dit topic eens een lijstje gestaan met aantal kindjes geboren in 2006 die de naam Noah hebben gekregen, waren er geloof ik 260 ofzo. Valt dus best mee! En sowieso, je moet je kindje de naam geven die je zélf mooi vindt, of het nu rete-populair is of niet. Gefeliciteerd met zoon op komst!
Thanks voor je reactie Bambi en voor de felicitatie, ben nog helemaal in de wolken, enne, mooie naam heeft jouw zoontje! :D 

Ik ben eigenlijk al overtuigd..

Noah

nu nog kijken of lief ook helemaal 'om' is.
Zonnetje ik vind (maar ja wie ben ik) Noah ook helemaal perfect bij jullie passen!!!! Niets meer aan veranderen!!!
Thanks Bel.. :) En wie jij bent, nou, een hele leuke, lieve mama en vriendinnetje wiens mening ik graag hoor! *;

Wel een gek idee dat je, als bekende, bijna als enige weet met welke namen we bezig zijn he..
Ik heb even een vraagje. Ik kwam laatst een jongensnaam tegen, die ik

heel mooi vond "staan", maar ik vroeg me af hoe je het eigenlijk

uitspreekt:

Aidan

Hoe zouden jullie het uitspreken?
quote:

Ik heb even een vraagje. Ik kwam laatst een jongensnaam tegen, die ik heel mooi vond "staan", maar ik vroeg me af hoe je het eigenlijk uitspreekt:

Aidan

Hoe zouden jullie het uitspreken?

eeden
Ik zou het op zn Engels uitspreken, dus: Ee(j)den

Vind het een mooie naam, alleen misschien iets te Engels..
Hey lieve Zon

ik vind Noah ook heel erg bij jullie passen !!

Ik vind Noël ook mooi trouwens.

Jaël vind ik het minst mooi van de drie, doet me een beetje aan een straatschoffie denken :$

*Hug* Jane :R
What matters most is how you see yourself
Hey lieve Janey,

Thanks! Ik word er helemaal blij van..

Blij dat ik het toch aan een paar vriendinnetjes kan voorleggen op deze manier, hihi.

Kusjes!
Aiden zo heet de rechercheur uit gtst ook van zijn achternaam.
Vinden jullie Jaydee een jongens of meisjesnaam?

En klinkt dat ook nog leuk als je 40 bent???
Door die fijne hormonen van mij ben ik weer gaan twijfelen aan de naam die we gekozen hadden! We weten niet of ons aanstaande kindje een jongen of een meisje is. Maar als het een jongen is hebben we het volgende staan:

- Sam

- Sem

- Lucas

1 van deze drie wordt het. Maar welke?! Als tweede naam willen we Jorik.

Gaarne jullie meningen!!!!
Hoi Juul,

ik vind alledrie de namen mooi, maar ik hou toch net ietsje meer van 2-lettergrepige namen. Lucas dus. Dit heeft ook op ons lijstje gestaan, maar die heeft het net niet gehaald.

Ik vind 'Lucas Jorik' trouwens ook het beste bij elkaar passen.

Succes met kiezen. Moeilijk hè? Wij zijn er in principe ook uit, maar ik twijfel soms ook nog een beetje :$.

Groetjes, Jane :R
What matters most is how you see yourself
Hoi Jane

Ja moeilijk he! Het is ook niet zomaar een keuze die je moet maken. Je kindje moet er wel de rest van zn leven mee doen! Vind het zooooo moeilijk.

Lucas was in principe ook de naam de we gekozen hadden, en dan ga ik toch weer zitten twijfelen. Vind het ook gewoon geen lekker idee dat we nog geen naam hebben. Zou een stuk rustiger zijn als we het gewoon voor 100% zeker wisten.

Groetjes Juulx (26 wk)
Juulx Ik ben helemaal weg van Sem, maar dat wist je al, dus ik geloof niet dat je iets aan mijn geheel objectieve mening hebt :P
quote:

Vinden jullie Jaydee een jongens of meisjesnaam?

En klinkt dat ook nog leuk als je 40 bent??? Eehh.. eerlijk gezegd vind ik het geen naam. Niet voor een jongen en niet voor een meisje. Het is net de afkorting J.D. en dan op z'n Amerikaans uitgesproken...
Ik durf het toch maar aan om hier eens te posten.

We zijn nog (lang) niet met een 2de bezig, maar in mn hoofd ben ik alweer met namen bezig.

We hebben nu een zoontje, hij heet Tobias. En ik kan echt geen leuke jongensnaam erbij verzinnen. Ze mogen niet met een T, N of J beginnen.

Bij de bevalling heb ik voor de naam Tobias gekozen. We hadden ook nog Yannick en Milan. Maar dat is het nu toch ook niet helemaal meer.

Wie weet er een leuke naam bij Tobias?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven